Jump to content

respins autentificare


Recommended Posts

eu acum 2 ani tot pt toba am fost respins... si pt lipsa bec la numar. toba, desi carbon, era omologata pt uz stradal in UE (acte cu stampila de la producator, cu tabele de zgomot la diferite RPM). nici nu s-au uitat la ele.

interesant ce spui.

 

eu anul asta am fost respins la ITP pe motiv de toba. intre timp am pus toba originala si am ramas cu ea pt. ca mi-am dat seama ca nu e bine sa fii antisocial. anyway...

mie omu' mi-a zis asa "eu te-as trece, da' avem niste directive clare si se mai fac verificari". eu l-am crezut.

cica ce vrea el sa vada e E-ul stantat. nu sa fie originala, nu acte. chiar mi-a spus un om cu aftermarket ca a trecut pt. ca avea E-ul. e drept, nici nu era f zgomotoasa.

probabil atitudinea variaza da la statie la statie si daca au norme de la conducere, n-ai ce face. cum s-a spus, te lupti cu morile de vint.

ca fapt divers, a mea e facuta in UK si e marcata cu "BSAU 193/A", care e echivalentul pentru Marea Britanie al E-ului. am studiat normativele si din pacate norma pt. UK e cu 2 dB mai permisiva.

BTW, procedura de omologare dpdv al zgomotului e foarte complexa si nu e in nici un caz vorba de tinut un decibelmetru linga toba, asa cum am vazut acum citiva ani ca faceau la razii. necesita conditii controlate si respectarea stricta a unei proceduri + aparatura de masura certificata. pe scurt, nu e ceva ce se poate face pe marginea drumului.

 

am atasat normativul din '78 (amendat prin 80'si ceva si inca o data mai recent) ca sa va faceti o idee, in caz ca sinteti curiosi.

LexUriServ.pdf

Link to post
Share on other sites

ca sa treci legal la rar trebuie 2 omologari.

-omologare toba

-omologare toba pe vehicul

Link to post
Share on other sites

Exces de zel.

 

Normal ala trebuia luat la putza si batut pana zice piua, inspectia tehnica perioadica nu are nici o treaba cu verificarea unor serii.

Sunt doua proceduri total diferite. Dar cum itp-ul e unul singur in tara asta de cacao tot la ei ajungi.

 

Sfatul meu, baga o spaga dfe 50 lei si gata, nu-ti mai bati capul cu modificari.

Link to post
Share on other sites

eu acum 2 ani tot pt toba am fost respins... si pt lipsa bec la numar. toba, desi carbon, era omologata pt uz stradal in UE (acte cu stampila de la producator, cu tabele de zgomot la diferite RPM). nici nu s-au uitat la ele.

 

Certific, exact același lucru l-am pățit și eu.

 

deci sa punem PUNCT.

nenea Dinicutu (injineru de la RAR Voluntari) are el neste ' pb. cu motocicletele.

pt cei care stiu ca au cel putin o modificare minima pe motor NU MAI MERGETI LA EL CA VA PICA DIN START!

autentificari poti face la orice statie RAR din tara asta fara nici o pb.

 

Adevăr grăiești. Nu mai mergeți la el, mai ales că aveți alternativă la Grivița, unde sunt băieți mai fini. E panaramă cunoscută Dinicuțu. Feriți-va de el.

 

Gresit! Dinicutu nu mai lucreaza de vreo 6 luni la motociclete, sunt alti 2 baieti acolo. Pe Dinicutu il gasesti la masini, in hala mare.

 

Ești prost informat. Acum 3 săptămâni am avut "treabă" cu el.

Link to post
Share on other sites

deci sa punem PUNCT.

nenea Dinicutu (injineru de la RAR Voluntari) are el neste ' pb. cu motocicletele.

pt cei care stiu ca au cel putin o modificare minima pe motor NU MAI MERGETI LA EL CA VA PICA DIN START!

autentificari poti face la orice statie RAR din tara asta fara nici o pb.

 

Dinicutu nu se mai ocupa de motociclete de vreun an.... :) ca sa stiti care sunt motivele de respingereptr orice activitate sau ptr anulare itp, din cate stiu, puteti face rost de RNTR (cred ca este publicat) si cititi acolo.

Daca in acest timp a mai fost pe la motociclete a fost doar ptr ca vreun ing de acolo a fost in concediu, deci ptr o periodda scurta de timp.

Activitatea de certificare a autenticitatii ce credeti ca inseamna? doar verificare de serii???? gresit! inseamna ca RAR-ul, prin certificatul eliberat, asigura politia (acolo va trebuie) ca pe timpul posesiei lui X (fostul proprietar) vehiculului nu i s-au adus nici un fel de modificari si ca in toate privintele corespunde exact cu ce a prevazut producatorul.

Edited by monik30
Link to post
Share on other sites
Guest corleone

deci sa punem PUNCT.

nenea Dinicutu (injineru de la RAR Voluntari) are el neste ' pb. cu motocicletele.

pt cei care stiu ca au cel putin o modificare minima pe motor NU MAI MERGETI LA EL CA VA PICA DIN START!

autentificari poti face la orice statie RAR din tara asta fara nici o pb.

 

Daca dadeai sfanta spaga nu mai avea nici o problema. Culmea e ca a fost baiat de comitet cu mine, m-am dus fara carenele laterale si am facut autentificarea fara nici o problema (chiar m-a surprins, eu eram pregatit de scandal) in timp ce pe un baiat cu o Jawa noua l-a respins pe motiv ca nu-i mergea lumina la numar.

Link to post
Share on other sites

dinicutu e okay, mi-a facut omologarea la motoru din canada, ceea ce tuv-ul si dekra au refuzat.

Link to post
Share on other sites

dinicutu e okay, mi-a facut omologarea la motoru din canada, ceea ce tuv-ul si dekra au refuzat.

daca stau bine sa ma gandesc si nazistii au fost neste uoameni ok.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...