Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Vizitator Ravishing

Pentru mine e o permanenta surpriza cat de departe poate merge fanatismul.

Adica, dupa parerea ta, majoritatea au acul BMW in vena, sunt dependenti de drogul bavarez.

Afla ca eu cunosc oameni care au schimbat marca si sunt pur si simplu consumatori, aleg ceea ce li se pare cel mai bun si mai frumos la momentul achizitiei.

Stau sa ma intreb, cand vad pareri asa de vehemente, daca anumiti colegi de forum n-or fi pe statul de plata de la BMW.

 

 

Nu cred ca se poate numi fanatism faptul ca-ti place lucrul pe care il ai atata timp cat iti ofera ceea ce iti doresti de la el.

De exemplu la anu ma bate gandul sa-mi iau alta mobra, iar printre cele vizate sunt: 990 Supermoto, Crosstourer, Dorsodura 1200 si bineinteles R1200GS (model 2014).

Mai mult ca sigur balanta va inclina catre GS, dar pana la anu nu se stie ce va iesi :P

Cu modelul actual am pana in 90 de mii de km si nicio problema de servce in afara de schimbarea unui semering (pe cand la alte marci intra in consumabile :D ).

Intradevar toata jmecheria costa, service, consumabile de calitate, etc.

Dar si rasplata e pe masura cand pleci la drum fara sa ai pitici pe creier ca te lasa in drum.

Nu spun ca alte modele nu sunt la fel de fiabile sau poate mai bune, insa cand alegem o mobra o alegem din mai multe motive, nu doar fiabilitatea.

Iar GS-ul de 1200 imi ofera tot ce am nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De exemplu la anu ma bate gandul sa-mi iau alta mobra, iar printre cele vizate sunt: 990 Supermoto, Crosstourer, Dorsodura 1200 si bineinteles R1200GS (model 2014).

Inseamna ca nu esti in categoria fanaticilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

POATE ca este cum zici tu dar n-am niciun dubiu ca diferentele sunt de neluat in seama pt un om normal; 0,2L la consum sau 5km la viteza maxima m-ar durea fix in basca, oricum nici cu asta nu am mers mai mult de 200. Insa sunetul (desi nu-mi plac de fel tobele zgomotoase) si orice aport de cuplu sunt ok. Singura problema reala ar fi cei cca 900€ cat costa dar... o viata avem, iar 10% sunt din start economisiti necomandand toba de inox.

Pai si castigul de putere in ture mici si medii este tot mic, de neluat in seama pt un utilizator normal. Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine e o permanenta surpriza cat de departe poate merge fanatismul.

Adica, dupa parerea ta, majoritatea au acul BMW in vena, sunt dependenti de drogul bavarez.

Afla ca eu cunosc oameni care au schimbat marca si sunt pur si simplu consumatori, aleg ceea ce li se pare cel mai bun si mai frumos la momentul achizitiei.

Stau sa ma intreb, cand vad pareri asa de vehemente, daca anumiti colegi de forum n-or fi pe statul de plata de la BMW.

 

Fanatism ...? Care si mai ales din partea cui ...?

 

Nu domnule, dupa parerea mea, pe unul unuia caruia i-a intrat acul BMW in vena, greu il mai convingi sa-l scoata!

De ce? Pai e foarte simplu: incearca si tu si vei vedea ce am vrut sa spun!

 

Si crede-ma chiar nu o spun cu ironie!

Ba mai mult, citeste te rog topicual dedicat de pe adrider.com si vezi ce opinii au cei care au trecut de la alte marci, la GS / GSA.

 

Bravo tie, daca cunosti oameni care au trecut la alta marca! Oare ar trebui sa fiu impresionat?

Dupa cum am scris mai sus ... eu unul n-am apucat! oare poti acepta acest lucru? dar niciodata nu e prea tarziu ...!

 

Ba da, cunosc unul - chiar prietenul Bogdan, care a trecut de la F650 la VStrom 650!

 

Faptul ca am spus c-am avut probleme cu motocicleta, sau faptul ca am avut trei din aceeasi marca, inseamna fanatism?

 

Sper sa nu fi surprins, dar eu am ramas la BMW tocmai pentru ca am ales ceea ce mi s-a parut cel mai bun si mai frumos la momentul achizitiei. Si urmeaza a patra, tot BMW! Punct!

Oare asta nu ma include in categoria consumatorilor ...? Nu, nicicum, sunt un fanatic!

 

Pentru ceea ce la tine reprezinte fanatism, pentru mine reprezinta doar placere, multumire si satisfactie - atat pentru produsul cumparat, ca si consumator, cat si pentru servciile post-vanzare oferite de vanzator.

 

Da' de curiozitate, tu ai detinut vreodata vreo motocicleta BMW? Nu de alta, dar as vrea sa stiu cu cine stau de vorba ...!

 

Vorba unuia de pe un alt forum "desi pare, nu lucrez la Dacia" - esti istet si-ti dai seama ce am vrut sa spun!

Daca vrei sa stii pe unde semnez statul de plata, intreaba-l pe Bogdan ca el (ma) stie!

 

Eu am renuntat la GS pentru ca deseori nu pornea. In mai 2008 am luat un 12GS fabricat in mai 2007 si era pe strazi din septembrie 2007. Avea 2600 de km la bord cand l-am luat. Era superb. L-am tinut pana in Noiembrie 2009 si l-am vandut pentru ca deseori nu mai vroia a porni si asta se intampla te miri unde. La 15000 km am avut prima 'placere' prin Austria si desi cei de la BMW Klagenfurt au rezolvat rapid (o zi am pierdut) mecanicul de acolo mi-a spus sa evit ploaia. What ? umbrela cumpar, nu-i problema, dar...cum dracu merg cu umbrela deschisa pe mobra ?

Pe mine m-ar durea la basca cate unitati se vand. Daca XT-ul nu se strica atunci pentru mine este o motocicleta foarte buna in comparatie cu 12GS chiar daca n-am indicator de treapta viteza sau leduri in semnale, etc...

 

Ti-am inteles pozitia, respectiv decizia de a renunta la GS. Din punctul meu de vedere ai avut ghinion!

 

Daca te-as fi cunoscut, crede-ma ca nu ezitam sa te dau exemplu ca si client nemultumit. Iar ca tine probabil ca sunt multi, DAR - repet - printre cei pe care ii cunosc, n-am cunostinta de cineva care sa fi migrat la alta marca dupa ce au detinut un model al marcii.

 

Banuiesc ca stii foarte bine cate unitati GS s-au vandut in perioada 2004 - 2012.

Ai idee cate au avut problema ta ...?!

 

Si eu am vazut Audi Q7 pe platforma; si nu pentru ca a ramas fara motorina si nici pentru ca era lovit! Asta inseamna ca Q7 este o masina proasta ...?

 

Fara doar si poate ca nu ii stiu pe toti detinatorii de GS, dar daca vrei in schimb, iti pot da exemple de "fanatici" ca si mine - care au avut, vandut si cumparat iar BMW.

 

Pai si castigul de putere in ture mici si medii este tot mic, de neluat in seama pt un utilizator normal.

 

ALOO ...!?!?

 

Mai oameni buni, ati baut soricioaica? Unde naiba vreti sa ajungeti?

Vorbim de o motocicleta care are 125 cp si 125 Nm.

Oare nu este arhi-suficient, chiar va trebuie mai mult?

 

Eu unul ma bucur sa vad ca acest model consum mai putin cu 4.87% decat predecesorul lui.

Da, acest aspect mi se pare laudabil - in conditiile in care puterea si cuplul sunt mai mari.

 

In '89 an inceput cu un CZ175; avea DOAR 14CP si ce fericit eram ...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asta spuneam si eu. In afara de zgomot si bani cheltuiti degeaba nu obtii mai nimic in plus de la tobe.
Fanatism inseamna sa nu accepti ca si BMW este doar o motocicleta si ca desi este in general buna, are destule defecte, lipsuri, rasolele, existand totodata si alte motoare la fel de bune, daca nu si mai si.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fanatism ...? Care si mai ales din partea cui ...?

 

Mie mi-a intrat acul inainte sa am motorul.

Fanatic?, Snob?, who cares?

Ma indoaie de la genunchi boxerul cand il vad si cand il aud.

As fi facut un compronis pentru 800 daca avea cardan, dar in rest, daca ala-l vreau, ala-l iau si ma pregatesc pentru ce e mai rau, functie de review-uri.

Sa stau sa ma justific ca nu sunt fanatic? Sa demonstrez de fapt ca ce "cade" la el nu e tocmai rau?

Mi se rupe, conteaza cum ma simt eu.

Masina BMW..., mai repede imi iau Renault, imi repugna numai cand o vad pe strada. Asa simt. Ca multi sau chiat toti stiu ca eu simt prost, iar mi se rupe.

Fanatism dupa mine e sa sari la gatul altuia care nu simte ca tine, sa-l convingi ca are placeri proaste. Dar asta e definitia mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca saptamana viitoare va fi disponibil si pentru test la AB.

 

Din ce-am simtit cand si cat am stat pe el, la cred ca are doua hibe / bile negre.

 

N-am sa le spun acum ci doar am sa (le) recunoasc in situatia in care si altcineva le semnaleaza.

Ca atare, lansez "o provocare" celor care la randul lor l-au incalecat si ii rog sa spuna daca si ce neajunsuri au constatat.



Se pare ca saptamana viitoare va fi disponibil si pentru test la AB.

 

Din ce-am simtit cand si cat am stat pe el, cred ca are doua hibe / bile negre.

 

N-am sa le spun acum ci doar am sa (le) recunoasc in situatia in care si altcineva le semnaleaza.

Ca atare, lansez "o provocare" celor care la randul lor l-au incalecat si ii rog sa spuna daca si ce neajunsuri au constatat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ravishing

Fanatism dupa mine e sa sari la gatul altuia care nu simte ca tine, sa-l convingi ca are placeri proaste. Dar asta e definitia mea.

 

 

Corect :ok:

 

 

Prima iesire. :)

 

Te invidiez, imi plac enorm formele ei.

 

Mai pune poze cu ea :pics:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E, vedeti ca se poate. Hotarat. Sa-l stapanesti sanatos si sa ai numai bucurii cu el. In ce configuratie l-ai luat? L-ai comandat sau a fost pe stoc la AB?

Multam asemenea!

E configuratie touring plus jante cu spite.

E luat de la Budapesta, ei sunt singurii care au acceptat buy back pt fostul motor. E din stoc.

 

 

Da' stiu ca nu faci economie la vorbe ...!

 

Spune omule ceva sa stim si noi "ce si cum" / cum sta treaba ...!

Prima impresie este manevrabilitatea deosebita si confortul, comparativ cu celelalte motociclete detinute pana in prezent (ij, aprilia pegaso, ktm 990 adv, 690 enduro, hd,etc).

Abia astept sa o scot si in offroad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam asemenea!

E configuratie touring plus jante cu spite.

E luat de la Budapesta, ei sunt singurii care au acceptat buy back pt fostul motor. E din stoc.

 

 

Prima impresie este manevrabilitatea deosebita si confortul, comparativ cu celelalte motociclete detinute pana in prezent (ij, aprilia pegaso, ktm 990 adv, 690 enduro, hd,etc).

Abia astept sa o scot si in offroad.

La prima citeala nu prea le-ai avut cu confortul. E un salt important, nu ai cum sa nu-l apreciezi.

 

Auzi, asa de curiozitate: tu ce garantie oferi la parbrize ...?

Sunt onorat ca pomenesti de parbrizele mele pe o rubrica BMW si de-a dreptul magulit ca parbrizele mele, cele mai proaste, sunt incomparabil mai bune decat ultima realizare in domeniu a BMW.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc ca stii foarte bine cate unitati GS s-au vandut in perioada 2004 - 2012.

Ai idee cate au avut problema ta ...?!

 

Stiu cate ceva despre GS, am facut 45000 km si sincer mi-a placut doar ca nu a mers la mine. Poate am avut ghinion dar daca ma intrebi de problema pe care am avut la GS ei bine stie BMW mult mai bine decat mine pentru ca a devenit actiune tehnica. Nu as fi renuntat daca se intampla o data dar m-a disperat si am prins o frica de-a pleca cu el la drum lung. Cu XT am scapat de senzatia ca 'acum se strica' si nu mai este nevoie sa umblu cu relee dupa mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' de curiozitate, tu ai detinut vreodata vreo motocicleta BMW? Nu de alta, dar as vrea sa stiu cu cine stau de vorba ...!

Nu incerc sa-ti schimb convingerile, nici nu vreau, este oricum misiune imposibila.

Pot sa-ti spun insa ca nu exclud ideea de a avea pe viitor BMW. Iar motocicleta pe care o am acum am ales-o in defavoarea GT1600 si nu a fost vorba de bani, ci de ceea ce am simtit la drive-test, caci m-am plimbat cu ambele modele.

In ceea ce te priveste, ma indoiesc ca vei avea vreodata altceva decat BMW, oricate deceptii si necazuri ai avea (ceea ce nu iti doresc). Daca tu esti multumit sa fii soldat credincios in armata lor, inseamna ca nu e nici o problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat porti la picior?

Nu cauta nod in papura! Spatiul la picioare este mai mare. Cilindrii sunt mai in fata. Motorul langa roata fata cu foarte putin spatiu intre ele. Chiar sunt curios cum se va putea monta un scut mai de "Doamne Ajuta" ca nu prea incape. De roata pe 21 nici nu poate fi vorba.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan, nu caut niciun nod in nicio papura!

 

Ce scrii tu mai sus este adevarat, iar despre roata pe 21 nu ma intereseaza! ntrebarea mea are sens intr-un context despre care voi vorbi ceva mai tarziu.

Astept totusi sa vad daca a mai sesizat cineva "hibele" despre care pomeneam.

 

Cat despre accesorii, stai cuminte, sunt destule si de calitate - si Wunderlich si Touratech au destule repere, bani sa fie!

 

Touratech are si parbriz mare - se intelege nu se ridica la nivelul celui patentat de tine - da' nu te faci de ras cu el!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...