Sari la conținut

Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100


Postări Recomandate

Se poate ridica dar nu e fezabil... HP2 enduro a fost doar un exercitiu din partea BMW....

 

Bag mana in foc ca orice producator (KTM, Honda, Yamaha) ar putea scoate o mobra gen HP2 Enduro ( ca raport masa/putere/suspensii) insa ar costa prea mult ca sa fie o optiune viabila pt careva..

 

Sa fim seriosi,cat dar da 19/20 mii pe o mobra?

 

 

 

Ar tebui să le fie usor sa o scoată la fel de usoară, nu uita ca BMW a folosit pt HP2 un motor vechi si greu, cu cardan care la rândul lui e greu.

 

Deci cu un motor modern, si cu avansul tehnologiei in cei 10 ani scursi ....... ce mama naibii fac producătorii ??

 

Da HP2 a fost un exercitiu.

19/20 Keuro pe o mobră nu ar mai fi cazul. Câns esti singurul care are de vânzare unicorni, poti să ceri oricât pe bucată, când au mai multi, deja scad preturile.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ar tebui să le fie usor sa o scoată la fel de usoară, nu uita ca BMW a folosit pt HP2 un motor vechi si greu, cu cardan care la rândul lui e greu.

 

Deci cu un motor modern, si cu avansul tehnologiei in cei 10 ani scursi ....... ce mama naibii fac producătorii ??

 

Da HP2 a fost un exercitiu.

 

 

Hp2 Enduro n-are nimic in comun cu R1200 GS... sunt sigur ca nici macar motorul nu e 100% sau macar 80% acelasi...

 

Ti-ai raspuns singur ce fac producatorii cand ai recunoscut si tu ca Hp2 a fost un exercitiu..

 

La ce ne-ar ajuta o motocicleta care sa depaseasca HP2 E in specs si care sa costa 22/23 mii ? Asa ceva nu e de ''serie''.... si chiar nu stiu cati din cei care verbalizeaza pe aici au sau ar da atatia bani pe una..

 

Va spun eu ce asteapta ei.... o mobra cu de 170 kg la gol, cu suspensii reglabile cu travel de macar 250mm cu o motorizare twin (2 paraleli) care sa costa 13 mii (si inca asa li s-ar parea mult pt o mobra) :)

 

Lumea e ipocrita....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Daca nu intelegi inseamna ca nu ti se adreseaza..

 

Carene vopsite dragut au toate motocicletele din fabrica. Cred ca mai mult carenaj avea fosta Africa twin, decat asta. Pana acum nu am vazut motoreta care sa nu aiba carenaj deloc...

 

Daca sustii ca monocilindrul e the shit, atunci nu ar trebuie sa existe nici un F800 GS, nici un Super Tenere1200, nici un Tiger 800/1200,nici KTM 950/990/1190 etc

 

Lumea a acceptat si cumparat motocicletele dual sport ......

 

Prafau, tu vorbesti serios? Te-ai urcat macar o data in viata ta pe o Africa Twin?.

 

uitasem de religia africa twin si zelotii ei

eu am atacat motorul, voi ma atacati pe mine

in mod normal ar trebui, daca puteti, sa aparati motorul cu contraargumente, nu direct ad hominem

 

nu am de gand sa discut acum meritele absolute ale unui motor de acum 30 de ani, nu cred ca are sens

 

vad ca fabulati pe aici cu 950se si hp2

cred ca asta spune multe despre asteptarile complet nerealiste de la motocicleta asta si motivatia majoritatii pentru a o cumpara

toti vor sa viseze ca vineri, la ora 17, ei ar putea, daca ar vrea, sa plece in lume, sa exploreze deserturi si jungle tropicale

motocicleta lor poate, asa au vazut in reclama

dar ei nu vor, fiindca luni la ora 12 trebuie platita rata la motocicleta

 

cam asa arata segmentul asta de "aventurieri"

 

tot respectul pentru cei care merg peste tot cu motorul (de obicei ieftin) pe care il au si nu-si pun intrebari, dar pana la urma cam toti ajung sa se orienteze la ceva mai usor

 

ps: da, am experienta cu o vaca antica de 230 de kg "dual sport", asta noua o sa fie probabil mai buna din toate punctele de vedere cu exeptia greutatii, care e aceeasi

culmea, nu de putere ai nevoie pentru aventura, ci de kg in minus, puterea e pentru distractie

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uitasem de religia africa twin si zelotii ei

eu am atacat motorul, voi ma atacati pe mine

in mod normal ar trebui, daca puteti, sa aparati motorul cu contraargumente, nu direct ad hominem

 

nu am de gand sa discut acum meritele absolute ale unui motor de acum 30 de ani, nu cred ca are sens

 

vad ca fabulati pe aici cu 950se si hp2

cred ca asta spune multe despre asteptarile complet nerealiste de la motocicleta asta si motivatia majoritatii pentru a o cumpara

toti vor sa viseze ca vineri, la ora 17, ei ar putea, daca ar vrea, sa plece in lume, sa exploreze deserturi si jungle tropicale

motocicleta lor poate, asa au vazut in reclama

dar ei nu vor, fiindca luni la ora 12 trebuie platita rata la motocicleta

 

cam asa arata segmentul asta de "aventurieri"

 

tot respectul pentru cei care merg peste tot cu motorul (de obicei ieftin) pe care il au si nu-si pun intrebari, dar pana la urma cam toti ajung sa se orienteze la ceva mai usor

 

ps: da, am experienta cu o vaca antica de 230 de kg "dual sport", asta noua o sa fie probabil mai buna din toate punctele de vedere cu exeptia greutatii, care e aceeasi

culmea, nu de putere ai nevoie pentru aventura, ci de kg in minus, puterea e pentru distractie

 

noi iti atacam ideile, nu pe tine. Daca te simti atacat, e problema ta. cat despre religia Africa Twin si zelotii,sa-ti explice baietii cat porcaiesc Africana pe topicul de africane si cum se iau de mine, deci mai subtire cu afirmatiile de genu asta...daca esti in necunostinta de cauza...

 

nu avem de ce sa aparam un motor sau altul pt ca n-a calarit nimeni noua Africana, insa sunt multi experti care deja isi dau cu parerea...

 

Ti am mai spus si repet, ai o idee preconceputa despre aventurieri si felul in care vezi anumiti posesori de anumite modele dual sport/ enduro touring....

 

Exista deja motociclete pt cei care vor masa cat mai mica.

 

Eu tot nu am inteles pana acum ce incerci sa ne spui sau ce anume nu-ti convine tie legat de acest topic si de lansarea noii motociclete?

 

Trebuie sa fii naiv sau prost sa crezi ca un om care-si face RATA la o asemenea motocicleta e genul de om care se duce in Mongolia cu ea..

 

N-as iesi din tara cu o motocicleta de genul asta (1200 GSA, 1190 ADV, 1200 XTZ, CRF1000L) decat daca am bani de ma cac pe mine si stiu ca daca crapa ceva la ea (electronica,mecanica) pe drum, imi permit o platforma sau un elicopter pana acolo si inapoi...

 

Una e sa-ti permiti motocicleta si cu totul altceva este sa-ti permiti LUXUL de a pleca cu asa ceva la un drum prin 5 tari,fara sa ai bani in caz de se intampla ceva.. (nu mai zic si de minim cunostinte mecanice, care oricum nu te ajuta la o motoreta high tech)...

 

 

LE: 1200 GSA, 990/1190/1290 ADV, XTZ1200, CRF1000L etc nu sunt motociclete pt cei care viseaza sa le cumpere in rate, nu sunt motociclete pt cei care se gandesc cat economisesc la consum daca ar consuma 5.5% in loc de 6.5%, nu sunt pt cei care se bucura ca a crescut perioada de mentenanta de la 6 mii km la 10 mii sa zicem si astfel fac economie la ulei....

 

Motocicletele astea sunt pt oameni care isi permit sa le intretina, isi permit consumul lor,consumabilele, si care (nu in ultimul rand) isi permit sa le plimbe pe unde trebuie si sa faca km...

 

Nu vreau sa judec, fiecare face ce vrea cu banul lui dar personal niciodata nu o sa fac o rata la o motocicleta scumpa, ca apoi sa ma zgarcesc si sa nu fac calatorii cu ea si cele mai lungi drumuri sa fie excursii de o zi de 200 km....

 

La noi, motocicleta pe care o detii inca este (din pacate) un fel de statement despre personalitatea ta si despre puterea ta financiara, un motiv de lauda sau aroganta...

Editat de Bogdan03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oti vor sa viseze ca vineri, la ora 17, ei ar putea, daca ar vrea, sa plece in lume, sa exploreze deserturi si jungle tropicale

motocicleta lor poate, asa au vazut in reclama

dar ei nu vor, fiindca luni la ora 12 trebuie platita rata la motocicleta

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

...

Trebuie sa fii naiv sau prost sa crezi ca un om care-si face RATA la o asemenea motocicleta e genul de om care se duce in Mongolia cu ea..

 

N-as iesi din tara cu o motocicleta de genul asta (1200 GSA, 1190 ADV, 1200 XTZ, CRF1000L) decat daca am bani de ma cac pe mine si stiu ca daca crapa ceva la ea (electronica,mecanica) pe drum, imi permit o platforma sau un elicopter pana acolo si inapoi...

 

...

 

majoritatea motocicletelor din segment sunt cumparate in leasing, prea putini oameni au banii astia cash, in tara sau afara

 

bun, deci tu n-ai iesi din tara pe asa ceva

o sa presupun ca nici prin boscheti n-ai baga-o din acelasi motiv (plus ca se zgarie)

atunci unde e aventura? ca asta era intrebarea mea

 

aa, cred ca o comparati cu modelul gresit de la bmw

la greutate vad ca e cat un r1200gs (de fapt e un pic mai grea decat gs-ul racit pe ulei), nu cat un f800, deci cu aia ar trebui comparata

 

spuneai ca sunt multi oameni care le cumpara si nu inteleg eu segmentul

pai, sunt multi oameni care sumpara suv-uri de 2-3 tone, cu sute de cai putere si zeci de sisteme electronice care sa te ajute in offroad

dar toate au pe ele daca te uiti cauciucuri de strada, deci la prima iarba uda sau la primul noroi ele sunt inutile

atunci de ce le cumpara? ca sa se poata urca pe borduri sa parcheze?

ultimele modele aparute nici nu mai au pretentia ca pot fi bagate in offroad, doar sunt mari si atat

 

daca un lucru exista si este cumparat nu inseamna neaparat ca are un scop, e o moda

masa mare de oi nu cumpara lucruri de care are nevoie, cumpara lucruri care ii sunt puse in fata, fara intrebari

 

si astfel ajungem la noua tipologie, aventurierul oaie

face un imprumut de 15-18k euro pentru motor, arunca cu cardul in aia de la touratech fiindca a vazut el un review unde scria ca nu stiu ce protectie pentru cilindrul franei spate sau switch-ul cricului e un "must have", isi ia ultimul tip de echipament rukka/klim in culori cat mai neon posibil (echipament care costa cat o plimbare cu motorul pana pe la baku), o casca schubert c3 pro (tot neon) si in restul timpului munceste ca sa-si plateasca jucaria

o data pe an, daca il lasa seful, da o tura pe la terasele din alpi

 

true adventure, parol

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

majoritatea motocicletelor din segment sunt cumparate in leasing, prea putini oameni au banii astia cash, in tara sau afara

 

bun, deci tu n-ai iesi din tara pe asa ceva

o sa presupun ca nici prin boscheti n-ai baga-o din acelasi motiv (plus ca se zgarie)

atunci unde e aventura? ca asta era intrebarea mea

 

aa, cred ca o comparati cu modelul gresit de la bmw

la greutate vad ca e cat un r1200gs (de fapt e un pic mai grea decat gs-ul racit pe ulei), nu cat un f800, deci cu aia ar trebui comparata

 

spuneai ca sunt multi oameni care le cumpara si nu inteleg eu segmentul

pai, sunt multi oameni care sumpara suv-uri de 2-3 tone, cu sute de cai putere si zeci de sisteme electronice care sa te ajute in offroad

dar toate au pe ele daca te uiti cauciucuri de strada, deci la prima iarba uda sau la primul noroi ele sunt inutile

atunci de ce le cumpara? ca sa se poata urca pe borduri sa parcheze?

ultimele modele aparute nici nu mai au pretentia ca pot fi bagate in offroad, doar sunt mari si atat

 

daca un lucru exista si este cumparat nu inseamna neaparat ca are un scop, e o moda

masa mare de oi nu cumpara lucruri de care are nevoie, cumpara lucruri care ii sunt puse in fata, fara intrebari

 

si astfel ajungem la noua tipologie, aventurierul oaie

face un imprumut de 15-18k euro pentru motor, arunca cu cardul in aia de la touratech fiindca a vazut el un review unde scria ca nu stiu ce protectie pentru cilindrul franei spate sau switch-ul cricului e un "must have", isi ia ultimul tip de echipament rukka/klim in culori cat mai neon posibil (echipament care costa cat o plimbare cu motorul pana pe la baku), o casca schubert c3 pro (tot neon) si in restul timpului munceste ca sa-si plateasca jucaria

o data pe an, daca il lasa seful, da o tura pe la terasele din alpi

 

true adventure, parol

 

eu n-as iesi din tara spre Mongolia sau zone ''remote'' / indepartate cu asa ceva pt ca e o motocicleta moderna, cu multa electronica si daca pica ceva pe ea la dracu in praznic...e mai dificil de reparat / intretinut decat un XR 650 vechi,decat o Africa Twin veche, sau decat mobre mai ''consacrate'' pt ture din astea lungi... Nu zic ca nu se poate, doar ca trebuie sa ai bani si sa fii pregatit in caz de ceva..

 

prin boscheti si offroad m-as baga evident, ca de aia as lua-o, nu m-ar interesa ca zgarii in capac, o carena,etc... Deci sper ca te-am lamurit ca ai inteles gresit..

 

Nu are sens sa facem comparatii cu masini, ca ajungem sa comparam mere cu pere si e totusi un topic despre motociclete... cine face offroad serios cu masini de teren se duce cu masini mai vechiute, preparate, nu se duce cu X5 cu xdrive sau cu Range Rover evoque sau cu Toyota Landcruiser.. Din ce motive isi cumpara ei tancurile mari si le parcheaza in oras, ii priveste pe ei, nu ma intereseaza

 

Sunt de acord cu aventurierii de ocazie care dau 10.000 pe o mobra si baga inca 3000 in accesorii touratech inutile. Iarasi, banii lor, problema lor.... Astia nu vor fi cei care vor parcurge 5 tari prin tot felu de terenuri cu motocicleta sau sa stea la cort sau etc...

 

Repet,cred ca ideile tale sunt foarte fixiste...

 

Vazusem pe forum un grup de omuleti care merg cu GS-uri/ RT uri sau ce au ei si fac ture prin Alpi si se simt foarte bine,si o fac de multi ani (parca KHK si inca cativa)... Asta inseamna ca-s snobi? oamenii au bani,isi permit anual excursii din astea si bravo lor. Nu inseamna ca-s mai putin adventure decat aia care se duc cu 650GS in Mongolia... Nu poti cere la toti sa le placa acelasi stil de calatorit/aventura.Sunt oameni care nu vor sa stea la cort, vor cazare ok,vor motor confortabil si preponderent (80% ) asfalt...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca nu prea vorbim aceeasi limba

 

n-am nimic cu plimbarile nimanui, am o problema cu iluziile vandute

am o problema cu cei care pe eticheta scriu "motorul asta de 250 de kg si 20000 de euro te face graham jarvis"

si am o problema si cu cei care cred asta

cu alte cuvinte, cu fenomenul adventure modern

 

plimbarea pe autostrada prin europa cu un motor bine pus la punct nu e o aventura, e o vacanta

numai ca vacanta e un cuvant prea monden pentru unii

 

aia de pe forum de care zici parca au un topic numit "tura in alpi cu vlad"

nu vad problema

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vroiam undeva prin toamna sa cumpar un 1200 gs adv, dar cred ca crf1000-le e mult mai aproape de ce-mi doresc eu de la o motocicleta, basically un transalp/ africana mai puternica, cu suspensie mai buna + arata intr-un mare fel. In functie de pret sper ca undeva prin primavara anului viitor sa fiu posesor de africana, mi-a cazut cu tronc.

Sper insa sa se poata face test drive prin Romania.

Cat despre carene .... is consumabile :D, e pacat sa ai asa o motocicleta si sa o porti doar pe asfalt, nu am sa o crut deloc dupa perioada de rodaj, poate pana atunci baietii de la heavy duties vor oferi crashbaruri si suporti pentru noua africana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ma ca bateti campii!

Fiecare vede aventura in felul lui si isi alege mobra functie de asta.

Care e problema sa vreau sa merg 1000 de km pe zi pana in Lefkada in concediu cu bagaje/pasager si sa-mi doresc ca o data macar la 2 luni sa reusesc o ieseala combinata din Bucale pana pe Strategica sau mai stiu eu pe unde.

Asta inseamna ca nu merit o mobra capabila sau ca sunt snob ca platesc o galagie de bani pentru doar 5 iesiri pe an? Asta e, atata am timp sa fac, atata fac....si daca asta imi aduce ranjetul pe fata, sunt bani bine cheltuiti indiferent de parerile celorlalti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce am invatat eu de aici?

Ca True Adventure sau CRF 1000 sau noua Africa Twin e depasita din start, ca nu merita sa fie cumparata, ca adventure inseamna sa zgarii carenele prin boscheti si ca mobra trebuie sa fie monocilindru si sa fie usoara ca fulgul, ca daca fac rate la banca pentru a trai un vis e naspa

 

Hai mai baieti, chiar asa?

De 10 ani ma tot chinuie talentul pe forumul asta si vesnic avem aceleasi dileme

Haideti sa ne bucuram de mobrele noastre afumate si puturoase si sa visam vise nevisate

 

:hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand o sa castig la 6/49 o sa iau cate o petarda din asta la toti prietenii mei sa se planga toti de ele,ca-s grele,ca-s puturoase, ca-s naspa cu DCT,ca-s câr,ca-s mâr. :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce am invatat eu de aici?

Ca True Adventure sau CRF 1000 sau noua Africa Twin e depasita din start, corect ca nu merita sa fie cumparata, depinde ca adventure inseamna sa zgarii carenele prin boscheti corect si ca mobra trebuie sa fie monocilindru nu-i neapărat dar probabil e cea mai bună optiune la ora asta si sa fie usoara ca fulgul, foarte corect ca daca fac rate la banca e naspa fix it for you

 

Hai mai baieti, chiar asa? da

De 10 ani ma tot chinuie talentul pe forumul asta si vesnic avem aceleasi dileme nu comentez

Haideti sa ne bucuram de mobrele noastre afumate si puturoase speak for your self si sa visam vise nevisate

 

:hug:

 

 

Another boring day in the office.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Or fi arhicunoscute, dar nu sunt nejustificate.

 

Cei care mă cunosc, stiu, că aciditatea asta mi se trage de la freshul de portocale [pe lângă incompetenta producatorilor de mobre].

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Africa Twin e una dintre cele mai overrated motociclete.

Fiabilă, dar depăşită.

 

Măcar de-ar fi şi cea nouă la fel de fiabilă, chiar dacă e deja depăşită.

Editat de Andry
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, atunci haideti sa lasam loc discutiilor despre nou depasita Africa Twin, nu despre alte mobre facute de alti producatori la fel de incompetenti

Topicul a luat-o la vale si nu e frumos ;)

Editat de Korben
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred asta, te imbeti cu apa rece

Din putinele informatii, imagini si filme care au scapat "intamplator", eu trag concluzia ca noua AT este o AT imbunatatita, modernizata, care a primit exact ce isi doresc actualii posesori de africane: mai multa putere, consum mai mic, treapta a 6-a in cutie

Suspensia isi pastreaza caracteristicile, de ciclistica nu ne putem inca pronunta, estetica e la fel ca la alte motociclete - unii o adora, altii o hulesc

Nu am auzit vreun africanist sa se planga de greutatea motocicletei, mie chiar imi convine

De ce as vrea una veche?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred asta, te imbeti cu apa rece

Din putinele informatii, imagini si filme care au scapat "intamplator", eu trag concluzia ca noua AT este o AT imbunatatita, modernizata, care a primit exact ce isi doresc actualii posesori de africane: mai multa putere, consum mai mic, treapta a 6-a in cutie

Suspensia isi pastreaza caracteristicile, de ciclistica nu ne putem inca pronunta, estetica e la fel ca la alte motociclete - unii o adora, altii o hulesc

Nu am auzit vreun africanist sa se planga de greutatea motocicletei, mie chiar imi convine

De ce as vrea una veche?

Furca fata usd , carenaj in genul celor din rally raid , putere mai multa , ABS , treapta a 6 a si toate astea pe o motocicleta noua . Am impresia ca cei de la Honda nu au dorit sa mearga mai departe pe valul celor de la BMW , KTM sau Yamaha . Concurenta pe plaja motoarelor de 1200 este destul de mare si are adeptii ei si este destul de greu sa-ti faci loc pe piata unde BMW sau KTM se lafaie de mult .

Au preferat sa vina pe piata cu un model care sa aduca o schimbare ptr cei care vor sa continuie cu Africa Twin . Mai mult ca sigur ca au avut cativa niponi mici cu ochii oblici care au scormonit internetul dupa " tendintele " posesorilor de Africa Twin . Este un produs nou care nu va rivaliza cu 1200 cm si nici nu poate fi o concurenta ptr modelele de 800 . Au relansat un model care s-a evidentiat in timp prin fiabilitate . Electronica minimalista , mecanica si gandirea simplista au facut din generatiile de RD 03 , 04 si 07 adevarate tancuri . Singurii rivali pe care ii vad ar fi V-Strom-ul de 1000 , Kawasaki Versys de 1000 cm sau alte modele de 1000 cm .

Editat de 5129114
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te contrazic din nou, V-Strom-ul de 1000 , Kawasaki Versys de 1000 cm NU se incadreaza la clasa adventure, sunt altceva

Am calarit V-Strom de 1000, nu are nicio treaba cu segmentul africanei

Africana, pe langa V-Strom, e o fâşneaţă, mie mi s-a parut mult mai greoi pe offroad, dar mai bun pe asfalt la viteze mari

 

Si da, sunt sigur ca niponii au scormonit bine de tot toate sursele, sa vada daca merita sa reia productia africanei dupa 12-13 ani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Or fi arhicunoscute, dar nu sunt nejustificate.

 

Cei care mă cunosc, stiu, că aciditatea asta mi se trage de la freshul de portocale [pe lângă incompetenta producatorilor de mobre].

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...