Sari la conținut

Situatii din trafic


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aţi simţit nevoia să puneţi "a treia genunchieră" pe mijloc? Stau picioarele în formă de pâlnie şi tot curentul se adună acolo...

Da, dar asta tine de tipul de moto... pe cruiser intotdeauna o sa ingheti la oo. Pe touring n-am nici o treaba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazuri extreme tre' recurs la (dede)supt! Accelereaza circulatia (sangelui) si incalzeste :P

Culcat pe șa se mergea cu Mobra in turul Romaniei pe vremuri.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

O sa apara doar ca si completare, vaz ca nu a mai postat nimeni aici...

Astazi 26.11.2018, avand un drum prin oras intr-o zona "neirigata" cu metrou si vazand 5° in termometru pe la pranz, decid sa ma deplasez  cu mobra, tot era cu bateria proaspat "redresata", lantul uns si presiunea in gume ajustata. Deh, asteptasem si eu cele 10° prognozate duminica...

Buuun, temperatura ok la echipamentul din dotare, "trasa ideala" preponderent uscata, unde era ud mazga aluneca in draci. Am adaptat stilul de mers si n-am avut probleme. La intoarcere, pe la 15.30, ma strecor si ajung moț primul la semaforul de pe Dorobanti, intrare in Piata Aviatorilor. Se face verde, traficul pe Bd Aviatorilor din stanga mea oprit la semafor, pornesc. Nu iau start de moto gp, ci domol. In intersectie, "pe turnanta", un Doblo de marfa alb al carui sofer nu a privit nici un moment in directia de unde veneam eu, directie careia ar fi trebuit sa-i acorde prioritate. Nu vorbea la telefon, pur si simplu era in lumea lui. In dreapta mea o turma de milițieni rutieri, vreo 2 masini si minim 5 capete de creta. Pe traiectoria mea normala m-as fi intalnit cu usa dr fata a Dobloului fix in fata militienilor. Am franat, claxonat scurt, idiotul s-a uitat si a schitat un gest cu mana continuandu-si imperturbabil deplasarea spre Pescarus. M-am uitat la milițieni, unul a dat din maini a neputinta. Cum plm s-ar putea face macar sa nu-i mai platim daca tot stau degeaba PE BANII NOSTRI in drum??!!?? 🖕

 

Na, ca apare ca post nou!

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Reactie amuzanta a unui sofer de duba, dupa ce intra pe rosu in intersectie si isi da seama ca "e cam belita"...nu pentru el.

 

 

Atat de amuzanta incat iti vine sa ii dai doua...beri.

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@misionaru, imi permit sa te contrazic. Omul a intrat pe verde, se vede ca era trecut de semafor de la inceputul filmarii tale. La fel si ala micu' si albastru de dupa el, daca nu ma inseala vederea.

Pe de alta parte, intersectia era blocata, lucru care l-ar fi obligat, conform legii, sa nu intre. Faptul ca ti s-a pus tie verde intre timp nu inseamna ca brusc el a "pierdut" verdele pe care a intrat. In schimb, la fel cum a avut si el obligatia asta (si nu a respectat-o), tu nu trebuia sa intri in intersectia blocata.

In alta ordine de idei, ce gest a facut ala? Nu reusesc sa disting in film.

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gresit. Omul a intrat pe rosu. Nu se vede pe filmare, dar pentru inainte, ai verde cu ~10 secunde inainte de verdele meu, pentru a permite stanga celor de pe bulevardul mare. Deci el avea rosu de cel putin 10 secunde inainte. La fel si ala micu' albastru. 

 

Intersectia era blocata, asta era alt argument sa nu intre. Eu am intrat pentru ca nu sunt cu duba si nu bochez intersectia. Mai important e sa iesi, decat sa intri :))

 

Si-a miscat degetul peste buze...un gest de "ia si plangi" :)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare uluitor cât de mult îi ia sa observe tirul pe contrasens.. Dar mă gândesc că ne putem găsi mulți in situația de a fi pe drum de mult timp, cu soarele in ochi, ochii la peisaje sub falsa siguranță oferită de linia dublă continuă. 

Ce cred ca l-a salvat e că nu a făcut point fixation, s-a concentrat pe calea de scapare, pentru ca nici cu mama frânelor nu ar fi reușit sa oprească la timp. Si doi, faptul că nu se dădea reising. 

Oricum, educativ filmulețul. 

Editat de AlexAB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@AlexAB, daca te uiti atent, sunt 3 secunde mari si late, de cand a intrat in campul vizual camionul, pana la faza cand era deja in dreapta camionului. 1 secunda pana iei o decizie, fie ea constienta sau nu, si apoi a tras pe margine, cu frana, si a strans din buci. Eu zic ca omul a avut super skil. Da ,mergea usurel, pozitionat ok pe banda, si-a dat sanse sa scape. Cati dintre noi ar fi evitat fara sa se verse??  In situatii de genul asta...mori cu linia continua in dinti....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ‎19‎.‎05‎.‎2019 la 22:22, Paca a spus:

 

Care ai coborat inainte sa opresti mobra mah ?  :)

 

S-a panicat si a blocat fata, o cam ardea racing dar creierul procesa mai greu decat se accelera mobretul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 hours ago, misionaru said:

Dude, get off my wave!

 

1) daca ocoleai pe banda 3, mureai?

2) la final schimbi banda 2 cu 1, probabil in fata aluia, peste linia continua

3) tot la final as cam pune pariu ca esti dincolo de marcajul transversal de la trecere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La faza asta...chiar ca merita un Moarte conservarilor...cu TUAREG. Incredibil, este clara intentia , in filmarea din 2015. Asta trebuia bagat putin pe la racorica....si el e de fapt achitat. Ma intreb ce smecher e..si de unde pana unde  a reusit sa scape....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Adrian M. a spus:

Ma intreb ce smecher e..si de unde pana unde  a reusit sa scape....

 

Lucra la Autoritatea Aeronautica Aeronautica Civila, salarii mari si relatii multe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, Metal Heart said:

E un articol de (cuvant urat):

1) Verdictul nu este prezentat corespunzator. E cam stupid ca astia scriu sec "l-au achitat" si atat

2) Motivarea instantei nu este prezentata deloc.

 

3) Procuratura va face probabil apel. De-abia dup-aia e totul incheiat sii chiar ulterior mai exista, din ce stiu eu, cai extraordinare de atac. Iar procurorii mai pot cere judecatorului de la Curtea de Apel si trimiterea cauzei la ICCJ daca au impresia ca exista o ambiguitate legala (cum ar fi faptul ca se judeca dupa codul penal un accident care ar fi sub incidenta codului rutier) - dar asta se poate face doar dupa ce apare si motivarea instantei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...