Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De fapt ceea ce ma atragea la BMW, ideea de traditie, a disparut odata cu noile

modele WC care nu sunt nici cai, nici magari.

S-au pus comenzile standard (semnalizare, etc) pentru a castiga din clientela

japonezelor, dar cred ca de fapt ca si in cazul Scarverului vor pierde per ansamblu .

 

BMW nu mai putea scoate niste cai in plus fara sa mareasca

cilindreea si a aplicat solutia WC spunand ca a "inventat" un GS nou

pe baza unui motor vechi. :)

Cu toate cuvintele de lauda din presa, cam seamana a carpeala, parerea mea.

Ai mers/facut test drive cu noul model ?

Una este traditia, alta este avansul tehnologic. Si sa bati pasul pe loc doar de dragul traditiei...

Iar la cate LC-uri s-au vandut, ma indoiesc ca vor pierde ceva per ansamblu. Ba din contra, vor castiga si mai multa piata ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De fapt ceea ce ma atragea la BMW, ideea de traditie, a disparut odata cu noile

modele WC care nu sunt nici cai, nici magari.

S-au pus comenzile standard (semnalizare, etc) pentru a castiga din clientela

japonezelor, dar cred ca de fapt ca si in cazul Scarverului vor pierde per ansamblu .

 

Si eu sunt de acord ca nu merita confundata traditia cu a bate pasul pe loc. Noul model este excelent, sunt destule plusuri fata de cel vechi, din multe puncte de vedere.

 

Legat de semnalizare, si eu sunt fanul sistemului traditional BMW si consider un minus renuntarea la el. Si in general noii utilizatori se obisnuiesc repede si apoi il apreciaza. Deci nu pt. asta l-au schimbat, ci pur si simplu ca nu mai era loc pt. atatea butoane. Ai vazut cate comenzi are pe ghidon noul model? Si se pare ca vor mai fi introduse si alte functii si implicit butoane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai astia,. din 2013 bmw face motoare .noul GS e ..treaba. am zis

si chiar mi e greu sa recunosc. dar au nimerit o. ma rog, ca honda e mai faina e alta discutie,. dar chiar dupa decenii, au scos si ei o mobra. faina. rau

 

uitati de pret, ala e aberant dar mobra e fantastaica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai astia,. din 2013 bmw face motoare .noul GS e ..treaba. am zis

si chiar mi e greu sa recunosc. dar au nimerit o. ma rog, ca honda e mai faina e alta discutie,. dar chiar dupa decenii, au scos si ei o mobra. faina. rau

 

uitati de pret, ala e aberant dar mobra e fantastaica

 

Si care e Honda aia faina?

 

In opinia mea ultima Honda faina, care s-ar inscrie la sectiunea asta este AT RD07 (ca sa nu mai aduc in discutie seria XR)

Dupa RD 07 Honda nu a mai scos nici o mobra adventure.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Si care e Honda aia faina?

 

In opinia mea ultima Honda faina, care s-ar inscrie la sectiunea asta este AT RD07 (ca sa nu mai aduc in discutie seria XR)

Dupa RD 07 Honda nu a mai scos nici o mobra adventure.

Hai ma nu fi rautacios, mai sunt gen transalp ca are roata de 21 fata, e drept din mileniul trecut si inca se fabrica, insa mai e si crosstourer care din pacate se bate cu LC-ul dar cantareste cat GSA.

Scuze de off, dar sunt usor revoltat de neputinta astora de la honda, poate era o sansa sa existe mobre adventure la preturi decente, insa sunt la seminte rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu i a mai interesat segmentul asta, neanticipandu i probabil potentialul. Pana la urma, sa fi ramas Africa Twin in productie si sa fi fost orientat puternic spre adventure, sau sa fi avut Transalpul o varianta cu suspensii adevarate, garda la sol mai mare si scut metalic, nu era un capat de tara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum era Africa asta dar am prieteni care spun ca si-ar dori mult una...probabil in urma a ceea ce au citit. Era deci o legenda , o poveste , sa elimini asa ceva trebuie sa fie opera unuia de la concurenta...probabil astia de la Honda au angajat pe careva de la BMW sa le faca strategia de piata pe perioada 2000 - 2014 si asta le-a scos cel mai celebru model din productie.

 

Se pare ca de la anul vor sa o reintroduca totusi sau sunt doar zvonuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pen'ca au constatat ca jafonezele chiar au racire cu lichid si e mult mai bine....La fel si cu ambreiajul....Gata cu vrajeala aia,gen :TRADITIE.Daca vrei sa rezisti in lumea tehnologiei fa motoare de secol XXI si lasa-l pe Hitler si traditiiile sa doarma...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pen'ca au constatat ca jafonezele chiar au racire cu lichid si e mult mai bine....La fel si cu ambreiajul....Gata cu vrajeala aia,gen :TRADITIE.Daca vrei sa rezisti in lumea tehnologiei fa motoare de secol XXI si lasa-l pe Hitler si traditiiile sa doarma...

Asa e..... In curand la tir-uri dragstere si formula 1 ambreiaj in ulei.....Asta e viitorul cu certitudine Lamborghini deja a lansat un model

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si care e Honda aia faina?

 

In opinia mea ultima Honda faina, care s-ar inscrie la sectiunea asta este AT RD07 (ca sa nu mai aduc in discutie seria XR)

Dupa RD 07 Honda nu a mai scos nici o mobra adventure.

era o gluma, asa i , honda nu are acum concurent pt noul GS, ,

ma rog , nici nu in trebuie :)

respecte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma pe bune!Dece au facut trecerea asta si nu numai asta?Dupa atata amar de vreme...

 

http://www.bmwblog.com/2012/11/13/the-90-jahre-bmw-motorrad-special-models/

 

http://www.cbt.com.my/2013/04/19/90-years-of-bmw-motorrad/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca la BMW,printre alte gadgeturi inventate de ei de-a lungul vremii,lichidul de racire si abreiajul umed sunt si ele catalogate drept pioneering technical innovation....da-o dracului!

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca la BMW,printre alte gadgeturi inventate de ei de-a lungul vremii,lichidul de racire si abreiajul umed sunt si ele catalogate drept pioneering technical innovation....da-o dracului!

 

Nu "inventa" ceea ce nu zice BMW. Obisnuieste-te sa argumentezi ceea ce sustii... preferabil respectand adevarul... chiar si pe motomobrism.ro!

Pe plan istoric, in 90 de ani de constructie moto BMW sustine ca pioneering... "doar":

 

http://www.bmwblog.c...special-models/

 

http://www.cbt.com.m...f-bmw-motorrad/

 

Atat!

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce citesc pe aici, constat ca unii posesori moto (japoneze) au o doza de subiectivism vis a vis de o moto care le da clasa din pct de vedere a solutiilor constructive folosite, fiindu le greu sa accepte faptul ca noul model este mult deasupra altor marci cu produse similare. E simplu . Incepand cu ZEISS si terminand cu PANZER "PANTER" nemtii stiu ce fac.Si nu numai.Dar cine intelege....intelege cine nu....scrie din buric dupa ureche....Si vis avis de cuplaje intre axe Longitudinal: 1 culaj cu craboti 2 ambreiaj uscat 3 ambreiaj umed ( ultimul loc ) Iar la transmisie 1 cardan 2 curea crenelata 3 lant ( ultimul loc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul abia astept ca inovatiile BMW: motorul boxer, suspensia tele/paralever, cardanul si ambreiajul uscat sa isi faca simtita prezenta in competitii de motociclism viteza, enduro, motocross sau rally raid.

 

Pana una alta, superioritatea 1200GS se manifesta mai mult prin lipsa concurentei din partea japonezilor pe segmentul de enduro-touring.

Editat de mihaio07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Firma BMW nu a fost si nu va fi afectata niciodata de "speculatiile" si "piata" din Romania...

 

soleilsourire.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Firma BMW nu a fost si nu va fi afectata niciodata de "speculatiile" si "piata" din Romania...

 

soleilsourire.gif

Richtig ! Du hast rechts ! Astia cu japoneze se cred Rossi ? BMW acopera sub o singura sigla TOATA gama de motociclete.Si de top. Simplu si la obiect Ma straduiesc din anii '90 cand au aparut primele" cazane" la noi sa deosebesc marcile japoneze care le vad pe strada dar nu prea le ghicesc Vorba aia chinez ,japonez, tot aia. Zic : ce Suzuki....ma apropii... aoleu.... e Kawasaki... si lista continua... Yamaha cu 2 cardane., fara flectare la grupul de la roata, cu cadru din anii' 40 . Ciorba de ulei ce trebuie sa faca fata unor caracteristici complet diferite ca functie si solicitare, bord care nu spune mai nimic.... Motoare fara personalitate. (polizoare): la masini la fel.... : Nissan GTR spune ceva,,, in rest...0 (zero) Oricum nota 10 japonezilor pt perseverenta....

Editat de Dan Olaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...