Sari la conținut

PIELE, PIELE si iar PIELE ....da' poate si tablarie!


mas oyama
 Share

Postări Recomandate

Salut

Intru destul de rar pe forum, deci va rog sa-mi iertati eventuale greseli de postare.

OYAMA,acum vad ce produci. Coburii sunt excelenti si mi-as dori o pereche, asteppt momentul.

Am o idee. De mult ma framanta ideea unui ambreiaj uscat, ca la Ducati, expus ostentativ. Crezi ca s-ar putea face asa ceva pe un Dragstar 650. Eu cred ca da. Trebuie studiat de cineva care are curaj. Eu cred ca tu esti acela.

S-auzim de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 333
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ghidonul este pur si simplu SINISTRU! Este prea subtire si prea inalt, fac pariu ca FLAMBEAZA. Teava este asadar prea subtire.

Lipsesc intariturile la coarne, este sub orice critica...

Muchas gratias Senior!» Post actualizat in 08 Jun 2018 09:32O lucrare executata cap coada in "Garajul Moșului" ...daca mi se permite, voi enumera citeva:

-ghidon de moime 50x29x89(H-l-L)

-borseta de scule, gentuta pe bascula

-aripi fata si spate ,portbagaj pe aripa spate

-șa individuala,o copie fidela realizata manual dupa modelul original de H.D Knucklehead -Panhead -1936, imbracata mai apoi cu piele naturala de -3.8mm grosime gravata manual.

- electrica refacuta si trasa prin ghidon

- piese cumparate :

semnalizarile de ghidon, cabluri ca cel de ambreiaj,frina si acceleratie.

multe piese vopsite electrostatic

Baza executiei a fost si este un H.D Fat Boy de 1450cmc din 95.

Vizionare placuta!

 

» Post actualizat in 13 Jun 2018 20:20

Prinderea seii este iar foarte simplista, arata rau si acele arcuri sunt prea tari pentru a amortiza ceva. Funcionalitatea este minima, designul este reusit, pielea foarte misto!

» Post actualizat in 13 Jun 2018 20:23

Aripa fata pozitionata prea aproape de anvelopa, va atinge cauciucul in ea la viteza mare cand se ca dilata si isi mareste circumferinta. Aripa spate e bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

direct ca de obicei! :-L

bara de moima e negra daia pare asa supla hahahah, teavai de 27mm, poate ca merea una de 32,desi cred ca ar fi fost prea groasa ar fi aratat ca un viaduct... de flambat nu flambeaza ca are amortizoare gumate in reisere. grosime peretelui e de 3.8mm la teava

arcurile s-au schimbat cu niste profile metalice in Z si da arata tare bine cu arcuri, dar, la unu de peste 80 kile is inexistente(am informat si reinformat).

cu aripa fata sper sa nai dreptate

spatele merge, desi nu mi-a placut ideea de rack, m-am conformat si executat, asta fac de obicei si a iesit bine si functional.

designul, linia a fost batuta in cuie de la bun inceput, constient si informat ca minimalizarea duce la neajunsuri, s-a pastrat acelasi "scenariu"' cu bara de moima,cu curu pe jos, impins de vint,stropit din toate directiile, fara bagaje, dar......e un vis implinit.

iar pielaria! tre sa fiu de acord cu tine :crack: e tare misto! :peace:

 

Ghidonul este pur si simplu SINISTRU! Este prea subtire si prea inalt, fac pariu ca FLAMBEAZA. Teava este asadar prea subtire.
Lipsesc intariturile la coarne, este sub orice critica...

» Post actualizat in 13 Jun 2018 20:20
Prinderea seii este iar foarte simplista, arata rau si acele arcuri sunt prea tari pentru a amortiza ceva. Funcionalitatea este minima, designul este reusit, pielea foarte misto!
» Post actualizat in 13 Jun 2018 20:23
Aripa fata pozitionata prea aproape de anvelopa, va atinge cauciucul in ea la viteza mare cand se ca dilata si isi mareste circumferinta. Aripa spate e bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la discutie la executie, lunga perioada da a iesit ce trebuia.

Piele naturala de 4,5-5mm grosime, dimensiuni colosale, probabil ceea mai mare de pina acum 70 cm lungime 45 cm inaltime si 30 cm latime, cusuta manual cu ata cerata de 1,,2mm

 

Dap :)

 

A iesit ce trebuia. E mare pentru ca ideea este de iesiri lungi (7-10 zile) si trebuie loc. :D

Momentan nu am montat-o pe motocicleta, pentru ca...accident, stat la pat, etc... dar, cum ma pun pe picioare, ii fac un luggage rack si o montez.

Rack-ul o sa fie din inox. O sa pun poze, dar nu prea curand.

 

Multumesc de colaborare! :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Intru destul de rar pe forum, deci va rog sa-mi iertati eventuale greseli de postare.

OYAMA,acum vad ce produci. Coburii sunt excelenti si mi-as dori o pereche, asteppt momentul.

Am o idee. De mult ma framanta ideea unui ambreiaj uscat, ca la Ducati, expus ostentativ. Crezi ca s-ar putea face asa ceva pe un Dragstar 650. Eu cred ca da. Trebuie studiat de cineva care are curaj. Eu cred ca tu esti acela.

S-auzim de bine.

» Post actualizat in 17 Jun 2018 04:01

Salut

Intru destul de rar pe forum, deci va rog sa-mi iertati eventuale greseli de postare.

OYAMA,acum vad ce produci. Coburii sunt excelenti si mi-as dori o pereche, asteppt momentul.

Am o idee. De mult ma framanta ideea unui ambreiaj uscat, ca la Ducati, expus ostentativ. Crezi ca s-ar putea face asa ceva pe un Dragstar 650. Eu cred ca da. Trebuie studiat de cineva care are curaj. Eu cred ca tu esti acela.

S-auzim de bine.

Nu am avut okazia sa desfac ori sa studiez ambreiaje umede,(ma mir de multe ori cum reusesc sa functioneze in ulei) ...daca zona in care e amplasat ambreiajul nu necesit ungere ar fi ceva sanse.nus 100% convins,vorba ta,trebe studiata problema si daca se merita...pt.cealalta lucrare cind sa ivi momentul discutam,stabilim detalii ,executam intocmai.Multumesc pt sustinere!

» Post actualizat in 17 Jun 2018 12:39

Multumesc senior pt feed back pozitiv,insanatosire grabnica.

Astept cu interes pozele,is curios de se mai observa de cobur,restul motorului, vazut din spate😃

 

Dap :)

 

A iesit ce trebuia. E mare pentru ca ideea este de iesiri lungi (7-10 zile) si trebuie loc. :D

Momentan nu am montat-o pe motocicleta, pentru ca...accident, stat la pat, etc... dar, cum ma pun pe picioare, ii fac un luggage rack si o montez.

Rack-ul o sa fie din inox. O sa pun poze, dar nu prea curand.

 

Multumesc de colaborare! :10:

» Post actualizat in 18 Jun 2018 13:31

Sigla de la Indian gravata manual pe spatele unei genti de rack,cu tragere directa pe spatar, doua separeuri, inchidere cu fermoar metalic si capac cu urechi laterale inchidere cu catarame, super ideea proprietaului, o geanta mult mai complexa si mai dificila de executat, ore multe de lucru,dimensiuni mari( un separeu (15cm x40x50) x 2) vor veni si poze cu ea montata pe mobra.

 

» Post actualizat in 12 Jul 2018 17:19

Una neagra cusuta cu alb in romburi usor reliefate.vine insotita de tablie ce acopera electrica si arcuri, merge pe o Yamaha Dragstar ...

si alte citeva, tot cu romburi de prin colectie

post-9005-0-37622200-1529328289_thumb.jpg

post-9005-0-73082300-1529328320_thumb.jpg

post-9005-0-63813600-1529328572_thumb.jpg

post-9005-0-61234500-1529328639_thumb.jpg

post-9005-0-41691600-1529328669_thumb.jpg

post-9005-0-76244100-1531415608_thumb.jpg

post-9005-0-10832100-1531415727_thumb.jpg

post-9005-0-74861000-1531415882_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Set format din șa, borsete laterale,  protectie coapse si o trusa mica de scule cu purtare  pe braul basculei.

Dupa preferinte Borsetele latelare Se pot detasa de pe moto   care se pot purta fie la curea pantaloni fie atasat pe o lata geanta.

execuatate manual custue, vopsite, manual din piele natuarala de 3mm.

37806165_2144725375765268_449869945623281664_n.jpg

39096452_2320736374610656_8661376657094868992_n.jpg

39067693_2320736137944013_6993346414575091712_n.jpg

Editat de mas oyama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, poate sunt putin offtopic, dar fiind topicul despre pielarie, imi incerc si eu norocul... are cineva de vanzare o bucata de piele neagra, mai groasa si mai rigida, sa zic vreo 40x40cm? Sunt in curs de reconditionare a unei cartusiere ww1... si saraca, dupa 100 ani in pamant, e putreda rau si au mai ramas doar bucati, bucatele... bucata de piele mi-ar fi utila sa o pun pe interior, ca sa-i redau forma si sa am baza pe care sa lipesc bucatile originale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, mas oyama a spus:

 ca esti din Bucuresti... intri   Pielorex.ro cauti nr de tel a dmn Mariana Grosu.

http://pielorex.ro/contact

Mersi, o sa incerc... vand si bucati de piele?

1 oră în urmă, Unreal2 a spus:

Poti sa vorbesti si cu https://www.facebook.com/adrian.fodea 
Face niste lucrari foarte misto din piele. 

Mersi, o sa incerc si la el cu un mesaj, ma intereseaza doar o bucata de piele, nu sa o si lucreze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
La 21.01.2019 la 9:00, M.I.B. a spus:

Pfoaaa.

Super tare. Vis.

👏👏👏👏👏👏

Multumesc prietene!

Un set personlizat pentru o Yamaha Dragstar care urmeaza a fi modificata intr-un Bobber, un set compus din șa solo, geantă de basculă si aripa spate.Cei ce doresc  imagini , detalii mai multe va rog clik pe linkurile  din semnatura ori click direct 

http://oyamasgarage.blogspot.com/2019/02/yamaha-dragstar-solo-seat-bobber-style.html

http://oyamasgarage.blogspot.com/2019/02/swing-arm-bag-yamaha-dragstar.html

_MG_7625.JPG

_MG_7630.JPG

_MG_7637.JPG

_MG_7626.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

O desaga laterala pentru HD Softail, Lucrat in intregime manual,  gravura manuala, catarama din alama confectionata in the house. Tipar si croi care-i da o Ținută ferma, aproape rigida, asta si datorita grosimei mari a pieii(5-6mm), fara nici un fel de armatura interioara.Tema aleasa de proprietar pentru gravura-CORB ALB. 

Dimensiuni: 40x42x19cm

_MG_7817.JPG

_MG_7812.JPG

_MG_7811.JPG

_MG_7809.JPG

_MG_7792.JPG

_MG_7808.JPG

_MG_7780.JPG

Editat de mas oyama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desaga de sold pt. bikeri cu trei compartimente din  spate catre fata - 1 cm -3 cm și lățimea de 2.5 cm a compartimentelor, gravura manuala , curea peste picior pentu fixare ferma , curea adjustabilă pe inaltime  a gentutei...
Dimensiunea-185x145x60cm

_MG_7881.JPG

_MG_7886.JPG

_MG_7887.JPG

_MG_7896.JPG

_MG_7903.JPG

_MG_7908.JPG

_MG_7912.JPG

_MG_7915.JPG

_MG_7917.JPG

_MG_7923.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
La 24.02.2020 la 9:42, KENAZ a spus:

Super!!

Multumesc!

 

Craftuite LA mana din tabla de otel, aripi spate in stil Bobber, potriveste pe roata de  140-14" - Suzuki Intruder SV 800(imag 1.2.3.4)
si 180-15" - Yamaha Dragstar 650(imag.5 dreapta si imag. 6 spate)

Sa solo imbracata cu piele de capra, cusuta in romburi si cheder alb, toate confectionate in the house potriveste pe Suzuki intruder SV 800

87063897_3013780291988143_4958077278333435904_o.jpg

87167961_3018094461556726_1945883711396380672_o.jpg

87176255_3018092444890261_6914862329691635712_o.jpg

87177558_3018094474890058_8882565054772281344_o.jpg

85220863_3018080741558098_3745871713074675712_o.jpg

87261260_3018080784891427_5728135335066468352_o.jpg

86732097_3009138409118998_4938824924220358656_o.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Suzuki Intruder  M 800O -schimbare de imagine - voi posta in prima faza confectionarea "Mud guard-ului "spate si suportul acesteia .

s-a optat pt doua variante   distanta de 6,5 cm  si 4,5 cm intre aripa si anvelopa, in cele din urma s-a decis coborarea ei.... vom vedea la final.  

 

_MG_0297.JPG

_MG_0298.JPG

_MG_0321.JPG

_MG_0322.JPG

_MG_0326.JPG

_MG_0328.JPG

 in  urmatoarea  faza a schimabrii, a fost constructia sezatoarei- baza, burete, imbracaminte din piele de capra +un design aparte ..va las pe voi sa comentati, apreciati.

 

_MG_0402.JPG

_MG_0407.JPG

_MG_0431.JPG

_MG_0436.JPG

_MG_0464.JPG

_MG_0465.JPG

_MG_0466.JPG

_MG_0468.JPG

_MG_0471.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la final o gentuta laterala  atasata de bascula  sau mai pe rupte de limba   "left side swing arm leather bag" .

toate sunt fabricate  manual - Oyama's Garage- Romania- Oradea-Nagyvarad-Grosswardein

 

_MG_0415.JPG

_MG_0418.JPG

_MG_0419.JPG

_MG_0434.JPG

_MG_0478.JPG

_MG_0481.JPG

_MG_0482.JPG

_MG_0489.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Geanta de umar  cu 3 separeuri la care s-a folosit  piele tabacita vegetal produsa in Romania pt. exeterior combinata cu piele de capra produsa in  Italia pe interior

dimensiuni 185 x 145 x 60 cm, curea de umar regalabila ce potriveste unei doamne sau unui domn cu inaltime cuprinsa intre 1.5  si  2m  sau mai mare.

gravura manual cu logul Indian Motorcycle

portofel cu 3 sloturi  pt. carduri  ,un buzunar cu capac si capsa. clasic la exterior modern in  interior, aceasi combinate pe piele. gravura manual BMW R5.

_MG_0561.JPG

_MG_0552.JPG

_MG_0554.JPG

_MG_0559.JPG

_MG_0565.JPG

_MG_0566.JPG

_MG_0567.JPG

_MG_0568.JPG

_MG_0569.JPG

_MG_0499.JPG

_MG_0521.JPG

_MG_0535.JPG

_MG_0528.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to PIELE, PIELE si iar PIELE ....da' poate si tablarie!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...