Sari la conținut

RELEU incarcare. Astept pareri.


marcy89
 Share

Postări Recomandate

Salutare prieteni!

Am o nelamurire in privinta releului de incarcare de la kawa zzr 600 si anume: Pornesc motorul aprind farurile si la relanteu si cand cal frana se micsoreaza intensitatea luminilor cand accelerez se mareste adik se aprind mai tare. Intrebarea mea este, e defect releul sau e pe duca? din cauza asta e posibil sa imi faca si probleme la pornire?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masoara tensiunea la borne la ralanti si la 6000 RPM, cu si fara faruri aprinse.

 

De recomandat, bateria sa fie incarcata complet in prealabil pe redresor.

Editat de X-eL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sa nu scada sub 13,75~14V sa nu atinga 15V (de regula maximul ar trebui sa fie pe la 14,5V)

 

Subscriu, am avut aceeasi problema, Cu baterie relativ noua si incarcata la 5000 de turatii masuram 15V Problema s-a rezolvat cu un releu nou.

 

Cred ca trebuie masurat in primul rand voltajul si felul in care se comporta cu o alta baterie mai buna.

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba cu intensitate de lumini care variaza nu e un test concludent. Apar si pierderi pe fire, contact(e), pamantari, cand cresti sarcina electrica.

Masuratoarea cu un voltmetru bun pe baterie e mai relevant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am revenit,abia seara asta am reusit sa masor cat imi incarca si suna cam asa: relanti 12,65 undeva la 3000 rpm sau 3000 si cva am 13,34(46,50) variaza si la 5000, 6000 rpm am 14, 75. Deci ce spuneti e pe duca releul? sau bateria? Multumesc tuturor pt rasp si ast in continuare parerile voastre! Bft!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil sa fie si de la generator. Masoara si fazele care vin de la magnetou(toate perechile posibile) pe la 5000 RPM; ar trebui sa ai vreo 60 de V (ai grija sa nu atingi, te va bazai un pic) pe fiecare. De asemenea, nici un fir din cele 3 (galbene) nu trebuie sa dea la masa (borna - sau cadrul motocicletei).

Editat de X-eL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil sa fie si de la generator. Masoara si fazele care vin de la magnetou(toate perechile posibile) pe la 5000 RPM; ar trebui sa ai vreo 60 de V (ai grija sa nu atingi, te va bazai un pic) pe fiecare. De asemenea, nici un fir din cele 3 (galbene) nu trebuie sa dea la masa (borna - sau cadrul motocicletei).

 

Aham. Ms.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma, ce aveti? omului ii incarca perfect! cand aud ca 15 v e prea mult imi vine sa sar de pe bloc, nu alta! o groaza de motociclete au pragul maxim de 15v, calmati-va. bateriile astea de acumulatori nu-s asa fragile precum ii place lumii sa exagereze! si chiar si asa, omul are 14,75! giiizaasss!

 

Posibil sa fie si de la generator. Masoara si fazele care vin de la magnetou(toate perechile posibile) pe la 5000 RPM; ar trebui sa ai vreo 60 de V (ai grija sa nu atingi, te va bazai un pic) pe fiecare. De asemenea, nici un fir din cele 3 (galbene) nu trebuie sa dea la masa (borna - sau cadrul motocicletei).

 

 

ce c_acat sa fie de la generator? :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

ma, ce aveti? omului ii incarca perfect! cand aud ca 15 v e prea mult imi vine sa sar de pe bloc, nu alta! o groaza de motociclete au pragul maxim de 15v, calmati-va. bateriile astea de acumulatori nu-s asa fragile precum ii place lumii sa exagereze! si chiar si asa, omul are 14,75! giiizaasss!

 

 

 

 

ce c_acat sa fie de la generator? :huh:

 

Relul meu vechi baga ~13v la 1500rpm si 15v la 5000rpm, si dupa ce am luat unul nou OEM incarca 12.7v la 1500rpm si 12.9 la 5000rpm. Intrebarea mea este cat de bun este releul lui cand mie cu relul nou nu creste aproape deloc voltajul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebarea e cat de bun e releul tau nou? sau legaturile pana la el... 12.9 la 5000 e cam putin...

 

Plec de la ideea ca e piesa OEM, noua si instalata la reprezentanta Yamaha. Am facut ~1000 km fara probleme de cand am luat mobra din servis acum doua saptamani :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca voltmetrul cu care ai masurat 12,9V arata bine , eu nu m-as baza prea tare pe releul ala (sau poate o fi generatorul de vina), daca mergi mult prin oras la un moment dat o sa te trezesti ca nu mai porneste. Ca sa fie ok , tensiunea de incarcare trebuie sa fie ceva mai mare, undeva la un minim 13.4V

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

manualul spune un minim de incarcare. la mine scrie ca min trebuie sa fie 13.5v. din NEfericire nu spune nimic de maxim, dar 12.9 v e mult prea mic. verifica manualul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil sa fie si de la generator. Masoara si fazele care vin de la magnetou(toate perechile posibile) pe la 5000 RPM; ar trebui sa ai vreo 60 de V (ai grija sa nu atingi, te va bazai un pic) pe fiecare. De asemenea, nici un fir din cele 3 (galbene) nu trebuie sa dea la masa (borna - sau cadrul motocicletei).

Ce caca.t sa fie de la generator? :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bobina de la magnetou, adica:

 

21-214.jpg

 

I se mai zice si generator :rolleyes:

 

Daca tensiunea pe toate cele 3 faze nu este in parametri sau exista vreun scurt la masa pe vreun bobinaj, nici curentul de la iesirea din releul de incarcare nu cred ca va fi OK

Editat de X-eL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare prieteni!

Am o nelamurire in privinta releului de incarcare de la kawa zzr 600 si anume: Pornesc motorul aprind farurile si la relanteu si cand cal frana se micsoreaza intensitatea luminilor cand accelerez se mareste adik se aprind mai tare. Intrebarea mea este, e defect releul sau e pe duca? din cauza asta e posibil sa imi faca si probleme la pornire?

 

daca e o diferenta mica, este normal. la relanti nu ai aceeasi putere din releu via baterie, ca atunci cand motorul este turat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plec de la ideea ca e piesa OEM, noua si instalata la reprezentanta Yamaha. Am facut ~1000 km fara probleme de cand am luat mobra din servis acum doua saptamani :cheers:

E vorba de yamaha ala 125cc de la profil? Daca da, si mie imi facea asa la un moto de 125, kymco, depasea un pic 13V, insa bateria era un pic cam veche, am zis ca ea o fi de vina. Totusi, nu am avut niciodata probleme cu pornirea sau altceva. La restul motocicletelor avute, totusi valorile erau ceva mai ridicate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...