Sari la conținut

Accident grav Baia Mare


trocoloco
 Share

Postări Recomandate

noi nu avem de unde sa stim care au fost ultimile secunde pe care le-a vazut si motociclistul,

 

Tocmai deaia ti-am spus ca aberam la greu pe aici.

Nu stim.

Dar putem sa invatam din eventuale scenarii scrise pe aici.

Sunt sigur ca si tu ti.ai pus intrebari in diverse situatii. Ce as fi facut eu in acel caz?

Nu ai cum sa iti proiectezi toate scenariile posibile intr-o anumita situatie. Dar 10 oameni se pot apropia de limita de variabile. La asta e bun forumul.

 

Comform experientelor mele la 80/h poti frana suficient incat sa poti evita un obstacol care iti apare in cale la o distanta de 7-8 metri cu o motocicleta naked ori enuro.

Nu stiu cum e pe SS ca nu am avut asemenea evenimente cand am mers pe ele. Totusi consider ca este mai dificil. De aceea nu recomand SS in orasele aglomerate.

Putem afla mai multe amanunte de la cei care calaresc SS zilnic.

 

Exista situatii in care imbecilul sa iti iasa in cale in 2-3 metri si atunci singurul lucru care te mai poate salva este o viteza mica.

Sunt putine cazurile cand soferul este atat de imbecil incat sa nu te vada la 2-3 metri. Poate fi cazul de fata. Nu avem de unde sa stim. Dar asta este o situatie de care imi este cel mai frica. Conduc extrem de preventiv dar nici eu nu merg cu 50/h. Si chiar la 50/h tot ma fac pilaf. Poate ca nu as muri dar nici bine nu mi-ar fi.

 

Oricum nu stiu de cat timp esti tu pe froum si de cat timp ai cat A. Cert este ca tot ce am scris eu mai sus a mai fost scris de altii inaintea mea. Nu mai sta nimeni sa le rescrie. Ele sunt subantelese de ani de zile.

Asa ca nu mai pierdem timpul si trecem direct la scenari si analize. Stim cu totii ca nu stim ce a fost acolo si continuam de unde am ramas.

Peste putin timp nu te vei mai gandi nici tu ca nu stii ce a fost acolo si vei trece direct la concluzii bazate pe zecile de accidente pe care le.ai citit de-a lungul timpului, pe zecile de evenimente traite in trafic.

Sper ca baiatul sa fie bine si sa ne spuna si noua ce dracu a facut idiotul ala cu duba.

Cu toate ca nu este o sursa credibila nici macar el. Sunt putini cei care recunosc ca au gresit cu ceva. Majoritatea sunt zei ai ghidonului.

De un lucru sunt sigur. daca scapa si se mai urca pe motor categoric nu va mai face a doua oara aceeasi greseala. O stiu din expeienta. :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai deaia ti-am spus ca aberam la greu pe aici.

Nu stim.

Dar putem sa invatam din eventuale scenarii scrise pe aici.

Sunt sigur ca si tu ti.ai pus intrebari in diverse situatii. Ce as fi facut eu in acel caz?

Nu ai cum sa iti proiectezi toate scenariile posibile intr-o anumita situatie. Dar 10 oameni se pot apropia de limita de variabile. La asta e bun forumul.

 

Comform experientelor mele la 80/h poti frana suficient incat sa poti evita un obstacol care iti apare in cale la o distanta de 7-8 metri cu o motocicleta naked ori enuro.

Nu stiu cum e pe SS ca nu am avut asemenea evenimente cand am mers pe ele. Totusi consider ca este mai dificil. De aceea nu recomand SS in orasele aglomerate.

Putem afla mai multe amanunte de la cei care calaresc SS zilnic.

 

Exista situatii in care imbecilul sa iti iasa in cale in 2-3 metri si atunci singurul lucru care te mai poate salva este o viteza mica.

Sunt putine cazurile cand soferul este atat de imbecil incat sa nu te vada la 2-3 metri. Poate fi cazul de fata. Nu avem de unde sa stim. Dar asta este o situatie de care imi este cel mai frica. Conduc extrem de preventiv dar nici eu nu merg cu 50/h. Si chiar la 50/h tot ma fac pilaf. Poate ca nu as muri dar nici bine nu mi-ar fi.

 

Oricum nu stiu de cat timp esti tu pe froum si de cat timp ai cat A. Cert este ca tot ce am scris eu mai sus a mai fost scris de altii inaintea mea. Nu mai sta nimeni sa le rescrie. Ele sunt subantelese de ani de zile.

Asa ca nu mai pierdem timpul si trecem direct la scenari si analize. Stim cu totii ca nu stim ce a fost acolo si continuam de unde am ramas.

Peste putin timp nu te vei mai gandi nici tu ca nu stii ce a fost acolo si vei trece direct la concluzii bazate pe zecile de accidente pe care le.ai citit de-a lungul timpului, pe zecile de evenimente traite in trafic.

Sper ca baiatul sa fie bine si sa ne spuna si noua ce dracu a facut idiotul ala cu duba.

Cu toate ca nu este o sursa credibila nici macar el. Sunt putini cei care recunosc ca au gresit cu ceva. Majoritatea sunt zei ai ghidonului.

De un lucru sunt sigur. daca scapa si se mai urca pe motor categoric nu va mai face a doua oara aceeasi greseala. O stiu din expeienta. :hurt:

 

 

am postat scurtul meu istoric pe topicul accidentului lui mihai baiatu care a murit la aviatorilor pt trolii care probabil m-au etichetat cocalar de victoriei.

eu merg cu ss zi de zi indiferent ca ploua sau nu afara franeaza f bine. eu recomand ss in oras atat timp cat nu este o problema cu incinsul mootrului(eu nu am aceasta problema) ss-ul franeaza cel mai bine dintre toate(am zeci de motive din care se demonstreaza clar asta incepand de la cauciurile de strada pana suspesia sport,pompa de frana discuri mari(doua fata de majoritatea enduro) centru de greutate jos...genul asta de motociclete dat fiind ca sunt cele mai rapide, ele vin deja din fabrica cu sisteme de franre performante obligatorii pt viteza la care se poate ajunge cu ele) spre ex. modelul meu are ambreiaj antihoping din fabrica ce ajuta extrem de mult la franare(nu te lasa sa blochezi roata spate cand franezi cu frana de motor violent)

 

cu cele de mai sus fiind spuse ss clar franeaza cel mai bine, mai ales modelele ceva mai noi care au si tehnologie ceva mai noua inclusiv la sistemul de franare

 

 

dar pt cei care ar putea intelege ceva gresit(si ma refer la masculii feroce care iau postul meu de bun si merg mai siguri pe ei ca au ss) rider-ul conteaza CEL mai mult indiferent de motocicleta pe care o conduce.

 

asa ca aveti mare grija in trafic, conduita preventiva si ajungeti mereu acasa la cei dragi

Editat de CrashTestPilot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... de cate ori vi s-a intamplat? Te uiti in ochii lui, te vede si tot se baga... Trist.

Aproape in fiecare zi dau peste cite un exemplar de genul asta. Ajung sa cred ca sunt vorbiti sa imi testeze capacitatea de anticipare si franele. Majoritatea astora de care ziceam, probabil se gandesc ca nu mi-oi rupe gatul in masina lor si o sa franez eu... Pana acum asa am facut si am evitat nesimtitul/nesimtita de la volan... Trist dar adevarat: nesimtire la maxim.

 

Despre colegul cu accidentul: sper sa isi revina cit mai repede. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aproape in fiecare zi dau peste cite un exemplar de genul asta. Ajung sa cred ca sunt vorbiti sa imi testeze capacitatea de anticipare si franele. Majoritatea astora de care ziceam, probabil se gandesc ca nu mi-oi rupe gatul in masina lor si o sa franez eu... Pana acum asa am facut si am evitat nesimtitul/nesimtita de la volan... Trist dar adevarat: nesimtire la maxim.

 

Despre colegul cu accidentul: sper sa isi revina cit mai repede. :peace:

 

 

 

sa imi testeze franele si daca scap o sa ii testez eu rezistenta dintilor la protectiile de carbon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am postat scurtul meu istoric pe topicul accidentului lui mihai baiatu care a murit la aviatorilor pt trolii care probabil m-au etichetat cocalar de victoriei.

eu merg cu ss zi de zi indiferent ca ploua sau nu afara franeaza f bine. eu recomand ss in oras atat timp cat nu este o problema cu incinsul mootrului(eu nu am aceasta problema) ss-ul franeaza cel mai bine dintre toate(am zeci de motive din care se demonstreaza clar asta incepand de la cauciurile de strada pana suspesia sport,pompa de frana discuri mari(doua fata de majoritatea enduro) centru de greutate jos...genul asta de motociclete dat fiind ca sunt cele mai rapide, ele vin deja din fabrica cu sisteme de franre performante obligatorii pt viteza la care se poate ajunge cu ele) spre ex. modelul meu are ambreiaj antihoping din fabrica ce ajuta extrem de mult la franare(nu te lasa sa blochezi roata spate cand franezi cu frana de motor violent)

 

cu cele de mai sus fiind spuse ss clar franeaza cel mai bine, mai ales modelele ceva mai noi care au si tehnologie ceva mai noua inclusiv la sistemul de franare

 

 

Baietii de la Victoriei ori de la Romana nu sunt cocalari. Sunt baieti ok. Doar ca uneori nu stiu ce sa faca cu viata lor. Dar sa nu divagam.

Stiu ca SS-urile franeaza cel mai bine. Dar eu ma refeream la manevrabilitate. In 7-8 metri nu ai timp sa franezi. Poti cel mult sa reduci viteza si sa incerci sa eviti.

Am mers si eu destul pe SS. Stiu ce poate o asemenea motocicleta ca franare. Dar nici nu am avut situatii nasoale cu ele cat am mers. De aceea intrebam cam cat poti sa eviti un babuin care iti taie calea cu un sport sub tine.

Ca am observat ca in majoritatea cazurilor de accident pe motoare sport si SS pilotii se cam infig ca bizonii in mijlocul masinii.

 

Oricum in situatii nasoale frana ajuta cel mai putin.

Cand am cate un prieten incepator in motociclism il iau pe patinoar. Acolo invata cel mai bine ca franarea nu este o alegere buna. Isi formeaza acolo reflexul de a evita rapid un obstacol fiind o optiune mai buna decat sa incerce sa franeze. E un bun antrenament.

 

Un SS in mana unui motociclist experimentat este o jucarie cu care poate face ce vrea. Un SS in mana unui incepator nu cred ca e un lucru bun. Manevrabilitatea slaba si lipsa de experienta il pune in pericol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...