Jump to content

RETAPITEZ SCAUNE MOTO


Recommended Posts

Guest MosRahao

un pret estimativ intre 200-260lei cu tot cu reconstructia buretelui.

 

ma coafeaza!

 

caz in care o sa revin cu cateva fotografii, intr-una din zilele urmatoare. restul detaliilor si desigur si negocierea (poate o sa coste ceva mai mult, cine stie? nu e esential cat ramanem in plaja asta de preturi) o sa o facem in privat, la telefon, dupa ce o sa vezi si tu pozele. nu sunt indaratnic nici la ideea de a schimba si fata spatarului, dar vom vorbi la concret dupa ce o sa vezi si tu pozele, multumesc inca o data pentru raspunsul prompt si la obiect!

 

toate bune pana atunci, revin in curand!

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Salutare,

 

Cand si cum pot sa trimit si eu o SA de Suzuki GSR600 si cam la ce preturi sa ma astept pentru reconstructie burete si retapitare in 2 culori, simplu..... si cat ar creste pretul pentru adaugare chedere ...... broderie. Si inca ceva, care ar fi termenul de executie al unei lucrari ca aceasta???

 

Multumesc frumos.

Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

Cand si cum pot sa trimit si eu o SA de Suzuki GSR600 si cam la ce preturi sa ma astept pentru reconstructie burete si retapitare in 2 culori, simplu..... si cat ar creste pretul pentru adaugare chedere ...... broderie. Si inca ceva, care ar fi termenul de executie al unei lucrari ca aceasta???

 

Multumesc frumos.

salut,timp ar fi prin 6 dec, dureaza 2 zile, banuiesc ca vrei si cateva modificari de forma si confort la ce tip de sea e. pret intre 260-340lei in functie de model,chedere,cusaturi ,kg.... etc. broderie nu fac.

Link to post
Share on other sites

Salut, pt o sa de hornet, doar cu "volum lombar pasager antialunecare catre pilot"(daca m-am exprimat corect), iar ca material ce sti tu ca e mai bun si doar o singura culoare. Un pret te rog, te v-oi contacta mai mult ca sigur imediat dupa sarbatori :) Ms.

Edited by unaetnumitsirc
Link to post
Share on other sites

Ai pm.

 

 

Sei CB600, modificari: creare volum despartitor antialunecare la franare, prelungire loc pasager cu 5cm inspre fata, adaugare spuma de confort pe ambele locuri, tapitare cu material special aderent.

 

Salut,

 

Ma intereseaza si pe mine retapitarea la CBF-ul meu :peace: . Poti sa faci cu material antialunecare in 2 culori, alb cu negru? Cam cat ma costa (pe PM) :hug: ?

Link to post
Share on other sites

Sa Yamaha Fzs 1000, modificari: latire zona sezut pilot si pasager, creare volum despartitor antialunecare la fanare-demaraj, creare volum lombar pasager antialunecare la demaraj, adaugare spuma de confort pe ambele locuri, tapitare cu material aderent pe zona sezutului.

post-68420-0-76806200-1386182059_thumb.jpg

post-68420-0-91521000-1386182084_thumb.jpg

post-68420-0-32203700-1386182105_thumb.jpg

post-68420-0-00775300-1386182123_thumb.jpg

post-68420-0-73281900-1386182139_thumb.jpg

post-68420-0-12863200-1386182162_thumb.jpg

post-68420-0-40660200-1386182177_thumb.jpg

post-68420-0-18111000-1386182196_thumb.jpg

Edited by moto_dan
Link to post
Share on other sites

salutare!


la cat ma duce o retapitare+reconstructie burete de la 0 la o sea de suzuki sv 650s. fostul proprietar a scos tot buretele si a ramas acum schelet+materialul care o acopera. ca model vreau sa fie simpla neagra sa fie similara cu seaua de pasager. sa arate ca una stock. ms


Edited by Marshal.RO
Link to post
Share on other sites

Poate bat campii, dar intreb totusi. Se poate instala incalzire in sa , macar pentru pilot ? Si daca se poate la ce pret ? Sa de Bmw RT

Multumesc.

Salut, mai sunt cateva sei de RT pe topic la care am montat incalzire pilot si pasager. Se poate monta la orice sa. Iti pot da numele userului la care am montat incalzire pe vreo 3 sei (Tytus The VIRUS), el iti poate spune de unde sa comanzi kitul de incalzire dublu, din cate stiu eu costa in jur de 160-180lei cu tot cu cablaj,butoane etc. Manopera pentru montaj la ambele sei ar fi 150lei. 0761326424

Edited by moto_dan
Link to post
Share on other sites
Guest MosRahao

salut. parera mea e ca ar trebui facut complet. pentru un pret mai exact ar fi ok niste poze cu scaunul.

 

salut! asa cum am vorbit, iti trimit pozele. scaunul are dimensiunile generale de cca 50 x 45 cm iar spatarul cca 45 x 45 cm. m-am hotarat sa-ti accept sfatul si sa schimbam tot vinilinul, culoare neagra (sau un gri foarte, foarte inchis), cat mai apropiat de textura celui original dar cu cusaturile rosii (trase intr-un singur fir sau eventual duble?) si desigur impermeabilizate.

 

spatar: buretele lui cred ca e bun, poate doar sa-i "raspeluiesti" bavurile de pe contur. rugamintea mea e sa imiti dungile orizontale cusute la spatar, montand si panza aceea de sac pe interiorul lui. de asemenea, tapiteria spatarului as vrea sa pastreze forma originala inclusiv la partea din spate (acum e partial rupta dar cred ca o vei putea reconstitui) cat si sistemul lui primitiv de fixare pe suportul din tabla, cu mentiunea ca as dori sa inserezi niste inele (capse) de metal acolo unde vinilinul se infige pe clemele acelea de tabla.

 

scaun: buretele lui cred ca trebuie inlocuit complet, pentru ca e putred. desigur, cu unul de aceeasi forma, grosime si dimensiuni. in plus, vinilinul scaunului as vrea ca la partea din fata (cea inalta, spatele lui are piesa aia ca o palnie in care se infige "coada" spatarului, ansamblul fiind demontabil) deci partea din fata a suportului metalic sa fie acoperita complet de vinilin, inclusiv la nivelul cornierului amplasat orizontal in partea de jos (sunt doua corniere orizontale, unul mai sus si altul mai jos). nu insa mai jos de el, pentru ca scaunul se infige in niste montanti ai atasului cu ghearele alea din fier aflate jos si iesite in afara, la partea lui din fata.

 

daca mai sunt intrebari, te rog sa-mi spui. de asemenea, daca poti pe baza acestor fotografii, as vrea un pret ferm si o adresa la care sa-ti expediez scaunul+spatarul, prin curier. de asemenea, cu rugamintea ca tot prin curier sa mi-l returnezi dupa reconditionarea lui, inclusiv cu vinilinul si buretele vechi ce ti le voi trimite pentru model - evident, costurile de transport le platesc eu.

 

pozele:

 

post-67793-0-61753400-1386507228_thumb.jpgpost-67793-0-34979800-1386507242_thumb.jpgpost-67793-0-48225700-1386507257_thumb.jpgpost-67793-0-03506500-1386507274_thumb.jpgpost-67793-0-39080400-1386507291_thumb.jpgpost-67793-0-97320400-1386507351_thumb.jpgpost-67793-0-41941000-1386507338_thumb.jpgpost-67793-0-49011100-1386507326_thumb.jpgpost-67793-0-47339500-1386507311_thumb.jpg

 

as mai fi interesat sa stiu, in cazul ca azi batem palma si maine iti trimit scaunul, daca ar putea fi gata pana pe 13 decembrie. stii, aici in we 14-15 dec e o actiune a motociclistilor spre bucuria copiilor (dar si a noastra, desigur) https://www.facebook.com/events/573530012721403/573715436036194/?notif_t=plan_mall_activity ce include parada, colectare de jucarii, etc si ma gandeam ca ar fi ideal daca am sa pot merge si eu cu motocicleta cea rosie cu atas. ...

 

1468766_645052022207299_1519497654_n.jpg

 

 

Edited by Festina Lente
Link to post
Share on other sites

salut! asa cum am vorbit, iti trimit pozele. scaunul are dimensiunile generale de cca 50 x 45 cm iar spatarul cca 45 x 45 cm. m-am hotarat sa-ti accept sfatul si sa schimbam tot vinilinul, culoare neagra (sau un gri foarte, foarte inchis), cat mai apropiat de textura celui original dar cu cusaturile rosii (trase intr-un singur fir sau eventual duble?) si desigur impermeabilizate.

 

spatar: buretele lui cred ca e bun, poate doar sa-i "raspeluiesti" bavurile de pe contur. rugamintea mea e sa imiti dungile orizontale cusute la spatar, montand si panza aceea de sac pe interiorul lui. de asemenea, tapiteria spatarului as vrea sa pastreze forma originala inclusiv la partea din spate (acum e partial rupta dar cred ca o vei putea reconstitui) cat si sistemul lui primitiv de fixare pe suportul din tabla, cu mentiunea ca as dori sa inserezi niste inele (capse) de metal acolo unde vinilinul se infige pe clemele acelea de tabla.

 

scaun: buretele lui cred ca trebuie inlocuit complet, pentru ca e putred. desigur, cu unul de aceeasi forma, grosime si dimensiuni. in plus, vinilinul scaunului as vrea ca la partea din fata (cea inalta, spatele lui are piesa aia ca o palnie in care se infige "coada" spatarului, ansamblul fiind demontabil) deci partea din fata a suportului metalic sa fie acoperita complet de vinilin, inclusiv la nivelul cornierului amplasat orizontal in partea de jos (sunt doua corniere orizontale, unul mai sus si altul mai jos). nu insa mai jos de el, pentru ca scaunul se infige in niste montanti ai atasului cu ghearele alea din fier aflate jos si iesite in afara, la partea lui din fata.

 

daca mai sunt intrebari, te rog sa-mi spui. de asemenea, daca poti pe baza acestor fotografii, as vrea un pret ferm si o adresa la care sa-ti expediez scaunul+spatarul, prin curier. de asemenea, cu rugamintea ca tot prin curier sa mi-l returnezi dupa reconditionarea lui, inclusiv cu vinilinul si buretele vechi ce ti le voi trimite pentru model - evident, costurile de transport le platesc eu.

 

pozele:

 

attachicon.gifIMG_2218.JPGattachicon.gifIMG_2219.JPGattachicon.gifIMG_2220.JPGattachicon.gifIMG_2221.JPGattachicon.gifIMG_2222.JPGattachicon.gifIMG_2228.JPGattachicon.gifIMG_2226.JPGattachicon.gifIMG_2225.JPGattachicon.gifIMG_2224.JPG

 

as mai fi interesat sa stiu, in cazul ca azi batem palma si maine iti trimit scaunul, daca ar putea fi gata pana pe 13 decembrie. stii, aici in we 14-15 dec e o actiune a motociclistilor spre bucuria copiilor (dar si a noastra, desigur) https://www.facebook.com/events/573530012721403/573715436036194/?notif_t=plan_mall_activity ce include parada, colectare de jucarii, etc si ma gandeam ca ar fi ideal daca am sa pot merge si eu cu motocicleta cea rosie cu atas. ...

 

1468766_645052022207299_1519497654_n.jpg

 

salut,totul e clar,ar fi bine la spatar sa-mi trimiti si spatele,partea de tabla pentru a putea proba tapiteria,sa fie o prindere cat mai corecta. se pot pune si capsele respective la prinderi. cusaturile zic eu ar fi mai ok duble ca si aspect,dar poate totusi prea moderne. detaliile astea le mai discutam la tel cand incep lucru la ele. pret total 380 lei. adresa timisoara,str timis,nr 14, bl 36, sc a , ap. 10 , et 3, IOVANOV ESTERA. Daca le expediezi azi vor fi gata si trimise in 13,in 14dimineata sunt la tine.

 

Sei Honda RR 1000, modificari: adaugare spuma de confort pe ambele locuri, retapitare cu material aderent pe zona sezutului.

post-68420-0-42581100-1386603145_thumb.jpg

post-68420-0-00525100-1386603170_thumb.jpg

post-68420-0-54920000-1386603194_thumb.jpg

post-68420-0-38090900-1386603217_thumb.jpg

post-68420-0-38509000-1386603241_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Salut Dan,

La un bmw f 650 gs cati cm poti ridica saua(maxim) ?

salut,in jur de 5 cm plus ce mai castigi din faptul ca nici buretele original al seii nu se va mai tasa asa mult avand spuma deasupra,deci vreo 7 in total.

 

Sei Kawasaki Z1000SX, modificari: sa pilot reconstruire de la plastic in sus, latita pe zona sezutului cu volum despartitor intre pilot si rezervor, retapitare cu material special aderent.

post-68420-0-83988400-1386792958_thumb.jpg

post-68420-0-13071100-1386792990_thumb.jpg

post-68420-0-56535700-1386793007_thumb.jpg

post-68420-0-78635500-1386793031_thumb.jpg

post-68420-0-55827900-1386793060_thumb.jpg

post-68420-0-24409900-1386793083_thumb.jpg

post-68420-0-57657300-1386793118_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Salut,

 

La un Transalp XL650V cu varianta de sea joasa, se mai poate cobori putin si inlocui buretele original cu gel (am inteles ca e mai confortabil)? Ca estetica as prefera sa se pastreze look-ul original pe cat posibil, eventual retapitare daca este cazul, desi nu e zgariata sau deteriorata. Cat ar costa toata operatiunea si daca iti pot trimite seaua prin posta/curier?

 

Multumesc.

Link to post
Share on other sites

Salut,

 

La un Transalp XL650V cu varianta de sea joasa, se mai poate cobori putin si inlocui buretele original cu gel (am inteles ca e mai confortabil)? Ca estetica as prefera sa se pastreze look-ul original pe cat posibil, eventual retapitare daca este cazul, desi nu e zgariata sau deteriorata. Cat ar costa toata operatiunea si daca iti pot trimite seaua prin posta/curier?

 

Multumesc.

salut. se mai poate cobori in functie si de greutatea ta. sa inlocuiesti buretele original cu altceva oricum s-ar face inlocuirea numai pe zona pe care stai. buretele original este defapt saua ca si forma, ,fara el ramane o bucata de plastic care este pentru sa ca si fundatia pentru o casa. inlocuirea totala cu gel,adica sa ai gel direct pe plastic ar insemna sa-ti faci praf coloana. gelul are rol de a elimina presiunea de la suprafata seii,presiune care iti afecteaza circulatia sangelui ,vasele fiind prinse si tasate intre sa si muschii corpului,asa iti amortesc picioarele etc. gelul aplicat pe buretele seii are rolul respectiv dar nu absoarbe socurile. nu o sa te simti confortabil pe o sa cu gel,asta poate daca ai avea 50kg. iti pot cobori pozitia si pot construi din spuma pe care o folosesc la toate seile ,partea de sezut. spuma respectiva inlocuieste si buretele si are si rol de dispersarea presiunii,absoarbe socurile etc. este defapt un nou tip de burete aerat si cuciucat. in cazul in care ai prea multe kg pentru coborarea respectiva atunci va mai trebui latita putin pe zona sezutului pentru a marii suprafata in favoarea eliminarii presiunii. latirea nu afecteaza pozitia in mers si nimic altceva fiind numai pe locul unde stai cu fundul nu si unde vin picioarele. pastrarea tapiteriei in niciun caz, nu s-ar mai potrivi.

Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspuns. Nu tin mortis sa fie din gel, doar vorbeam din auzite.. Ce ma intereseaza este sa o cobor chiar si 1-2 cm fata de cum e acum (mai mult ar fi si mai bine, dar n-as vrea sa sacrific confortul) si totusi sa-si pastreze confortul la drumuri mai lungi... Nu stiu in ce masura una o exclude pe celalata, buretele fiind mai subtire. Am ~80kg, deci undeva pe la mijloc, nici prea greu nici categoria musca. D.p.d.v. al latimii mi se pare ok cum e acum, poate ar merge chiar putin ingustata, dar iarasi nu vreau sa-i tai din confort.

Cat ar costa toata operatiunea si ca idee, cam cat timp ar dura pana este gata?

Edited by captain_obvious
Link to post
Share on other sites

Salut !

Pentru un TDM 850 .....pret si cat dureaza manopera ?

salut,depinde ce anume vrei. modificare forma, creare confort, schimbare tapiterie etc. timp de executie 2 zile din data programarii.

 

Multumesc pentru raspuns. Nu tin mortis sa fie din gel, doar vorbeam din auzite.. Ce ma intereseaza este sa o cobor chiar si 1-2 cm fata de cum e acum (mai mult ar fi si mai bine, dar n-as vrea sa sacrific confortul) si totusi sa-si pastreze confortul la drumuri mai lungi... Nu stiu in ce masura una o exclude pe celalata, buretele fiind mai subtire. Am ~80kg, deci undeva pe la mijloc, nici prea greu nici categoria musca. D.p.d.v. al latimii mi se pare ok cum e acum, poate ar merge chiar putin ingustata, dar iarasi nu vreau sa-i tai din confort.

Cat ar costa toata operatiunea si ca idee, cam cat timp ar dura pana este gata?

ok. posibil sa se poata cobori si mai mult. totul se face in ideea de a ramane confortul maxim ptr greutatea ta. se mai pate ingusta putin in zona in care picioarele fac contact cu saua in momentul in care pui picioarele jos. din asta ai mai castiga 1-2 cm pentru a ajunge mai bine jos, plus cei 2 cm castigati din coborire . pret modifcare forma plus tapiterie dupa modelul actual 270lei. 2 zile din data programarii. ori luna asta ori in ianuarie,cum decizi tu.

 

Sa Honda Hornet, modificari: latire zona sezut pilot si pasager, creare volum despartitor antialunecare la franare-demaraj, creare volum lombar pasager antialunecare la demaraj, adaugare spuma de confort pe ambele locuri.

post-68420-0-05438700-1387289044_thumb.jpg

post-68420-0-33210800-1387289092_thumb.jpg

post-68420-0-23572700-1387289124_thumb.jpg

post-68420-0-28185400-1387289159_thumb.jpg

post-68420-0-21740000-1387289186_thumb.jpg

Edited by moto_dan
Link to post
Share on other sites

salut,in jur de 5 cm plus ce mai castigi din faptul ca nici buretele original al seii nu se va mai tasa asa mult avand spuma deasupra,deci vreo 7 in total.

 

 

Sei Kawasaki Z1000SX, modificari: sa pilot reconstruire de la plastic in sus, latita pe zona sezutului cu volum despartitor intre pilot si rezervor, retapitare cu material special aderent.

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...