Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Multumesc pentru raspuns!

Da-mi un pret pe pm pentru toba pe care vrei sa o vinzi. Am un prieten cu gs din 2008.

De unde iti cumperi Wilbers? Ce ai ales? Ma referi la tipul amortizorului.

Poti sa zici si cat costa?

Eu am gs din 2012 cu low suspension (-30 mm) si vreau sa trec la suspensia standard. Trebuie sa schimb amortizoarele si cricurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc pentru raspuns!

Da-mi un pret pe pm pentru toba pe care vrei sa o vinzi. Am un prieten cu gs din 2008.

De unde iti cumperi Wilbers? Ce ai ales? Ma referi la tipul amortizorului.

Poti sa zici si cat costa?

Eu am gs din 2012 cu low suspension (-30 mm) si vreau sa trec la suspensia standard. Trebuie sa schimb amortizoarele si cricurile.

Salut,

 

Eu m-am gandit la un 140eu. Are 2 atingeri usoare si apar in pozele de pe olx cu link in semnatura mea. Nu sunt deranjante si le-am observat cand am dat mizeria jos - nu am idee de la ce s-au facut.

Legat de suspensii wilbers face o chestie desteapta ca preia sistemul esa (superior si inferior) de la tine si le pun pe telescopul lor. Iti seteaza arcul si valvele in functie de greutate si stil de mers - sport sau touring, strada sau offroad. In principiu ramai cu preload si rebound din ESA insa am vazut ca au si varianta cu rezervor cu cele 2 setari pentru compresie (high si low speed). La GS la franari/accelerari bruste nu este asa proeminent tangajul fata spate din cauza tele/para lever versus suspensii clasice si de asta consider ca nu e necesar sistemul de control si la compresie. Eu m-am gandit la inceput sa il modific pe cel de pe spate, in varianta fara rezervor cred ca e undeva la 600eu.

Nu este ieftin insa imi place foarte mult mobra si probabil o sa ramana inca multa vreme la mine. Si la un moment dat o sa urmeze si cel de fata.

Nu mai stiu daca tu ai ESA insa daca nu ai cred ca cea mai faina varianta de la wilbers e cea cu preload hidraulic, rebound parca au toate si poti sa mergi si pe varianta cu setari de compresie daca chiar esti maniac cu tinuta de drum. Preload e fain daca faci des schimbari gen doar tu , tu cu bagaje sau tu, pasager si bagaj. Telescop cu setarile complete pentru vstrom a costat 740eu - probabil tot pe aici este si cel pentru bmw.

 

numai bine,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astept sa-mi vina factura de la Wilbers, ca telescopul meu spate a intrat in lucru, dar nu ma astept la reduceri, ca astea se obtin inainte de a bate palma. Este indecent unul nou, iar din dezmebrari, e cu noroc (acum umblu cu unul imprumutat care sigur nu este de GS, ca la hopuri ma cam arunca din sa). Este al 3-lea de care aud in iarna asta ca se varsa! 'Or fi bagat astia ceva in benzina!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

. Este al 3-lea de care aud in iarna asta ca se varsa! 'Or fi bagat astia ceva in benzina!?

La mine a fost showa...celelalte 2 tot showa sau wp?

Tocmai l-am desfacut bucati...

Puteau sa puna neshte vaselina de protectie la bobina esa inferioara...daca intra apa pe langa oringul de la mufa...se phute rau. Sistemul de amortizare este destul de complex dar gandit simplu. Etansarea este asigurata la tija de rebound din interiorul axului de un oring simplu si la ax este un simering de teflon cred(plastic moale), un simering de bronz acoperit cu teflon(ca cel de la jambe fata clasice) si un simering de cauciuc cu un arc.

Parerea mea este ca simeringul de plastic de la frig se contracta si se rigidizeaza foarte tare si de acolo scurgerea...o sa pun maine poze. Al meu a fost ok acum o luna de zile, dupa cateva zile de mers pe frig...a cedat.

Din pacate am rupt surubul care tine mufa esa inferioara...e fixat cu loctite rosu(!?!?). Banuiam inventivitatea bmw si l.am incalzit bine la flacara dar se pare ca ceva nu fu ok. S.a retezat destul de usor...maine tre' mers la un strung sa.l fixeze bine, gaura pe mijloc si apoi extractor.

 

stima,

paul

» Post actualizat in 21 Dec 2016 08:53

Pentru cei curiosi de cum e Showa cu esa in interior:

post-18136-0-22436000-1482310253_thumb.jpgpost-18136-0-34839200-1482310259_thumb.jpgpost-18136-0-43182400-1482310265_thumb.jpgpost-18136-0-02346900-1482310272_thumb.jpg

post-18136-0-62298500-1482310277_thumb.jpgpost-18136-0-02043100-1482310284_thumb.jpgpost-18136-0-06138100-1482310291_thumb.jpgpost-18136-0-07715400-1482310296_thumb.jpg

 

Cu esa superior nu am mai facut poze ca ala pur si simplu e ca o bucsa cu diametrul cartusului gaz/ulei care se extinde longitudinal.

 

stima,

paul

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva proiectoare oem sau aftermarket (cu leduri) montate pe gs?Se merita investitia?Adica m-ar interesa daca suplimenteaza eficient lumina farului led, in afara de faptul ca probabil sau sigur esti mult mai vizibil pentru cei care vin din sens opus.Daca aveti cunostinta si de un pret pentru cele oem, cu tot cu montaj, inclusiv cu intrerupatorul suplimentar pentru ele.Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca aveti cunostinta si de un pret pentru cele oem, cu tot cu montaj, inclusiv cu intrerupatorul suplimentar pentru ele.

Eu le-am avut pe cele originale si la GS-ul dohc si pe LC si cu siguranta le voi pune si la asta noua.

Ca esti mai bine vazut in trafic, este indiscutabil. Am vazut clar asta la altii, atat pe contrasens cat si in oglinzi.

De asemenea, in diferite conditii, chiar daca farul principal cu LED este foarte bun, proiectoarele suplimenteaza foarte bine partea de jos si lateral. Si ajuta mult si in curbe.

Am avut o situatie de exemplu anul asta cand am fost nevoit sa merg noaptea in Albania pe drum de munte cu multe curbe, fusese viitura si drumul era plin de aluviuni, pietre, bolovani... evident nu mergeam tare si proiectoarele au suplimentat extraordinar farul.

Iar pe drumurile din Ro sigur ajuta.

Pe ceata iar mi-au fost foarte utile.

 

Pretul este de cca 130 €/buc dar in total cu cablaj, suporturile de prindere, buton, montaj etc. ajung pe la 500 €. Se monteaza in service BMW pt. ca se leaga la softul motocicletei motiv pt. care este indicat cand vinzi motocicleta sa nu le mai scoti de pe ea.

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De precizat insa ca nu suplimenteaza cam deloc distanta de vizibilitate in fata. Sunt super pt a fi vazut si pt a umple golul farului de pe laterale, gol care, cum povestea KHK mai sus, e cam nasol noaptea pe curbe.

Dar daca vrei ceva care sa iti ofere mai multa lumina in fata, caua ceva aftermarket.

 

Xandros, pt pret navi vezi pe ebay ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandeam ca suplimenteaza lumina lateral, la fel ca proiectoarele de masina.O sa intreb la BMW cat ar fi afacerea.Probabil ca si cele aftermarket fac acelasi lucru, dar pe unde stau eu nu ar sti nimeni sa le monteze, nu stiu ce intrerupator ar trebui, unde s-ar monta el, etc.Mersi oricum. CRACIUN FERICIT!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu le-am avut pe cele originale si la GS-ul dohc si pe LC si cu siguranta le voi pune si la asta noua.

 

Care e "asta noua"? Si eu sunt pe cale sa dau GS-ul si nu sunt hotarat intre GS-ul 2017 si RT 2017...

» Post actualizat in 05 Jan 2017 19:48

Fara misto..ai nevoie de software pentru a pune un bec? Sunteti siguri ca nu e teapa?

Da, e nevoie de update de soft, ai si un martor pe bord cand sunt aprinse. Cele originale cu tot cu montaj m-au costat aproape 2000 lei la AB. Sunt f bune pentru vizibilitate in trafic. Daca circuli mult noaptea si ai nevoie de lumina suplimentara cred ca ceva after market e mai potrivit. Editat de glucian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva chestii ca sa mai dezghetam topicul asta.

Daca nu mai faci revizia la un service autorizat bmw, stie cineva cum se poate reseta computerul de bord privind intervalul de servisare? Deocamdata nu este cazul, dar pe viitor cine stie.

Putin offtopic, aveti careva manusi waterproof, dar care chiar sa reziste la ploaie torentiala si multe ore fara sa se ude in interior?Daca da, de cine sunt fabricate, adica ce marca sunt?Aceeasi intrebare si pentru cizme touring. Am citit tot felul de review-uri, dar ma intereseaza pareri ale posesorilor, de bmw r1200gs lc, desigur.Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi intrebare si pentru cizme touring. Am citit tot felul de review-uri, dar ma intereseaza pareri ale posesorilor, de bmw r1200gs lc, desigur.Mersi.

 

O problema asemanatoare am si eu, anume imi trebuie o batista de suflat nasul in pauzele de tigara din timpul turelor moto, dar ma intereseaza strict pareri ale posesorilor de Honda XRV 750 Africa Twin model RD04, desigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci posteaza la topicul Honda XRV 750 Africa Twin RD 04, o spun elegant, pentru ca nu vreau polemici cu tine, ca esti super membru si eu sunt doar incepator.

Editat de adimotor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai e aiurea sa crezi ca doar posesorii de 1200 LC sa detina cizme sau manusi waterproof....

 

colegul d-asta ti-a dat-o la fileu.... :) nu ca ar avea ceva cu tine ca membru incepator.

 

sau crezi ca daca ti-ai permis 1200 LC intri automat in vre-o elita Mensa ? :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am spus-o doar asa, normal ca au si altii asa ceva. Nu te face o mobra sa fii elita, hai sa fim seriosi, sau cel putin eu nu ma consider asa. Dar pe aici postez de obicei si asta a fost toata chestia, nu am vrut sa ofensez pe nimeni. Imi plac multe mobre, dar pe asta am ales-o in final. Hai sa incheiem discutia asta fara rost si sa consideram ca am pus doar prima intrebare despre cum se poate reseta intervalul service la un bmw lc daca nu mai mergi la un service autorizat, cred ca acum sunt on topic si nu mai este nicio problema.Nu vreau sa intru in contradictii cu nimeni pentru niste nimicuri. Mersi.

Editat de adimotor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

O locație la profil ar ajuta în primirea răspunsurilor. Ca dacă tu ești din Timișoara și eu îți dau contact pentru service la Constanța, nu facem bine ca sa fie bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Protecție totala la ploaie obții folosind supramanusi și ciorapi pentru cizme. Poate cizmele Daytona sa reziste serios la ploaie (asa se lauda producatorul, ca au pielea tratata suplimentar, anti-ploaie).

» Post actualizat in 08 Jan 2017 15:57

Dai click pe numele tău, deasupra pozei și ajungi în profil. Undeva în dreapta pe la mijlocul/partea de sus a paginii scrie pe o caseta neagra "Edit my profile". Sper sa funcționeze ;).

In Hunedoara ai destui băieți faini, fani de adventure/enduro turism.

@ Alexandru Mos e și el de acolo.

Toate bune!

» Post actualizat in 08 Jan 2017 16:01

Supramanusile și ciorapii pentru cizme sunt fabricați din plastic (material de costume de ploaie) și au cusăturile lipite. Poți intra pe Louis.de la sectounea echipament ca sa îți faci o idee despre cum arata. De găsit cred ca găsești inclusiv în Marea majoritate a magazinelor moto online și din RO.

» Post actualizat in 08 Jan 2017 16:08

Cu alte cuvinte: Experienta mea în materie de ploaie pe motor nu ma face mare fan al fenomenului. Dar, dacă as fi forțat de împrejurări sa merg ore în sir prin ploaie, nu m-aș baza decât pe un strat de plastic peste piele. Ultima cedează la apa mai devreme sau mai târziu, rămâne uda cu orele, vine la pachet cu frig în oase și răceală și taie tot cheful de plimbare când ești ud la picioare. Dacă mai ai și niște mănuși colorate exista șansă să stai și cu mâinile roșii, galbene sau albastre câteva ore/zile.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat exact cum spui tu, dar nu merge. Adica vorbesti de supramanusile si ciorapii aia de cauciuc? Banuiesc ca da, chiar am vrut sa imi iau


» Post actualizat in 08 Jan 2017 16:22

Adica alea de cauciuc? Acum ma faci sa regret ca nu am luat in noiembrie cand am ajuns la louis, la cizme aveam rezerva ca o sa se rupa de la scarite la care nu am cauciuc.Am incercat cu edit my profile dar nu merge. Ok, mersi de sfat, cred ca o sa apelez la varianta asta care nici nu este costisitoare.Nu imi place sa merg pe ploaie, dar de multe ori cand planifici o tura prin alte parti si depinzi de concediu si de ceilalti, mai esti nevoit sa mergi si prin ploaie. Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Da, aceia. Știu ca nu arata f. appealing, cum ar zice francezii :) , dar, asa, doar pentru siguranță, cred ca nu sunt capăt de lume.

Mai așteaptă însă și părerile altor persoane. Cum am spus, eu nu sunt fan ploaie. Când pot, o evit total. Și nici nu am multe ture rutiere de sute de km pe asfalt, încât sa recomand 100% în cunoștință de cauza. Spun doar ce as lua eu. O sa postez câteva poze când ajung acasă, cu ele, pentru siguranță. Acum sunt pe telefon și este prea mult de butonat.

La scărițe nu poți cumpăra, suplimentar, gume?

Intreb din ce îmi amintesc ca am mai citit pe net. Just sayin... Tu ești mai în tema.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma nu e vorba de cum arata ci cat de bine tin la ploaie. Nici eu nu agreez sa merg pe ploaie, dar m-au prins ploi multe cand am fost in ture mai lungi. Am cauciuc la scarite dar aluneca si prefer sa merg fara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...