Jump to content
Sign in to follow this  
wtf?

Moto Gp / Brno / Cursa nr. 12

Recommended Posts

Dar cand am vazut cat de bataios e ala micu si cum s-a tinut el pana pe final, si cat de spectaculos a fost ultimul tur... n-am avut cum sa nu-l aplaud, sau sa arunc cu palaria in aer.

Frumoasa atmosfera la circuit, Pedrosa si Lorenzo au primit mii de aplauze de la toate tribunele, artificii, fumigene, petarde. :rolleyes:

Frumos spectacol azi, nu mi-a parut rau ca m-am dus.

 

Da, aplauze meritate ! Era să zic că e o cursă plicticoasă ... dar ultimul tur a fost electrizant !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am sarit in sus cand a depasit Lorenzo in ultimul tur (fiindca a facut-o intr-un mod foarte frumos), si speram sa reziste pana la sfarsitul turului... din pacate nu a fost asa, a iesit mult prea larg in acel penultim viraj. Asta e. Cel putin a fost o batalie stransa, si sper sa mai vedem asa ceva si la alte curse.

 

Ce spuneam despre Spies? Eram sigur ca o sa se intample ceva cu el. El spune ca e singurul vinovat pentru cazatura, dar eu nu stiu ce s-a intamplat de a ramas asa in spate in primul tur.

 

Cat despre fumul lui Rossi, confirm ce spunea 9fingers. Hayden "fumega" la fel de tare in alte curse. Eu sincer am crezut ca e de la ambreiaj, crezand ca patineaza excesiv pe perioada de franare (slipper clutch) din cauza retrogradarii agresive. Nu stiu, asa am crezut eu, acu' cine stie care o fi cauza :what:

Edited by bogdan_gba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu chiar am scos un urlet necontrolat (gen: Bineeeeeee maaaaaaaaaaaah!!!, in multimea de cehi :grinbandit: ) cand a depasit Lorenzo pe ultimul tur... eram sigur ca o sa castige.. dar ce sa-i faci. Amandoi au tras tare frumos. :grinbandit:

Cat despre Spies, m-a pufnit rasul cand l-am vazut pe jos, omu' asta cred ca a fost blestemat. :unsure:

 

La fel la Moto2, Scott Redding era el umflat in pene ca a luat poz 3 pe grila, in primul tur poc pe jos.. :grinbandit:

Share this post


Link to post
Share on other sites

In afara de moto 3 restul curselor au fost de cacao, mai putin ultimul tur unde a fost oleaca mai palpitant. Sincer ma asteptam mai mult la moto 2, deh, se pare ca se apropie finalul de sezon, lumea e plictisita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat despre fumul lui Rossi, confirm ce spunea 9fingers. Hayden "fumega" la fel de tare in alte curse. Eu sincer am crezut ca e de la ambreiaj, crezand ca patineaza excesiv pe perioada de franare (slipper clutch) din cauza retrogradarii agresive. Nu stiu, asa am crezut eu, acu' cine stie care o fi cauza :what:

Comentatorii britanici ziceau ca ar fi ceva de la pompa de ulei...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Comentatorii nemti s-au rezumat la a face misto de el, spunand ca sigur s-a saturat sa se lupte cu Ducati si asteapta linistit sezonul viitor. :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Comentatorii britanici ziceau ca ar fi ceva de la pompa de ulei...

 

Comentatorii romani ziceau: "gata, s-a terminat pentru Rossi... cursa incheiata. A spart motorul. Ba nu, Rossi merge in continuare in acelasi ritm cu Dovizioso. Sa fi fost asa mult fum din cauciuc?" Iar dupa aia a urmat cea mai tare faza posibila, de la Vlad Haralambie: "acel fum pe frana de motor e semn de supapa obosita" :laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Comentatorii romani ziceau: "gata, s-a terminat pentru Rossi... cursa incheiata. A spart motorul. Ba nu, Rossi merge in continuare in acelasi ritm cu Dovizioso. Sa fi fost asa mult fum din cauciuc?" Iar dupa aia a urmat cea mai tare faza posibila, de la Vlad Haralambie: "acel fum pe frana de motor e semn de supapa obosita" :laugh:

 

 

:crack: :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Comentatorii romani ziceau: "gata, s-a terminat pentru Rossi... cursa incheiata. A spart motorul. Ba nu, Rossi merge in continuare in acelasi ritm cu Dovizioso. Sa fi fost asa mult fum din cauciuc?" Iar dupa aia a urmat cea mai tare faza posibila, de la Vlad Haralambie: "acel fum pe frana de motor e semn de supapa obosita" :laugh:

 

De senzatie!

Am vazut cursa intr-un restaurant din Giurgiu si n-am avut parte de comentariu. Credeam ca n-am pierdut nimic, da' vad ca am pierdut la greu! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare totusi ca a fost o scurgere de ulei: “I started well and the early laps weren’t bad, although the bike started to lose oil right from the beginning. It went on the footrests and the brake- and shift levers, which bothered me, as my feet were slipping everywhere." - Rossi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ultima tura merge postata in dueluri celebre :)

 

Super Pedrosa!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma bucura motivatia lui pedrosa dar cred ca lorenzo si-a invatat lectia si pe viitor nu va mai fi asa cuminte pana in ultimul tur...Mi-a placut depasirea lui lorenzo asupra micutului a fost construita si executata magistral,dar nu a fost de ajuns sa combata si acceleratia superioara a hondei cu ceva kg in -.

 

Comentatorii italieni au explicat pb infumurata a lui rossi printr-un lucru normal la ducati deoarece pe perioadele de franare violente se aduna vaporii de ulei stransi in air-box si apoi sunt absorbiti in admisie...(desi bradl in interviul de dupa cursa a zis ca a vazut ulei pe viziera.) :what:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma bucura motivatia lui pedrosa dar cred ca lorenzo si-a invatat lectia si pe viitor nu va mai fi asa cuminte pana in ultimul tur...Mi-a placut depasirea lui lorenzo asupra micutului a fost construita si executata magistral,dar nu a fost de ajuns sa combata si acceleratia superioara a hondei cu ceva kg in -.

Problema lui Lorenzo nu a fost un minus de acc, ci incisivitatea lui Pedrosa care l-a scos de pe trasa ideala, ca sa-l oblige sa intre adanc in urmatorul viraj, pt a mentine viteza. Nu zic ca a fost o mutare de sah, dar pilotii crecuti in cursele de 125/250 ajung sa stapaneasca asemenea depasiri...

...O depasire pe ultimele viraje e mult mai eficienta daca iti incurca adversarul, obligandu l sa improvizeze.

 

 

P.S. Cat despre kg in minus, nu uita ca cei peste 10cm in plus combinati cu o masa mai mare, se traduc intr-un balast mobil (nu degeaba este interzis prin regulament). Un avantaj foarte valoros in zonele mai tehnice ori atunci cand roata fata vrea sa se ridice si in treapta a 5a. Mai ales cand vorbim de niste motociclete cu exces de putere (limitata drastic) in primele trepte.

 

Intai il ia toata lumea peste picior, sustinand ca nu va putea stapani vreodata o motocicleta de 1000, sa castige curse nici vorba..... Iar atunci cand castiga statura/greutatea devine un avantaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gata, iar incepeti cu date tecnice :crack:

Am sarit in pat de bucurie cand a revenit Pedro in ultimul viraj.

Ma bucur ca am vazut cursa comentata de britanici, sunt haiosi ai dracu :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gata, iar incepeti cu date tecnice :crack:

Am sarit in pat de bucurie cand a revenit Pedro in ultimul viraj.

Ma bucur ca am vazut cursa comentata de britanici, sunt haiosi ai dracu :crack:

Da, sunt haiosi si in plus au tot felul de interviuri si interventii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-a placut cursa, chiar daca a fost doar o cursa in 2. Mi-a placut in primul rand ca Lorenzo nu s-a multumit cu locul II, deja simte ca Pedrosa are sanse reala la titlu asa ca a vrut sa mai ia avans.

L-a subestimat pe micut, a inceput atacul un pic cam tarziu, spunandu-si ca daca ataca la sfarsit Pedrosa nu va mai avea replica. Ei bine s-a inselat! Frumoase depasiri!

Sunt multumit de ce am vazut la ambii piloti.

 

Pacat de Stoner...ar fi fost si el acolo la bataie.

 

Eu zic ca ne mai asteapta dueluri intre cei 2, iar daca isi revine Stoner pana la sfarsit o sa vrea sa le dea un pic peste nas astora din fata.:friends:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema lui Lorenzo nu a fost un minus de acc, ci incisivitatea lui Pedrosa care l-a scos de pe trasa ideala, ca sa-l oblige sa intre adanc in urmatorul viraj, pt a mentine viteza. Nu zic ca a fost o mutare de sah, dar pilotii crecuti in cursele de 125/250 ajung sa stapaneasca asemenea depasiri...

...O depasire pe ultimele viraje e mult mai eficienta daca iti incurca adversarul, obligandu l sa improvizeze.

 

Man s-a vazut ca lorenzo era mai rapid pe perioadele virajate mai lente iar pedrosa era mai rapid la iesirile din virajele mai rapide.

Cum a declarat si pedrosa pt mediaset ca s-a simtit mai rapid decat lorenzo pe perioadele de franare si pe accelerarile mai lungi.

 

P.S. Cat despre kg in minus, nu uita ca cei peste 10cm in plus combinati cu o masa mai mare, se traduc intr-un balast mobil (nu degeaba este interzis prin regulament). Un avantaj foarte valoros in zonele mai tehnice ori atunci cand roata fata vrea sa se ridice si in treapta a 5a. Mai ales cand vorbim de niste motociclete cu exces de putere (limitata drastic) in primele trepte.

 

Corect...limitate individual in functie de greutatea pilotului.(dai de gaz mai cu oua cand esti aproape cu fundul pe sha...parerea mea)

 

Intai il ia toata lumea peste picior, sustinand ca nu va putea stapani vreodata o motocicleta de 1000, sa castige curse nici vorba..... Iar atunci cand castiga statura/greutatea devine un avantaj.(si mobra)

Eu am sustinut asta si daca mai ia si campionatul o sa fiu surprins la maxim mai ales ca honda este ceva mai naravasa decat yamaha

Sa fim seriosi acum de cate ori a rezistat pedrosa la dueluri prelungite...cum a rezistat lorenzo? Eu cred ca lorenzo e cu mult mai tare psihic si putin si tehnic.(nu vreau sa arunc cu kko inspre micut dar eu cred ca brno a fost gresala tactica a lui lorenzo...restul curselor NO COMENT )

 

 

Lorenzo a declarat ca dani a venit cu specificatia 2013 si ca vor testa si ei noile imbunatatiri pt ca ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.motorcyclenews.com/MCN/sport/sportresults/MotoGP/2012/August/aug2712-pedrosa-victory/

http://www.motorcyclenews.com/MCN/sport/sportresults/MotoGP/2012/August/aug2712-lorenzo-defeat/

 

Din nou declaratii de bun simt, in ceea ce declara ca a fost o lupta curata!

 

Iar manevra lui Lorenzo in curba a fost de sa-ti stea inima!Hal de inclinare!:bigstar:

post-7144-0-74878300-1346069741_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa mult timp, o cursa la GP cu final palpitant. Bravo lor si in special lui Pedrosa care dupa mult timp arata ca un pilot de titlu. Bravo si lui Lorenzo pentru cea mai frumoasa depasire din aceasta vara ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Official MotoGP Test, Brno

Session 1 as of 15:00 - 27/08/12

 

Momentan Dovi e primul. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din nou declaratii de bun simt, in ceea ce declara ca a fost o lupta curata!

 

Pe mine m-a impresionat faptul că imediat ce au ajuns în parcul închis, amîndoi zîmbeau sincer (adică din partea lui Lorenzo nu a fost un zîmbet ca cel al lui Rossi la boxe, imediat după sfîrșitul cursei) și s-au felicitat ( au dat mîna și după linia de sosire ). M-a bucurat că Lorenzo nu a fost supărat și mi se pare o chestie de fair-play. Superbă depășirea lui Lorenzo și extraordinar eforul lui Pedrosa de a reveni.

 

Nota 10+ pentru amîndoi piloții.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Momentan Dovi e primul. :)

 

Pe Ducati? :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crezi ca e mai bun decat Capirex?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...