zadicon Posted July 8, 2012 Share Posted July 8, 2012 Salutare, Se pricepe cineva la custom-uri in Ploiesti? Nu modificari majore la cadru sau furca, ci doar "pitit" diverse si mici modificari... eventual cu ajutorul meu. Mi-as modifica Virago in bobber, daca nu resusesc sa-l vand. Imi lipsesc cunostintele mecanice necesare, ca l-as face eu. Multam, Adi Quote Link to post Share on other sites
sisqoxtc Posted July 8, 2012 Share Posted July 8, 2012 OFF-TOPIC ... urasc cand se baga cineva aiurea in seama da nu ma pot abtine : AI STAT DE VB CU COLOANA TA ? EA CE ZICE ? Quote Link to post Share on other sites
zadicon Posted July 8, 2012 Author Share Posted July 8, 2012 (edited) momentan se tine bine ...intentionez sa tin moto doar ptr plimbari ocazionale Edited July 8, 2012 by zadicon Quote Link to post Share on other sites
sisqoxtc Posted July 8, 2012 Share Posted July 8, 2012 Din ce stiu eu e un tip `` arimanu`` , face parte din heavy riders ... el stiu ca avea o motocicleta facuta asa ... cauta sa dai de el , au si site baietii din heavy riders. Quote Link to post Share on other sites
zadicon Posted July 9, 2012 Author Share Posted July 9, 2012 ms, o sa-l caut Quote Link to post Share on other sites
dezamagitoru Posted July 10, 2012 Share Posted July 10, 2012 si mai off-topic: de ce bagi bani sa modifici un motor pe care n-ai de gand sa-l folosesti cum trebuie? Bobberele sunt facute ca sa te dai cu ele, nu de show Stilul bobber (bobbed fenders) a aparut in anii 40 sau 50 (nu mi-e clar) din dorinta de a usura motocicleta si de a-i IMBUNATATI performantele (taierea "bobbing" a aripilor si coborarea centrului de greutate) si mentenabilitatea (roti identice fata-spate, componentele interne aduse la exterior pentru interventii rapide). Foloseau sei subtiri ca sa poata "atarna" de motor la curbe, si ghidoane care fortau corpul sa se aplece in fata ca sa nu ia toate socurile pe coloana. Scaritele (sau platformele) erau aduse inapoi, si ridicate, ca pilotul sa se poata ridica in picioare la nevoie si sa aibe ceva mai mult clearance pentru curbe luate tare. La vremea aia, toate (99,999%) erau rigide. Si ca sa nu-si rupa intestinele, circulau cu 1,0 - 1,2 presiune in roti. Daca ai de gand bobber, studiaza putin fenomenul pe net. O sa gasesti o gramada de chestii. Si imprieteneste-te bine cu cel care o sa ti-l faca o sa fie nevoie. Bobberele si chopperele sunt ca sa te dai cu ele! Quote Link to post Share on other sites
zadicon Posted July 25, 2012 Author Share Posted July 25, 2012 ...nu te contrazic, insa timpul nu imi permite sa ma dau cu el (fie chopper ori bobber). In ultima perioada am facut mai mult naveta cu motorul si nu mi se pare a fi foarte comod in trafic (mai ales in Bucuresti). Nu am asteptari atat de "adanci" de la el si mi-as dori mai mult sa ma ocup personal de el...dar, asa cum am precizat, imi lipsesc cunostintele. Am dat motorul, asa ca nu mai caut mecanic Daaar, acum caut un CBR la un pret mai mult decat decent...F2 sau F3, ca sa ma incadrez in buget Daca aveti la vanzare, astept oferte pe zadicon@yahoo.com Quote Link to post Share on other sites
sisqoxtc Posted July 26, 2012 Share Posted July 26, 2012 Imi vand eu CBR`ul ... sisqo_rulez_336 asta e id`ul de mess . e vorba despre un cbr f2 din 92 Quote Link to post Share on other sites
piticoo Posted July 26, 2012 Share Posted July 26, 2012 Incearca la Bucov in intersectie "la Orbi".Chop Shop se numeste.Am vazut niste lucrari ok facute de ei. Quote Link to post Share on other sites
zadicon Posted August 12, 2012 Author Share Posted August 12, 2012 se poate sterge, multumesc Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.