Sari la conținut

Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

hmmm,

 

sa inteleg ca au facut drumul, au gasit "linia" de cativa km unde se putea,

au intors si au facut filmarea...

 

sau

 

au riscat, i-a dat pana in 240... a vazut :eek: santul, a lasat-o moale si asta a fost?

 

200+ in teren sunt ferm convins ca daca nu a fost prima data a fost un numar care poate fi numarat pe la degetele de la o mana...

 

am mers suta in teren de cateva ori in viata. e un pic mai interesant decat 250 pe asfalt...

200+ pe drum de pamant... misto! tare. dar ceva mai rar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda nu va apela niciodata la firme non-japoneze pentru echipare standard

Asa cum BMW echipeaza motocicletele cu frane Brembo, KTM apeleaza la WP pentru suspensii etc, Honda pune suspensii Showa si frane Nissin, pentru ca alea sunt japoneze si te asigur eu ca sunt bune

Nu-mi spune ca sunt zgarciti, imi permit sa aduc din nou in discutie BMW, care la echiparea standard sunt varza, daca vrei sa mai pui o tablita o cumperi pe bani grei de la Touratech sau Wunderlich, care, ce sa vezi, sunt firme germane, nu de alta natie

 

Deci vei ramane la KTM-ul tau pentru ca-ti place si pentru ca Honda e Honda

 

 

 

BMW ul la echipare standard nu sunt deloc varza

In 2000 sau putin peste 2000 aveau abs in standard...manere incalzite in standard etc....la ESA era tot standard.

Si daca vei compara suspensiile dp 1200gs cu Varadero ...ai sa vezi ca nici zgarciti la specificatii nu sunt!

 

Eu chiar sunt curios cum o sa fie noua @ dar sunt aproape sigur ca va fii inferioara KTM pe partea de suspensie etc. Pt KTM high performance e ceea ce vinde...pt oricare altii pretul de productie primeaza.

Cate motociclete echipeaza cu WP sau Ohlins in standard -- si japonezii o fac...dar doar pe variantele hyperformance!

 

E vorba de alte filosofii aici..cred ca Honda va incerca sa produca un echilibru intre performanta si pret

Editat de marius.roibu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Conteaza acum unde a găsit linia, etc, etc. A arătat că se poate pentru cine vrea. Adică, exista posibilitatea asta. Sunt oameni care vor asa ceva.

 

Ultima AT este un adventure. Sau un big trail. Cărări mari, carevasăzică. Nu un trail. Poteci adica. Adică nu este un maxim 150 de kg gol si motor de dus o singura persoana + bagaje. Este un turism pentru doua persoane, bagaje si drumuri proaste, nu pentru poteci. Daca ma duc sa vad Albania, Macedonia, Iran, Stan-uri, etc nu voi avea timp sa adulmec poteci uitate de Dzeu prin coasta cornisei muntelui din spatele masivului, cum cobori in spatele satului. Nu. Ma duc pentru plăcerea călătoritului in sa pana acolo si pentru a vedea chestiile mainstream si faine din tara x sau y - pasul nu stiu care la 5000 de metri, lacul x, soselele montane y. Si pentru asta - adventure adica - am nevoie de spor la drum. Altfel urcam in avion si inchiriam de la destinatie motor de hard enduro dedicat, de la firma unui englez/polonez din Kirgizstan. Si eu zic ca Pichler are spor maxim pe 1190 si merge cu el prin locuri cat se poate de rupte, cam la limita unui adventure sau big trail. Pana la cărări mergi insa pe autobahn prin De, At, Hu, cu putin noroc chiar si prin Ro. Sau pe zisele faine prin zone turistice, gen Alpi, TA, TF, etc. Si aici e plin de masini. Mie nu imi place sa stau cu masina in fata, darămite intre ele. Si pentru asta ai nevoie de power si viteza. Eu zic ca 1190 a adus in tabara asta ceea ce aventurierii visau neîmpliniri de ani de zile - viteze cu muuult peste 250 kmh. Un motor care merge 270 este relaxat la 200. Ceea ce mie unul mi se pare revelatie. Stiu ca sunt printre putinii idioti caruia orice motor de om normal i se pare slab. Eu am fost mereu de parere ca niciodata un surplus de putere nu a stricat. Acum, exista si oameni carora 200 viteza de top si 100 de cp li se par arhisuficient. Si care vor mai degraba confort si manevrabilitate. Ei o sa isi Gs. Cei care vor fiabilitate rezultată din motoare niciodata duse in zona de disconfort o sa isi ia Honde. Noi restul dusilor cu capul o sa visam Ktm sau unii o sa si-l si ia. Oameni si oameni, produse si produse. Este o lume liberă si macar de atata lucru ne putem bucura si noi maxim din acest fenomen hidos numit capitalism - multitudinea de optiuni/

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ma duc sa vad Albania, Macedonia, Iran, Stan-uri, etc nu voi avea timp sa adulmec poteci uitate de Dzeu prin coasta cornisei muntelui din spatele masivului, cum cobori in spatele satului. Nu. Ma duc pentru plăcerea călătoritului in sa pana acolo si pentru a vedea chestiile mainstream si faine din tara x sau y - pasul nu stiu care la 5000 de metri, lacul x, soselele montane y.

 

asta faci tu, nu generaliza

 

sunt oameni care nu suporta sa mearga undeva numai pe drumurile principale si sa vada aceleasi chestii pe care le vede tot turistul debarcat din autocar care urmeaza un stegulet, carora le place intr-o plimbare mai mult partea de explorare

si partea aia in care esti pierdut prin munti la 3000 de km de casa la 7 seara are atractia ei pentru unii

 

n-ai vrut niciodata sa adulmeci potecile alea? daca ai stii ca te poti baza pe motor n-ai face-o?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aiurea!

Unde merge actuala Africa Twin va putea si noua Africa Twin, si o va face mai bine, mai gustos si mai pufos, pentru ca asta vrea producatorul, o Africa Twin imbunatatita

Nu un adversar pentru KTM, BMW sau Yamaha

Vorbiti aici de viteze de 200, 270, infinit plus doi, la ce bun???

Aici e vorba despre noua Africa Twin, ce poate si ce nu poate, nicidecum ca un KTM cu echipare de top manevrat de un endurist profesionist merge cu viteze suicidare pe macadam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul meu , la ce pret are noua Africana nu va merge prea curand pe unde a fost actuala :crack:

Daca ma gandesc bine , nu prea vad sa fie o noua Africa Twin in urmatoarele 3650 de zile .

Editat de 5129114
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aiurea!

Unde merge actuala Africa Twin va putea si noua Africa Twin, si o va face mai bine, mai gustos si mai pufos, pentru ca asta vrea producatorul, o Africa Twin imbunatatita

Nu un adversar pentru KTM, BMW sau Yamaha

Vorbiti aici de viteze de 200, 270, infinit plus doi, la ce bun???

Aici e vorba despre noua Africa Twin, ce poate si ce nu poate, nicidecum ca un KTM cu echipare de top manevrat de un endurist profesionist merge cu viteze suicidare pe macadam

 

12000 euro + taxe pentru o africana mai pufoasa? ar fi cazul sa fie mai buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12000 euro + taxe pentru o africana mai pufoasa? ar fi cazul sa fie mai buna

Pai este mai buna . Este vorba de vechiul Africa Twin si noul Africa Twin .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

 

asta faci tu, nu generaliza

 

sunt oameni care nu suporta sa mearga undeva numai pe drumurile principale si sa vada aceleasi chestii pe care le vede tot turistul debarcat din autocar care urmeaza un stegulet, carora le place intr-o plimbare mai mult partea de explorare

si partea aia in care esti pierdut prin munti la 3000 de km de casa la 7 seara are atractia ei pentru unii

 

n-ai vrut niciodata sa adulmeci potecile alea? daca ai stii ca te poti baza pe motor n-ai face-o?

Nu. Fiindca nu se poate. Si trebuie sa te impaci cu ideea de cand iti pui pe foaie ce vrei de la motorul ce ti-l vei lua.

Africa Twin a fost si va ramane un big trail. Pentru poteci exista piciorul sau trail-urile. Pentru cine este suficient de bun sa duca in pustiu un mono de 600. In multe locuri nici acelea nu pot si este nevoie de putere brută si dedicata a unui 400.

Eu zic sa ne oprim la intrebarea cat de bun big trail este noua AT. Ca trail este evident ca nu este.

» Post actualizat in 07 Aug 2015 14:43

Acuma, nu stiu cate autocare si turisti cu stegulețe ori fi prin Pamir, Mongolia, KKH, Bam si alte locuri de gen. Si in Cappadocia cred ca as putea trai si eu langa ei. Daca am mers in concediu comerciale in zone pline de englezi cred ca imi mai ramane de experimentat doar un concediu intr-o tara plina de musulmani extremisti.

» Post actualizat in 07 Aug 2015 14:56

Eu cand am zis turism m-am referit la Pamir, Kkh, Bam, etc. Pe de alta parte, acolo unde exista turisti cu stegulete vb de tari cu atata apa calda incat cam tot ce merita are asfalt, asfalt prost sau minim macadam. Cred ca Romania ar fi un exemplu f bun pentru ce am scris mai sus. Ma gandesc ca daca ai fi un neamt care si-a luat permisie de la familie 3 saptamani intr-un an si ai ultimul AT, vii in Ro si iti place sa o arzi adventure te duci sa vezi si tu TA, TF, Bucovina, Dobrogea, din astea. Adică, na, nu cred că tii neaparat sa ajungi prin coclaurii din muntele X pe unde a trecut traseul de la Romaniacs sau nu tii neaparat sa te duc eu prin niste paduri de foioase de langa Timisoara.

» Post actualizat in 07 Aug 2015 15:01

Editarea vietii. Parca crapa forumul daca măresc timpii de editare. E greu de inteles ca scrisul de pe telefon nimica musai editare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Eu zic ca 1000-le asta ar merge linistit pe Bam si Khk, daca ma iau dupa specificatiile date de ei. De ce nu ar face-o? Da, este cel mai departe unde te poti duce cu el, dar eu zic ca ar putea. Ca un 690 mi-ar plăcea mai mult pe acolo - irelevant.

» Post actualizat in 07 Aug 2015 15:20

Nu despică si tu firul in 4 ca la Otv, fiindcă sunt sigur ca ai inteles ce am vrut sa spun. Bam si RoB sunt mainstream pentru un endurist ce merge in Rusia. Non mainstream ar fi însemnat sa te duci unde s-a dus polonezul ala tacanit înspre Kamchatka parca de nu a stiut nimeni de el cu lunile si de mai mult înota si trăgea Ktm-ul acela 535 pe plute din anvelope. O prostiei din asta e non mainstream. Cam cum ar fi sa vii in Ro cu un AT nou si ai vrea sa traversezi Fagarasul pe poteci cu ea.

» Post actualizat in 07 Aug 2015 15:27

Inainte de internet motociclistii umblau printr-o lume mult mai prost "asfaltată" cu motociclete mult mai slabe, grele si putin fiabile decat AT-ul asta. Daca vrei unde a intarcat mitul iapa, da, sunt sanse sa nu poti ajunge. Dar, pentru ce a fost gândită mobra asta si la cat s-au curătat zonele interesante ce pot aduce turisti si bani in ziua de azi (inclusiv cele super salbatice) eu zic ca o sa poata ajunge linistit. Fiindcă este cam evident ca abilitatile minime exista, sa revenim on-tipic: merita banii pachetul oferit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o contra-intrebare: cand folosesti cei 100 CP?

Cand depasesti, cand mergi pe autostrada, cand esti incarcat cu bagaje si pasager. In general pe strada, pentru ca vorbim de motociclete care merg mai mult pe strada decat offroad.

 

sa cum BMW echipeaza motocicletele cu frane Brembo, KTM apeleaza la WP pentru suspensii etc, Honda pune suspensii Showa si frane Nissin, pentru ca alea sunt japoneze si te asigur eu ca sunt bune

Nu-mi spune ca sunt zgarciti, imi permit sa aduc din nou in discutie BMW, care la echiparea standard sunt varza, daca vrei sa mai pui o tablita o cumperi pe bani grei de la Touratech sau Wunderlich, care, ce sa vezi, sunt firme germane, nu de alta natie

KTM sunt proprietarii WP, Honda sunt investitori in Nissin.

Despre dotare: AfricaTwin-ul nou nu are inclus cric central si crash-bars. Si vor fi scumpe in catalogul Honda, ca optionale. Sa nu pui cric central pe o moto adventure arata a zgarcenie.

Dar are aceeasi greutate cu un KTM 1190 Adv R, care are cric central, crashbars, un rezervor mai mare si peste 50 de cai in plus.

 

Eu zic ca 1190 a adus in tabara asta ceea ce aventurierii visau neîmpliniri de ani de zile - viteze cu muuult peste 250 kmh. Un motor care merge 270 este relaxat la 200. Ceea ce mie unul mi se pare revelatie.

A adus performanta reala pe strada, ceea ce e foarte bine, chiar daca nu te intereseaza sa mergi cu 200. Pur si simplu depasesti mai bine si esti mai putin incomodat de bagaje, pasager etc.

Acestea fiind zise, nu mi se pare ca 1190R este un motor "relaxat" la 200Km/h.

 

Aici e vorba despre noua Africa Twin, ce poate si ce nu poate, nicidecum ca un KTM cu echipare de top manevrat de un endurist profesionist merge cu viteze suicidare pe macadam

Ca pret se adreseaza unor segmente diferite, de acord. Dar este clar ca oameni care vor aceleasi lucruri de la o motocicleta se vor uita si la KTM si BMW.

E clar ca AT-ul nou va fi bun offroad, si competitiv cu KTM 1190 R.

Sunt putin surprins ca au ales sa il faca asa slab onorad, pentru ca este totusi important.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

neampatimit, nu vad cum ai alege noua AT in detrimentul 1190R....e alta clasa net superioara, la aceeasi greutate.

in continuare sustin ca noa AT are performante apropiate/ chiar mai slabe decat existentele din clasa 800.

mai puternica decat F800 dar mult mai grea

mai slaba decat XC dar cel mai probabil mult mai capabila offroad

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

neampatimit, nu vad cum ai alege noua AT in detrimentul 1190R....e alta clasa net superioara, la aceeasi greutate.

in continuare sustin ca noa AT are performante apropiate/ chiar mai slabe decat existentele din clasa 800.

mai puternica decat F800 dar mult mai grea

mai slaba decat XC dar cel mai probabil mult mai capabila offroad

 

Pai 1190r e vreo 15-16000 euro, fata de 12000 cat se vehiculeaza noua AT, la o dif. de 4000euro sper si eu ca e mai bun 1190r

 

Cat despre clasa F800 total de acord, si eu zic ca o sa aiba performante asemanatoare/poate mai slabe pe offroad dar pe asfalt cred ca o sa fie mult mai buna, si aici se incadreaza pe o nisa neacoperita de piata..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai 1190r e vreo 15-16000 euro, fata de 12000 cat se vehiculeaza noua AT, la o dif. de 4000euro sper si eu ca e mai bun 1190r

da, evident, se va bate cu 1050. Ca n-or fi tampiti aia de la ktm de l-au scos si p-asta la 94CP. :)

De fapt cred ca asta e singurul competitor real al noii AT, cand i-or pune R-ul in coada.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta faci tu, nu generaliza

 

sunt oameni care nu suporta sa mearga undeva numai pe drumurile principale si sa vada aceleasi chestii pe care le vede tot turistul debarcat din autocar care urmeaza un stegulet, carora le place intr-o plimbare mai mult partea de explorare

si partea aia in care esti pierdut prin munti la 3000 de km de casa la 7 seara are atractia ei pentru unii

 

n-ai vrut niciodata sa adulmeci potecile alea? daca ai stii ca te poti baza pe motor n-ai face-o?

 

alea le faci cu un wr 250r ca are 130-140kg iara daca vrei 2 cilindri de poteci exista aprilia aia de 450 rxv

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, evident, se va bate cu 1050. Ca n-or fi tampiti aia de la ktm de l-au scos si p-asta la 94CP. :)

De fapt cred ca asta e singurul competitor real al noii AT, cand i-or pune R-ul in coada.

 

DACA o sa apara 1050R da.. dar deocamdata sunt mere si pere, e ca si cum ai zice ca f800 se bate cu f700 :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fenomenal cata zarva isca o adunatura de fiare. Daca am sti noi cum isi freaca mainile actionarii si zambesc lacom la creditele noastre . Oare cat de util e conceptul asta "mai nou, mai bun, mai potent, mai eficient"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, pentru ca in general cei de pe advrider sunt persoane care chiar isi pot permite o africana noua :(

Discutiile lor sunt axate pe tematici putin mai diverse decat ale noastre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La remarca de bun simt "la ce nevoie ai de mai mult de 100 cai putere'', ma amuza raspunsul cumva usor previzibil al unora: " in depasiri , in alpi,cu bagaje si pasager etc".

 

Tot ei sunt aia care se mira de ce are 208kg sau cat dracu are.


Eu nu va inteleg. Voi vreti ceva ce fizic nu exista sau daca ar exista, ar costa o gramada sa-l fabrice si o gramada la patrat sa-l vanda...

 

Cum sa vrei 150 cai care sa te ajute in depasiri cu pasager si bagaje, dar pe de alta parte vrei si 150 kg sa mergi sa mulgi capra neagra in munti ..

 

Cand ii dai 220 pe asfalt (cu bagaj si pasager) si faci depasiri, ce gume ai pe ea? aceleasi gume cu care te vei baga peste 2 ore pe noroi/forestiere/pamant ? Sau ai de gand sa-i dai 220 cu knobbies?

 


Nu inteleg de unde atata ciuda pe posesorii unor anumite marci si in ce fel isi apara ''plozii''. Nu va inteleg de ce va atasati atat de mult emotional de marca pe care o detineti... Mi se pare la fel de inteligent ca un roman din satul X care ''tine" cu Manchester United... (daca intelegeti unde bat).....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...