Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

ai facut o economie teoretica de 96l de benzina, care practic i-ai consumat pe drum, dar felul in care au lucrat e clar, ai iesit mai castigat!

 

 

practic eu nu am calculat NEAPARAT economia

altele au fost considerentele de am preferat UNGARIA

 

iesirea era oricum planificata asa ca nu am facut decat in loc de balaton sa merg spre budapesta.....

 

iar pe drum de miercuri seara pana luni la pranz am bagat 3000 km

iar pe drum am dat 270 euro gaz

si cam 30 taxe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In sfarsit a aparut! :banana:

 

post-9546-0-58356100-1349192075_thumb.jpg

 

Asdar, nu va fi un motor de 1250 cum se preconiza ci ramane la cilindreea de 1200 (1170) cmc.

Insa totul va fi nou sau imbunatatit, nu numai motorul: design, frane, suspensii, transmisie, esapament, lumini, dotari etc.

 

post-9546-0-92072600-1349192306_thumb.jpgpost-9546-0-25990900-1349192322_thumb.jpg

 

Cateva date tehnice:

 

- motor de 1170cmc, racit mixt cu lichid si aer;

- putere 125cp @7700rpm, cuplu max. 125Nm @6500rpm

- cutie de viteze cu 6 trepte, ambreiaj uscat cu functie anti-hopping;

- greutate la gol (gata de drum, cu plinurile facute) 238kg, similara cu cea a modelului anterior, avand in vedere ca acum si ABS este standard;

- rezervor 20L;

- anvelope cu dimensiuni in premiera: 120/70-19 (fata) si 170/60-17 (spate)

- alternator 580w;

- frane fata cu doua discuri (305mm) cu etrieri radiali cu cate 4 pistonase; spate un disc de 276mm cu 2 pistonase; ABS standard decuplabil;

- se pastreaza sistemele telelever si paralever, imbunatatite; cardanul va fi acum ca la seria K, pe partea stanga;

 

post-9546-0-23904800-1349193572_thumb.jpgpost-9546-0-63797400-1349193593_thumb.jpg

post-9546-0-87925400-1349194050_thumb.jpgpost-9546-0-09152900-1349194065_thumb.jpg

 

 

Printre optionalele noi:

- dynamic ESA (cu functie de reglare automata in functie de suprafata de rulare);

- selectarea modului de rulare (riding modes): Rain, Road, Dynamic, Enduro sau Enduro-Pro, cu influente asupra motorului, suspensiilor, ABS-ului si ASC-ului;

- far principal cu LED; lumini de zi;

- cruise-control;

- computer PRO (spre deosebire de cel standard, cu functii extinse pt. off-road).

 

post-9546-0-70215400-1349194452_thumb.jpgpost-9546-0-85161600-1349194463_thumb.jpg

post-9546-0-21258700-1349193993_thumb.jpgpost-9546-0-83921100-1349194006_thumb.jpg

post-9546-0-14746200-1349194117_thumb.jpgpost-9546-0-88829200-1349194130_thumb.jpg

post-9546-0-39380100-1349194197_thumb.jpg

 

Spre deosebire de concurenta recenta unde parbrizul se poate regla doar cu ajutorul sculelor, la noul GS parbrizul se va putea regla simplu, chiar si in mers, cu o singura mana:

 

post-9546-0-35576700-1349194312_thumb.jpgpost-9546-0-93353400-1349194329_thumb.jpg

 

Cheia si protectia (optionala) de far pt. enduro:

 

post-9546-0-23715400-1349194554_thumb.jpgpost-9546-0-64007400-1349194568_thumb.jpg

 

Marea mea dezamagire, mai ales dupa ce recent am facut teste cu trei motociclete cu sistemul clasic: actionarea semnalizatoarelor.

 

post-9546-0-81057300-1349194631_thumb.jpg

 

Bineinteles, nu vor lispi si optionale deja intalnite la modelul anterior, precum RDC, suspensie mai joasa, proiectoare cu LED, manere incalzite, jante "spitate", alarma, scut enduro, crashbar, case-urile vario etc.

Se vor putea comanda trei niveluri de echipare la care se pot adauga diverse optionale/accesorii: Touring, Dynamic sau Offroad. Culori: rosu, alb, albastru sau gri. Acum se va putea alege intre patru tipuri de sei: standard, joasa, inalta sau Rallye.

 

Alte poze:

 

post-9546-0-83035300-1349194747_thumb.jpgpost-9546-0-16948000-1349194763_thumb.jpgpost-9546-0-74827500-1349194787_thumb.jpg

 

Foarte probabil va urma si varianta Adventure. Astept cu interes si preturile dar mai ales testele (mai ales cele personale) :bounce:

 

Bineinteles, in colectia de echipamente 2013, nu vor lipsi si cele specifice GS:

 

post-9546-0-75653400-1349195687_thumb.jpg

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marea mea dezamagire, mai ales dupa ce recent am facut teste cu trei motociclete cu sistemul clasic: actionarea semnalizatoarelor.

post-9546-0-81057300-1349194631_thumb.jpg

 

 

O mica gluma pe seama ciorchinelui de butoane din poza:

post-23938-0-96211800-1349197914_thumb.jpg[

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da handguardu' nu e inclus in aia fro 20000?

Este :P

2013-bmw-r1200gs-44.jpg

 

Hmmmm, a lot of stills. Parca trebuia sa ne minunam cat de enduro e o vaca de sase tone. L-as da afara pe ala de la BMW marketing.

Daca duci girafele la pascut cu BMW-ul, eu zic ca-i destul de enduro :P

 

2013-bmw-r1200gs-45.jpg

 

Hai ca merge ;)

 

2013-bmw-r1200gs-01.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1349198877[/url]' post='3248616']

Un GTL fara carene. Bleah. Si da, ciocul ala arata ca un ca.cat.

 

Era culmea ca BMW sa renunte la cioc dupa ce aproape toti l-au adoptat. Pana si noul DL1000 model 2013 il are.Marea dezamagirii nu este claxonul sau semnalizarea, ci faptul ca nu au mers pana la cap cu motorul. Probabil este o varianta interimara spre adevaratul 1250 cu ambreiajul scufundat in ulei.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...