Sari la conținut

Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100


Postări Recomandate

Cum adica trage intr-o parte, cand accelerezi? Mi separe ciudat ca o motocicleta cu pretentile alea, sa aiba un asemenea comportament. Este o caracteristica a modelului, sau o problema a exemplarului cu care te-ai dat?

De curiozitate incaleca pe unul si da-i o cheie. Apoi pe loc, accelereaz-o un pic sa vezi cum trage usor intr-o parte. Asa e si in mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

De curiozitate incaleca pe unul si da-i o cheie. Apoi pe loc, accelereaz-o un pic sa vezi cum trage usor intr-o parte. Asa e si in mers.

 

Bah da ce mofturi, ruginiti'ar spitzele :))))) Sigur LC ai testat ? :D Alea vechi misca nitel (pe loc), dar la LC sa muara cici daca se simte ceva :) Sa nu mai zic in mers.

Iar legat de ciclistica si cum sta pe curbe, se simte atat de bine incat singura grija e sa nu te entuziasmezi prea tare si sa te crezi cu vitezana, ca polizezi cilindrii si scaritele.

 

PS - hai ca poluam topicul. Da un semn cand scoti africana la plimbare.

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avea niste cilindrii asa precum niste tzatze lasate, aaa, scuze, da , ala e motorul, pardon :)) da domne, si chiar am simtit-o naspa pe curbe. Chiar m-am felicitat pentru alegerea facuta, huh, stateam asa pe jumate pe ganduri, chiar ma intristam cand dupa ce am cumparat Africa Twin, am vazut ca au aparut cateva modele de LC la vanzare si cand cautam eu anul trecut in martie-aprilie, erau raritati la vanzare. Pe urma am vazut ca au avut recall pe toate 2013-2017, apoi am facut test drive-ul asta recent pe Adancata si am apucat sa-i dau in grupa cu banderola rosie pana nu stia cum sa-i mai intre toate sistemele de siguranta doar doar sa n-o pierd pe curbe. Mmnnoh, pe bune acum chiar nu-mi pare rau de loc si ma felicit ca am alea Africa Twin. Nu stiu, dati-va voi cu boxerul pe circuit, mie unul nu mi-a placut deloc comportamentul in regim de pus genunchiul pe jos in viraje. L-am pus jos spre maxim dar nu imi place deloc comportamentul motorului acolo inclinat. Sa le placa altora, eu zic pas. Ps: Mi s-a parut instabila fata de Africa Twin cu care intrasem cu o zi in urma pe circuit la ATA si Amk. Probabil o fi de la suspensie, poate m-am obisnuit prea mult cu Ohlins, nu stiu ce sa zic. 😂😂

» Post actualizat in 08 Jun 2018 22:02

Exemplarul testat avea un cilindru mai mare.

Pai oricum ii are dispusi anapoda. Unul mai inainte si unul mai inapoi.

» Post actualizat in 08 Jun 2018 22:04

 

Bah da ce mofturi, ruginiti'ar spitzele :))))) Sigur LC ai testat ? :D Da un semn cand scoti africana la plimbare.

Maine ma bate gandul sa o scot, chiar stau sa ma gandesc inspre unde s-o apuc. Vreme frumoasa, cald, soare afara.... hmmm.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În Romanica noastra AT are "succes" doar cu fiarele răpănoase de acum jdemii de ani, încă agățate in trafic pentru că sunt ieftine si au un renume iconic.

 

Foarte bine punctat. Ma bucur ca de peste 10 ani sunt posesorul unui fier rapanos de jdemii de ani, ieftin, cu un nume iconic, fiabil, care nu vrea in ruptul capului sa se strice, care nu comenteaza daca il dai pe jos, care are o mentenanta simpla si ieftina si care se incapataneaza sa stea agatat in trafic si pe care pot lua pe el oricand tot atatia bani cat am dat pe el "cand eram mic" :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu, dati-va voi cu boxerul pe circuit, mie unul nu mi-a placut deloc comportamentul in regim de pus genunchiul pe jos in viraje. L-am pus jos spre maxim dar nu imi place deloc comportamentul motorului acolo inclinat.

 

Ps: Mi s-a parut instabila fata de Africa Twin cu care intrasem cu o zi in urma pe circuit la ATA si Amk. Probabil o fi de la suspensie, poate m-am obisnuit prea mult cu Ohlins, nu stiu ce sa zic.

 

 

Wow, deci AT e mai buna atat in off (clar!) dar si pe circuit? Cu 21" pe fata? Bine de stiut.

 

Culmea e ca unii se descurca bine pe circuit si cu GS:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Binenteles ca tine de optiunea personala, nici nu am spus altceva. Cat priveste realitatea, e din nou o chestiune subiectiva. Depinde la ce sistem de referinta de raportezi, evolutia nu e intotdeauna spre mai bine. Nu contesta nimeni performantele motocicletelor moderne, sunt evidente. Atat ca nu pe toata lumea intereseaza DOAR performanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cstelia

 

E o chestiune care tine de optiunea personala, nu schimba cu nimic realitatea - anume ca totul evolueaza.

Evolueaza in interesul celor care le produc, vrei sa zici. Sa vad eu frumusetile astea abia aparute, cat de fiabile sunt si cat o sa coste intretinerea la ele, cand vor avea si ele 25-30 de ani vechime si sute de mii de km parcursi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Corect, numai ca nu cred ca se va perpetua chestia asta ca acum 20 ani. Alte generatii, alte venituri, e vorba si despre trend. E ca si cum in loc de S9+ as cauta Nokia 6110i, ca aluia ii tinea bateria 10 zile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mdea, nu am vrut sa deschid o polemica pe tema "ba a mea este mai veche". :) Asa am avut si eu Tenere-ul vechi (ma rog, nu chiar atat de vechi, era un '96) si am fost foarte multumit de/cu el pana la in punct. Dar...suntem cu totii diferiti, din fericire...vorba poetului.

 

Ce vroiam sa spun ramane in continuare valabil, din pacate Honda nu este mai deloc vizibil pe batranul continent. In ziua de azi renumele te poate face cel mult de nisa daca nu comunici mult (mai ales cand este vorba despre ceva specializat).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

trebuia sa vii la intalnirea de la Nadrag pentru Off Road Light

 

Se pare ca nu ii putem convinge pe noii Africani sa vina la un loc cu vechii Africani :)

 

Doar 2 bucati au fost prezente dintre care doar una s-a porcait pe traseu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e, pozele sunt de fapt facute in garaj si prelucrate in Photoshop astfel incat sa para in natura.

Nu va bateti capul, avem intrunirile noastre (nu neaparat mono-marca/model) si muuuulte trasee proprii de plimbat caprele, prin urmare nu ducem lipsa de actiune......si nu in spatele tastaturii cum se practica pe acest minunat forum......

 

:) :) :)

Editat de zece d rosu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cstelia a vrut sa spuna altceva, eu doar pun paie pe foc. :)

 

Totusi vezi, in momentul in care ai spus ca "avem intrunirile noastre", intr-un context in care era vorba despre nou vs vechi, deja ai facut sa sune exclusivist. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-am anticipat, asa ca am adaugat in paranteza ca nu ma refeream la o intrunire mono-marca/model.

Deci e clar ca nu e vorba de nou vs. vechi si de exclusivitate......subiectul asta deja a produs scantei anul trecut pe forum.....

 

;) ;) ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...