Sari la conținut

PiaGGio MP3


Fatal Fury
 Share

Postări Recomandate

Am constatat ca in orasele si pe autostrazile super aglomerate din Franta se poarta masiv !

Se mandreste cineva cu o asemenea bijuterie ? Impresii?

Nu sunt (inca) propietar la asa ceva dar deja ma declar fan !Imi place enorm :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 54
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

in RO nu cred ca sunt multe.

 

chiar azi am vazut una, se ducea la rar grivita.

fratele meu in IT si-a luat un mp3 300ie de cateva luni. mi-e mi-au placut de cand au aparut.

 

ba uite ca sunt vreo 25 in RO

model MP3 22

model MP3 YOURBAN 1

model MP3 125 HYBRID 2

 

14 in bucuresti..

Editat de warlock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si in ploiesti sunt 2 din ce am vazut eu.

stau parcate la bucov, langa petromul ala de ceva luni bune si nu prea le baga nimeni in seama, pacat de ele.

din cate am vazut si pe net ar avea o aderenta sporita datorita celor 2 roti pe fata dar si o franare mai eficienta.

si eu sunt unul din fani!!!

Editat de nanotel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o gilera fuoco si pot sa spun ca este perfecta atat in oras cat si la autostrada. In curbe ai aderenta foarte buna si la franare este de nota 10, avand si abs pe fata. Poate prin acest topic sa aflam cati posesori de mp3 suntem.

post-66554-0-25555300-1347532808_thumb.jpg

post-66554-0-61845800-1347532941_thumb.jpg

post-66554-0-00734100-1347533009_thumb.jpg

post-66554-0-29207100-1347533039_thumb.jpg

post-66554-0-44805500-1347533088_thumb.jpg

post-66554-0-66887500-1347533127_thumb.jpg

Editat de ray2007
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...
Vizitator Sir George Mihail Burghy

Chiar nu mai este nici unul? La baietii de la Piaggio de pe Lizeanu am vazut vreo 3 Piaggio de 250si400...asta in ianuarie puse la iernat.

 

Piaggio....Lizeanu? unde mai exact?...stiam ca Piaggio e adus de firma PANEURO si are showroom si service la la Gara de Nord (Calea Grivitei).

De asta ce zici?:

http://www.newbikesinfo.com/piaggio-mp3-lt-300-hybrid-test/

 

.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut! eu sunt posesorul unui exemplar , 2007....Sunt foarte multumit de el , foarte stabil , motor 400cc , si vioi , si econom...cine vrea sa isi cumpere unul , ne putem intalni sa il vada si sa isi faca o impresie....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Franeazi cu o roata fata cum franezi cu doua? plus ca e si mai stabil , pe ploaie de asemenea......Incearca unul si dupa aia mai vorbim ! Eu unul sunt multumit de el , am vrut ceva deosebit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Franeazi cu o roata fata cum franezi cu doua? plus ca e si mai stabil , pe ploaie de asemenea......Incearca unul si dupa aia mai vorbim ! Eu unul sunt multumit de el , am vrut ceva deosebit...

Asa e,la franare este beton dar si in curbe stai linistit ca ai aderenta dubla . Pe teren accidentat se comporta excelent cu suspensia fata.

PS. L-ai avut cumva la reparat la baietii de la Piaggio acum o saptamana? Am fost la ei si erau vreo 3 bucati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreb si io, ca prostu': de ce mi-ar trebui doua roti pe fata? N-ajunge una?

 

In Franta e full de MP3-uri si fuco, au multa piatra cubica si doua roti pe fata uneori fac diferenta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare atentie insa de unde il cumparati. Am fost la revizie acum 2 sapt la Piaggio si erau vreo 3 pe acolo cu diverse probleme la suspensia fata (electrice si mecanice). Reparatiile sunt costisitoare (peste 1000-1500e) si de asta sunt si multe de vanzare prin italia la preturi mici pe care samsarii le iau si le vand de bune pe aici. Nimeni cu scaun la cap nu vinde un scooter care a costat 6-7000 euro nou peste cu doar 2500E peste 2 ani fara sa aiba ceva hibe ascunse.

 

In afara de asta, ideea cu 3 roti e buna, au inceput deja sa apara si concurentii (germanii de la Quadro si Peugeot cu modelul Metropolis).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe Germania au alte preturi, peste 3500E....unul al meu , cu un scurt pe inst . electrica , al 2 lea lovit fata si al 3lea nu stiu ce probleme are....daca ai grija de el , nu cred sa fie probleme!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

 

Salut! eu sunt posesorul unui exemplar , 2007....Sunt foarte multumit de el , foarte stabil , motor 400cc , si vioi , si econom...cine vrea sa isi cumpere unul , ne putem intalni sa il vada si sa isi faca o impresie....

» Post actualizat in 31 Jul 2014 08:59

Salut,

Tocmai sunt la Paris si am remarcat prezenta lor.

Spune-mi te rog ce consum are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Sunt foarte faine,un cap de bara costa 2000roni iar la ce sosele avem.Inclin sa cred ca suspensia fata trebuie servisata destul de des

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Paris ala de 400 consuma cel putin 5%.

Sunt faine la condus dar calitatea lasa de dorit.

Au mari probleme electrice foarte greu de diagnosticat, si chestii gandite cel putin dubios. Eu mi-am batut capul la unul din 2013 o gramada pt o panarama de mufa care facea contact intermitent, mufa care optic arata impecabil, era practic noua, scuterul n-avea nici 1000km.

De exemplu daca ai bateria mai slabuta dupa ce-l pornesti s-ar putea sa te trezesti ca-ti claxoneaza ca nebunu de 5 ori si nu claxoane scurte, cam de minim 1 secunda fiecare. Alarmarea asta a fost gandita pt a-ti semnaliza presiunea scazuta din sistemul roll-lock dar semnalizeaza aiurea in cazul in care tensiunea pe baterie e ceva mai mica. Faza e aiurea rau pt ca trebuie sa ai tot timpul o baterie impecabila. Eu am patit chestia asta cand am incercat sa-l pornesc cu o baterie mai veche pe care vroiam sa o verific. De pornit a pornit fara problema dar m-a disperat cu claxonatul...

Daca patesti chestia asta la un semafor in Bucuresti s-ar putea sa iasa urat :))

Suspensia fata e destul de sensibila si se uzeaza prematur daca abuzezi cu urcatul si coboratul bordurilor. Partea naspa e ca nu prea are reglaje ca la masini, la "capetele de bara" singurul reglaj pe care poti sa-l faci e sa muti o saiba dintr-o parte in alta, ceea ce e o tampenie, mai ales ca "bara" e o teava fragila. Mutatul saibei e singurul reglaj de geometrie pe care poti sa-l faci si mi se pare ca nici macar nu e "solutie oficiala" , in rest totul se rezolva doar prin inlocuiri de piese.

Daca ai ghinionul sa-l busesti doar cu o roata de ceva ai mari sanse sa ti se strambe cadrul. Nu se stramba grav dar unul nou costa vreo 850E+ o gramada de manopera.

Sistemul hidraulic e cel mai complicat cred ca dintre toate motocicletele existente pe piata. In total , la un model lt sunt 2 pompe manuale, 1 de picior, 1 cu actionare electrica, 5 etrieri hidraulici, 1 etrier cu actionare electromecanica si 1 etrier cu actionare mecanica + 2 repartitoare. Aerisirea sistemului e foooaaaaarte greu de facut chiar daca respecti cu strictete indicatiile din manual si folosesti sculele indicate....

Cu toate dezavantajele in Franta se vand foarte bine din doua motive:

- ofera o siguranta mult mai mare in conditii de vreme nefavorabila , si cum traficul din regiunea pariziana este infernal, se circula mult pe motociclete si scutere tot timpul anului

- modelele LT sunt omologate ca triciclu si se pot conduce cu B-ul ceea ce e un avantaj major pt ca scolile de soferi sunt destul de scumpe, aglomerate si dureaza; daca nu ai experienta pe 2 roti mai trebuie sa faci un curs de 7 ore ca sa poti conduce mp3 cu B-ul, dar e mult mai simplu ieftin si rapid sa faci cursul asta decat scoala de A

Ca avantaj as mai putea adauga si demarajul destul de impresionant pt categoria sa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...