Sari la conținut

My 08 Yamaha R6


mihai.farcus
 Share

Postări Recomandate

Fiind cauciucuri noi, cred ca sunt ok totusi, dar intr-adevar, cu cat mai aderente cu atat mai bune. Cel putin daca mergi si prin oras, sa vezi acolo franari de urgenta cate o sa ai.

 

E bine ca ai alarma pe ea. Daca mergeai mai mult cu ea ti-as fi recomandat casco. Niste crashpaduri ar fi binevenite.

 

Sa o stapanesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 55
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Multumesc, urmeaza sa o echipez pt crash... iar casco, in momentul cand voi ramane in ro definitiv

 

ma gandeam la un engine cage freestyle ingenuity

http://www.freestyleingenuity.com/site/index.php?option=com_content&task=view&id=8&Itemid=19

 

nu arata extraordinar pe motor dar le-am vazut la lucru - merita fiecare cent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haaa... numai asculta de toate aceste sfaturi (oamenii nepasatori dau sfaturi de cacao). Intradevar gumele au un rol foarte important, insa gumele touring de azi sunt mult mai bune decat cele sport de 3 4 ani. Eu am cumparat pentru sezonu asta un set de metzeler Z8 interact... si debea astept sa le montez sa le vad la treaba. Deci mergi fara grija, doar sa ai frica de motor atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum asa fara grija si cu frica?

Daca mergi cu frica nu poti sa evoluezi.

Daca tot merge o luna pe an cu ea, oricum in 3-4 ani trebuie schimbate ca imbatranesc. Ce logica are sa-ti iei un cauciuc touring care duce multi km cand mergi foarte putin?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce logica are sa-ti iei un cauciuc touring care duce multi km cand mergi foarte putin?

 

pretul? ... si lasand criticile la o parte eu imi mentin ideea ca nu-s anvelope proaste

acum sa nu-ti imaginezi ca eu merg numai cu 40/h, dar merg omeneste ... legal sau doar un pic peste iar in felul asta nu am simtit deloc ca m-ar lasa pe frana sau mai stiu eu

 

hai totusi sa trecem peste anvelopele mele proaste :) pun pariu ca putem discuta despre multe altele... de exemplu am un amortizor care pierde putin lichid (cam cat m-ar costa reparatia?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-i asa simplu cu furca, poti incepe cu comandatul semeringurilor (de ulei si de praf) +uleiul (cred ca ai yamalube 01) la reprezentanta yamaha, cumpara piese de origine ,sa nu dai banii de 2 ori pe montaj.

 

daca te duci pe la vre-un "meserias" vezi sa nu-ti recomande el cine stie ce ulei de furca, pune numai yamalube-le cu vascozitatea recomandata in cartea tehnica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata m-ai speriat nici nu o mai scot din garaj ... o tin numai sa ma uit la ea de pe geam :))...

 

sau am sa car un extinctor in spate . in concluzie... e de porc si motorul meu si anvelopele :)) probabil si eu, ca nu m-am nascut raiser ca altii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata m-ai speriat nici nu o mai scot din garaj ... o tin numai sa ma uit la ea de pe geam :))...

 

sau am sa car un extinctor in spate . in concluzie... e de porc si motorul meu si anvelopele :)) probabil si eu, ca nu m-am nascut raiser ca altii

:goodposting: :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca veni vorba de RAISARI , sunt curios dc totusi lumea inca isi ia SUPERSPORT frate sa traga (doar pe rosu) si sa ia TOT BORDU'.

Asta ma depaseste total :blink: . 90% din cei cu SS , in opinia mea, nu cred ca au iesit din Bucuresti sau au facut un drum lung cu o vitezana.

 

Am observat totusi ca de ceva vreme categoriile enduro-touring & naked castiga teren la noi, probabil ca 50% dintre posesori sunt fosti RAISARI care si-au dat seama ca nu prea au ce face cu SS-ul in tara noastra.

 

Am inteles ca tu Mihai Farcus ai luat-o pentru ca te-a incantat pretul si ai renuntat la naked.

A 2-a oara ai alege tot SS tot un R6 ? Daca NU, dc?

 

:wave:

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, sa iti raspund,

1. nu ma consider raiser si nu alerg, doar imi place mult modelul

2. nu merg numai in oras cu ea de ex maine voi pleca pana in brasov cu ceva treburi iar saptamana viitoare la mare cu un prieten (ei cu masina)

3. Inca nu stiu ce imi voi cumpara, cred ca trebuie sa-mi mai dai ceva timp sa iti raspund, cel mai probabil streetfighter-ul de la ducati (am fost setat pe aia de multi ani dar scump dom'le)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, sa iti raspund,

1. nu ma consider raiser si nu alerg, doar imi place mult modelul

2. nu merg numai in oras cu ea de ex maine voi pleca pana in brasov cu ceva treburi iar saptamana viitoare la mare cu un prieten (ei cu masina)

3. Inca nu stiu ce imi voi cumpara, cred ca trebuie sa-mi mai dai ceva timp sa iti raspund, cel mai probabil streetfighter-ul de la ducati (am fost setat pe aia de multi ani dar scump dom'le)

Foarte smechera motocicleta. S-o stapanesti fericir.

 

Servisarea la furca: Nu cumpara nimic pana nu este desfacuta. La aia de fac furci smechere nu la tot felul de... Ti-o fuc eu bre... Ieftineala etc...

 

Uleiul Yamalube nu-l foloseste nimeni de la curse si nici un alt service nu-l agreaza. E bun ptr garantzie. Dupa e praf.

 

Simeringurile sunt ok cele originale dar nu sunt mai bune decat aftermarketul. Sunt ok.

 

Atentzie!!! Servisarea furcii se face in conditii de curatare exceptionale si te sfatuiesc sa ceri atentzie si pe cuzinetzi. Ieftin nu inseamna bine ci degeaba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Uleiul Yamalube nu-l foloseste nimeni de la curse si nici un alt service nu-l agreaza. E bun ptr garantzie. Dupa e praf.

 

 

 

e produs de Ohlins.. clar sunt praf astia.. n-am auzit de ei la "curse"

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca veni vorba de RAISARI , sunt curios dc totusi lumea inca isi ia SUPERSPORT frate sa traga (doar pe rosu) si sa ia TOT BORDU'.

Asta ma depaseste total :blink: . 90% din cei cu SS , in opinia mea, nu cred ca au iesit din Bucuresti sau au facut un drum lung cu o vitezana.

 

Am observat totusi ca de ceva vreme categoriile enduro-touring & naked castiga teren la noi, probabil ca 50% dintre posesori sunt fosti RAISARI care si-au dat seama ca nu prea au ce face cu SS-ul in tara noastra.

 

Am inteles ca tu Mihai Farcus ai luat-o pentru ca te-a incantat pretul si ai renuntat la naked.

A 2-a oara ai alege tot SS tot un R6 ? Daca NU, dc?

 

:wave:

 

Ce faci koa, incerci sa-ti justifici achizitia? Ia zi, cu cat vinzi mobra?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

care sunt impresiile dupa drumul mai lung ?

 

Posted 26 June 2012 - 12:43 PM

care sunt impresiile dupa drumul mai lung ?

mihai esti ok ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care sunt impresiile dupa drumul mai lung ?

 

 

mihai esti ok ?

 

Toate bune, mersi de intrebare. Abia ce ne-am intors de la mare (am sa pun si un video cu ce cozi erau ieri...)

 

se comporta bine la drum lung, s-au reparat si amortizoarele nu mai pierd lichid doar ca acum am observat ca nu intra intr-a 6-ea ...deloc :) pana acum n-am avut nevoie dar se va investiga si asta. Cand schimb a 5-a simt ca nu se duce de tot ramane cumva la jumatate... iar cate-o data nu pot sa scad treptele. nu ma deranjeaza enorm dar mi-e sa nu buleasca alte chestii tocmai pt ca nu-s mare cunoscator

 

img0479nn.th.jpg

 

revin asupra ultimei chestii ... abia ce am pus motorul pe stand si asa schimba toate treptele dar pe strada nu vrea.

ciudat

Editat de mihai.farcus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

90% din cei cu SS , in opinia mea, nu cred ca au iesit din Bucuresti sau au facut un drum lung cu o vitezana.

 

 

90% din cunostintele tale poate. :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are ceva + uleiul prost,motocicleta este una problematica oricum,nu ai de ce sa te superi pe ea,multi care aleg r6`le dupa 2006 in mare parte stiu in ce se baga,urca asa de rpd si mult(sus) in ture incat alaturi de un ulei care nu-i place = dmg cat cuprinde + nervi si tripuri nasoale ale proprietarilor

cand le-ai schimbat pe stand ai stat cu toata greutatea corpului pe ea ca si cum ai merge pe motocicleta?

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are ceva + uleiul prost,motocicleta este una problematica oricum,nu ai de ce sa te superi pe ea,multi care aleg r6`le dupa 2006 in mare parte stiu in ce se baga

cand le-ai schimbat pe stand ai stat cu toata greutatea corpului pe ea ca si cum ai merge pe motocicleta?

 

Nu eram pe ea cat a stat pe stand... si nu am cum sa ma supar, merge f bine motorul

nu era noua asa ca nu m-am asteptat sa nu aibe chiar nimic :) important e sa gasesc ce are (din timp) si sa rezolv

Editat de mihai.farcus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai verificat daca tija este pusa in pozitia corecta?deci totul se intampla sub greutatea ta ,ai un punct de plecare,mergi la un mecanic iscusit(TNG) si rezolvi problema

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, tija este la semn

 

asa este, sub greutatea mea si a motorului pt ca pe stand practic nu forteaza nimic, roata fiind in aer

 

apropos, uleiul si filtrul au fost schimbate acum 2 sapt deci nu cred ca acolo ar fi problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...