Sari la conținut

Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100


Postări Recomandate

nu nu uite linkul e f 800 gs toata ziua, stiu si eu sa citesc , dar nu am stiu sa citesc greutatea :D my bad are 214kg - http://www.bavaria-bmw-motorrad.ro/f-800-gs/

cavalere, vezi ca ala e f800gsA - care pare o cotzcarie :)

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

XTR black, vezi nu ai fost atent la specificatiile tehnice, ATul cu ABS la plin 232kg (cifra de pe motorcycle.com) are aceeasi greutate cu F800GS 229kg (cifra de pe siteul BMW)

 

dar are 200cm cubi in plus, aproape 5l in plus si mai multi cai si mai mult cuplu. deci banii in plus sunt meritati.

 

PS uitasem sa spun de furca fata reglabila. ceea ce ii lipseste cel mai mult lui mister800

 

Greutatea listata pe site-ul BMW pt modelul F800GS este de 191 kg, pt modelul curent. Pt modelul pe care-l detin este de 187 kg.

 

BMW F800GS 85hp@7500rpm si 83Nm@5750rpm

 

sursa: http://www.bmwmotorcycles.com/us/en/index.html?content=http://www.bmwmotorcycles.com/us/en/bike/enduro/2012/f800gs/f800gs_data.html&prm_action=&notrack=1

 

Poti sa fii mai concret cu datele tale si sa precizezi si sursa.

 

Intr-adevar furca de la 800 este slaba si da nu are nici un reglaj, ce poti sa-mi spui despre amortizorul spate de la CRF1000, asa ca sa fim obiectivi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Eru: m-am corectat intre timp si am oferit linkul de unde aveam informatia pentru BMW, Atentie discutam de o comparatie la plin.

 

doar informatii gasite pe net despre amortizorul spate al noii AT: Showa rear shock has hydraulic spring-preload adjustment.

 

despre f800gs stiam ca are o furca slaba si fara reglaje, comparativ tdmul de la prima serie din '91 avea reglaje pe furca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasati-l pe ERU, e in lumea lui.

 

Se dezice de titlu de ''troller'',dar se comporta fix ca unul... Nu-i place sa fie luat la p@#$, insa face arogante gratutie fara sa argumenteze...


In lumea lui totul se reduce la cifre,specificatii, nu vedeti cu cata ardoare vi le serveste pe tava?

De cand experienta pe care o ai pe o motocicleta se reduce doar la niste cifre si statistici...?

 

E usor sa afirmi ca ti-e mai usor sa crezi pe unul care denigreaza o mobra pe care n-a vazut-o decat pe altul care o lauda (tot fara sa o fi vazut), si sa te dezici de titlu de fanboy sau inflacarat dupa o marca, mai ales dupa ce recunosti ca ai modificat mult mobra/modelul pe care l-ai detinut (insa cumva in paralel nu concepe afinitatea unor persoane ce detin un model de mobra, fata de un model ulterior scos pe piata...

 

aaa...ma bucur ca-s pe ignore liste-ul lui,ca astfel,nevazand ce postez, nu risca sa intoxice si mai tare topicul asta incercand sa-mi dea si mie o ''replica'....

 

 

aaa si last but not least, ma pis pe BMW :)) toate GS urile lor (in afara de 650 poate) sunt adresate burtosilor cu bani sau arogantilor care cred ca nu poti face adv touring decat cu o mobra de 20.000 eur incarcata cu accesorii penibile la preturi nesimtite (aici am fost troller,la acelasi nivel cu ERU :) )

 

KTM macar face motociclete serioase...

Editat de Bogdan03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan03 eu ii dau dreptate lui Eru, daca era fanboy nu investea atatia bani in bmw ca sa-l modifice. si alta optiune pt adventure nu prea ai, asa ca investesti in ce ai sau ce crezi tu ca e acolo si o aduci acolo unde iti doresti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan03 eu ii dau dreptate lui Eru, daca era fanboy nu investea atatia bani in bmw ca sa-l modifice. si alta optiune pt adventure nu prea ai, asa ca investesti in ce ai sau ce crezi tu ca e acolo si o aduci acolo unde iti doresti

 

exista doua feluri in care poti privi aspectul asta. Eu vad fanboyism sa modifici mult o motoreta pt a fi ceea ce-ti doresti,cand poti cauta alta,care prezinta o baza solida mai apropiata de ceea ce vrei...

 

Acu depinde de ceea ce vrea fiecare...

 

E ca si cum as modifica eu RD03 ul meu in speranta ca ajunge vreun pui de KTM 690 (ma refer la masa,suspensii etc)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti hai sa nu ne certam. ERU-le imi cer scuze ca am fost prea acid cu comentariile (era doar de dragul glumei), Bogdane, tu esti acid (si atat :crack: , cu tine-mi permit ca esti africanist si ne certam mai tare cu un pet de bere la urmatoarele intruniri). In privinta Africanelor (atat a astora vechi cat si a celei noi), din ce vad eu e asa: cine nu a detinut una (nu a mers cativa km cu una) va spune ca e o plita (ceea ce si este), cei care detin una stiu si sunt multumiti de tinuta de drum/ciclistica, de perspectiva unui offroad light catre ceva hardcore (in functie de experienta si caucioace), de problemele cunoscute si simptomele lor; un prieten cu un TDM 900,injectie, tot carcoteste ca am o plita si ca bag bani in ea (la cati am bagat in ea+valoarea ei, puteam sa iau si BMW si KTM mai nou), dar cand am facut schimb si i-am dat pe Cheia a fost incantat de vaca asta veche si obosita. Cred ca intr-acolo se merge si cu CRF-ul asta, din "buletin" e o plita, cam putini cai, cam multe kile, suspensii si frane ce nu vor excela (probabil),dar vor face treaba buna pe drumuri cu "asfalt" romanesc, pe un pic de offroad. Pana la urma toti suntem fani ai modelului pe care incalecam zilnic, pentru ca altfel nu l-am incaleca. ERU-le, ma intorc la tine, e misto ca iti permiti sa detii o mobra adventure (in Romania nici nu ar trebui sa existe altceva la ce trafic si ce strazi avem), dar si o mobra care sa iti satisfaca pofta de offroad; gandeste-te totusi ca sunt unii care nu isi permit poate sa aibe 2 mobre sau pur si simplu, nu vad niciun motiv sa o faca; DA, nr. ideal de motociclete din garaj e N+1 (unde N=nr. de mobre deja detinut). Hai sa fim noi sanatosi ca cei de la Honda stiu ei ce scot si DA, cred ca in era capitalista orice mobra e facuta in spirit consumerist (cum ai la BMW revizia la 1000km la motoarele noi, cum ai la unele modele KTM pompa de benzina infecta,care mai si costa o groaza de bani si e compatibila cu pompa de pe Vitara, cum la Super Tenere 1200 nu ai catadicsit sa puna din fabrica un scut calumea si au spart unii baia de ulei intr-un test al modelelor ADV) asa ca Honda nu se va dezice de aceasta moda, poate CRF va fi cea cu cele mai putine vizite necesare in service-ul autorizat, but(t) that's just wishful thinking.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(cum ai la BMW revizia la 1000km la motoarele noi,

 

Toate mobrele noi ar trebui sa aiba revizie la o mie de km: schimbi uleiul si mai verifici suruburi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O fi,dar nu mi se pare normal sa mi se impuna o REVIZIE contracost la 1000km. Ok frate, v-ati zgarcit la locktite si mobra sta de 2 ani cu uleiul nou in ea, face-ti-o din buget propriu. Adica o "invitatie" la o verificare scurta si o cafea din partea firmei ar fi mai frumos... zic si eu.

Editat de Samo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti hai sa nu ne certam. ERU-le imi cer scuze ca am fost prea acid cu comentariile (era doar de dragul glumei), Bogdane, tu esti acid (si atat :crack: , cu tine-mi permit ca esti africanist si ne certam mai tare cu un pet de bere la urmatoarele intruniri). In privinta Africanelor (atat a astora vechi cat si a celei noi), din ce vad eu e asa: cine nu a detinut una (nu a mers cativa km cu una) va spune ca e o plita (ceea ce si este), cei care detin una stiu si sunt multumiti de tinuta de drum/ciclistica, de perspectiva unui offroad light catre ceva hardcore (in functie de experienta si caucioace), de problemele cunoscute si simptomele lor;

 

Nu cred ca are sens sa discutam despre Africanele vechi, este un model cu o fiabilitate demonstrata. O mobra foarte completa si competenta la vremea la care a fost lansata. Bineinteles ca i se pot aduce reprosuri si imbunatatiri, dar avand in vedere ca functioneaza si astazi in numar mare si sunt unele din mobrele cu care inca se face Adventure, cred ca e unanim recunoscut ca a fost un model de succes.

 

un prieten cu un TDM 900,injectie, tot carcoteste ca am o plita si ca bag bani in ea (la cati am bagat in ea+valoarea ei, puteam sa iau si BMW si KTM mai nou), dar cand am facut schimb si i-am dat pe Cheia a fost incantat de vaca asta veche si obosita. Cred ca intr-acolo se merge si cu CRF-ul asta, din "buletin" e o plita, cam putini cai, cam multe kile, suspensii si frane ce nu vor excela (probabil),dar vor face treaba buna pe drumuri cu "asfalt" romanesc, pe un pic de offroad.

 

Nu as fi avut nimic de spus, daca Honda nu mi-ar fi cladit niste asteptari foarte mari, Dakar DNA remember?

 

Pana la urma toti suntem fani ai modelului pe care incalecam zilnic, pentru ca altfel nu l-am incaleca. ERU-le, ma intorc la tine, e misto ca iti permiti sa detii o mobra adventure (in Romania nici nu ar trebui sa existe altceva la ce trafic si ce strazi avem), dar si o mobra care sa iti satisfaca pofta de offroad; gandeste-te totusi ca sunt unii care nu isi permit poate sa aibe 2 mobre sau pur si simplu, nu vad niciun motiv sa o faca;

 

Tocmai pt cei care nu isi permit sau nu vor sa aiba doua mobre numarul de kg ar trebui sa fie important.

 

DA, nr. ideal de motociclete din garaj e N+1 (unde N=nr. de mobre deja detinut). Hai sa fim noi sanatosi ca cei de la Honda stiu ei ce scot si DA, cred ca in era capitalista orice mobra e facuta in spirit consumerist (cum ai la BMW revizia la 1000km la motoarele noi, cum ai la unele modele KTM pompa de benzina infecta,care mai si costa o groaza de bani si e compatibila cu pompa de pe Vitara, cum la Super Tenere 1200 nu ai catadicsit sa puna din fabrica un scut calumea si au spart unii baia de ulei intr-un test al modelelor ADV) asa ca Honda nu se va dezice de aceasta moda, poate CRF va fi cea cu cele mai putine vizite necesare in service-ul autorizat, but(t) that's just wishful thinking.

 

Nu sunt un fan al acestei mode consumeriste. 800-le pe care-l detin, avea de asemenea la achizitie o tentativa nereusita de scut de plastic [pe langa surplusul de plastic pe care BMW a avut insolenta sa-l numeasca parbriz ], care nu acoperea nici macar filtrul de ulei, penibil. Si in acelasi spirit CRF1000 are un scut care cel putin din poze/filme pare cam subnutrit, mai ales daca il compari cu scutul de pe vechile africane care e un benchmarck destul de bun sau daca-ti aduci aminte de Dakar DNA si scuturile de la mobrele de Dakar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei, la capitolul asteptari, suntem baieti mari totusi, ar trebui sa nu mai muscam din momeala departamentelor de vanzari, ca aia sunt in stare sa vanda si biblii in iad. N-ai vazut ce nebunie a fost cu tancurile de gs-uri mai ales dupa Long way round... desi acolo se vedea clar ca erau prea mari pentru ce trebuiau sa faca. In privinta kilogramelor, DA, e fain sa nu fie asa de multe, dar inca nu e asa de space-age industria moto incat sa poata reduce atat de mult greutatea pentru un mastodont cu motor de 1000 care sa aibe si protectie decenta la vant si electronica in ton cu moda si fiabilitate de ciocan si alte cele, dar atata timp cat nu te bagi pe hardcore off cu experienta 0 si avansezi treptat, cred ca ajungi sa faci balet si cu balenele, a si cauciucurile, alea sunt mai importante decat greutatea si suspensiile (in zone in care tine mult de finete). Inca ceva la capitolul greutate, nu o vrei, alternativa e motorizare mai mica sau monocilindru, iar moda a cam sters partea cu motorizarea mai mica la clasa asta. Cand aparusera XRV750, XTZ750 si R850GS alea erau considerate BIG TRAIL ADVENTURE, acum lumea "urca" de la ele (ca primul motor) la 950/990/1290/XTZ1200/R1200GS (vezi,cum au injectat/manipulat si aici constructorii in mintea populatiei conceptul ca bigger is better).

 

P.S.

1 - consider ca e o mobra potenta inca, raportat la calitate/pret/putere de cumparare/intretinere a romanului

2 - am detaliat mai sus

3 - detaliat mai sus (exprimat parerea de fapt)

4 - Scutul a fost primul lucru de care mi-am amintit, primul lucru pe care l-as face cand imi voi lua CRF (just dreaming) va fi sa adaptez scutul de pe XRV pe el, e testat si rastestat, indoit si indreptat...

Editat de Samo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai vazut ce nebunie a fost cu tancurile de gs-uri mai ales dupa Long way round... desi acolo se vedea clar ca erau prea mari pentru ce trebuiau sa faca.

 

r1200gs 2010 - 203 kg la gol, 229 la plin, rezervor 20 litri

r1200gsa 2010 - 223 kg la gol, 256 la plin, rezervor 33 litri

crf1000l std - 208 kg la gol, 228 la plin, rezervor 18.8 litri

crf1000l abs - 212 kg la gol, 232 la plin, rezervor 18.8 litri
crf1000l dct - 222 kg la gol, 242 la plin, rezervor 18.8 litri
nu am luat in considerare bmw-ul nou racit pe apa, dar fata de ala racit pe aer are din specificatii 2kg in plus la gol si 9 in plus la plin, adica tot pe la greutatea noii africane (abs-ul e standard la ala)
evident, astea sunt cifre seci si lipsite de insemnatate, stim cu totii ca hondele sfideaza legile fizicii si plutesc prin hartoape cu gratie fata de tancurile concurentilor care se infunda in noroaie
asta inseamna sa fii fanboy mafiot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

r1200gs 2010 - 203 kg la gol, 229 la plin, rezervor 20 litri

r1200gsa 2010 - 223 kg la gol, 256 la plin, rezervor 33 litri

crf1000l std - 208 kg la gol, 228 la plin, rezervor 18.8 litri

crf1000l abs - 212 kg la gol, 232 la plin, rezervor 18.8 litri
crf1000l dct - 222 kg la gol, 242 la plin, rezervor 18.8 litri

Culcate in noroi sau in momentele acelea in care iti mai trebuie un picior in plus , toate cantaresc 1 tona . :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

r1200gs 2010 - 203 kg la gol, 229 la plin, rezervor 20 litri

r1200gsa 2010 - 223 kg la gol, 256 la plin, rezervor 33 litri

crf1000l std - 208 kg la gol, 228 la plin, rezervor 18.8 litri

crf1000l abs - 212 kg la gol, 232 la plin, rezervor 18.8 litri
crf1000l dct - 222 kg la gol, 242 la plin, rezervor 18.8 litri
nu am luat in considerare bmw-ul nou racit pe apa, dar fata de ala racit pe aer are din specificatii 2kg in plus la gol si 9 in plus la plin, adica tot pe la greutatea noii africane (abs-ul e standard la ala)
evident, astea sunt cifre seci si lipsite de insemnatate, stim cu totii ca hondele sfideaza legile fizicii si plutesc prin hartoape cu gratie fata de tancurile concurentilor care se infunda in noroaie
asta inseamna sa fii fanboy mafiot

 

esti clona lui ERU?

 

la o motoreta conteaza si cum e centralizaat greutatea (masa) si multe alte aspecte. Sunteti patetici cum veniti si vomitati cifrele alea de parca sunteti niste ingineri si cuvantul vostru e lege :))

 

Ma mir ca n-ati specificat greutatea in grame, la virgula, nu de alta, dar nu m-as fi asteptat la ceva mai prejos...

 

Daca tot iar vorbim de BMW, de ce dracu nu pomeneste nimeni de configuratia boxer, care desi ajuta sa cobori centrul de greutate, este mult mai anevoios in off, pe sleauri,etc... (si nu-mi dati exemple pe X sau pe Y din nu stiu ce clip de pe youtube, ca nu toti sunt rideri profesionisti)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

comparatia cu F800GS este mult mai aproape de adevar decat cea cu R1200GS sau GSA, in primul rand difera configuratia motorului, dimensiunile rotii fata.

 

ATul pare sa fie intre cele doua bavareze, F-ul pare sa fie la fel de potent pe off dar pierde pe asfalt, pe cand Rul e lider pe asfalt dar in off va scartai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

comparatia cu F800GS este mult mai aproape de adevar decat cea cu R1200GS sau GSA, in primul rand difera configuratia motorului, dimensiunile rotii fata.

 

ATul pare sa fie intre cele doua bavareze, F-ul pare sa fie la fel de potent pe off dar pierde pe asfalt, pe cand Rul e lider pe asfalt dar in off va scartai

 

pai nu-i asa mare diff de la 85 la 94 si, oricum, bemve poate oricand sa scoata f-ul cu motorul de pe nuda daca vrea inca ceva caluti....

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

comparatia cu 1200 gsa nu-SI are rostul - cardan + tubeless cu spite ceea ce nu se regaseste la Honda. Se poate compara cu cele pe lant f800, ktm 990. Totusi ca evolutie constructorii se complac in solutia de la 19xx cu spite nontubeless. True adventure e sa o vedem prin Romania si vom vedea ce e de capul ei. Lucrurile nu se mai fac la fel ca in anii 90, dar se compenseaza prin marketing, daca nu se fac reduceri de costuri si la capitolul asta, cum pare ca a reusit Honda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astept sa vad daca va ajunge in Timisoara la dealer-ul Honda ( Paul Moto ) . Sa o vad , sa o ating . . . . si daca face si test drive :whip: ..... sa-mi frang inima . Pana atunci , Honda este Honda ptr este Honda dar nu ma intrebati de ce ptr ca habar nu am :crack: .

On topic :

- imi place motorul de 1000 care este cu multe clase peste babuta mea

- imi plac formele

- imi place furca fata

- imi plac culorile

- NU-MI PLACE PRETUL ptr ca bugetul meu este atat de subred ..... si probabil ca imi voi permite una cand se va discuta de noua Africa Twin la fel cum vorbim acum de RD04 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...