Jump to content
Sign in to follow this  
Valentino Rossi VR46

Moto Gp / Mugello / Cursa nr. 9

Recommended Posts

Vineri 13 iulie

 

- 10:15, antrenamentul 1

- 14:15, antrenamentul 2

 

Sâmbătă 14 iulie

 

- 10:15, antrenamentul 3

- 14:00, calificările

 

Duminică 15 iulie

 

- 09:40, încălzirea

- 11:00, emisiunea „Grila de start”

- 12:00, CURSELE

 

Si iata-ne ajunsi la jumatatea sezonului plus ca sunt foarte curios de top speed-ul masinariilor de 1000 cm3 !

Edited by Billy_thedoctor_46

Share this post


Link to post
Share on other sites

neatza, hai cu antrenamentele :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

... Hai cu cel mai frumos circuit din calendar smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si cred ca in acest week-end se vor depasi ceva recorduri:

- recordul de Pole al lui Stoner - 1'48.034 (2011). Lorenzo a scos azi 1'48.131. Diferenta de mai putin de o zecime.

- si suntem foarte aproape si de recordul de viteza: 349.28 km/h (Pedrosa), si astazi Hector Barbera a avut top speed de 345.5 km/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lorenzo

stoner

hayden

spies

pedrosa

tech3

tech3

rossi

barbera

Share this post


Link to post
Share on other sites

lorenzo

stoner

hayden

spies

pedrosa

tech3

tech3

rossi

barbera

O sa fie a doua victorie pt Pedro [ si o sa continue cu Laguna si Indi (4 in a row)] :yikes:

2. Stoner; 3. Lorenzo; 4. Dovi/Spies; 6. Bautista/Crutchlow; 8. Rossi poate se implica si in lupta pt locul 6

Din pacate Hayden nu are ce sa caute pe podium :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haidi bre Rossi, ce dreq. Am pariat pe tine. Macar la Mugello un loc 1. Hai 2! O victorie ca sa nu ma fac de cacao. Bun asa, deci pe bune, io zic ca Lorenzo castiga. Urmeaza Stoner si Dovizioso. Ar fi mult prea misto ca Spies sa fie dat afara si in locul lui sa vina Dovizioso.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acu' o sa trebuiasca sa-i controlezi pe ultrasii Rossi la intrarea pe circuit, pun pariu ca ascund tot felul de elefantei si sticle gaurite de Deval sa ude pista, doar-doar o castiga ceva idolul lor pe pista uda!:laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. lorenzo 2.stoner 3. pedrosa 4. dovi 5.crutchlow 6. spies 7. rossi

 

lorenzo

stoner

hayden

spies

pedrosa

tech3

tech3

rossi

barbera

 

hayden pe 3? esti optimist!

 

Acu' o sa trebuiasca sa-i controlezi pe ultrasii Rossi la intrarea pe circuit, pun pariu ca ascund tot felul de elefantei si sticle gaurite de Deval sa ude pista, doar-doar o castiga ceva idolul lor pe pista uda!:laugh:

 

pornesc astia direct stopitorile pt gazon si le orienteza spre pista. si avem cursa uda, poate asa castiga rossi mai multe puncte!

 

ps si eu sunt fan rossi dar ducatti nu-i pt el..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pun toti banii pe "Black Mamba" :D

 

FP2:

1 Jorge LORENZO 1'48.076

2 Dani PEDROSA 1'48.107

3 Nicky HAYDEN 1'48.157

4 Hector BARBERA 1'48.254

5 Andrea DOVIZIOSO 1'48.308

6 Casey STONER 1'48.527

7 Ben SPIES 1'48.540

8 Cal CRUTCHLOW 1'48.650

9 Valentino ROSSI 1'49.017

10 Stefan BRADL 1'49.022

11 Alvaro BAUTISTA 1'49.208

12 Aleix ESPARGARO 1'50.015

13 Randy DE PUNIET 1'50.269

14 Michele PIRRO 1'51.130

15 Yonny HERNANDEZ 1'51.322

16 Mattia PASINI 1'51.384

17 Colin EDWARDS 1'51.857

18 James ELLISON 1'51.966

19 Danilo PETRUCCI 1'52.109

20 Ivan SILVA 1'52.558

Edited by bogdan_gba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu cred ca Lorenzo va castiga. Foarte bun timpul lui Hayden, parca a avut casca rosie pe primele 2 portiuni ale traseului.

Go Rossi! (cred are nevoie de incurajari, a iesit ultimul dintre cei cu protopipuri :scratch: ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa fie a doua victorie pt Pedro [ si o sa continue cu Laguna si Indi (4 in a row)] :yikes:

2. Stoner; 3. Lorenzo; 4. Dovi/Spies; 6. Bautista/Crutchlow; 8. Rossi poate se implica si in lupta pt locul 6

Din pacate Hayden nu are ce sa caute pe podium :(

 

inaitne de toate tre sa vedem pe care dintre ei ii darama bautista...:laugh:

 

1. lorenzo 2.stoner 3. pedrosa 4. dovi 5.crutchlow 6. spies 7. rossi

 

hayden pe 3? esti optimist!

 

sunt, sunt :laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. lorenzo 2.stoner 3. pedrosa 4. dovi 5.crutchlow 6. spies 7. rossi

hayden pe 3? esti optimist!

pornesc astia direct stopitorile pt gazon si le orienteza spre pista. si avem cursa uda, poate asa castiga rossi mai multe puncte!

ps si eu sunt fan rossi dar ducatti nu-i pt el..

 

Hayden va da 120% si va fi in top primele 5-6 ture, dupa care adio gume, adio resurse si tot dupa 6-7 ajunge.

Rossi cu toata galeria va face (cuvant urat) praf.

1 2 3, ca mai sus, previzibil cum a fost tot sezonul, daca nu mai apare alt Bautista sa joace popice cu ei...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hayden va da 120% si va fi in top primele 5-6 ture, dupa care adio gume, adio resurse si tot dupa 6-7 ajunge.

Rossi cu toata galeria va face (cuvant urat) praf.

1 2 3, ca mai sus, previzibil cum a fost tot sezonul, daca nu mai apare alt Bautista sa joace popice cu ei...

 

cum sa fie pa cauciucurile in 5-6 ture. pur si simplu nu poate sa fie constant

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hayden a iesi inaintea lui Rossi pe 3 pt ca la ultima iesire a iesit cu soft...Rossi a spus ca maine dim in antrenamente va incerca si el softul sa vada cum se prezinta pe circuit, a mers doar pe hard azi in antrenamente.

 

Rossi :

 

“We didn't try the soft tyre today, so tomorrow we'll also see how we go with that. There are still a few things to adjust, especially on the second half of the track, because I'm quite fast on the first part. We have some ideas, and we'll see tomorrow.”

Edited by armandot55

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate am obervat, doar Barbera si Hayden au iesit cu softuri la final, restul au mers doar cu harduri...

Edited by 9fingers

Share this post


Link to post
Share on other sites

cum sa fie pa cauciucurile in 5-6 ture. pur si simplu nu poate sa fie constant

 

Ba da, gumele soft își pot pierde competitivitatea în doar câteva ture (în funcție de temperaturi, motocicletă, stil de pilotaj, etc.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

daaa, fara gluma, dar chiar imi place asta la voi: aruncam acolo in lista un preferat si pana sa inceapa cursa se analizeaza si ce fel de cereale a mancat sa vedem daca are o sansa la podium...:laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
aruncam acolo in lista un preferat si pana sa inceapa cursa se analizeaza si ce fel de cereale a mancat sa vedem daca are o sansa la podium...:laugh:

 

iar după cursă se face un parastas de 10 pagini cum că de ce n-a putut, că nu l-au lăsat alții să cîÂştige :)

 

 

* * *

 

Deci Ducati îi fac vînt lui Hayden (nimic nou, face parte din politica firmei, doar că puteau să o facă cu stil) iar Rossi continuă, continuă ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

unde ai citit asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

cum sa fie pa cauciucurile in 5-6 ture. pur si simplu nu poate sa fie constant

 

Asta cu "nu poate fi constant" trebuie sa aibe un motiv nu? :) pai simplu: daca ai citit in ultimul timp declaratiile lor, baietii de la Ducati explicau cum, pt a contracara efectul de understeering, sunt obligati sa puna (sa intoarca) mobra pe traiectoria corecta cu ajutorul derapajului controlat / fortat al rotii spate. Stilul de pilotaj fortat agresiv impus de Ducati prin modul aparte de a pune calutii pe asfalt si ciclistica, este clar mult mai costisitor pentru gume decat cel lin -> Yamaha de exemplu. Adauga asta la faptul ca nici fizic nu poti da 120% o intreaga cursa pt a ramane in primul pluton (nici nu e indicat ca poti ajunge prin boscheti) si ai raspunsul la rezultatele lui Hayden. Macar baiatul ala da acei 120% cat il tin bujiile la inceputul cursei, Rossi in schimb parca merge nu pe pista - ci la plimbari si serenade cu gandul la ultimul design de casca cu floricele de un timp...

Edited by vampiria_t

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta cu "nu poate fi constant" trebuie sa aibe un motiv nu? :) pai simplu: daca ai citit in ultimul timp declaratiile lor, baietii de la Ducati explicau cum, pt a contracara efectul de understeering, sunt obligati sa puna (sa intoarca) mobra pe traiectoria corecta cu ajutorul derapajului controlat / fortat al rotii spate. Stilul de pilotaj fortat agresiv impus de Ducati prin modul aparte de a pune calutii pe asfalt si ciclistica, este clar mult mai costisitor pentru gume decat cel lin -> Yamaha de exemplu. Adauga asta la faptul ca nici fizic nu poti da 120% o intreaga cursa pt a ramane in primul pluton (nici nu e indicat ca poti ajunge prin boscheti) si ai raspunsul la rezultatele lui Hayden. Macar baiatul ala da acei 120% cat il tin bujiile la inceputul cursei, Rossi in schimb parca merge nu pe pista - ci la plimbari si serenade cu gandul la ultimul design de casca cu floricele de un timp...

 

Sa nu crezi ca Rossi nu da totul pe pista, dar asa cum spui si tu, motocicleta aia are un mod cu totul "particular" (ca sa nu spun altfel) de a pune puterea la asfalt si de a aborda virajele. Ei bine, stilul lui Rossi pur si simplu nu se pliaza pe aceasta motoreta iar setarile lui nu fac decat sa ii scada si din potentialul pe care il mai are.. Faptul ca Hayden obtine timpi mai buni, in calificari si chiar in primele ture din cursa, dar cade apoi in clasament, arata ca motocicleta este greu de pilotat, oboseste mult pilotul, de unde rezulta probleme structurale grave, ale conceptului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...