Sari la conținut

Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

O avea vre-o functie de oprit functionarea bordului? M-am chinut tot filmuletul sa descifrez ceva acolo, dar cred ca nu era nimic de descifrat....

Ciudat e ca farurile sunt aprinse in filmulet,deci trebuia si bordul sa fie...sau nu, fac baietii de la Honda economie si numai la faza lunga se aprinde bordul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Raspunsul Honda legat de livrari in Romania:

 

"Buna ziua d-le Capusan,


Va rog sa gasiti atasata specificatia si pretul pentru noua Africa Twin. Pretul este pentru modelul cu transmisie clasica dotat cu ABS si traction control.
Pe link-ul de mai jos puteti gasi culorile disponibile: https://www.facebook.com/HondaRomania.Moto/photos/a.969307983125441.1073741835.622771281112448/967479046641668/?type=3&theater

Primele unitati vor ajunge in Romania in luna Aprilie si vor putea fi livrate catre clientii care au pre-comandat motocicletele cu avans.
Din pacate culorile Victory Red (CRF Rally Red) si Pearl Glare White Tricolour vor fi disponibile doar din luna mai-Iunie datorita capacitatii de productie limitate."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua d-le Koilele,

 

Pe această cale vrea să vă transmit scărpinările mele ... dacă vă mănâncă. Din păcate scărpinările ce vi le putem livra prompt și nu pot fii aplicate acolo unde nu prea bate soarele datorită faptului că acolo bucățile maro s-ar putea să nu fie de la enduro (pământ).

Țin să menționez că scărpinările sunt pe stoc, în Brașov și sunteți așteptat mereu la sediul nostru unde puteți încerca mai multe variante în limita stocului disponibil.

 

Vă dorim un somn cu vise pe măsură și consider că va trebui să puneți mâna să vă apucați de vize!!!

 

Cu stimă,

Un coleg ce se va bucura enorm dacă și în continuare o să-l ajutați la nebronzatul scutului de godin xrv750.

Editat de sebicozaurus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Koilele,șezi blînd, nu-ți lua drăcie de Hondă de-asta! Nu vezi că multă lume zîce că nu-s de nici o treabă? De banii aia iti iei vro 7 supertenere'uri si te dai o viață întreagă,dacă tot vrei 2 pe linie.Că bine vezi că nici aia de au mobre scumpe de alt nume nu-s împăcați cu ce au! Nu bine zic? ;)

 

 

Am vazut un filmulet cu motorul sectionat si mi se pare interesant ca l-au gandit cu un singur ax cu came, admisia cu pastile si evacuarea cu tacheti. De ce oare combinația asta?

 

Mi-ar place oricum o yamaha-crf de-asta si nu cred ca as reusi sa ma plictisesc vreodata la enduro de herghelia aia de căluți.Fiabila sa fie si sa scada pretul cat mai repede! Amin!

Editat de luccyus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua d-le Koilele,

 

Pe această cale vrea să vă transmit scărpinările mele ... dacă vă mănâncă. Din păcate scărpinările ce vi le putem livra prompt și nu pot fii aplicate acolo unde nu prea bate soarele datorită faptului că acolo bucățile maro s-ar putea să nu fie de la enduro (pământ).

Țin să menționez că scărpinările sunt pe stoc, în Brașov și sunteți așteptat mereu la sediul nostru unde puteți încerca mai multe variante în limita stocului disponibil.

 

Vă dorim un somn cu vise pe măsură și consider că va trebui să puneți mâna să vă apucați de vize!!!

 

Cu stimă,

Un coleg ce se va bucura enorm dacă și în continuare o să-l ajutați la nebronzatul scutului de godin xrv750.

 

Sebi, te saluta Koilele si iti zice La Multi Ani!

 

Legat de godin-ul tau. Eu nu m-as duce cu el prin desert. Tu sigur poti, cine altu foloseste manerele incalzite in desert asa bine :)

Locatia de anul acesta e mai adecvata godinului tau.

 

Stai linistit. Nu imi place de loc sa stau la coada dupa ceva si am refuzat deocamdata oferta celor de la Honda. ramane sa aleg tot un fel de godin, numa ca se cheama troaca. sper sa scrie pe ea BRP.

 

 

Koilele,șezi blînd, nu-ți lua drăcie de Hondă de-asta! Nu vezi că multă lume zîce că nu-s de nici o treabă? De banii aia iti iei vro 7 supertenere'uri si te dai o viață întreagă,dacă tot vrei 2 pe linie.Că bine vezi că nici aia de au mobre scumpe de alt nume nu-s împăcați cu ce au! Nu bine zic? ;)

 

 

Am vazut un filmulet cu motorul sectionat si mi se pare interesant ca l-au gandit cu un singur ax cu came, admisia cu pastile si evacuarea cu tacheti. De ce oare combinația asta?

 

Mi-ar place oricum o yamaha-crf de-asta si nu cred ca as reusi sa ma plictisesc vreodata la enduro de herghelia aia de căluți.Fiabila sa fie si sa scada pretul cat mai repede! Amin!

 

Vine si vremea noastra candva.

 

legat de supape, poate in declaratia oficiala explica cam ce au vrut:

 

"The overall shape is fairly conventional, like that of the CB500 motor, rather than adopting the space-saving, near horizontal cylinder layout of the NC range, and like the CB500 the Africa Twin gets double overhead cams instead of the NC’s single cam. But where the CB500 uses a 180-degree firing interval, the new motor has a 270-degree crankshaft – as does theNC750 – to replicate the power delivery of a 90° V-twin.

The patents also show twin balancer shafts instead of the CB500’s single balancer. The NC range actually switched from single to twin balancer shafts when capacity was upped from 670cc to 745cc for the 2014 models.While every patent relating to the Africa Twin is very clear about the twin balancer layout, the prototype ‘TrueAdventure’ shown this year appeared to be missing the second shaft, mounted low down at the front of the engine. It also lacks another specifically patented element – an internal water bypass channel between the cylinderhead and the water pump – in favour of an external version. These differences could simply be a reflection of the True Adventure’s prototype status."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

keep calm și bea o bere!

Hai-hai ca-mi faci pofta si n-am "voe" sa beau. Bai, ce-i in motor prea putin ma intereseaza ca nu adun fier vechi, cum se comporta e esential. Sper sa faca si Honda Romania un drive test, o caravana prin tara. In rest, keep calm and wait for snow sau ghiocei,oricare e bineprimit; si eventual si niste teste comparative cu 1200GSA si 1190, cred ca alea ne ard cel mai tare sa le vedem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e aceeasi clasa, mai degraba cu F800 si 990

N-o fi,dar toata lumea asteapta o comparatie intre ea si cele mari (990 s-ar putea sa fie considerat vechi de "lumea civilizata").

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dpdv al raspunsului motorului, se pare ca toate 3 se comporta la fel. Honda e in alta clasa, avand capacitatea mai mica.

Dpdv al greutatii, Yamaha e in alta clasa, fiind cea mai grea.

Dpdv al fiabilitatii, BMW e in clasa lui, fiind cel mai stricacios.

Asa ca, 950/990 still rulz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha insa nu se rupe si din sa, se simte mai usoara decat GS-ul.

Personal apreciez aceasta Honda si Vstromul 1000 pt ca nu au depasit capacitatea de 1000 si nici puterea peste 100CP, oricum arhisuficienti pt aceasta clasa moto.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cine a zis asta? Bine, exceptand competitii gen Paris-Dakar :)

Acolo este alta poveste... Cine investeste cel mai mult, ala castiga. E vorba de logistica, piloti (cat mai multi si cat mai buni, iar KTM i-a cam adunat pe toti), strategie, ordine de echipa, etc.. NU are mare legatura cu fiabilitatea motocicletelor. Ia sa se organizeze un Dakar, exact dupa aceleasi reguli ca cel de la prima editie, cand a castigat la overall o Yamaha XT500. Cate KTM crezi ca ar mai ajunge la finish??? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...