Sari la conținut

probleme yamaha xt550


Postări Recomandate

 

salut

am si eu urmatoarea problema am o motocicleta Yamaha XT550 la care am schimbat distributia-segmenti- garnitura cilindru-garnitura chiuloasa -si uleiul

problema este urmatoarea motocicleta porneste usor nu conteaza daca ii cald sau rece motorul dar dupa ce ma pun in miscare si o accelerez mai tare degeaba nu are putere face un zgomot ca si cum ar plafona lucrul asta il face doar cand se afla in sarcina

daca o scot din viteza si o turez se tureaza foarte bine

care sa fie problema ? nu primeste destula benzina ? nu este reglat bine aerul ?

carburatorul l-am curatat cu aer cu presiune iar filtru de aer este unul homemade

multumesc frumos

post-68409-0-22696800-1341390385_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asa imi facuse 125-ul vreo 2 zile. Pana sa observ ca ii sarise un colier de pe un furtun si iesise furtunul (de gaze carter parca ii zice). In sarcina se balbaia in jur de 5000, iar pe liber mergea nici o problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

am si eu urmatoarea problema am o motocicleta Yamaha XT550 la care am schimbat distributia-segmenti- garnitura cilindru-garnitura chiuloasa -si uleiul

problema este urmatoarea motocicleta porneste usor nu conteaza daca ii cald sau rece motorul dar dupa ce ma pun in miscare si o accelerez mai tare degeaba nu are putere face un zgomot ca si cum ar plafona lucrul asta il face doar cand se afla in sarcina

daca o scot din viteza si o turez se tureaza foarte bine

care sa fie problema ? nu primeste destula benzina ? nu este reglat bine aerul ?

carburatorul l-am curatat cu aer cu presiune iar filtru de aer este unul homemade

multumesc frumos

 

primul lucru pe care ar trebuii sal faci este sa ii iei compresia.

in al doilea rand, daca ai curatat carburatorul asigura te ca este totul la locul lui. ( are niste o ring uri foarte fine la aer)

 

te sfatiuesc sa vezi un mecanic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De rodaj ai auzit?

Daca nu, iti spun eu! Trebuie sa faci rodajul motorul resegmentat, folosind ulei mineral (iti recomand 10 W 40 Valvoline).

Dupa aia mai vorbim!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De rodaj ai auzit?

Daca nu, iti spun eu! Trebuie sa faci rodajul motorul resegmentat, folosind ulei mineral (iti recomand 10 W 40 Valvoline).

Dupa aia mai vorbim!

 

salut momentan inca mai fac rodajul sa nu credeti ca dupa ce am segmentat motorul ma apuc cu el direct de offroad dar stiam ca aceias problema o avea si inainte sa segmentez motorul si am vrut sa vad daca mai face la fel

folosesc urmatorul tip de ulei castrol 10w40

si compresia momentan nu am cum sa o verific deoarece nu am un am un aparat pt masurat si nu stiu nici o persoana din Alba Iulia sa aiba asemenea aparat (daca stiti voi pe cineva va rog frumos sa ma ajutati )

iar supapele le-am verificat chiar dupa ce am demotat motorul si inchid foarte bine

as dori sa stiu ce rol are diafragma semnalata cu sageata ?

post-68409-0-46608300-1341546692_thumb.jpg

Editat de opris alexandru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Castrol ala e semisintetic cumva?

Daca da, da-l afara de urgenta si pune mineral!

Diafragma aia are rolul de a imbogati amestecul in momentul in care esti cu maneta de acceleratie inchisa si cobori o panta. Daca nu functioneaza o sa auzi bubuituri in toba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

da cred ca ii semisintetic 45 lei litru bujia este noua

o sa incerc sa gasesc pe cineva care sa imi poata masura compresia

ce ulei imi recomandati ?

 

am mai facut cu motorul vreo 30Km si am obesrvat ca si-a facut compresia mult mai puternica si mergea mai bine (ma refer la si la putere ) dar dupa ce se raceste motorul tot la fel face

 

am anulat decompresorul ca sa vad ce compresie are si ii mica fata de cum o trebuie sa o aiba un motor de 550 cc stiu ca inca nu am terminat de facut rodajul dar la km care i-am facut pana acum trebuia sa se simta ceva diferenta

saptamana asta o sa mai verific tacheti ca poate unu dintre ei ii prea strans

post-68409-0-59469200-1341585003_thumb.jpg

Editat de opris alexandru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

salut astazi am mai mesterit cate ceva pe la motorul meu am scos decompresorul din functiune si in timp ce dadeam la pedala am auzit ceva galagie in filtru de aer , am crezut ca iasa aerul din furtunul de gaze din carter dar nu era de acolo am inspectat putin si aerul venea din cel de -al 2lea carburator

nu mi se pare normal ca sa iasa aerul pe acolo (cred ca nu inchide bine o supapa de la admisie ) oare asta sa fie problema din cauza care nu se accelereaza bine motorul in sarcina ?

maine o sa verific nivelul benzinei in carburator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

salut revin cu detali

azi am desfacut motorul, prima data am dat jos distributia si am dat la pedala si tot nu aveam compresie (in mod normal daca am dat distributia jos supapele raman inchise si in seamna ca trebuie sa faca compresie )

am demontat chiuloasa , si am bagat diluant in camera de ardere si am avut o mare surpriza , din cele 4 supape pe care le are din 3 prin curgea diluantul pe cele de admisie curgea mai putin dar pe o supara de evacuare curgea mult mai tare

insemana ca trebuie sa imi refac scaunele supapelor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • 6 years later...
2 hours ago, Bartus Ovidiu said:

Salut, am și eu o Yamaha Xt 550 și comuna ulei … unde pot găsit segmenti pentru acest model.. am tot căutat dar nimic concret.. 

multumesc. 

48DAE8D1-2D93-4809-8B68-E242B57EA2EF.jpeg

Dacă înlocuieşti (doar) segmenţii pe un cilindru uzat (ovalizat) rezultatele vor fi îndoielnice şi cu privire la compresie.

În plus, noii segmenţi (cu muchii ascuţite) se vor lovi de pragurile lăsate pe cilindru de vechii segmenţi, cu risc de rupere.

 

Doar în primii 3-5.000 de km se poate face această înlocuire, dacă s-a rupt /blocat vreun segment.

Reparaţia corectă şi durabilă se face prin înlocuirea pistonului cu tot cu segmenţi şi bolţ, la o cotă mărită de reparaţie prin alezare /honuire de cilindru, urmată de rodaj.

Sau înlocuire de set complet (cilindru, piston, segmenţi, bolţ, siguranţe noi).

s-l300.thumb.jpg.5d0334e5ee18563cf4061a422e4f5872.jpg

Consumul de ulei poate să provină şi de la uzura etanşărilor de la ghidurile de supapă (valve seals).

s-l400.thumb.jpg.9f7aaba33847bbcab8ed9ed98ca3dd0e.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...