Sari la conținut

Accident mortal E85 la iesirea din RM SARAT


adriangl
 Share

Postări Recomandate

off topic : blackdirt best post...stima

On topic: pacat ca s-a dus...nu cred ca mai conteaza a cui a fost vina.daca a fost vina lui a platit ,dupa parerea mea cam scump,iar daca nu a fost vina lui o sa platesca cel vinovat(cel putin teoretic).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 93
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sincer nu l-am cunoscut dar a murit aiurea...21 de ani 1000cc cam mult pentru potentialul lui de rider mai ales ca avea tente de vitezoman, dar fiecare gandeste in felul lui de a fi si isi poate asuma singur responsabilitatile. Te dai pe 1000 te dai tare esti constient ca in romania cu un astfel de trafic si in conditiile astea nu o sa te dai prea mult ori te dai 1 data de 2 ori si constientizezi ca e mult prea periculos si iti spui stop ca nu se merita sa risti pentru 10 minute de adrenalina sa lasi copii orfani de tata parinti sa te jeleasca sa-ti faca parastase etc si incerci sa-ti potolesti setea de adrenalina pe un circuit poate si participand la competiti moto viteza dar la clasa hoby sau te orientezi catre alta clasa de moto unde poti vedea, vizita, cunoaste si alte locuri si lucrurii.In moto nu inseamna doar super sport 600 min la inceput dupa primu sezon "am avansat dejea" trec la 1k blana pe linie dreapta curbe luate periculos si lista continua. Sunt de acord cu prezentarea faptelor si derularea filmului pentru ca si alti care nu au conturi si sunt pasionati de moto citesc acest forum si mai ales aceasta rubrica si poate constientizeaza "bai iaute majoritatea accidentelor sunt pe vitezane de 600 si 1000" ia sa ma uit eu la alte moto. Inca o data pacat de el sa-i fie tarana usoara.

Editat de Halogenn1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu e treaba ta cat stau unii pe froum. Macar ei vorbesc civilizat.

 

 

Ai uitat sa adaugi si ca... sunt in viata.

 

 

Cat despre exemplu cu SImoncelii, pentru cine a postat prima data, ce viteaza avea pe circuit? Mergea regulamentar cu 50? Nu. Deci decedatul din acest thread ori nu o avea legata ori avea viteza mare... ori amandoua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viteza era undeva intre 100 si 120 km/h, casca era legata, dar a avut nenorocul sa intre intr-un highside din care a aterizat in cap.Lovituri prea multe si vizibile nu a avut. A merit din cauza fracturii gatului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care ai fost astazi la funerari calare pe o planeta 5 rosie???

 

 

 

 

din anumite motive am preferat ca astazi sa fiu prezent pe doua picioare.... Dumnezeu sa-l ierte.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti spui stop ca nu se merita sa risti

:baldy: :baldy: :baldy:

 

care ai fost astazi la funerari calare pe o planeta 5 rosie???

Esti interesat s-o cumperi, nu-i asa?

 

FUNERALII bah, funeralii!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciro... esti sigur?... mie mi s-a parut a fi un ij planeta 5... acum nu contest....astept raspunsul lui... si cine stie poate o sa fie prezent la Siriu in august.

 

Sanatate maxima.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ij planeta 5 era. I-l gasesti la sifonaria de langa scoala 5. Dar asi fi si eu interesat de Siriu. Si nu vrei sa stii cat de fascinat sunt de motorul tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceste ultime replici denota clar interesul celor care mai devreme plangeau moartea bunului lor prieten si motociclist talentat.

Topic la sectiunea accidente.

 

No more comments.

 

Q.E.D.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunteti beton, dudes!!! (aia de aranjeaza intalniri la Siriu pe topicul cu mortul...)

Condoleante familiei si prietenilor.

Am avut ceva discutii cu niste colegi de la seviciu care vor sa faca scoala pentru A si nu reusesc sa se decida ce motoare sa isi cumpere... R1 sau CBR 1000RR... :scratch: Am avut discutii lungi si interminabile despre subiect si nu cred ca am reusit sa ii conving in mod deosebit sa renunte la idee. Problema nu e varsta la care iti cumperi motoare cu multi cai, ci experienta pe 2 roti, asta pentru ca baietii au peste 25 de ani. Avem legi, dar nu sunt respectate... Dar ceea ce e chiar mai rau, este ca nu sunt aplicate... Sunt unii care nici macar nu stiu pe ce parte sa se urce pe motor, dar debordeaza de talent si de talente.

Acum, nu zic sa inceapa lumea sa mearga cu IJ-ul prima data, asa cum am facut eu, dar macar ar putea sa constientizeze lumea asta ca la motorete nu e ca la masini... daca ai masina de 1200cc esti naspa, si daca ai de 2000cc si multi cai, esti cool.

Pana la urma, fiecare face ce vrea cu viata lui, dar nu ar trebui sa aruncam de fiecare data cu noroi in asa zisii conservari pentru ca noi mergem cu viteza si fara cap...Majoritatea dintre noi conducem si masini, ceea ce ne face tot conservari. Eu personal am fost surprins de cateva ori chiar pe E85 de niste baieti carenati care se credeau pe undeva pe la Brno. Nu e loc de astea... Mergeti atent si beliti ochii, ca de nu e treaba cu belengherul, cum zise un nene mai devreme...

Daca pretindeti respect, oferiti respect...

Salutari...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de acord, diferenta e ca unii invata mai crud care-s pericolele, atli-si forteaza norocul si se bazeaza din ce in ce mai mult pe altii, pe faptul ca altii TREBUIE sa mearga corect SI preventiv iar ei sa se ocupe linistiti cu crosetarea, accelerarea cu toba goala langa geamul deschis, claxonul si injuratura pentru intimidare.

stii cati sunt in trafic?

eu zilnic vad cel putin 3.

sa oblige politia sa nu-si ia carnet decat la 24 de ani? sau la 70?

nu tata, ia-le banu. asigurarea.

ai un speed ticket, de la 300RON la 3000, pentru 4 ani, al doilea ticket, la 10,000RON, al treilea, stai pe bara un an, sa nu te mai asigure nimeni pentru ca e prea riscant, apoi obligatoriu scoala de condus preventiv pe banii tai, daca mai iti arde de motociclism.

ai pana-n 25 de ani? in loc de 300RON, incepi de la 1,000RON

 

acu aveti sosele, acum vreti autostrazi, sa zburati cu 300.

da, asta e romania, atat se poate acum, si eu nu ma plang de starea drumurilor europene. sunt chiar foarte bune. asta inseamna si invitatie la viteza si, din cauza legislatiei idioate care-i justifica aparatura lu' arafat, mai multe accidente.

 

aia nu e "banda de circulatie" e acostament. acolo teoretic n-ai de ce sa mergi. ca sunt eu baiat bun si ma bag pe dreapta ca tu sa ii dai gaz la 150 in localitate, e altceva, dar nu e legal, si in nici un caz sa depasesti tu pe partea dreapta.

 

Salutare!

Incep cu un "Odihneasca-se in pace!" pentru motociclist.

In general nu comentez in aceasta sectiune, dar astazi chiar mi-a sarit mustarul. Sunt multi pe aici care spun: "Nu mai conteaza cine a fost de vina, ce a fost a fost..." in cazul in care este vinovat motociclistul, dar in cazurile in care e vinovat soferul masinii il fac ca pe dreaq. Pai, "ori suntem egali...ori nu mai suntem, nu?". E adevarat ca in general vinovati sunt soferii de masini (din cate am inteles, in cazul de fata soferul masinii "FanCurier" era baut - nu are nicio scuza), dar mai sunt si zmei calare pe 2 roti care pun in pericol viata altora. Exemplu: Anul trecut, pe drumul Bucuresti - Alexandria, 2 persoane - sot si sotie (Dumnezeu sa-i odihneasca!) - calare pe o Hayabusa (eu cred ca aveau si ceva viteza, dar nimeni nu a prezentat date referitoare la asta) au intrat in plin intr-o proasta care depasea pe linie continua (vizibilitate zero - era deal) si au murit toate cele 6 persoane implicate in accident. Eu am o altfel de judecata decat un om normal si ma bucur ca au murit toti cei din masina - daca erau rudele soferitei, a scapat lumea de genele ei, daca nu, nu te sui cu toti handicapatii la volan. Ce vreau sa subliniez? Ca la viteza mare si o motocicleta este periculoasa din punct de vedere al impulsului cinetic: Nu cred ca si-ar dori nimeni sa-si duca prietenii/copiii la spital pentru ca au fost loviti pe trotuar/acostament de "un motociclist care se dadea bine, dar nu a avut noroc". In concluzie la cele spuse mai sus: Haide sa nu le mai tinem partea zmeilor dintre noi cand fac prostii!

 

Acum, strict referitor la ceea ce a spus domnul Tsunami. Domnule Tsunami, din posturile dumneavoastra am tras niste concluzii (care pot fi, evident, eronate): sunteti mai batran decat multi dintre noi si aveti impresia ca numai prin asta ne sunteti superior, ca se cuvine sa va respectam si ca aveti intotdeauna dreptate. Aceasta este mentalitatea oamenilor pe care ii detest cel mai mult pe lumea asta: batranii care tanjesc dupa vremurile apuse ale comunismului. Eu am 21 de ani, sunt foarte tanar, in schimb daca facem media km in sa/perioada de timp in care am detinut o motocicleta - numarul este strict in favoarea mea. Ba chiar pot sa afirm cu tarie ca eu am mai multi km facuti pe bicicleta (in total) decat km parcurgeti dumneavoastra in saua unei motociclete pe parcursul unui an. Nu am nicio amenda! Cam cum justificati dumneavoastra faptul ca eu ar trebui (conform teoriei dumneavoastra) sa platesc de 3 ori valoarea asigurarii auto (raportata la valoarea pe care o platiti dumneavoastra)? Mie mi se pare ca ceea ce propuneti dumeavoastra denota tocmai ceea ce am spus eu mai sus: "Eu sunt mai batran, am dreptate oricum! Tu esti un mucios, nu-mi spui mie ce si cum!"

 

P.S.: Nu fac parte din clasa "burgheziei/mosierimii", fac parte din clasa "intelectualitatii" (dar nu ceea ce se intelege prin aceasta sintagma in ziua de astazi).

Editat de CapnJackSparrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Soferul masinii nu era baut.

2. Nu avea 280 cum se tot aude.

3. Nu a fost decapitat cum se zice.

 

Toate astea sunt vb scoase de unul sa de altul.

 

Dar a pus cineva poblema altfel? Daca au aparut probleme la frane? Daca nu au tinut? Nu avea 200, nu avea nici 170 in momentul acela. Am inteles ca pe undeva pe la 120 in apropierea masinii si deja era pe franare. Acum din ce am probat si eu in timp de la 120 la 70 franeaza foarte repede. La cat a mers nu cred ca nu stia sa franeze de la 120-140 in timp scurt. Pot sa fie si alte probleme tehnice..cine stie. Oricum o viata s-a stins :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand respect pentru decedat, odihneasca-se in pace!

 

Acum, vezi tu, exista niste nuante la franarea asta.. degeaba franeaza ok agregatul de la 120 la 70 daca tu ai impact la 70 cu o duba.. Poate chiar a franat super ok de la 170 pana la 120 dar nu a fost suficient, daca duba se deplasa cu.. sa zicem 80.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce stiu e valabin daca se lovea frontal. Adica de la fizica. Dar el din spate a lovit sau mai bine zis a sterpelit coltul dubei cand aceasta se retragea pe banda vazand ca nu are loc sa depaseasca. Daca duba nu se retragea cred ca avea loc sa se bage prin dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...