Jump to content

Moto Gp / Mugello / Cursa nr. 9


Recommended Posts

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bridgestone a venit cu o compozitie extra hard pt acest circuit ca sa preintampine descompunerea de acum 2 curse. sa vedem cine le va alege in cursa.

Pedrosa s-a plans ca franele musca prea rau si va incerca unele ceva mai dozabile.

Link to post
Share on other sites

Lorenzo cu probleme de electronica chiar cand era in cel mai rapid tur 'ever' si era f ingrijorat pt cursa de maine.

 

"Ce salariu va avea Rossi la Ducati anul viitor daca ramane ? 30 milioane eur ??? Le merita domne .. "

 

:laugh: daca te gandesti economic ai sa vezi ca-si plateste singur salariul(ex; 2e de tricou vandut,30-50e de cascaAGV,ducati/audi 100-500e ..etc X cati cumparatori(fani)...ceilalti nu au impreuna jumatate din cumparatorii(fanii) lui rossi,de imagine nu mai vb.

 

Dar un ducati de client pe 3 este f f surprinzator...merita mai mult pt la anu'.

Link to post
Share on other sites

Dacă v-ați întrebat la ce face referință casca "specială Mugello" de anul astă a lui Rossi:

 

Featured on the top of the helmet is Italian singer, actor, and television host Gianni Morandi. Morandi is something of big deal in the country shaped like a boot, having sold 49 million records worldwide and generally putting light Italian music on the map, so to speak. Circumscribing the photo of Morandi is a ring of flowers, which hail from the city of Sanremo, which CJ tells us is also known as the City of Flowers, since it has been in the business of selling flower year-round since the late 9th century.

 

Known for the Sanremo Festival, the city hosts one of Italy’s major musical events, and is unsurprisingly characterized by the flowers, which as we have said, the city is also famous for growing. During the 2012 Sanremo Festival, Gianni Morandi was ordering around his work crew and serendipitously coined the now famous motto “restiamo unity” (also seen on the helmet), which literally translates into “let’s stick together” in Italian. While this is where CJ leaves us to conclude the meaning of the helmet as it relates to Valentino Rossi, we think it speaks pretty loudly for itself.

 

With Rossi talking very favorably this week about his meeting with Audi’s executives, it seems increasingly likely that the nine-time World Champion will stay on with Ducati Corse for at least another season, despite all the trouble he and his team have had with the GP11 & GP12 race bikes. The bigger question now is whom will be his teammate, Cal or Nicky. For that, only time will tell.

 

 

Link to post
Share on other sites

Rossi are o viață înainte ca să obțină titlul cu Ducati. Deocamdată are o problemă cu Honda Âşi Yamaha.

 

Ce i se întîmplă lui Hayden e cam nasol (e un articol foarte bun postat de un coleg), dar face parte din tradiția firmei (Bayliss out, Melandri trimis la psihiatru). Nu că ar fi rupt el gura tîrgului dar nu a mers nici foarte rău.

 

Unde ? Ca eu nu am gasit scris nicaieri asa ceva

 

 

A zis pe undeva că a scos viteza asta într-un test privat pe Mugello. E o chestie bună pentru palmares dar să vedem dacă îi va depăÂşi pe Barbera Âşi Hayden în cursă (de calificări nu mai spun, că e tardiv).

Link to post
Share on other sites

Bai da astia au innebunit, isi dozeaza efortul ca la maraton si trag cel mai tare in ultima tura cand mai au 1,50 de secunde? Care-i faza?

 

Ai o sesiune de calificari de 60 de minute in care trebuie sa faci cel mai tare tur al tau, cauciucuri ai , de ce mai pui intai hard si incepi sa te dai pe soft doar in ultimele 5 minute? Eu zic ca Lorenzo putea sa scoata timpul cel mai bun in 20 de minute cu 3 schimburi de cauciucuri soft si gata, care-i faza cu tactica asta ,voi ati inteles?

 

Apropos, am fost plecat, ce a patit ala in ultima tura de nu a mai facut record?

Link to post
Share on other sites

A zis pe undeva că a scos viteza asta într-un test privat pe Mugello. E o chestie bună pentru palmares dar să vedem dacă îi va depăÂşi pe Barbera Âşi Hayden în cursă (de calificări nu mai spun, că e tardiv).

Nu, acea viteza (351 km/h) a fost atinsa in sesiunea 3 (sau chiar in calificari?) de antrenamente libere, am observat si eu. Numai ca a fost viteza inregistrata de indicatorul "on screen", nu de speed trap.

E firesc ca viteza inregistrata la bord sa fie mai mare decat cea atinsa intr-un punct fix -speed trap-. Totusi, eu nu am incredere in acuratetea acelor indicatori afisati public. La cat de secretosi sunt cand vine vb despre datele tehnice, ar fi o scapare prea mare din partea echipelor...

Link to post
Share on other sites

In antrenamentele de sambata dimineata, Lorenzo a scos in 2 tururi peste 1:48, restul de tururi le-a parcurs sub 1:48. Stoner si Pedrosa au reusit cate maxim 2 tururi sub 1:48. Daca nu are probleme in cursa, Lorenzo va castiga detasat.

Pronosticul meu pentru podium:

1) Lorenzo

2) Pedrosa

3) Dovizioso

Link to post
Share on other sites

Rossi are o viață înainte ca să obțină titlul cu Ducati. Deocamdată are o problemă cu Honda Âşi Yamaha.

 

Ce i se întîmplă lui Hayden e cam nasol (e un articol foarte bun postat de un coleg), dar face parte din tradiția firmei (Bayliss out, Melandri trimis la psihiatru). Nu că ar fi rupt el gura tîrgului dar nu a mers nici foarte rău.

 

 

 

 

A zis pe undeva că a scos viteza asta într-un test privat pe Mugello. E o chestie bună pentru palmares dar să vedem dacă îi va depăÂşi pe Barbera Âşi Hayden în cursă (de calificări nu mai spun, că e tardiv).

:)))...nu am inteles asta cu bayliss out la ce te referi :)))...plus ca hayden e deja de cateva seyoane la ducati se mai schimba lucrurile ...

Link to post
Share on other sites

Chestia cu viteza aia de 351 km/h atinsa de Rossi, e cusuta cu ata alba :) Intr-adevar, nu e viteza inregistrata de speed-trap, si de aceea nu apare oficial. Dar eu am vazut in direct faza...erau imagini cu Rossi on-board, si chiar la viteza ma uitam. Aproape de sfarsitul liniei drepte, Rossi avea in jur de 340, cand deodata a sarit la 351 si dupa aia a inceput franarea. Asta intr-o fractiune de secunda. Prea repede si prea brusc a sarit "acul" la 351.

 

Si aici ii dau dreptate lui 9fingers, nu isi permit echipele sa lase libere informatiile astea. Nu erau ei prosti sa ofere informatii despre turatia motorului si viteza reala, si sa le puna la dispozitia tuturor.

Link to post
Share on other sites

Prea repede si prea brusc a sarit "acul" la 351.

 

Am vazut si io faza. Dracu, intr-o fractiune de secunda s-a colorat casuta si a aratat 351 de pe la 340-342 kmph.

Link to post
Share on other sites

Chestia cu viteza aia de 351 km/h atinsa de Rossi, e cusuta cu ata alba :) Intr-adevar, nu e viteza inregistrata de speed-trap, si de aceea nu apare oficial. Dar eu am vazut in direct faza...erau imagini cu Rossi on-board, si chiar la viteza ma uitam. Aproape de sfarsitul liniei drepte, Rossi avea in jur de 340, cand deodata a sarit la 351 si dupa aia a inceput franarea. Asta intr-o fractiune de secunda. Prea repede si prea brusc a sarit "acul" la 351.

 

Si aici ii dau dreptate lui 9fingers, nu isi permit echipele sa lase libere informatiile astea. Nu erau ei prosti sa ofere informatii despre turatia motorului si viteza reala, si sa le puna la dispozitia tuturor.

 

Grafica aia se bazează pe sunetul motorului (așa cum e și la F1 dealtfel).

E normal să apară anomalii din-astea.

Link to post
Share on other sites

Chestia cu viteza aia de 351 km/h atinsa de Rossi, e cusuta cu ata alba :) Intr-adevar, nu e viteza inregistrata de speed-trap, si de aceea nu apare oficial. Dar eu am vazut in direct faza...erau imagini cu Rossi on-board, si chiar la viteza ma uitam. Aproape de sfarsitul liniei drepte, Rossi avea in jur de 340, cand deodata a sarit la 351 si dupa aia a inceput franarea. Asta intr-o fractiune de secunda. Prea repede si prea brusc a sarit "acul" la 351.

 

Si aici ii dau dreptate lui 9fingers, nu isi permit echipele sa lase libere informatiile astea. Nu erau ei prosti sa ofere informatii despre turatia motorului si viteza reala, si sa le puna la dispozitia tuturor.

 

Inca de anul trecut am afirmat ca unele din datele care ajung la noi prin media, sau chiar prin grafica transmisiunilor, ar putea fi usor "aranjate", tocmai pentru ca echipele sa pastreze confidentialitatea asupra performantelor reale ale motocicletelor. Mare erezie rostisem atunci, avand in vedere reactia unor colegi de pe forum. Acum, pare ca se confirma... :cheers:

Edited by xt600
Link to post
Share on other sites

Stiu ca ar fi fost frumos din partea mea sa caut, dar n-am rabdare, asa ca va mai stresez si eu o data cu intrebarea: unde vad si eu on-line cursa, neavand Digisport? E prima oara cand se intampla sa fiu in situatia asta si habar n-am... Deci va rog sa mas cuzati pentru lenea de a cauta pe forum si sa-mi dati si mie mura-n gura care stiti ce si cum... Danke!

 

LE: Gata, am aflat. Multumesc.

Link to post
Share on other sites

Inca de anul trecut am afirmat ca unele din datele care ajung la noi prin media, sau chiar prin grafica transmisiunilor, ar putea fi usor "aranjate", tocmai pentru ca echipele sa pastreze confidentialitatea asupra performantelor reale ale motocicletelor. Mare erezie rostisem atunci, avand in vedere reactia unor colegi de pe forum. Acum, pare ca se confirma... :cheers:

...tu puneai la indoiala "statisticile" -datele- afisate pe motogp.com, inreagistrate ca rezultate :wacko: Acum nu se confirma nimic, se exprima exact aceleasi opinii ca si acum un an sau doi, aceeasi neincredre in afisajul on screen...

Link to post
Share on other sites

Salutari....aveti cumva habar unde se poate vedea cursa pe net...am incercat pe internet explorer cu sopcast si nu mai merge...

mersi de raspunsuri:)

Link to post
Share on other sites

Nici nu ma asteptam la un raspuns...sunteti prea ocupati sa da-ti cu RIP si trandafiri si sa va certati....

va multumesc inca odata frumos....

 

Mersi frumos Tech 3....la tine nu ma refeream...

 

Cursa in japoneza::)))

Link to post
Share on other sites

Nici nu ma asteptam la un raspuns...sunteti prea ocupati sa da-ti cu RIP si trandafiri si sa va certati....

va multumesc inca odata frumos....

 

Mersi frumos Tech 3....la tine nu ma refeream...

 

Cursa in japoneza::)))

 

hai ca ii frumoasa japoneza:)) ... daca dai pe alte link-uri de acolo gasesti si british eurosport 2 biggrinbandit.gif

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...