Jump to content

Suzuki SV 650 N


Adrian B
 Share

Recommended Posts

Hai sa-mi prezint si eu mobra din prezent: un Suzuki SV 650 N din 2004....

 

 

Luat la vreo 32000 km, ca modificari: belly pan,evacuare completa GPR, furtune farna metalice pe fata, ghidon Rizoma, kit under-tail, crashpad uri.

 

PS: nu comentati de gume,stiu,sunt praf, urmeaza sa le dau jos.

 

Are un singur defect la rezervor,probabil de la o cazatura,o fi lovit ghidonu in rezervor,dar nu ma deranjeaza si e un aspect pe care nu cred ca-l voi remedia.

 

Schimbat kitu de lant , schimbat ulei. Desi deja uleiul tre sa-l schimb iarasi,ca deja am facut vreo 5000 cu ea...

 

Las pozele sa vorbeasca mai mult

post-66203-0-41827000-1340704327_thumb.jpg

post-66203-0-90296400-1340704331_thumb.jpg

post-66203-0-22092200-1340704337_thumb.jpg

post-66203-0-65126300-1340704343_thumb.jpg

post-66203-0-08631600-1340704350_thumb.jpg

post-66203-0-24084000-1340704356_thumb.jpg

post-66203-0-88289300-1340704363_thumb.jpg

post-66203-0-35836700-1340704371_thumb.jpg

post-66203-0-85547500-1340704378_thumb.jpg

post-66203-0-10917600-1340704388_thumb.jpg

post-66203-0-18794400-1340704398_thumb.jpg

post-66203-0-87418100-1340704405_thumb.jpg

post-66203-0-67865200-1340704418_thumb.jpg

post-66203-0-19636600-1340704426_thumb.jpg

post-66203-0-83161600-1340704433_thumb.jpg

post-66203-0-67524800-1340704441_thumb.jpg

post-66203-0-23437000-1340704449_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Stopul ala cu leduri frumos foc. :cheers:

 

Ciudat spoilerul acela :scratch: are vreun efect practic sau e doar ceva de design? Nice ride!

Edited by Bigfoot
Link to comment
Share on other sites

Foarte faina ! Ai grija de ea !

 

Spune-mi te rog, cand ai schimbat evacuarea, cum ai ales-o ? Altfel spus ... cum sau unde te-ai interesat ca sa stii ce pui pe ea ? Ce se potriveste si de unde poti cumpara ?

Trebuie sa-mi schimb si eu toba de esapament, insa daca pretul nu e foarte mare ma bag sa-mi schimb toata evacuarea.

 

E vorba de motorul meu, Kawasaki ZR7 din 2004.

 

Merci

Link to comment
Share on other sites

Foarte faina ! Ai grija de ea !

 

Spune-mi te rog, cand ai schimbat evacuarea, cum ai ales-o ? Altfel spus ... cum sau unde te-ai interesat ca sa stii ce pui pe ea ? Ce se potriveste si de unde poti cumpara ?

Trebuie sa-mi schimb si eu toba de esapament, insa daca pretul nu e foarte mare ma bag sa-mi schimb toata evacuarea.

 

E vorba de motorul meu, Kawasaki ZR7 din 2004.

 

Merci

 

Salut, mersi.

 

Eu nu am schimbat nimic la ea decat kitu de lant si uleiul deocamdata.

 

Evacuarea si tot ce-am mentionat erau deja pe ea cand am luat-o.

 

Mi s-a zis ca evacuarea e cap-coada G.P.R. O intermediara care vine spre toba finala are o sudura ciudata acolo,aproape de locu unde se pupa cu finala...si am dubii

 

Oricum nu e galeria originala de SV, dar nici nu am un SV generatie noua pe aici ,cu toba stock,ca sa pot compara galeriile...

 

Nu cred ca se merita sa schimbi evacuarea cap coada....decat daca ai un motor puternic,si vrei sa storci tot din el,si pui si Power Commander, filtru sport, atunci schimbi si evacuarea cap coada...

 

In rest, mai bine pui doar o toba finala aftermarket si-atat..

 

 

 

Eu as vrea sa pun ceva scurt, gen Micron GP, ca sa renunt la scarite pasager, la suport de toba,suport de numar, sa fac coada curata curata...

Link to comment
Share on other sites

Salut, mersi.

 

Eu nu am schimbat nimic la ea decat kitu de lant si uleiul deocamdata.

 

Evacuarea si tot ce-am mentionat erau deja pe ea cand am luat-o.

 

Mi s-a zis ca evacuarea e cap-coada G.P.R. O intermediara care vine spre toba finala are o sudura ciudata acolo,aproape de locu unde se pupa cu finala...si am dubii

 

Oricum nu e galeria originala de SV, dar nici nu am un SV generatie noua pe aici ,cu toba stock,ca sa pot compara galeriile...

 

Nu cred ca se merita sa schimbi evacuarea cap coada....decat daca ai un motor puternic,si vrei sa storci tot din el,si pui si Power Commander, filtru sport, atunci schimbi si evacuarea cap coada...

 

In rest, mai bine pui doar o toba finala aftermarket si-atat..

 

 

 

Eu as vrea sa pun ceva scurt, gen Micron GP, ca sa renunt la scarite pasager, la suport de toba,suport de numar, sa fac coada curata curata...

 

 

 

 

Eu nu vreau sa renunt la scaritele de pe spate, (tra s-o mai scot pe navasta-mea la o tura), insa vreau sa-i "ingros un pic vocea". E drept ca pentru asta nu trebuie schimbata toata evacuarea, dar ma gandesc ca-i mai schimba un pic din "detalii". N-o am cumparata de noua, si are lovituri in toba. Nu-s mari, dar cum eu sunt perfectionist ... vreau sa vad cat m-ar costa :)

Daca afli ceva in directia asta, te rog da-mi de stire.

 

Merci

Edited by cristi_horvath
Link to comment
Share on other sites

Cat o costat spurcaciunea? :bounce:

 

intre 2000 si 2500 :)

 

Eu nu vreau sa renunt la scaritele de pe spate, (tra s-o mai scot pe navasta-mea la o tura), insa vreau sa-i "ingros un pic vocea". E drept ca pentru asta nu trebuie schimbata toata evacuarea, dar ma gandesc ca-i mai schimba un pic din "detalii". N-o am cumparata de noua, si are lovituri in toba. Nu-s mari, dar cum eu sunt perfectionist ... vreau sa vad cat m-ar costa :)

Daca afli ceva in directia asta, te rog da-mi de stire.

 

Merci

 

Asta cu scaritele de pasager e pe gustu fiecaruia. La tine e logica treaba. Eu insa, nu p rea am de gand sa plimb pe cineva,si nu prea e un motor de pasager....

 

Nu-ti recomand nici toba sa o achizitionezi noua,ca nu se merita...e doar o TOBA...

Link to comment
Share on other sites

bai da nu ii inteleg nici pe aia care intreaba cat a costat si nici pe aia care raspund evaziv.. ciudatilor :P

 

si eu sunt de acord la faza cu toba, ia ceva sh care arata bine si gata. eu mi-am luat un mivv cu 100 de euro, noua ar fi fost 300.. aia 200 am in ce sa-i bag.

 

@adrian poti sa cauti ceva micut care sa nu mai mearga asa sus spre codita adica asa

sau asa

asta daca vrei neaparat sa ai codita cheala.

 

clona lu cnarida

Link to comment
Share on other sites

bai da nu ii inteleg nici pe aia care intreaba cat a costat si nici pe aia care raspund evaziv.. ciudatilor :P

 

si eu sunt de acord la faza cu toba, ia ceva sh care arata bine si gata. eu mi-am luat un mivv cu 100 de euro, noua ar fi fost 300.. aia 200 am in ce sa-i bag.

 

@adrian poti sa cauti ceva micut care sa nu mai mearga asa sus spre codita adica asa

sau asa

asta daca vrei neaparat sa ai codita cheala.

 

clona lu cnarida

 

Eu caut de cateva zile pe net, n-am vazut mare lucru, (e drept ca nici n-am insistat prea tare), dar as vrea s-o iau in mana, inainte sa o platesc; mai ales ca va fi secondhand.

Ajuta-ma te rog, da-mi cateva marci, da-mi link-uri daca stii. Imi place sa-mi bag eu degetele, tra sa stiu eu ce e pe motor, cat merge, ce trebuie schimbat, cand ... etc. E valabil pentru oricine citeste topicul.

 

 

Cat despre preturi, chiar n-am idee unde se invart. Am intrebat sa-mi fac o idee ... Tu chiar crezi ca suntem ciudati !? Sunt si motociclisti novice ... dar cu pasiune !

Link to comment
Share on other sites

era o gluma cu ciudatii. o constatare, in timp, ca intrebarea aia are foarte rar un raspuns clar si oricum, nu poti sa compari doua mobre, deci pretul in cauza e destul de irelevant. eu de ex am vazut in iarna un SV negru din 2003 la 1600 de euro. l-am pornit, l-am ascultat, m-am uitat pe toate partile.. era cazut, de cateva ori chiar, se vedea, dar nu era stramb nimic pe el.. dar ce m-a facut sa merg mai departe a fost proprietarul in primul rand, si pe urma look-ul general al mobrei.. parea cam neintretinuta, radiatoru nu statea la fix, rezervorul la fel, scaritele "racing", oglinzile carbon look si minisemnalele pe led.. chiar nu era pe gustul meu, am zis pas.

 

tu intrebi de preturi pentru motoare sau tobe? la tobe nu ma prea pricep, eu am vrut doar sa fie din carbon pentru ca sunetul e ceva mai gros, ragusit si sa nu fie un no name. la motoare, toti ne pricepem :))

 

clona lu cnairda

Link to comment
Share on other sites

Eu am vazut recent niste SV uri de 650 atat N cat si S, chiar 2004 ca al meu la niste preturi SF......

 

Vazusem unu singur fix ca al meu, 2003 parca sau 2004, stock stock,bleu, tot cu aceeasi lovitura mica in rezervor (parca erau la xerox), cerea 1950 parca (f mic pretu)...

 

Am vazut si un 1000S la 2500 euro, negru, stock stock......

 

Acu depinde fiecare pe ce pune pret, sa fie fara nici o zgarietura, sa fie nu stiu cum.....Eu nu pun pret pe asta. Ma intereseaza sa functioneze bine si sa n-aiba defecte mari.

 

O zgarietura ,doua,nu ma intereseaza..

Link to comment
Share on other sites

Din ce am vazut SV-urile isi mentin cat de cat pretul, fiind niste motoare fiabile, user friendly si avand un design atractv. :bounce:

 

SV ul e misto pt ca e ieftin si e o platforma buna de modificat ulterior (fie ca motor de pista, fie ca naked/streetfighter)

Link to comment
Share on other sites

Din ce am vazut SV-urile isi mentin cat de cat pretul, fiind niste motoare fiabile, user friendly si avand un design atractv. :bounce:

adica cum si l mentin? si l mentin foarte scazut,nu?

eu il pusesem pe al meu la vanzare la 1750 coco,negociabil evident(scadeam pana la 1600,da sa nu spuneti la nimeni :) ),an 1999,sub 40.000 km,cu ceva dotari si chiar arata bine

si? nici macar un telefon in 2 saptamani. e si metoda unora care vor sa cumpere,asteapta cateva luni pana fierbi singur si scazi pretul,atunci esti la mana lor

asa ca, decat sa primesc oferte jenante si sa mi bat singur joc de mine, m am hotarat,nu l dau.

Link to comment
Share on other sites

era o gluma cu ciudatii. o constatare, in timp, ca intrebarea aia are foarte rar un raspuns clar si oricum, nu poti sa compari doua mobre, deci pretul in cauza e destul de irelevant. eu de ex am vazut in iarna un SV negru din 2003 la 1600 de euro. l-am pornit, l-am ascultat, m-am uitat pe toate partile.. era cazut, de cateva ori chiar, se vedea, dar nu era stramb nimic pe el.. dar ce m-a facut sa merg mai departe a fost proprietarul in primul rand, si pe urma look-ul general al mobrei.. parea cam neintretinuta, radiatoru nu statea la fix, rezervorul la fel, scaritele "racing", oglinzile carbon look si minisemnalele pe led.. chiar nu era pe gustul meu, am zis pas.

 

tu intrebi de preturi pentru motoare sau tobe? la tobe nu ma prea pricep, eu am vrut doar sa fie din carbon pentru ca sunetul e ceva mai gros, ragusit si sa nu fie un no name. la motoare, toti ne pricepem :))

 

clona lu cnairda

 

Eu intreb de preturi la tobe biggrin.gif.

Motor am ... si nu vreau sa-l schimb.

 

Merci

Link to comment
Share on other sites

adica cum si l mentin? si l mentin foarte scazut,nu?

eu il pusesem pe al meu la vanzare la 1750 coco,negociabil evident(scadeam pana la 1600,da sa nu spuneti la nimeni :) ),an 1999,sub 40.000 km,cu ceva dotari si chiar arata bine

si? nici macar un telefon in 2 saptamani. e si metoda unora care vor sa cumpere,asteapta cateva luni pana fierbi singur si scazi pretul,atunci esti la mana lor

asa ca, decat sa primesc oferte jenante si sa mi bat singur joc de mine, m am hotarat,nu l dau.

 

Eu il aveam pe al meu si la 2300 de vanzare, acum o luna cand aveam cucuri in cap sa-l schimb pe SV 1000........tot asa, UN SINGUR telefon macar, macar sa ma intrebe unu de sanatate, de negociat...

 

SI a mea la fel, are ceva deotari pe ea, nu e cheala....

 

E jale.

Link to comment
Share on other sites

sint baieti care fac tobe la comanda si-n Romania si ies ok.

o alta varianta relativ ieftina e Beowulf, made in UK. am eu, luata de noua. din pacate ieftine nu sint decit cele din inox, fara briz-briz-uri, cele din titaniu/carbon tri-ovale is in alta categorie de pret. ei spun ca in varianta cu dB killerul montat nu necesita modificari la carburatie/injectie. daca o fi adevarat, dracu' stie.

http://www.beowulfuk.com/

Link to comment
Share on other sites

sint baieti care fac tobe la comanda si-n Romania si ies ok.

o alta varianta relativ ieftina e Beowulf, made in UK. am eu, luata de noua. din pacate ieftine nu sint decit cele din inox, fara briz-briz-uri, cele din titaniu/carbon tri-ovale is in alta categorie de pret. ei spun ca in varianta cu dB killerul montat nu necesita modificari la carburatie/injectie. daca o fi adevarat, dracu' stie.

http://www.beowulfuk.com/

 

Multumesc

Eu asa ceva asteptam la intrebarea mea wink.gif

Link to comment
Share on other sites

adica cum si l mentin? si l mentin foarte scazut,nu?

eu il pusesem pe al meu la vanzare la 1750 coco,negociabil evident(scadeam pana la 1600,da sa nu spuneti la nimeni :) ),an 1999,sub 40.000 km,cu ceva dotari si chiar arata bine

si? nici macar un telefon in 2 saptamani. e si metoda unora care vor sa cumpere,asteapta cateva luni pana fierbi singur si scazi pretul,atunci esti la mana lor

asa ca, decat sa primesc oferte jenante si sa mi bat singur joc de mine, m am hotarat,nu l dau.

 

inseamna ca n-am vazut eu anuntu.. chiar vroiam sa-mi iau sv.. banditu cu care m-am ales a picat cam din cer asa si nu l-am ratat.. imi place de el dar zic asa, ca daca gaseam un SV ok, ma bagam la el.. la 1600 vazusem pe atunci unu galben de prin braila parca.. avea mansoane de bicicleta pe ghidon.. va imaginati cum era

 

 

clona lu cnairda

 

@adrian cred ca asta cautai tu leovincesbk doar ca ai ceva de taiat la prinderea aia pentru er6.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...