Sari la conținut

KTM 1190 Adventure / R


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 382
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Parerea ta... :) Argumente???

 

Au .. i-am suparat pe fanii Yamaha.

S-a mai discutat pe topicul dedicat 12ST aici se discuta despre KTM. In principal e vorba despre caracteristicile care fac o mobra sa fie ADV printre cele mai importante as mentiona suspensiile ... in primul rand cursa deoarece asta e un parametru clar dupa care nr de reglaje care odata cu suspensiile reglabile electronic a devenit ceva foarte neclar cam cum e notiunea de 4x4 astzi la masini.[exista nenumarate autoturisme pe care scrie 4x4 dar asta nu inseamna ca sunt capabile de offroad]

Si daca tot am deschis tastatura as intreba daca stie cineva sa ma lumineze cu niste caracteristici ale suspensiilor noului KTM intrucat in afara de faptul ca sunt WP si ca au 3 reglaje la furca [ceea ce mi se pare un regres de la 4 pe 9x0] si se pare ca pentru spate nu s-a specificat nimic nu am gasit cursa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu o compara cu mobra mea. Dupa mine aceasta mobra cel putin in varianta R "se bate " cu 1200GSA [care pana acum nu prea avea concurenta]. Conform zvonurilor KTM pregateste o alta mobra care sa se bata cu 800GS. Sincer de abia astept sa o vad.

nu compar cu mobra ta, vroiam sa exemplific faptul ca de la 200 kg in sus nu putem vobi de offroad ci doar de Drumuri neasfaltate si atunci tot ce inseamna "veleitati" offroad sunt doar strategii de mk....ce sa-ti spun roata de 21 la vaca de 235kg de parca sari peste cine stie ce vagauni.......din acest motiv am si specificat ca eu as alege altceva......probabil tu ai alge 1190 dar amandoi am face acelas lucru cu ele........90% sosea......

si adica GSA e mobra de off-road? la 260kg....in curand le pun astia senile sa nu se scufunde in namol......punctrolleyes.gif

 

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cati dintre voi v-ati bagat motoarele de 10k+ in namol ? :burnout:

 

Daca bag una mai ieftina da' repetat se pune? Acu', la subiect, de ce sa-ti iei enduro touring si nu touring daca nu faci si asta? Doar ca-s drumurile mai proaste? Si la mama lor, unde-s cele mai vandute, tot proaste sunt?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact!

 

eu stiu cativa... si plm... cat de gresit trebuie sa gandesti daca-ti iei o mobra vrand sa faci asa ceva cu ea, dupa care nu faci ca a fost prea scumpa?

 

Da' iar am dat-o in offtopic...

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca bag una mai ieftina da' repetat se pune? Acu', la subiect, de ce sa-ti iei enduro touring si nu touring daca nu faci si asta? Doar ca-s drumurile mai proaste? Si la mama lor, unde-s cele mai vandute, tot proaste sunt?

probabil in USA nu ploua asa mult iar in UK au asfaltat aia tot, asa ca astia cauta noroaie pe la noi....laugh.gif

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha XTZ 1200 Super Tenere sau chiar Honda VFR 1200X Crosstourer nu reprezinta o concurenta pt. 1200GSA?

 

Intai documenteaza-ta putin si vezi, surpriza, ca exista in primul rand GS ca model de baza si apoi GSA ca model derivat. (spun asta ca vad ca 99% din cei care-si dau cu parerea habar nu au, tot timpul pomenesc doar de GSA)

Pasul urmator este sa vei exact care sunt diferentele intre ele.

Dupa care vezi si specificatiile modelelor pomenite de tine. Ulterior iti vei putea raspunde singur la intrebarea ta. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca bag una mai ieftina da' repetat se pune? Acu', la subiect, de ce sa-ti iei enduro touring si nu touring daca nu faci si asta? Doar ca-s drumurile mai proaste? Si la mama lor, unde-s cele mai vandute, tot proaste sunt?

 

 

 

 

Asta e chestia, eu nu mi-as lua asa ceva. Nu prea le vad rostul. Majoritatea bembeurilor adventure care le-am vazut erau mai curate decat motorul meu. Bmw-ul a profitat foarte mult de aceast sector de piata (practic e singurul sector moto in care domina piata). Iti fac si un profil al cumparatorului : rider matur cu venit peste medie, care dupa ce sta 5 zile pe saptamana in cubical crede ca daca are un enduro touring o sa fie ca in Long Way Round, dar dupa ce il achizitioneaza isi da seama ca e mai bine daca ramane pe asfalt.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu', la subiect, de ce sa-ti iei enduro touring si nu touring daca nu faci si asta? Doar ca-s drumurile mai proaste? Si la mama lor, unde-s cele mai vandute, tot proaste sunt?

 

Mai, nu va inteleg pe cei care insistati asa la nesfarsit, ca sa nu zic in prostie, cu chestia asta... pur si simplu unora le place (de exemplu) mai mult GS decat RT; nu mai stau acum sa enumar motivele, fie obiective, fie subiective.

 

Aia imi place, aia imi cumpar. Da, poate sa mearga si pe teren ceva mai accidentat (cu rider care se pricepe si cauciucuri enduro chiar poate destul) dar nu inseamna neaparat ca trebuie sa merg; sau eu si altii poate mai mergem pe ceva off dar unii posesori nu merg deloc. Asa, poate bine sa mearga si pe o roata dar eu unul chiar nu sunt curios. Care e problema?

Mult mai stupide si inutile mi se par SS-urile, cu atat mai mult in Ro; dar nu ma duc pe topicurile lor sa ma cak in gustul lor.

 

Aceeasi placa mereu ca poate doar pe drum nu stiu de care etc... eu imi aduca aminte ca Bogdan (@ali_baba) avea in urma cu ceva timp 12GS cu care se baga pe tot felul de coclauri, deci de putut se poate. Insa daca vreau enduro serios, imi iau motor capabil considerabil in enduro; dar nu vreau.

 

La fel de stupid ca si cei care judeca suv-urile...

 

Sunt multi d-astia cu bani care sufera de aventura dar n-au niciun talent si suplinesc asta cu tot felul de gadgeturi si echipamente pe motoarele lor pline de electronica :)

 

Fiecare cu cat poate sau cat il duce capul; la fel, sunt multi d-astia mai fara bani, habar n-au cum e sa muncesti si sa castigi suficienti bani cu care apoi sa alegi ce vrei pe banii tai si sa te plimbi unde vrea sula ta, si daaaaau din taste repetand la nesfarsit niste sloganuri cu iz proletar. :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intai documenteaza-ta putin si vezi, surpriza, ca exista in primul rand GS ca model de baza si apoi GSA ca model derivat. (spun asta ca vad ca 99% din cei care-si dau cu parerea habar nu au, tot timpul pomenesc doar de GSA)

Pasul urmator este sa vei exact care sunt diferentele intre ele.

Dupa care vezi si specificatiile modelelor pomenite de tine. Ulterior iti vei putea raspunde singur la intrebarea ta. :rolleyes:

 

Eu sunt foarte bine documentat si stiu bine ca exista, in primul rand, un GS si apoi GSA. Eu am pus intrebarea colegului nostru, care mentiona GSA-ul. In plus, postul meu, citat de tine, nu avea menirea sa scoata in evidenta cat de potent sau impotent este GS(A) 1200 fata de ST1200 ci sa arate ca aceste modele se plaseaza in aceiasi nisa de piata. Nu o spun eu, ci producatorii lor. Raspunsul tau imi arata ca tu nu esti cel documentat. Aici ai specificatiile si un review amplu pentru ST 1200:

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_xtz1200%2010.htm

 

aici unul pentru GS 1200:

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/bmw/bmw_r1200gs%2004.htm

 

aici pt. GSA 1200 care prezinta unele capabilitati imbunatatite in Off road:

 

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/bmw/bmw_r1200gs%2004.htm

 

iar press release-ul pentru KTM 1190, subiectul acestui topic, il gasesti postat la pagina 2.

 

Daca ai sa citesti cu atentie review-urile de mai sus, ai sa vezi ca toate motoarele astea au fost gandite sa faca acelasi lucru: mult asfalt, drumuri de pamant cat mai nivelate, ceva baltoace si pietris (pt GSA), ceva nisip si dune (asa cum sta bine unui ST). Vezi in acest sens filmele atasate. Apropo, se pare ca Yamaha pregateste un concurent si pt GSA (stiu,stiu... nu se va ridica la nivelul incomparabilului GSA :D ). Se numeste XT1200Z Super Tenere World Crosser ;) KTM-ul 1190 vine si el pe aceiasi piata si face acelasi lucru, nu neaparat mai bine sau mai rau, ci in felul sau. Cat de utile sunt pentru adventure touring toate aceste modele, nu are sens sa mai discutam.

 

Si in incheiere, o observatie: nu am gasit un topic, pe acest forum, in care, daca cineva a facut macar o aluzie nefavorabila la adresa unui model BMW, sa nu se inflameze posesorii acestei marci. De asemenea, statistic vorbind, nu cred sa exista in tara asta o categorie de rideri mai plini de orgoliu si figuri in cap, decat posesorii de BMW. Un orgoliu exacerbat si nesustinut de nimic, comparabil doar cu frustrarea acelora dintre ei, ramasi in pana, cand noi ceilalti oprim sa ii intrebam daca putem sa ii ajutam cu ceva.. :(

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu compar cu mobra ta, vroiam sa exemplific faptul ca de la 200 kg in sus nu putem vobi de offroad ci doar de Drumuri neasfaltate si atunci tot ce inseamna "veleitati" offroad sunt doar strategii de mk....ce sa-ti spun roata de 21 la vaca de 235kg de parca sari peste cine stie ce vagauni.......din acest motiv am si specificat ca eu as alege altceva......probabil tu ai alge 1190 dar amandoi am face acelas lucru cu ele........90% sosea......

si adica GSA e mobra de off-road? la 260kg....in curand le pun astia senile sa nu se scufunde in namol......punctrolleyes.gif

 

 

 

Stim amandoi pe cineva care sare cu 9x0 iar asta nu e mai grea. Nu ma bate gandul la o mobra din categoria asta ci din contra ma gandesc la ceva usor. Off nu inseamna doar namol dar in principiu ai dreptate cu cat a crescut cilindreea cu atat s.a pierdut din latura de enduro.

 

Cati dintre voi v-ati bagat motoarele de 10k+ in namol ? :burnout:

8k pret sh +2k accesorii se pune?

 

Stim amandoi pe cineva care sare cu 9x0 iar asta nu e mai grea. Nu ma bate gandul la o mobra din categoria asta ci din contra ma gandesc la ceva usor. Off nu inseamna doar namol dar in principiu ai dreptate cu cat a crescut cilindreea cu atat s.a pierdut din latura de enduro.

 

 

8k pret sh +2k accesorii se pune?

post-47250-0-72661200-1348294057_thumb.jpg

post-47250-0-20312600-1348294076_thumb.jpg post-47250-0-46923600-1348294089_thumb.jpg

post-47250-0-84890400-1348294097_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt multi d-astia cu bani care sufera de aventura dar n-au niciun talent si suplinesc asta cu tot felul de gadgeturi si echipamente pe motoarele lor pline de electronica :)

isteata remarca, ai gandit-o singur? e limpede ca astia fara bani au fff multe talente precum cazul de fata........ma mir ca nu reusiti sa faceti bani, poate intrati si voi in elita.....probabil ai gresit topicul aici e vorba de o mobra pentru noi.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW-urile sunt pentru voi. KTM-urile de fata sunt doar niște BMW-uri sub acoperire. Vor doar sa bage mana în buzunarul fraierilor care cred că-s utilaje off-road. Cu 10 kile de aluminiu Touratech chiar or sa aibe potential :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Înainte de a ma pronunța în legătură cu manevrabilitatea 1190R,unde trece și pe unde nu se descurca, a-și vedea măcar un test drive făcut de unul care știe sa meargă pe off....macar pe youtube asa cum e filmulețul acela cu 950 adv...apoi daca se poate si live.

 

....am avut retineri înainte sa-mi cumpăr 950 adv, pana acum am trecut cu el pe unde mi-am propus, bineînțeles sunt cu capul pe umeri, nu-mi fac trasee ca pt. o capra de 250, dacă vreau sa trec în acele locuri, e simplu, îmi iau una de 250, sa fim serioși ca nici cu unu de 600 nu treci pe unde treci cu unu de 250.

 

....eu zic sa mai așteptăm un pic cu atacurile...

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu compar cu mobra ta, vroiam sa exemplific faptul ca de la 200 kg in sus nu putem vobi de offroad ci doar de Drumuri neasfaltate si atunci tot ce inseamna "veleitati" offroad sunt doar strategii de mk....ce sa-ti spun roata de 21 la vaca de 235kg de parca sari peste cine stie ce vagauni.....

 

 

Personal nu-s de acord cu ceea ce ai expus în prima parte, legat de 200kg+. Nu continui, dar cu siguranță c-o să-ți fugă privirea în stânga paginii Âşi-ai să înțelegi de ce-am spus asta. :cheers:

 

ÂŞi-apăi săracu' om de s-a chinuit atât cu GSu în nămol pare a fi un naturalist convins, de ce mama lor de copaci Âşi tufe n-a rupt crengi înfrunzite până să-Âşi creeze o cărare pe care să poată înainta lejer ? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt foarte bine documentat ...

... Apropo, se pare ca Yamaha pregateste un concurent si pt GSA (stiu,stiu... nu se va ridica la nivelul incomparabilului GSA :D ). Se numeste XT1200Z Super Tenere World Crosser ;)

 

Referitor la cat de bine esti documentat: afla ca Yamaha W Crosser este deja model "vechi", a existat deja la vanzare in sezonul 2012. In plus, se vede ca n-ai inteles inca diferenta dintre GS si GSA. W-Crosser este doar un kit pe care orice posesor de XT si-l poate monta inclusiv pe un model normal, la orice dealer Yamaha. Sunt doar niste ornamente, niste stickere si un scut de aluminiu pt. motor. Nici macar toba Akrapovic sau proiectoarele nu intra in acest kit, sunt optionale. (sursa mea, vezi si data eventual)

Ca sa concureze cu GSA, trebuie sa faca ceva modificari serioase zic eu. Cum s-a mai zis, la GSA concureaza cu brio la kg. Care insa la Yamaha se simt din plin in mers si la manevre, comparativ cu concurentul direct GS (ieri am facut un test 1h pe tot felul de drumuri cu XT si stiu ce zic).

 

La capitolul concurenta ati uitat de Triumph. Varianta XC a Explorer-ului va iesi la anul, iar modelul existent se vinde foarte bine.

 

 

Sper ca nu faci si tu greseala sa crezi ca va concura direct cu GSA. In afara de unele accesorii standard (proiectoare, jante spitate etc) nu va avea nimic importatnt modificat fata de varianta de baza.

 

(Am postat pe topicul dedicat in urma cu doua saptamani despre XC)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la cat de bine esti documentat: afla ca Yamaha W Crosser este deja model "vechi", a existat deja la vanzare in sezonul 2012. In plus, se vede ca n-ai inteles inca diferenta dintre GS si GSA. W-Crosser este doar un kit pe care orice posesor de XT si-l poate monta inclusiv pe un model normal, la orice dealer Yamaha. Sunt doar niste ornamente, niste stickere si un scut de aluminiu pt. motor. Nici macar toba Akrapovic sau proiectoarele nu intra in acest kit, sunt optionale. (sursa mea, vezi si data eventual)

Ca sa concureze cu GSA, trebuie sa faca ceva modificari serioase zic eu. Cum s-a mai zis, la GSA concureaza cu brio la kg. Care insa la Yamaha se simt din plin in mers si la manevre, comparativ cu concurentul direct GS (ieri am facut un test 1h pe tot felul de drumuri cu XT si stiu ce zic).

 

 

 

 

Sper ca nu faci si tu greseala sa crezi ca va concura direct cu GSA. In afara de unele accesorii standard (proiectoare, jante spitate etc) nu va avea nimic importatnt modificat fata de varianta de baza.

 

(Am postat pe topicul dedicat in urma cu doua saptamani despre XC)

 

Desi am facut mentiunea, se pare ca nu ai inteles. Eu nu ti-am trimis linkurile cu pricina sa iti demonstrez cat de buna e una si cat de buna e cealalta. Oricum stiam ca, vazut din perspectiva unui BMW-ist, GS si GSA sunt motoarele supreme (din pacate se mai strica pe drum, dar asta e alta dezbatere pe care sa o faceti voi pe topicul vostru). Eu am vrut sa subliniez ca producatorii se adreseaza aceluiasi segment de piata. Ca una face mai bine si alta mai putin bine, e alta poveste si oricum este mult subiectivism. In alta ordine de idei, discutia era cat de adventure sunt motoarele astea. Doar capabilitatile de off road nu face dintr-o motoreta, una de adventure, sunt multe alte conditii care trebuie indeplinite.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...