Sari la conținut

Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100


Postări Recomandate

m-am dat cu un f800 de la bucuresti la campina si invers. am facut schimb cu un prieten la dus si la intors dorea sa=si vanda utilajul ca i se parea ca il bate vantul ca pe steag fata de africa twin. Numai din ce ma uit in clipul cu noul F850 sau cum s-o numi el si tot la fel imi dau seama dupa cum arata.

Saracul om, imi vine sa plang doar cand ma gandesc. Dar asta e realitatea, nu stiu ce s-ar face productorii fara categoria motociclistilor fashion (stii, ca si schiorii fashion, biciclistii fasion etc.). Sper totusi ca nu batea vantul din lateral. :))))))

 

Jokes aside, exista solutii aprope pentru orice problema (mai ales daca este una comuna, ca asta). Eu nu am problema asta si am 1,88m. Am doua parbrize inalte, unul lat iar celalalt putin mai ingust, nu conteaza pe care il pun, ma simt super ok in vant sau la viteza mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ma gandeam ca d-aia ne luam motociclete, ca sa mai simtim si ceva vant in mutra. Io mi-am luat parbriz ceva mai low decat origial si merg minim 70% cu flip-up deschis, inclusiv de multe ori pe autostrada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fel ... am 1,90 cm si mi-am zis sa incerc un parbriz "touring" mai inalt decat cel OEM. L-am incercat si am revenit urgent la OEM :) Prefer o briza continua :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fel ... am 1,90 cm si mi-am zis sa incerc un parbriz "touring" mai inalt decat cel OEM. L-am incercat si am revenit urgent la OEM :) Prefer o briza continua :)

pai da, ca era vorba de acela de la Ermax negru . ia incearca un Touratech sau un Givi D1144S (cu doar 2 cm mai inalt decat cel stock) sa vezi cum e . Se schimba in bine aspectul si ai mai multa protectie la vant pentru ca prin forma lui, iti arunca aerul fix peste casca daca ai 1,90.

» Post actualizat in 01 Dec 2017 22:35

Ma gandeam ca d-aia ne luam motociclete, ca sa mai simtim si ceva vant in mutra. Io mi-am luat parbriz ceva mai low decat origial si merg minim 70% cu flip-up deschis, inclusiv de multe ori pe autostrada.

crede-ma ca nu e ok cu flip-up-ul deschis 70%... le-am purtat 10 ani, stiu ce inseamna, te obisnuiesti asa cu aerisirea, sa mergi doar cu ochelarii pusi. Gs 1200, 1200 Rly sau GSA ofera alta protectie la vant fata de F800 unde nu-i deloc, chiar cu cel mai mic parbiz de gs1200, tot nu te bate vantul ca pe steag cum te bate pe f800.

Plus muste in casca, nu poti merge cu viziera ridicata la viteze mai mari, muste pe geaca pe umeri si piept.. Preferati voi brizele ca eu prefer sa am echipamentul curat ca m-am saturat la cel vechi sa frec la el dupa fiecare tura lunga.

» Post actualizat in 01 Dec 2017 22:39

Hai sa mai punem o poza.

 

 

Editat de blue_nightwishX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Probleme Africa Twin 2016-2017 : Manerele incalzite originale Honda.

 

Sunt la al 4-lea set de manere incalzite OEM Honda schimbate in 3 saptamani de cand am dat prima comanda.

Am norocul de celebra eroare E2 pe care Honda o recunoaste ca fiind defect de fabricatie pentru manerele incalzite.

Primul set a mers seara , a doua zi eroare.

Al doilea set a dat eroare imediat dupa montaj.

La al treilea set, dupa montaj la 2 zile cand vin sa iau mobra din service de la MotorTeam, la fel; eroare E2.

 

Nu am vrut manerele incalzite de la Oxford si nici nu vreau pe viitor, atata timp cat Honda a venit din fabrica cu acel indicator in bord pentru manere incalzite, cu un buton finut pozitionat pe mansonul din stanga, cu acel indicator led verde aprins.

O sa le tot schimb pana se tot satura Honda sa trimita catre Romania seturi din vechiul lot cu probleme si sa imi puna un set bun din lotul care nu e cu probleme, simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca sunt cam aceleasi preturi, dar totusi ca sa aveti o idee de scoruri (pentru NC750C DCT):

- 08ESY-MKA-DCT16 - Kit mansoane incalzite - 1215 lei + 8A70-MGS-D30 - Releu - 80 lei + 08A70-MJL-D30 - Cablaj - 75 lei

Manopera accesorii - 330 lei

Total - 1700 lei (Noiembrie 2016)

 

O groaza de bani, am vrut si eu. Am vrut priza 12V originala si manere incalzite. Dupa ce mi-au zis preurile am lesinat. Dupa 5 zile cand mi-am revenit, am montat priza de 4$ cu siguranta, cu releu, cu tot tacamul. Si exact in aceeasi pozitie cu cea originala. Manere incazite o sa mai montez doar daca va fi nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat costa manerele incalzite OEM pt Africa Twin?

cam 1500 lei + 350 lei manopera.

» Post actualizat in 21 Dec 2017 16:05

Poti sa pui Koso Apollo, vei avea toata functionalitatea celor OEM, mai putin indicatorul din bord.

cred ca Apollo Koso voi pune, am studiat problema un pic si despre ele, au intr-adevar niste review-uri foarte bune pe afara, la noi nu prea am vazut asa ceva montat pe mobre. Poate din cauza ca ar fi ceva mai scumpe decat Oxford.?! zic si eu, nu stiu.

Cert e ca am vazut ceva preturi pe ebay la Apollo Koso gen 120 dolari + transport vreo 15$ sau sunt baietii de la moto-gear.ro care le au la 880 lei mi se pare.

https://moto-gear.ro/mansoane-incalzite-koso-north-america-22mm-apollo-produs-204384

 

 

Scotocind un pic problema cu manerele incalzite OEM, cica ar exista o versiune nr.2 imbunatatita care ar veni cu un alt releu ce nu mai da eroare si care ar incalzi asemanator cu cele de la Oxford.

Presimt ca la al 4lea set de manere comandate, voi avea noroc sa imi vina din stocul cu acea versiune imbunatatita.

Editat de blue_nightwishX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De Koso Apollo poti citi pe webbikeworld. Plus cateva review-uri pe yt. Ai grija sa le masori pe cele OEM si sa confrunti cu Apollo-urile, nu de alta dar ar fi frumos sa se potriveasca la fix ca si lungime, altfel tre sa tai din ele si se vede cam naspa (asa au facut cei de la webbike).

 

Oxford sunt intr-adevar f populare, pret ok si din ce am citit si eficiente. Dar cu toti anii lor de experienta in fabricarea de manere incalzite inca n-au facut o versiune cu controller integrat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De Koso Apollo poti citi pe webbikeworld. Plus cateva review-uri pe yt. Ai grija sa le masori pe cele OEM si sa confrunti cu Apollo-urile, nu de alta dar ar fi frumos sa se potriveasca la fix ca si lungime, altfel tre sa tai din ele si se vede cam naspa (asa au facut cei de la webbike).

 

Oxford sunt intr-adevar f populare, pret ok si din ce am citit si eficiente. Dar cu toti anii lor de experienta in fabricarea de manere incalzite inca n-au facut o versiune cu controller integrat.

da, am citit de problema aceasta, ale mele sunt de 12 cm pe 22mm diametru si ar fi exact acelea expuse pe moto-gear.ro .

am sa astept pana pe data de 10 ianuarie cand imi va veni cel de-al patrulea set de manere si daca nu si nu si cred ca am sa ma satur de asteptat, o sa imi indrept atentia catre apollo koso.

» Post actualizat in 21 Dec 2017 19:09

https://www.revzilla.com/motorcycle/shorai-lithium-battery-lfx19a4-bs12 pentru cine vrea o altfel de baterie pe Africa Twin, ca tot au lansat in 2018 modelul cu baterie li-ion

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Peters Product Review: Apollo KosoAM111030 heated Grips

I have fitted the grips to my Honda Africa Twin CRF1000L. In order to fit the grips I had to trim around 5mm from the far end if each grip. I used a small razor saw to achieve a neat and clean cut. The grips are a very snug fit and I had to use a rubber mallet to get them on to the handlebars. I then used a large socket to tap them in to the final position. On the throttle side I had to trim off the ridge on the bikes throttle grip. The wiring as very straightforward
running the wires back under the tank to my power distribution unit. I made sure there was sufficient slack on the hotted side and then cable tied the wire in to place. I position the control buttons just below where I move my thumb to touch the bikes indicator switch. The grips worked fine out if the box. I would have liked a bit more heat on the highest setting but that might be as the temperature has been quiet warm and it my be I would feel the effect more in a colder day.

http://www.ebay.co.uk/itm/Koso-North-America-AM111030-Apollo-Heated-Grips-0631-0152/331890060794?_trksid=p2047675.c100623.m-1&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D2%26asc%3D43781%26meid%3Dbb4c3cc8a74c49b794592f4a750af682%26pid%3D100623%26rk%3D1%26rkt%3D6%26sd%3D322290106237

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Craciun fericit

» Post actualizat in 27 Dec 2017 22:20

o plimbarica de sfarsit de 2017

ai trecut la karoo 3 sau mi se pare mie ?

» Post actualizat in 28 Dec 2017 22:13

prin motocolante am reusit sa fac asa ceva pentru rezervor.

voi ce parere aveti ? sau sa iau o husa de la Bagster neagra in ton cu motoreta ? exista posibilitatea sa se zgarie pe dedesubt in timp ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astea-s ca mileurile de pe televizorul bunicii :crack:

 

Ce rol mai are o astfel de "protectie" avand in vedere ca 99% din gecile moto din ziua de azi au fie fermoarul acoperit, fie ultimele capse cauciucate in zona care poate veni in contact cu rezervorul ?

 

Eu mai degraba m-as preocupa de lateralele rezervorului, zona unde strangi cu genunchii atunci cand mergi in picioare pe offroad. Niste tank grips ar merge acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astea-s ca mileurile de pe televizorul bunicii :crack:

 

Ce rol mai are o astfel de "protectie" avand in vedere ca 99% din gecile moto din ziua de azi au fie fermoarul acoperit, fie ultimele capse cauciucate in zona care poate veni in contact cu rezervorul ?

 

Eu mai degraba m-as preocupa de lateralele rezervorului, zona unde strangi cu genunchii atunci cand mergi in picioare pe offroad. Niste tank grips ar merge acolo.

Pai cele din primele poze exact pentru asta sunt, sa previna tocirea de la frecarea cu genunchii de rezervor iar tank-pad-ul sa impiedice frecarea gentii de la Givi pe care o prind de rezervor la drum lung si nu numai.

Uite de aici am furat ideea pentru protectia de rezervor, ce parere ai , a iesit bine ?

https://www.italpads.com/en/tank-pad-for-honda/667-tank-pad-for-honda-africa-twin-1000-mod-compact1-carbonlook-0657968894129.html

Editat de blue_nightwishX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut pe mobra tank pad din ala din multe bucati(cum vrei sa pui tu pe lateral), lipit de proprietarul anterior. Trebuia vezi doamne sa fie nush ce design, asa cu elementele alea separate. Probabil ca a aratat bine la inceput. In timp unele stickere s-au dezlipit (deja cand am cumparat eu motorul vreo 2 abia se mai tineau) si incepuse sa arate ca dracu, asa ca am dat jos totul si n-am mai pus nimic de atunci.

Parerea mea, pune pe lateral orice produs de tip tank grip (dintr-o bucata), va arata mai bine si are si rol functional, nu doar de protectie. Ai de ales intre variante cu aspect mai poros sau mai profilat. Ambele au un look foarte discret, oem-like.

 

Cat despre autocolantul de rezervor, a iesit bine copia, dar nu era mai simplu sa comanzi unul de acolo ? :D Protectie pt geanta de rezervor eu as cauta ceva transparent (genul de folie care se pune pe faruri/botul masinii, doar ca mai groasa), tot in ideea de a pastra aspectul OEM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am avut pe mobra tank pad din ala din multe bucati(cum vrei sa pui tu pe lateral), lipit de proprietarul anterior. Trebuia vezi doamne sa fie nush ce design, asa cu elementele alea separate. Probabil ca a aratat bine la inceput. In timp unele stickere s-au dezlipit (deja cand am cumparat eu motorul vreo 2 abia se mai tineau) si incepuse sa arate ca dracu, asa ca am dat jos totul si n-am mai pus nimic de atunci.

Parerea mea, pune pe lateral orice produs de tip tank grip (dintr-o bucata), va arata mai bine si are si rol functional, nu doar de protectie. Ai de ales intre variante cu aspect mai poros sau mai profilat. Ambele au un look foarte discret, oem-like.

 

Cat despre autocolantul de rezervor, a iesit bine copia, dar nu era mai simplu sa comanzi unul de acolo ? :D Protectie pt geanta de rezervor eu as cauta ceva transparent (genul de folie care se pune pe faruri/botul masinii, doar ca mai groasa), tot in ideea de a pastra aspectul OEM.

Sa stii ca zici tu bine ce zici cu protectia transparenta pentru laterale. Am sa iau in calcul acest aspect.

 

Hai sa mai punem niste poze, ca vad ca a murit de tot topicul asta :

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...