Sari la conținut

Honda Hornet 2004 sare din viteza in treapta 2


Postări Recomandate

Salut ,

 

De curand mi-am luat un Hornet din 2004 , toate bune si frumoase pana am observat ca in treapta a doua , dupa ce trece de 7-8000 ture imi sare din viteza , cand se intampla asta motorul se tureaza in gol iar uneori daca o mentin accelerata isi revine si merge sa o accelerezi pana la 13.000 ,

 

As fi recunoscator daca mi-ati putea oferi ceva sfaturi , sugetii despre ce problema as avea si cum o pot remedia ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

 

De curand mi-am luat un Hornet din 2004 , toate bune si frumoase pana am observat ca in treapta a doua , dupa ce trece de 7-8000 ture imi sare din viteza , cand se intampla asta motorul se tureaza in gol iar uneori daca o mentin accelerata isi revine si merge sa o accelerezi pana la 13.000 ,

 

As fi recunoscator daca mi-ati putea oferi ceva sfaturi , sugetii despre ce problema as avea si cum o pot remedia ,

Este bulita cutia pinionul de a doua ,desacuta cutia si schimbat pinionul de a doua si ce mai e pe acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

 

De curand mi-am luat un Hornet din 2004 , toate bune si frumoase pana am observat ca in treapta a doua , dupa ce trece de 7-8000 ture imi sare din viteza , cand se intampla asta motorul se tureaza in gol iar uneori daca o mentin accelerata isi revine si merge sa o accelerezi pana la 13.000 ,

 

As fi recunoscator daca mi-ati putea oferi ceva sfaturi , sugetii despre ce problema as avea si cum o pot remedia ,

 

Ai PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare ciudat ca zici ca isi revine. Nu mai am auzit ca un motor accelerat intre singur inapoi in viteza. Sigur nu patineaza doar ambreiajul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu un hornet din 2004 , la inceput am patit si eu asa ceva dar nu tot timpul . La al meu se intampla in treapta 5 ( 7-8000 ture)dar in ultimi 5000 km nu a mai aparut problema acesta si cand am facut schimbul de ulei nu am gasit nici un gram de aliaj , absolut nimic . Nu stiu de unde provine chestia asta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ai 2 probleme....nu sunt mecanic si nu prea obisnuiesc sa-mi murdaresc mainile asa ca iti zic din experienta unui client de service.

*iti sare in treapta a2-a din cauza pinionului sau rar verififica-ti maneta sa ambreaj ca nu cumva sa schimbi semi-braiat.isi revine la loc daca iei mana din gaz si apoi accelerezi violent(au asa faceam cand nu aveam chef de ea).

*se accelereaza in gol 100% ambreaj-ul.e doar in faza incipienta daca se intampla doar la viteze mari,sunt cateva discuri,risti sa il distrugi pe tot.(spre exemplu la r6 dupa 170-180 imi facea lafel,a si ambreajul e tot in categoria consumabile regulate la stlul meu de mers :P).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...