Sari la conținut

ce supermoto sa-mi cumpar


bst_rares
 Share

Postări Recomandate

face asta mai mult decat o alta clasa? de ce?

 

 

Pt ca un sumo are cuplu mare in turatii joase, pe cand la un ss de 600 cuplu e in ture mari, dozabil.

 

 

ORicat de civilizat as merge cu exc 450 pe sumo, tot nu ma tin gumele ca la r6, nici lanturile.

Sumo high end e husaberg, sau aprilia sxv, pt cine are bani, mananca bani si piese ca un 2t, se stie. De aici avantajul de a fi rapid in viraje.

 

Cine nu crede sa faca experienta pe banii lui :cheers:

 

Sau aici e un exot, Vor Vertemati 530, distributie pe roti dintate

 

 

http://www.motorradonline.de/vor-mx-450530/4845

Editat de furtuna dragos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un Husaberg FS 550.

 

Acum cîțiva ani mergeam pe stradă cu el, full time. Am făcut naveta la Snagov timp de 2 ani, 80 km/zi, 6 zile pe săptămînă (exceptînd perioadele reci ale anului)

 

Mi-a mîncat un set de gume de stradă într-un an și jumătate (cred că mai mergeau dar le-am schimbat).

 

Făceam schimbul de ulei săptămînal - în fiecare sîmbătă puneam 1.1 l ulei sintetic + 1 filtru (Yacco sau Motorex) - asta înseamnă 4 filtre + 4.5 l ulei / lună - filtrele sînt mici. Mulți mi-au spus că sînt eu paranoic cu schimburile de ulei, că merge să schimb și mai rar deoarece nu mergeam la competiții :)

 

Consum de benzină relativ OK.

 

Am schimbat un lanț pe sezon.

 

 

Pe partea pozitivă a lucrurilor - am servit vreo zece trînte în acest timp. De fiecare dată am cules mobra de pe jos și i-am dat un șut în roată, două pedale în gol cu decompresorul și a treia în plin și am plecat :) Nu carene la vopsit, nu manete, nu capace nu nimic. O singură dată am schimbat un ghidon cînd am comis-o grav - 30 m tîrîș pe DN1 pe ploaie, cu mobra învîrtindu-se în spatele meu. Dacă picam cu o clasică sau o carenată în jumătate din aceste situații și făceam totalul reparațiilor nu cred că mă încadram în acei litri de ulei pe care i-am băgat în motor.

 

Sumo high end e husaberg, sau aprilia sxv, pt cine are bani, mananca bani si piese ca un 2t, se stie.

 

Se știeeee !

 

Am făcut întreținere la sînge și nu am schimbat cilindru, piston sau ambielaj. La revizia după un an de frecangeală am schimbat arcurile de la supape (posibil să fi fost chiar defect de fabricație. În rest, motorul a fost intact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

HONDA FMX 650 cea mai tare , e ieftina si poti sa ii maresti puterea foarte usor , daca avea motoru in V si pe injectie era crima.

Motoru stock are 37 Cai si poate ajunge din cate am vazut la aproximativ 60 cai poate chiar si mai mult .

 

Important e ca este ieftin fata de restul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

salut! anul asta vreau sa schimb aerul si sa imi iau un hard enduro. ma bate insa gandul sa imi iau si un kit SM sau chiar inca o motot SM.. depinde de finante.

 

vad ca tot mai multi spuneti ca iti papa banii. puteti sa dati ceva detalii? cati bani? pe ce? frecventa? vreau sa imi fac o idee pt ca fiecare percepe in felul lui acest fenomen, care evident este influentat de venit samd.

 

merci!

Editat de Roberte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

salut! anul asta vreau sa schimb aerul si sa imi iau un hard enduro. ma bate insa gandul sa imi iau si un kit SM sau chiar inca o motot SM.. depinde de finante.

 

vad ca tot mai multi spuneti ca iti papa banii. puteti sa dati ceva detalii? cati bani? pe ce? frecventa? vreau sa imi fac o idee pt ca fiecare percepe in felul lui acest fenomen, care evident este influentat de venit samd.

 

merci!

 

Studiu de caz:

Husaberg FS550 ( :) pentru rigoare, deoarece nu exista modelul - a fost mutat un motor de 550 pe o bicicletă de FS 450)

 

uz stradal, mers in fiecare zi la servici (40 km x 2 - Berceni-Snagov), circa doi ani

 

consumuri:

- benzină (habar n-am cît mînca la sută, nu am încercat niciodată să fac consumul)

- un schimb de ulei în fiecare sîmbătă (aproximativ 450 km) = circa 1 l de ulei sintetic + 1 filtru ( 45 + 20 lei = 65 lei), manopera DIY :)

- curatat filtru de aer odata pe luna (tip burete, se spala si se da cu spray uleios pentru filtre de aer)

- un set de cauciucuri pe an (aveam Michelin Pilot Power)

- o bujie pe an

- schimbat lichid de frina odata pe an

- schimbat ulei in furca odata pe an (cred ca si simeringurile daca-mi amintesc bine)

 

reparatii in acesti doi ani

- o intretinere pe timp de iarna (mers la service montat si demontat tot, gresat etc

- au cedat arcurile de la supape, au fost inlocuite

 

pro

- fun

- foarte mult fun

 

contra

- te doare poponeata de la sa

- nu poti sa mergi calm

- disconfort la mers pe DN / autostrada (mobra e amuzanta atita timp cit nu ii dai constant pe linie dreapta) - vint in fata, viteza de virf limitata de calcatura

- rezervor mic / alimentari dese

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Studiu de caz:

Husaberg FS550 ( :) pentru rigoare, deoarece nu exista modelul - a fost mutat un motor de 550 pe o bicicletă de FS 450)

 

uz stradal, mers in fiecare zi la servici (40 km x 2 - Berceni-Snagov), circa doi ani

 

consumuri:

- benzină (habar n-am cît mînca la sută, nu am încercat niciodată să fac consumul)

- un schimb de ulei în fiecare sîmbătă (aproximativ 450 km) = circa 1 l de ulei sintetic + 1 filtru ( 45 + 20 lei = 65 lei), manopera DIY :)

- curatat filtru de aer odata pe luna (tip burete, se spala si se da cu spray uleios pentru filtre de aer)

- un set de cauciucuri pe an (aveam Michelin Pilot Power)

- o bujie pe an

- schimbat lichid de frina odata pe an

- schimbat ulei in furca odata pe an (cred ca si simeringurile daca-mi amintesc bine)

 

reparatii in acesti doi ani

- o intretinere pe timp de iarna (mers la service montat si demontat tot, gresat etc

- au cedat arcurile de la supape, au fost inlocuite

 

pro

- fun

- foarte mult fun

 

contra

- te doare poponeata de la sa

- nu poti sa mergi calm

- disconfort la mers pe DN / autostrada (mobra e amuzanta atita timp cit nu ii dai constant pe linie dreapta) - vint in fata, viteza de virf limitata de calcatura

- rezervor mic / alimentari dese

idem si la aprilia sxv 550 2007...cu adaugari

 

-un electromotor pe an si pornire la rece f grea daca nu e reglata injectia...lucru care o sa il fac curand

-nu are rost sa o iei daca nu o sa alergi pe pista macar de fun ca mine...dupa fiecare iesire ulei schimbat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

idem si la aprilia sxv 550 2007...cu adaugari

 

-un electromotor pe an si pornire la rece f grea daca nu e reglata injectia...lucru care o sa il fac curand

-nu are rost sa o iei daca nu o sa alergi pe pista macar de fun ca mine...dupa fiecare iesire ulei schimbat

 

Eu am renunțat de multă vreme la electromotor. Oricum, nu prea îl mai foloseam nici cînd mergeam pe stradă (pornește atît de ușor la kick încît nu am mai simțit nevoia să dau la buton). Țineam atunci instalația completă ca să meargă electroventilatorul (e de bază în trafic cînd stai la semafoare vara).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...