Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hai sa mai ridic la fileu o problema despre care nu credeam ca nu se poate rezolva. Am dat telefon la Oradea pentru ca as vrea sa imi pun pe mobra o alarma oem si baiatul de acolo mi-a spus ca nu-mi poate monta deoarece nu am nu stiu ce optiune sau ceva de genul asta. Am sunat si la Bucuresti sa intreb dar cred ca deja se terminase programul de lucru.Stiti ceva despre acest aspect?Am r1200gs din 2014.Mersi.

Editat de adimotor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa mai ridic la fileu o problema despre care nu credeam ca nu se poate rezolva. Am dat telefon la Oradea pentru ca as vrea sa imi pun pe mobra o alarma oem si baiatul de acolo mi-a spus ca nu-mi poate monta deoarece nu am nu stiu ce optiune sau ceva de genul asta.

 

M-ai facut curios, eu stiam ca se poate pune oricum. Ai bordcomputer pro? Dar nu stiu daca are legatura.

Ca info, la modelele noi BMW alarma este fara telecomanda, activarea/dezactivarea generala se face din meniu (computer) iar armarea si dezarmarea cand scoti (30sec.) respectiv bagi cheia in contact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am bordcomputer pro, am vazut in cartea ei ca unele au si DWA sau ceva de genul, care apare in meniu, dar cand am luat eu mobra nu era niciuna cu alarma. Dar nici nu m-am gandit ca nu pot pune ulterior.

 

Da, aia este, DiebstahlWarnAnlage. Dar chiar, daca nu ai, ce se intampla in meniu cand ajungi al DWA, poti schimba ceva?

 

Oricum, nu vad totusi motivul pentru care nu ai putea monta ulterior. Sa ne spui te rog dupa ce intrebi si la Bavaria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modulul DWA (alarma) este de 2 feluri: contine sau nu contine modul RDC ( presiune in anvelope ).

In cazul in care ai RDC, atunci trebuie sa comanzi o alarma care sa contina modulul RDC si sa o codezi in consecinta, respectiv sa reinitializezi senzorii din roti.

 

NU vei avea telecomanda la alarma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa sun maine la BMW Bucuresti, am rdc, ar fi bine sa imi poata monta alarma cum zici tu tiberiu, adica sper ca totusi se poate face, chiar nu ma intereseaza atat de mult ca are sau nu telecomanda.

Sa ne tii la curent cu problema si costurile aferente
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sunat la Bucuresti si mi-au spus ca se poate face retrofit cum a spus baiatul de acolo pentru alarma, care costa 1134 lei, plus manopera, deci cred ca ajungi pe la vreo 1500 lei in total, daca nu o fi cumva mai scumpa manopera. Eu o sa imi pun alarma asta, mai ales ca anul trecut unui prieten i-au furat gs-ul in Timisoara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sunat la Bucuresti si mi-au spus ca se poate face retrofit cum a spus baiatul de acolo pentru alarma, care costa 1134 lei, plus manopera, deci cred ca ajungi pe la vreo 1500 lei in total, daca nu o fi cumva mai scumpa manopera.

 

Si cand te gandesti ca daca era comandata de la inceput ar fi costat numai 215€...

 

Io daia imi pun totul de la inceput, ca sa nu am regrete ulterior. Si pana acum nu a fost nimic care sa nu-si fi meritat banii, sa nu mi se para util.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, dar cu bugetul pe care il aveam am preferat roti cu spite, side si topcase-urile, crashbar, saua touratech, au mai fost bani asigurarea, nr. din germania, drumul pana acolo si inapoi si gata. Usor, usor pun si alarma si scut si pedala de frana si inaltatoare de ghidon si un parbriz de adventure ca imi cam dau mustele in fata. Important e ca am mobra :peace: ... Sa vina vremea frumoasa ca ea merge si fara alarma...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa parerea mea alarma oem de la bmw nu merita nici un ban. La GS am observat ca nu se activeaza decat cand mobra isi schimba pozitia respectiv se inclina sau indreapta, dupa caz, sau s-o zgudui sanatos, iar hotii vin sa fure nu sa-ti de-a cu barosul. Am facut o proba cu mobra ridicata pe central si am desfacut chiar si roata spate,alarma activata si nici pomeneala sa sune. Dupa asta am luat si-un ABUS, care este net superior si-l pot pune pe orice mobra vreau.

Editat de Saracie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io daia imi pun totul de la inceput, ca sa nu am regrete ulterior. Si pana acum nu a fost nimic care sa nu-si fi meritat banii, sa nu mi se para util.

 

Da da,si eu,doar ca mi-am luat teapa cu toba.

Am scapat totusi de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ne deranja pe toti frate!

 

Vai tu, fata, ce sensibila esti! :hug:

» Post actualizat in 05 Feb 2015 08:37

Nu cred ca o toba Akrapovic sforaie mai tare ca tine :-)

:crack:

 

ai ramas cu traume?

 

Si io... dupa ce am avut camera langa voi... dar nu de la sforait :D

» Post actualizat in 05 Feb 2015 08:40

Scaritele le am deja de pe cel vechi ca se potrivesc, de asistent nu stiu ce sa zic, cred ca este util dar deocamdata nu e intre prioritatile mele

 

Scaritele de care-l intrebam pe Marcel sunt cele reglabile, cu amortizorul ce cauciuc care se afunda cand te ridici in picioare, sunt excelente.

 

post-9546-0-41824900-1423125612_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, dar cu bugetul pe care il aveam am preferat roti cu spite, side si topcase-urile, crashbar, saua touratech, au mai fost bani asigurarea, nr. din germania, drumul pana acolo si inapoi si gata. Usor, usor pun si alarma si scut si pedala de frana si inaltatoare de ghidon si un parbriz de adventure ca imi cam dau mustele in fata. Important e ca am mobra :peace: ... Sa vina vremea frumoasa ca ea merge si fara alarma...

 

Eu pe primul GSA mi-am montat o alarma Scorpio SR-i900 - http://www.alarmescorpio.ro/alarma-scorpio-sr-i900.html - la care am pus si senzorul de perimetru; acum as face aceeasi alegere.

 

Iar Iulian - cel care mi-a vandut-o si montat-o - este un om foarte serios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si eu am scarite tot ceva de genul, acum le-am dat jos cauciucul, parca arata mai bine asa dar o sa vad daca sunt mai comode. Alarma Scorpio probabil o fi mai buna dar nu stiu cum e cu garantia mobrei daca montezi ceva aftermarket. Dubiul meu e cu privire la parbrizul de adventure, adica se merita el sau alta marca, eu sunt ok si cu asta stock dar imi dau mustele pe viziera si doar banuiesc ca aia cativa cm in plus de la adv directioneaza si aerul putin mai sus decat cel oem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...