Jump to content
Sign in to follow this  
Papy_bm

wheelie

Recommended Posts

Sunt bune broscutele pentru poze...te fac sa pari un Rossi asa mai mic :).A inceput sa imi tacane putin ambreiaju cand il tin tras deci uili din ambreiaj probabil la toamna cand e sezonu pe sfarsite.

 

Daca pun si un filmulet va intrebati cand a avut timp fotografu sa faca poza la cat de mult am stat sus :laugh:

 

Ps: Nu stiu cine e ala din poza! :wacko:

post-41072-0-28947900-1339673009_thumb.jpg

Edited by k-2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si unde crezi ca o sa dea wheelie,in curtea casei,nu ?

N am nimic impotriva ,e ceva normal si mi place si mie,dar mi se pare (cuvant urat) sa vii sa pui intrebari de genu pe forum.

ps : poate s mai expert ca tine

 

Deci pe tine nu te-a deranjat ca se da pe o roata, te-a deranjat ca a intrebat cum sa o faca.

 

Sunt bune broscutele pentru poze...te fac sa pari un Rossi asa mai mic :).A inceput sa imi tacane putin ambreiaju cand il tin tras deci uili din ambreiaj probabil la toamna cand e sezonu pe sfarsite.

 

Daca pun si un filmulet va intrebati cand a avut timp fotografu sa faca poza la cat de mult am stat sus :laugh:

 

Ps: Nu stiu cine e ala din poza! :wacko:

 

Vreaaau si euuuuuu ca ala din poza, oricine ar fi el ninja.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreaaau si euuuuuu ca ala din poza, oricine ar fi el ninja.gif

 

E idolu meu...cand ma fac mare vreau sa fiu ca el. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Secretul e sa ai tenisi asortati cu motorul. :rolleyes:

Fuge mai tare cu tenesii aia ca l-am vazut eu o data pe magheru cu 200 intr-a 2-a...

 

 

 

Hai sa ajung si eu supermembru ca de mult imi doresc :friends:

LEdit: :crack: chiar asta a fost postu de SuperMembru, acum pot sa va dau lectii de la tastatura :04Biker:

Edited by k-2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu faci bine ca nu ti piciorul pe frana...Arunca un ochi aici ..si vezi ce importanta are frana spate!

Eu m-am obisnuit altfel. O tin in echilibru din corp, la viteze de peste 200, la 90 de grade, in orice fel ti-ai imagina. Fiecare cu "stilul" lui...

Share this post


Link to post
Share on other sites

si cu wheeliurile astea e poveste. pe cat de misto, pe atat de periculoase si costisitoare sunt. cam ca motociclismul in general dar ceva mai extrem . acum ce sa zic, si mie mi-ar placea sa pot sa o duc 1 km lumanare dar as vrea sa-mi imprumute cineva motorul lui ca sa invat, dau maxim 2 beri scumpe, Timisoreana cu porumb sa fie.

 

am fost odata sa cumpar o baterie moto si in servisul respectiv era un mecanic, de altfel foarte bun si cunoscut motociclist, care tot dadea tarcoale unui 954 cu cadrul rupt cam in totalitate aproape de furca fata, pe ambele parti, si multe alte stricaciuni, abia mai statea in picioare biata motoreta. il intreb ce a patit si mi-a zis ca s-a dat peste cap din wheelie la o viteza considerabila si a facut buba. dupa cum ziceam, omul era experimentat, mergea lumanare kilometri intregi, pe scaritele din spate, cu schimbat de viteze sus(toate vitezele, 2-6) si tot tacamul. morala cred ca este evidenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

[...] morala cred ca este evidenta.

Care'i ? Ca motociclstii mai si cad ?

 

ce discutii tampite puteti sa aveti si va mirati de ce va rupeti gatul pe motoare.

Daca taceai...

Share this post


Link to post
Share on other sites

...cu Jawa Babetta nu am poze pe'o roata, da' am cu scuterul si SV-ul.

Merge cam cu orice.

Nu sunt broscute. SV-ul se ridica chiar usor( poza e pe barajul Oasa - pe Transalpina )

post-15613-0-15496800-1339769323_thumb.jpg

post-15613-0-64798700-1339769341_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

acuma doi ani mi s-a pus pata s-o dau pe-o roata. am urmat recomandarile cuiva, tot posesor de Bandit de 600 si m-am dus intr-o parcare. i-am dat in toate felurile imaginabile (doar din acceleratie) pina m-au dat afara din parcare da' n-a vrut deloc :D de patinat ambreiajul pe vremea aia nu se punea problema, pt. ca am verificat placile la putin timp si erau absolut intacte.

dupa care din ambreiaj n-am mai incercat.

de unde am tras concluzia ca tutorialele si sfaturile is fix plix, tre' sa experimentezi in pasi mici pina f.uti tot ce e de f.utut in ea si-o ridici 5 centimetri :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da pentru cine zice ca nu e bine sa faci wheele la viteza mare. tin sa va contrazic. Dimpotriva, cu cat e viteza mai mare cu atat e mai stabila motocicleta si e mai greu de picat. Toti motociclistii ar trebuii sa cunoasca efectul giroscopic care il au rotile,mai ales expertii care zic ca "orice prost cu 100kilograme si 200 cai pot face un wheelie". Da am pus roata fata Nu odata stramb jos, de multe ori era asa de virata fata ca cauciucul fluiera "ca inainte de accidend" sunetul ala de roti blocate inainte de accidente cred ca il stim cu totii. Cand a atins asa solul, aveam sigur peste 100km pe ora deoarece il ridicam la 60 si urca foarte repede viteza. Te asigur ca sa pui tu fata stramb pe jos la o viteza de 10-20km pe ora, o sa pupi asfaltul 99%. Dar la viteza mare, avand mainile relaxate, isi revine singura.

 

Din ziua aia nici nu am mai fost sa incerc. Dupa cum ziceam, am fost curios, e unul din acele lucruri pe care toti il facem odata fie ca va place sa admiteti fie ca nu. Apoi, dupa cum am zis, eu am exersat intr-o Parcare de la Excel. Si inainte de a merge acolo sa imi fac de cap, vorbisem cu paza, daca ma lasa si pe mine 30 minute in parcarea aia fara sa fie o problema. Era vorba de o PARCARE INCHISA! O parcare mare cat vezi cu ochiu. Daca cei care zic ca sunt "iresponsabil" nu credeti merg saptamana asta sa i fac si poza.

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da pentru cine zice ca nu e bine sa faci wheele la viteza mare. tin sa va contrazic. Dimpotriva, cu cat e viteza mai mare cu atat e mai stabila motocicleta si e mai greu de picat. Toti motociclistii ar trebuii sa cunoasca efectul giroscopic care il au rotile,mai ales expertii care zic ca "orice prost cu 100kilograme si 200 cai pot face un wheelie". Da am pus roata fata Nu odata stramb jos, de multe ori era asa de virata fata ca cauciucul fluiera "ca inainte de accidend" sunetul ala de roti blocate inainte de accidente cred ca il stim cu totii. Cand a atins asa solul, aveam sigur peste 100km pe ora deoarece il ridicam la 60 si urca foarte repede viteza. Te asigur ca sa pui tu fata stramb pe jos la o viteza de 10-20km pe ora, o sa pupi asfaltul 99%. Dar la viteza mare, avand mainile relaxate, isi revine singura.

 

Din ziua aia nici nu am mai fost sa incerc. Dupa cum ziceam, am fost curios, e unul din acele lucruri pe care toti il facem odata fie ca va place sa admiteti fie ca nu. Apoi, dupa cum am zis, eu am exersat intr-o Parcare de la Excel. Si inainte de a merge acolo sa imi fac de cap, vorbisem cu paza, daca ma lasa si pe mine 30 minute in parcarea aia fara sa fie o problema. Era vorba de o PARCARE INCHISA! O parcare mare cat vezi cu ochiu. Daca cei care zic ca sunt "iresponsabil" nu credeti merg saptamana asta sa i fac si poza.

 

ia pune tu roata virata jos la un SS sa vezi ce frumos iti vobleaza, sau da-i pe o roata la iesirea din viraj.

in rest mai tine pentru tine, abia ai facut 10 wiliuri si deja imprastii "experienta".

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ia pune tu roata virata jos la un SS sa vezi ce frumos iti vobleaza, sau da-i pe o roata la iesirea din viraj.

in rest mai tine pentru tine, abia ai facut 10 wiliuri si deja imprastii "experienta".

 

 

 

 

nu imprastiu experienta, zic ce am simtit eu si ce am mai citit si am aflat. iar chestia cu efectul giroscopic daca nu crezi ia o roata de bicicleta, sau ceva circular, care sa il poti tine in mana. invarte roata, si apoi incearca sa o inclini in stanga sau in dreapta. Ai sa vezi ca cu cat roata se invarte mai rpd, cu atat mai greu iti este sa o inclini. uite si un mic video gasit asa la repezeala.

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soseaua spre Sabareni este perfecta pt invatat, asfalt bun si cate o masina la 15-20 minute. Ideal!

post-37950-0-46645200-1339938955_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zicea cineva, ceva de tenesi!?! :goodposting:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care'i ? Ca motociclstii mai si cad ?

 

sarcasmul asta ieftin este ......... ieftin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zicea cineva, ceva de tenesi!?! :goodposting:

era pe la accidente definitia asta.

 

Soseaua spre Sabareni este perfecta pt invatat, asfalt bun si cate o masina la 15-20 minute. Ideal!

frumos frumos uiliu, da frumos echipamentu. :nono:

Share this post


Link to post
Share on other sites

sarcasmul asta ieftin este ......... ieftin.

Sarcasmul asta ieftin este...justificat. Exemplul tau fuse ca nuca in perete. Daca iti povestesc ca un prieten a cazut pt ca a prins nisip in curba care e morala ? Nu mai luati curbele ca s-ar putea sa cadeti din varii motive ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

frumos frumos uiliu, da frumos echipamentu. :nono:

:smoke:

 

post-12055-0-22108200-1339980142_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

:smoke:

 

post-12055-0-22108200-1339980142_thumb.jpg

totusi nu vad soferul ce vireaza stanga :rusinica: asta e din ala a' la Rossi cand iesea de pe viraj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:smoke:

 

post-12055-0-22108200-1339980142_thumb.jpg

 

esti in slapi, m-ai luat :makeout:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este pe aici vre`un wheele man? :bigstar: . Am incercat azi sa fac niste wheeleuri si nu reusesc nici cum cele din ambreiaj

 

. Deci ca start am luat o gramada de tutoriale, sa vad cum se face. Power wheelie fac intra 1a usor, si nu mie frica, ridic sus fata sus,am gasit si ating 70% din incercari ceea ce cred ca e punctul de echilibru, dar un power wheele se termina repede deci nu e bun. Iar cel din ambreaj, ala nu imi iese, am incercat in treapta a 2a, cu rezervorul pe mai putin de jumatate. Nu se ridica fata nici cum. La ce viteza si ce turatie ar trebuii sa i dau drumu la ambreaj pe SV650N. Eu cand fac power wheelie, in 1a, cand ating 4000rpm, il tin acolo pana sunt gata, i dau cam 3 sferturi din acceleratie si se ridica . La asta cu ambreaj am zis aceasi metoda, 4000 rpm si apoi gaz si ambreaj, dar degeaba. Am incercat odata si la pe la 6000, si am cuplat inapoi ambreajul dupa ce deja dadea rateuri, asta fiind la 10500 si deabea atunci a avut asa o tentativa de cativa centimetri de urcat roata fata. Ceva sfaturi, oare ce nu fac eu bine. Am luat ca invatatura videoul asta, doar sa vad cum se face cu ambreajul si dupa "ureche" cred ca fac bine.

 

 

Ma gandesc sa patineze oare ambreajul? dar atunci nu trebuia sa pot face power wheele nu? o sa incerc sapt viitoare sa si filmez ceea ce fac poate asa gasim mai usor unde e problema

 

Salutare, cateva sfaturi din propria experienta:

In primul rand uita de numar de ture, masuratori in grade la cat sa invarti mansonul si alte valori fixe, trebuie sa ajungi sa simti motoreta si sa te inveti cu ce face.

Pentru inceput parcarile nu sunt un loc bun de wheelie, din motivul ca sunt relativ scurte si se termina brusc :). Gaseste o sosea necirculata si fara obstacole pe margine si incearca acolo, vei avea mai mult loc de desfasurare si nu trebuie sa iti faci griji ca vine bordura.

 

As zice sa incerci cu a2a, rulezi usor cat sa nu iti balbaie motorul, tragi ambreiajul, o turezi, dai drumul la ambreiaj brusc si ti aceleratia constanta si pe masura ce da sa cada ii dai gaz, cu cat o ridici mai sus cu atat vei avea nevoie sa ii dai mai putin gaz si vei merge mai lung. Legat de punctul de echilibru, din ce vad in poze nu trebuie sa iti faci griji, inca! Ca si reper, cand nu mai vezi in fata peste motocicleta incepi sa te apropii de echilibru.

STAI TOT TIMPUL CU PICIORUL PE FRANA! oricat de mult te-ai dus pe spate, daca roata din spate e inca pe asfalt, frana te aduce inapoi, daca o sa tot incerci la un moment dat vei scapa mana in gaz, sau crezi ca esti a2a si defapt esti a1a, atunci frana te va scapa de un flip.

 

Cam atat si spor la treaba.

 

Misu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...