Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Se pare ca cei de la marketingul BMW SI-AU DAT DEMISIA SI AU TRECUT LA KTM :)

 

De ce nu zice nimeni, nimic de aceasta chestie ?...........de si se stie inca din Ianuarie :

 

"Austrian motorcycle giant KTM has overtaken BMW Motorrad to become Europe’s numero-uno motorcycle manufacturer. KTM sold 107,142 motorcycles through the calendar year 2012 to record its personal best sales, leading BMW Motorrad by a margin of 1000 bikes."

 

P.S. Nu sunt impotriva BMW ,mie personal imi plac ambele marci (trebuie sa recunosc, daca e vorba de off, imi place mai mult KTM-ul) DAR cred ca e bine pt noi,toti sa fie concurenta cat mai mare.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se pare ca cei de la marketingul BMW SI-AU DAT DEMISIA SI AU TRECUT LA KTM :)

 

Las' ca din ce vad si KTM s-a bagat la geu cu marketing peste tot...

 

Referitor la vanzari... mi s-ar parea cu adevarat reprezentativ/relevant, eventual, si numarul de inmatriculari, avand in vedere numarul deloc neglijabil de KTM-uri folosite exclusiv de hobby sau competitii enduro, care nu ajung niciodata pe strada. Pt ca astea sunt altceva, este ca si cum ai aduna de exemplu la Yamaha scuterele, eventual si skijet-urile. :D

 

Pot insa sa-ti zic, si asta am vazut ca au remarcat-o multi, ca de exemplu in Austria "la mama lor" foarte rar vezi KTM pe strada, in schimb BMW (si alte marci) vezi peste tot. Si asta nu e valabil doar in Austria...

 

Ai gasit cumva si vanzarile 12GS LC vs. 1190 Adv/R?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau amandoua ca oricum n-au legatura cu LC-ul !!

Da, da astept sa ma crucificati pt.primul off topic postat in sanctuarul BMW.

 

Dace iti place sa atci oamenii asa sa fie. Ti-am mai spus si repet daca detii un GS nu inseamna ca esti ontopic.Din cauza unora ca tine imi trece cheful de a-mi lua un BMW, ca pe urma o sa fiu bagat in aceasi oala cu cei ca tine.

 

Las' ca din ce vad si KTM s-a bagat la geu cu marketing peste tot...

 

Referitor la vanzari... mi s-ar parea cu adevarat reprezentativ/relevant, eventual, si numarul de inmatriculari, avand in vedere numarul deloc neglijabil de KTM-uri folosite exclusiv de hobby sau competitii enduro, care nu ajung niciodata pe strada. Pt ca astea sunt altceva, este ca si cum ai aduna de exemplu la Yamaha scuterele, eventual si skijet-urile. :D

 

Pot insa sa-ti zic, si asta am vazut ca au remarcat-o multi, ca de exemplu in Austria "la mama lor" foarte rar vezi KTM pe strada, in schimb BMW (si alte marci) vezi peste tot. Si asta nu e valabil doar in Austria...

 

Ai gasit cumva si vanzarile 12GS LC vs. 1190 Adv/R?

Stiu ca sunt multe BMW-uri pe strazi,nu contest acest lucru, mai ales in Germania :P datele astea sunt pe anul 2012.

 

Nu am gasit inca vanzarile 12GS vs.1190 Adv, probabil o sa apara in Ianuarie. Sicer sa-ti zic eu ma astept ca BMW-ul sa fi vandut mai multe exemplare., si e si normal deocamdata . 1200GS are o vechime 1190 ADV e un motor nou.

 

Oricum daca ar fi sa iau careva dintre aceste doua modele nu m-as lua dupa vanzari. M-as lua dupa nevoile personaleca ca in 2006-07 .Nu stiam sa aleg intre 1200GS si 950 Adv, am luat KTM pt ca vroiam sa ma dau destul de mult pe off. Atunci am facut o alegere buna spun eu.pt ca m-am dat destul de mult pe off.

 

Acuma fiind in Germania, e alta treaba. Cu off-ul e mai greu pe aici, tot ma dau pe la francezi dar nu acelasi lucru....

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care mai gasiti informatii cu volumul vanzarilor la celelalte marci scoteti-le in fata. Japonezii sunt secretosi, mai ales la datele pe fiecare model in parte. Per ansamblu am gasit, dar nu sunt relevante. KTM este intradevar o surpriza frumoasa dapdv.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum daca ar fi sa iau careva dintre aceste doua modele nu m-as lua dupa vanzari.

 

Nici n-ar trebui sa te iei dupa vanzari cand alegi motocicleta!

Ideea cu numarul mare de vanzari la BMW in general si la GS in particular era ca, in ciuda faptului ca sunt considerate ca fiind motociclete scumpe, tot se vand "in draci", si asta spune multe.

Iar faptul ca unele abia se vand, in ciuda pretului mai mic, de asemenea spune ceva...

 

Dar la clasa asta acum toate se invart in jurul a 13.500-14.000 pret de baza/lista asa ca diferenta de pret nu prea mai exista.

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la vanzari... mi s-ar parea cu adevarat reprezentativ/relevant, eventual, si numarul de inmatriculari, avand in vedere numarul deloc neglijabil de KTM-uri folosite exclusiv de hobby sau competitii enduro, care nu ajung niciodata pe strada. Pt ca astea sunt altceva, este ca si cum ai aduna de exemplu la Yamaha scuterele, eventual si skijet-urile. :D

...... o mica completare,referitor la hobby. Am cunostinta aici care e mare fan BMW(are auto seria 6 si 7 noi), are si R1200GS, dar are firma si e un om destul de ocupat, asa ca anul asta nu a scos motorul la plimbare mai mult de 10 ori, atunci nu artrebui sa socotim nici pe astia nu?...... si aici prin zona unde stau eu, sunt multi care isi permit jucarii din astea si nici nu prea le folosesc.

 

Nici n-ar trebui sa te iei dupa vanzari cand alegi motocicleta!

Ideea cu numarul mare de vanzari la BMW in general si la GS in particular era ca, in ciuda faptului ca sunt considerate ca fiind motociclete scumpe, tot se vand "in draci", si asta spune multe.

Iar faptul ca unele abia se vand, in ciuda pretului mai mic, de asemenea süune ceva...

 

Dar la clasa asta acum toate se invart in jurul a 13.500-14.000 pret de baza/lista asa ca diferenta de pret nu prea mai exista.

Asta incercam sa punctez si eu cu vanzarile de la KTM, de si traim "vremuri grele" cei de la KTM au reusit sa obtina niste reultate foarte bune si asta spune multe. :)

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... are si R1200GS, dar are firma si e un om destul de ocupat, asa ca anul asta nu a scos motorul la plimbare mai mult de 10 ori, atunci nu artrebui sa socotim nici pe astia nu?

 

Nu este deloc acelasi lucru... cel putin dupa parerea mea. Este o motocicleta inmatriculata cu care se (poate) merge oricand pe strada.

KTM face acele "tone" de motociclete folosite strict la endureala... acolo este "tatic" incontestabil din cate stiu. Dar cu astea face foarte mult volum la vanzari, ca numar de unitati vandute. BMW nu (mai) face asa ceva... Ti-am zis, e ca si cum la japoneze ai lua in calcul si scuterele de 50cc etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma fiind in Germania, e alta treaba. Cu off-ul e mai greu pe aici, tot ma dau pe la francezi dar nu acelasi lucru....

 

Sud-vestul Frantei si mai ales zona de granita dintre Franta si Italia este Paradis pt off asa ca la vara profita din plin! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este deloc acelasi lucru... cel putin dupa parerea mea. Este o motocicleta inmatriculata cu care se (poate) merge oricand pe strada.

KTM face acele "tone" de motociclete folosite strict la endureala... acolo este "tatic" incontestabil din cate stiu. Dar cu astea face foarte mult volum la vanzari, ca numar de unitati vandute. BMW nu (mai) face asa ceva... Ti-am zis, e ca si cum la japoneze ai lua in calcul si scuterele de 50cc etc.

Ai dreptate intr-un fel, dar sa nu uitam ca sunt mai multe continente nu numai Europa, unde baietii se dau foarte mult pe off. Nu putem sa ne luam numai dupa ce vinde BMW-ul nu?

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si sa fiu si un pic ontopic, imi place foarte mult LC-ul ca si look, iar de la mine au un punct mare rosu ca au redus din greutate.

 

Nu stiu de ce dar prin punct rosu eu as intelege ceva mai de graba negativ (?). Insa reducerea de greutate fata de precedentul este cam nesemnificativa, de fapt asta nou cu ABS are doar un kg mai putin decat cel vechi fara ABS.

 

Important este insa ca e cu 20-30kg mai usor decat "concurenta". Evident, la capitolul greutate KTM 1190 ramane seful (singurul concurent real pt GS LC).

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este deloc acelasi lucru... cel putin dupa parerea mea. Este o motocicleta inmatriculata cu care se (poate) merge oricand pe strada.

KTM face acele "tone" de motociclete folosite strict la endureala... acolo este "tatic" incontestabil din cate stiu. Dar cu astea face foarte mult volum la vanzari, ca numar de unitati vandute. BMW nu (mai) face asa ceva... Ti-am zis, e ca si cum la japoneze ai lua in calcul si scuterele de 50cc etc.

:10: orice justificare si argument este bun atata vreme cat BMW-ul ramane nr.1 indiferent de clasament

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de ce dar prin punct rosu eu as intelege ceva mai de graba negativ (?). Insa reducerea de greutate fata de precedentul este cam nesemnificativa, de fapt asta nou cu ABS are doar un kg mai putin decat cel vechi fara ABS.

Ma refeream la un punct rosu, ca cel din gradinita :P adica pozitiv. La ridicat mobra singur pe off, orice gram conteaza. Prima si a doua oara imi ridic mobra razand, dupa mai multe ridicari am senzatia ca e un Goldwing.

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma refeream la un punct rosu, ca cel din gradinita :P adica pozitiv. La ridicat mobra singur pe off, orice gram conteaza. Prima si a doua oara imi ridic mobra razand, dupa mai multe ridicari am senzatia ca e un Goldwing.

La gradinitele romanesti nu erai recompensat,pt.buna purtare cu punct rosu....cum era in cele unguresti!Cel putin asa era pe vremea mea.Nu stiu daca mai e si acum,la fel....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Important este insa ca e cu 20-30kg mai usor decat "concurenta". Evident, la capitolul greutate KTM 1190 ramane seful (singurul concurent real pt GS LC).

 

Tot offtopic: noul Vstrom 1000 e cu 10kg mai usor ca GS-ul si 3kg mai usor ca si KTM-ul :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Curb mass means the actual or manufacturer's estimated mass of the vehicle with fluids at nominal capacity and with all equipment specified by the administrator"

Am si eu o intrebare fireasca : ce inseamna "nominal capacity" avand in vedere ca bmw o numeste "fully fueled"?

Din cat am inteles "nominal capacity" = un fel de bec stins la benzina, adica minim de carburant.....

Nu as baga mana in foc pentru afirmatia referitoare la cel mai usor big adventure....

 

Adica daca mai adaugi un 10-12 litri ca sa fie rezervorul full, ajungi la 238kg adica greutatea actualului model.....daaa cu 200cc in minus fata de concurenta

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu, Suzuki da curb weight la Vstromul de 650 de 214kg - pe cand dry weight e 183 kg - deci "curb weight" se refera la "fully fueled". De aici eu zic se poate trage concluzia ca Vstromul de 1000 asta nou are 227kg wet weight(full tank) si aprox. 196kg dry weight.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot offtopic: noul Vstrom 1000 e cu 10kg mai usor ca GS-ul si 3kg mai usor ca si KTM-ul :P

Pai au economisit kilogramele la ciocul ala mic si urat pe care l-au pus. S-au chitrosit si n-au facut si ei unul calumea :)

Cum zicea si xtrblack mai sus, nu as compara, mai ales ca sunt alte motorizari&capacitati, alte puteri etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu aș compara BMW-ul cu V-Stromul cel nou ca e riscant și s-ar putea sa iasa o surpriză in favoarea V-Stromului cel nou,care dpmdv este bestial ca design,cuplu,motorizare,greutate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...