Sari la conținut

Yamaha WR 250 R


Postări Recomandate

Aaa ... la mine e mult mai simplu ! Trebuie doar ,,pompa propriu zisa" si un rahat de cauciuc care o tine fixata de restul mobrei ...

 

pai si la wr doar aia se poate strica... restul, n-are ce... doar ca da yamaha la ansamblu doar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • Răspunsuri 189
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hei, hei, hei!!! Sa inviem si noi un topic...

ERU si-a luat 450-ul si e nemultumit, ca tre' sa faca mai multe modificari.

Cu 250-ul, chiar si X, se poate ajunge cam oriunde... cu 19 pe fata

https://www.facebook.com/groups/thehubb/permalink/853135084783096/

cu latimea de 100 sau mai mare...

M-am hotarat sa-mi iau si eu una, dar mai intai tre' sa vand unu' din motoare. Am vazut preturi foarte bune 2000 si ceva de euro pentru modele 2009 sau 2010. Am gasit una din 2014 la 2500 de euro cu 7000 de km, dar nu am bani acum.

Am vrut sa dau linkul, dar nu mai e. Probabil ca de aseara s-a si vandut.

http://www.moto.it/moto-usate/yamaha/wr-250-r/wr-250-r/6212314

2014 la 3400 euro cu 6k km. Probabil ca, la negociere, iti scoti si banii de transport. In Nemtia sunt scumpe rau.

Dintre posesori...ce puteti sa-mi spuneti despre ele? Ce an ar trebui sa evit? Ce an ar fi de cautat? Si ce ar trebui verificat cand o cumpar?

Intrebare: este un topic de wr250r pe undeva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

e pe drum deja...
era bine sa fi stiut inainte ca e fost 700 lei rahatul ala de piesa, si nu are nimic special


» Post actualizat in 22 Nov 2015 17:56

Pinionul de fata de 12 stiti unde il gasesc?

Editat de costinell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 3 months later...

Identifica userii de pe acest topic, posesori de WR si da-le PM, in care sa pui intrebari punctuale, la probleme cat se poate de concrete. Raspunsurile vor fi pe masura intrebarilor.

In ceea ce priveste motocicleta, pe hartie si in toate review-urile pe are le-am vazut si citit, este cea mai buna si mai performanta din clasa ei.

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Multumesc


» Post actualizat in 10 Apr 2017 20:26

Are cineva idee ce ar putea sa aiba de nu-mi merge farul decat pe faza scurta (se aprinde doar beculetul mic, cel mare deloc)? Partea ciudata: nu-mi apare nici in bord beculetul de faza lunga cand apas... Becul e schimbat cu unul nou-nout, am verificat mufa care intra in bec, e ok. Am verificat conexiunile la switch-ul de pe ghidon, sunt ok. Am verificat siguranta pentru far, e ok. Unde sa ma mai uit?


» Post actualizat in 23 Apr 2017 07:17

Am rezolvat intre timp. :peace: Curatate bine contactele si voila!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salut,

As acum am scris mai sus am achizitionat in toamna un WR 250 R, an 2009.

Am apucat sa fac anul asta aprox 1300 km cu el.

Motocicleta e complet diferita de ce am avut pana acum (Transalp 600) si e prima mobra din categorie pe care o am.

E usoara, consum mic (3.5-4l/%), foarte manevrabila, pozitie inalta, garda mare la sol si o sa tare J

Nu imi place pozitia de mers in picioare, stau prea adunat pentru gustul meu.

Ar putea avea mai multi cai, ar ajuta la mersul pe sosea. In rest pe off cu raportul standard, la deal o ia pe o roata. Mai mult de atat mie nu imi trebuie.

Am decis sa o modific pentru a fi potrivita cu ce vreau eu:

  1. Ghidon Renthall
  2. Handguards
  3. Scut de aluminiu mai mare
  4. Triko plate pe codita – Heavy Duties
  5. Suport GPS
  6. Handlebar risers – 60 mm – Heavy Duties
  7. Lowe and back foot pegs. 30 mm low si 20 mm back – Bosley pegs
  8. Yamalink – lowering kit

Yamalink -ul, Peg-urile si Riserele sunt pe drum, pun poze dupa montaj.

Urmeaza:

  1. Saua refacuta pe modelul Concept Seat
  2. Rezervor IMS de 18 l
  3. Suport bagaje
  4. Manere incalzite
  5. Proiectoare

Pentru ture de o zi folosesc un tank bag mic Enduristan si un Tailpack Enduristan.

Pana la refacerea sei am o perna cu gel de la Louis.

Am facut doua ture de peste 400 km pe zi si desi simti ca e tare, se poate face fara mari rpoblema. Dupa modificare va fi foarte bine cred eu.

Niste poze

 

Adrian

post-45831-0-59134300-1497253244_thumb.jpg

post-45831-0-86488600-1497253245_thumb.jpg

post-45831-0-56378400-1497253247_thumb.jpg

post-45831-0-93827900-1497253248_thumb.jpg

post-45831-0-66719600-1497253250_thumb.jpg

post-45831-0-43364300-1497253252_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am in plan scut motor, un tank bag sau tailpack pt inceput, un set de proiectoare ca merg si noaptea iar farul original e slab rau (ii schimb si becul cat de curand) si ma gandeam si la un rezervor mai mare ..dar nu cel de 18l ci ala mai mic de 12l. ala de 18 mi se pare cam mare.

 

Sa mai pui poze cand iti mai vin piese. poate ne dai idei :)

 

succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...