Sari la conținut

Prima motocicleta - YZF R1


dodo
 Share

Postări Recomandate

 

 

Ok prietene, iti dau eu un sfat: Vinde-o si ia-ti alta! De preferat una de 600.

Tu cauti moartea si vrei sa te prinda fara stickere si cu toba scurta....... Acuma nu stiu ce sa fac sa rad sau sa plang....?!

Crede-ma ca daca e sa te gaseasca nu tine cont nici de tobe scurte nici de culoarea jantelor si oricum daca te-a trosnti vreunul nu mai stii ca ai avut toba scurta si bi-xenon....

 

 

 

 

 

 

..asta am cautat , un cbr de 600 ... am gasit-o pe aceasta , mi-a placut , m-am inteles cu omul , am constientizat faptul ca ma poate ucide , la fel cum o poate face si una de 600...important e ca IMI E FRICA DE EA , si nu ii ofer nici o sansa sa ma bage acolo unde nimeni nu vrea sa ajunga la 22 de ani...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 172
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

..asta am cautat , un cbr de 600 ... am gasit-o pe aceasta , mi-a placut , m-am inteles cu omul , am constientizat faptul ca ma poate ucide , la fel cum o poate face si una de 600...important e ca IMI E FRICA DE EA , si nu ii ofer nici o sansa sa ma bage acolo unde nimeni nu vrea sa ajunga la 22 de ani...

 

Permite-mi sa te contrazic, alaturi de tot forumul.

 

Te poate ucide si una de 125cc, diferenta dintre ele este ca asta de 1000 o face mult mai usor si mai rapid.

 

Restu e can can...

 

 

Ti-e frica acum,ca esti la inceput.

 

Nimeni nu a fost tampit sa bage mana-n gaz din prima (desi mai sunt si exceptii...)

 

Dar dupa ce crezi ca o stapanesti CAT DE CAT,atunci incepe 'distractia'...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce de privitori pe aici :)

 

sunt indivizi care se simt f bine pe 2 roti, sunt si indivizi care "au trebuit sa invete" cum sta treaba pe 2 roti, crispati la inceput, etc - cei din urma sunt cei mai speriati de potentialul R1+incepator, de fapt cam orice moto + incepator.

 

eu sper ca omul asta sa aiba "acel ceva" si sa fie o poveste frumoasa.

 

 

chiar si cu acel ceva, o decizie gresita/incercare de a impresiona/greseala de pilotaj = te duci naibii.

 

ia-o incet. mergi macar 1 an legal.

 

:bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Permite-mi sa te contrazic, alaturi de tot forumul.

 

Te poate ucide si una de 125cc, diferenta dintre ele este ca asta de 1000 o face mult mai usor si mai rapid.

 

Restu e can can...

 

 

Ti-e frica acum,ca esti la inceput.

 

Nimeni nu a fost tampit sa bage mana-n gaz din prima (desi mai sunt si exceptii...)

 

Dar dupa ce crezi ca o stapanesti CAT DE CAT,atunci incepe 'distractia'...

 

 

..eu sper ca sa ajung sa o stapanesc si sa nu fiu nevoit sa ma aventurez cu sute de km/h...multumesc tuturor pentru toate sfaturile legate de ea , cat si de cele legate de mine , astazi urma sa merg cu motocicleta la un baiat care am inteles ca se pricepea foarte bine , din pacate mai devreme am aflat ca a avut accident ( accident craiova-real ) si e in stare foarte grava la Bucuresti... momentan ramane in parcare motocicleta , sau o sa vad daca primesc o recomandare mai buna de la colegii din zona...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobra asta nu iarta!! Pune-i cauciucuri touring si incearca sa te imprietenesti cu ea in viteze cat mai apropiate dpdv legal. 160km / h in prima treapta suna a mobra cu cutie automata. :scratch:

 

Bafta si multi km frumosi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"important e ca IMI E FRICA DE EA " asta nu te va lasa sa progresezi , sa mergi inainte ,este doar un pas in spate

investeste in tine nu in motocicleta ,aloca pt motocicleta strictul necesar (ulei,filtre,placute,cauciucuri,reglat carburatia,toba) restul investeste numai si numai in tine (cursuri de pilotaj,echipament) asta ca sa nu mori Doamne fereste sau sa nu inveti prost din prima sa mergi cu ea,nimeni nu apreciaza pt o posibila revanzare ce pui tu pe motocicleta ta R1'99 cu cadru invelit in carbon,oamenii au gusturi diferite + toti vor sa cumpere ieftin

repet: INVESTESTE IN TINE NU in motocicleta ,tu conduci motocicleta nu ea pe tine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inainte de tobe scurte si xenoane sper sa nu te sui pe ea in slapi si tricou. in rest o sa o dai de pamant mai devreme sau mai tarziu, ca noi restul...

 

 

asta e gandire de om care a cazut de 1-2-5ori si parca de-abia asteapta sa cada si altul :cheers:

 

ps. parca suna putin si a cobeala. :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..eu sper ca sa ajung sa o stapanesc si sa nu fiu nevoit sa ma aventurez cu sute de km/h...multumesc tuturor pentru toate sfaturile legate de ea , cat si de cele legate de mine , astazi urma sa merg cu motocicleta la un baiat care am inteles ca se pricepea foarte bine , din pacate mai devreme am aflat ca a avut accident ( accident craiova-real ) si e in stare foarte grava la Bucuresti... momentan ramane in parcare motocicleta , sau o sa vad daca primesc o recomandare mai buna de la colegii din zona...

 

Tocmai ce vorbeam... Facut acident, stare grava...

Zicea frigider "sunt indivizi care se simt f bine pe 2 roti, sunt si indivizi care "au trebuit sa invete" cum sta treaba pe 2 roti, crispati la inceput, etc - cei din urma sunt cei mai speriati de potentialul R1+incepator, de fapt cam orice moto + incepator."

Man eu am fost incepator pe 600 si crede-ma ca am avut si am "acel ceva" despre care vorbesti... Dupa 3 luni de mers conduceam mai bine decat altii cu permis + experienta de 5-6 ani si n-am mers deloc legal... tocmai asta e motivul pentru care "ma sperie" ideea de incepatro + 1000 cc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

repet: INVESTESTE IN TINE NU in motocicleta ,tu conduci motocicleta nu ea pe tine

 

e o idee, dar daca omul are cascavalul, de ce sa nu o faca si cum ii place? :hug:

 

Tocmai ce vorbeam... Facut acident, stare grava...

 

 

nu e exemplu bun accidentul ala, saracul om nu a avut nici o vina.

 

 

Man eu am fost incepator pe 600 si crede-ma ca am avut si am "acel ceva" despre care vorbesti... Dupa 3 luni de mers conduceam mai bine decat altii cu permis + experienta de 5-6 ani si n-am mers deloc legal... tocmai asta e motivul pentru care "ma sperie" ideea de incepatro + 1000 cc

 

 

e un punct de vedere demn de luat in considerare.

 

dar daca esti si incepator si nu le "ai" de te incurci in comenzi...nu stiu care situatie-i mai rea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...da , accidentul nu a fost provocat din vina lui , eu m-am referit doar la faptul ca el era cel care urma sa se ocupe de tot ce tine legat de motocicleta din punct de vedere tehnic , mecanic...

 

referitor la viteza spusa mai sus de 160 km/h la ora in prima treapta , nu stiu si nici nu voi fi curios de viteza ei maxima in nici una din treptele ei .. cel putin cativa ani...

...eu vreau doar sa ma simt bine cu ea , asa cum m-am simtit in toti acesti ani cu masina , nu vreau sa fiu un teribilist care isi risca viata doar pentru a arata celor din jur ce poate el , ce poate motocicleta , sau mai rau .. sa arate asta persoanei pe care o plimba in spate..

 

 

 

..multumesc inca o data , sper sa nu am nici o cazatura cu ea , nici macar la 2 km/h... si inca o data , daca stiti pe cineva de INCREDERE si PRICEPUT in zona Craiova , astept oricand o recomandare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm... 22 de ani... R1. Si eu mi-am luat R6 anul trecut ca incepator, radeam de toti care imi dadeau sfaturi, nu ca eu voi merge incet... numai incet nu am mers si... traiesc. :) Asa ca astea de genul nu voi face slalom, nu voi da 160-200, 250... sa le spui lui Surdu' ca macar ala nu te aude. Ce pot spune decat asfalt uscat si sa ai parte de cat mai putine greseli de ale tale si sa nu ai parte de greseli din partea altora. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot flaming-ul asta ti l-ai luat din cauza ca tu vroiai sa ai o mobra care sa arate bine si te-ai ales cu namila aia de R1 de care le e frica si unora mai experimentati.

acu, da-mi voie sa te intreb de ce nu cauti sa-ti iei altceva care sa arate bine si sa fie mai slabuta? un monster cred ca te-ar fi coafat foarte bine, sa vezi ce de accesorii frumoase gasesti pentru el si probabil te-ar fi iertat si limitat mai mult decat R1..

o sa vezi tu cand te prinzi cam cat de repede franeaza cat de usor incepi sa faci prostii bazandu-te pe frane.. sa vezi si cum se da peste cap cand strangi prea tare frana..

asta-i problema, ai abordat motociclismul prea diferit pentru restul si toti incearca sa-ti explice ceva ce nu te intereseaza.

e ok ca vrei sa te dai cu mobra, e foarte frumos, indiferent care ti-e scopul, dar daca tot nu te duci pe circuit, scapa de asta si ia-ti ceva mai de pe pamant, astfel, ai mai multe sanse sa iti iei una mai misto peste 2-3 ani si sa o faci sa arate bine si sa mergi fara sa o trantesti cu toate accesoriile noi pe ea. plus ca, majoritatea o sa te priveasca cu dispret daca plimbi R1 pe strazi la viteze mici.. e un fel de showoff-ism asta.

chiar daca ti se pare ca esti luat la bascalie de majoritatea, scopul e sa te avertizeze de ceva prea intalnit pe aici.. 22 de ani si motor de o mie nu e o ecuatie cu rezultat pozitiv. si de fiecare data, toti, indiferent cat de mult ii dispretuiesc pe raceri, lasa o lacrima pentru un om dus.. inca nu intelegi toate astea, e normal, din scoala ai iesit mai verde ca atunci cand ai intrat probabil.

oricat de mult ai sustine ca esti cumpatat, astia batrani iti zic pe buna dreptate ca in scurt timp prinzi mai multa incredere decat meriti si ti-o faci singur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm... 22 de ani... R1. Si eu mi-am luat R6 anul trecut ca incepator, radeam de toti care imi dadeau sfaturi, nu ca eu voi merge incet... numai incet nu am mers si... traiesc. :) Asa ca astea de genul nu voi face slalom, nu voi da 160-200, 250... sa le spui lui Surdu' ca macar ala nu te aude. Ce pot spune decat asfalt uscat si sa ai parte de cat mai putine greseli de ale tale si sa nu ai parte de greseli din partea altora. :)

Abia acum am vazut si eu post-ul legat de "mersul incet"... Orice motociclist poate sa afirme cu tarie ca NIMENI NU-SI IA SUPERSPORT CA SA MEARGA INCET!!!

Daca tot vrei sa mergi incet la ce draq iti mai iei vitezana? Ia-ti un choper si ai rezolvat, ai si 2 roti, stai si comfortabil si tot primul de la semafor pleci...

Editat de EvilStray
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iei super sport ca sa ii dai in p*zda la greu, sa o arzi... desi asta nu e super sport, e super bike parca. :) Hai ca iti vei plimba oltencele prin oras la greu, o vei arde la terase... totul e sa fii dracu' cu capul pe umeri, vezi ca asfaltul doare al dracu de tare chiar si cu echipament din pacate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobra asta nu iarta!! Pune-i cauciucuri touring si incearca sa te imprietenesti cu ea in viteze cat mai apropiate dpdv legal. 160km / h in prima treapta suna a mobra cu cutie automata. :scratch:

 

Bafta si multi km frumosi!

 

I-auzi si p-asta. baldy.gif Cum omule sa-i spui sa puna cauciucuri touring pe mobra asta!? Mai devreme sau mai tarziu ii va da si el in goarna si crede-ma, nu o sa-l avantajeze deloc. Mai bine sa-si ia cauciucuri bune (noi) si sa incerce sa se acomodeze cat mai mult cu ea..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

primul lucru pe lista ar trebui sa fie GUME NOI si bune.

 

ia si citeste topicurile de la incepatori, countersteering si franarea , sunt si cateva filmulete educative.

 

bafta

 

 

fara sa judec de ce si ce gen de ''motociclist'' un motor de 1000cc e cam mult pt un incepator, indiferent pe injectie sau carburatoare

 

4cilindri 1000cc nu-s pt incepatori

motorul tau iti da un raport de cai/greutate mai inalt de cat ai la masina ta 4200cc

 

conduc motociclete de 15 anisori, este primul an in care folosesc un motor de 1000 pe strada! si mi se pare inca exagerat.

 

nu e vorba de mers cu 50km/h dar in cat timp ajungi la viteza aia, motocicleta ta se ridica pe roata din spate doar cu gaz in primele trepte. cu una singura ajungi peste 120km/h.

 

infine orce motiv ti a adus sa alegi cea mai tare motocicleta de strada sper sa o stapanesti sanatos sa o conduci cu mintea si sa fii motociclist.

 

cumpara cauciucuri buni, schimba-l la timp, si grja can dai gaz.

 

drum bun cu asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incepator pe R1 ? :baldy: inseamna ca nici nu sti cum te cheama, nici nu sti unde stai, daca ai ales sa i'ti iei R1 "prima motocicleta" ... ca un incepator nici nu sti cum sa te lasi intr'o curba... asta inveti in timp cam dupa 2...3 sezoane de mers... si daca ti'ai luat R1 esti inconstient... are undeva de 200 de cp... deci :wave: nu cred ca osa ti mult primul tau motor fiind si R1...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incepator pe R1 ? :baldy: inseamna ca nici nu sti cum te cheama, nici nu sti unde stai, daca ai ales sa i'ti iei R1 "prima motocicleta" ... ca un incepator nici nu sti cum sa te lasi intr'o curba... asta inveti in timp cam dupa 2...3 sezoane de mers... si daca ti'ai luat R1 esti inconstient... are undeva de 200 de cp... deci :wave: nu cred ca osa ti mult primul tau motor fiind si R1...

 

el n-o fi stiind ce-ai spus acolo, dar nici tu nu stii sa scrii :wave:

 

le: n-are 200 cai.

 

oricum, gestul e de apreciat. :friends:

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am urmarit tot topicul crezand ca o sa invat ceva.nu sunt incepator,nu am nici carnet si nici motocicleta.ma puteti ignora total.ca orice viitor motociclist m-am uitate pe 'ici pe 'colo de un "motor"..frumoase toate,mai mult sau mai putin.buget limitat.m-am decis.CBR 600F4i alegerea potrivita.rascolesc intr-o seara calduroasa autovitul si dau de un R1 superb tot din '99 daca nu ma insel.clar ca l-as lua si as renunta la prima alegere.de ce?pentru ca imi place,pentru ca sunt banii mei,pentru ca sunt oasele si viata mea.care este problema ta ca motociclist?care sunt sansele sa ma fac zdrente si in zborul meu sa te agat si pe tine?0 sau tind la 0.asa ca de ce te preocupi?am auzit peste tot "motocicleta puternica-moarte".la cum se vorbeste pe aici R1 este motocicleta care te ucide cand ii aprinzi farurile...daca o mai si pornesti ajungi pe luna.am vazut si sfaturi foarte bune dar mult mai putine decat cele postate de autori dornici de un post in plus la inventar.de ce conduci 4.2?O SA MORI!vinde-o si ia un matiz sau tico,daca conduci una din astea doua o sa traiesti la infinit. R1 din '99 200 de cai...eu care sunt lemn stiu ca are in jur de 150.macar tu ai vorbit de R1...eu pe forumul vecin am discutat despre cele de 600 si mai aveau putin si ma trimiteau sa ma dau cu bicicleta mai intai.si DA nu sunt in masura sa discut fiindca nu am nicio treaba cu motociclismul momentan dar o fac pentru ca este un forum public si o tara in care ai dreptul la opinie...inca.

 

cum ti se pare?sper ca cei care au comentat sa nu te descurajeze si sa impartasesti experientele tale pe doua roti aici in ciuda carcotasilor frustrati.eu o sa iti urmaresc topicul cu interes,mai ales ca esti din Craiova.

 

 

 

cu respect,

styuk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Draga styuk,

Daca bagi mana ın gaz la un r1 , ca incepator este foarte probabil sa faci accident si sa mori. Daca bagi piciorul ın acceleratie la un Ferrari poate faci accident, Dar daca faci sansele sunt mult mai mici. In sine comparatia cu masinile este incorecta deoarece sunt 2 vehicule complet diferite. Spre exemplu: stiai ca la o motocicleta trebuie sa iti lasi timp pentru a ghida motocicleta la stanga sau la dreapta? Daca incepi sa faci manevra ca la masina, adica instant tragi de volan , masina te duce pe directia voita; motocicleta pe de alta parte, daca tragi de "volan" o sa te arunce ın directia opusa.

 

Ah. Si motocicleta este vehicul ın cadere non stop, adica ın echilibru precar. Daca sunt oameni care au inceput pe r1 si sunt Inca printre noi atunci meritul lor, Dar sunt mult mai multi care nu mai sunt printre noi. Adica sansele, adica sansele doar, sunt mai mari sa patesti ceva daca incepi pe pe un motor puternic. Tu poti sa supravietuiesti, Dar sansele nu-i iarta pe altii.

 

Adica.. Ai putea spune ca pentru fiecare om care supravietuieste pe un motor puternic, mor altii. E ca si cum daca supravietuiesti,ii condamni pe altii la moarte (o mica gluma). Mai e ceva, un motor puternic te si limiteaza ca incepator, iti este mult mai greu sa inveti fineturi pentru ca e mai brutal decat altele,ceea ce inseamna ca la 2 ani de condus r1, esti mai prost ca pilot moto decat daca ai fi un an pe motor mai mic si un an pe r1, dar na gagicile vad bling bling-ul si se uda. E ca o competitie intre gagici si moarte, sa vada care il fute prima pe motociclist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

funny si cei cu sfaturile bune si cei ce te balacaresc din prima , topicul tau este facut numai din incantarea ce ti-o da noua ta achizitie . cred ca daca vrei sfaturi dai 2-3 clickuri si citesti tot ce e intereseaza la posesori de R1 sau la comunitati locale ptr ateliere moto in Craiova .

 

funny si cei cu sfaturile bune si cei ce te balacaresc din prima , topicul tau este facut numai din incantarea ce ti-o da noua ta achizitie . cred ca daca vrei sfaturi dai 2-3 clickuri si citesti tot ce e intereseaza la posesori de R1 sau la comunitati locale ptr ateliere moto in Craiova .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa.. stai ca mai am.

 

Cat de increzut si diletant sa fii astfel incat in momentul in care ai 10 motociclisti cu ceva ani de experienta , si experienta nu e ca la masina, care iti spun sa ai grija cu noua achizitie ca e periculoasa, si incearca sa te faca sa intelegi ca nu e chiar atat de usor pe cat pare si se gandesc la binele omului, sa vii tu care n-ai , nu stii cum e , poate ai mirosit la televizor si sa ii spui omului ce si cum. E ca in bancul ala din noaptea nuntii cand in loc sa puna cerneala rosie pe cearsafuri, pentru a demonstra puritatea ritualului, pune cerneala verde si cand le arata la multime cearsaful cu pata verde , unu din multime zice: Asa finule da-i pana la fiere!, asa si tu. Tu chiar nu vrei sa crezi ce ti s-a spus pentru ca e impotriva a ce vrei sa crezi.

 

Pentru initiatorul topicului - ai putea sa faci un jurnal pe topicul asta sa ne spui si noua cum te simti pe ea dupa 500 de km , cand te plimbi cu alt motor cum se simte motorul ala pe care te-ai plimbat si poti sa ne zici si de xenoane si accesorii rizoma ca nu ne deranjeaza. si tot asa din mie in mie de km. E bun ca documentar pentru altii si modalitate de a observa peste cativa ani cum erai la inceput si daca ai invatat ceva. Nu de alta dar pari un om deschis la conversatie :) .

 

A, si mai e ceva: daca ai libertatea sa postezi , si te lauzi cu ea si ai tot dreptul , e libertatea ta. Asta nu inseamna ca ai libertatea sa n-ai bun simt , de fapt simtul comun, simtul de a nu te baga unde nu stii, de a mai asculta, de a nu ridica tonul , de a nu vocifera ca DREPTUL TAU . Ai facut pomana de biti.

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravo!!felicitari pt achizitie si sa te poarte multi km :cheers:

 

ps apuca-te si cauta pe forumurile din afara mai multe informatii,sfaturi,pareri.cel putin acolo oamenii vb din propria lor experienta si nu te iau la misto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...