Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

By the way, doamna de la telefon mi-a spus ca Schuberth a luat patentul de la BMW (legat de casti). Si castile BMW sunt produse de BMW. Asa o fi, habar n-am ..

 

Tocmai am aflat ca System 7 nu mai este fabricat de Schuberth ci de o companie din Italia. Preturile sunt cu cca 8-10% mai mari decat la System 6.

» Post actualizat in 02 Feb 2017 14:00

Probabil ca tot in jur de 700 euro o sa fie, dar nu stiu daca se merita trecerea de la V.

 

760€ :D

» Post actualizat in 02 Feb 2017 14:04

KHK asteptam sa iti iei noul model si sa ne impartasesti impresiile despre el, inclusiv comparativ cu lc-ul pe care l-ai avut. Bafta.

 

Merci! Si io abia astept, azi am fost sa mai negociem ceva la pret si sa vad ca mai pun pe ea, in martie ar trebui s-o am. Sa vad insa daca o sa fie si vreme de moto.

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am apucat sa fac asta seara o tura scurta cu telescopul wilbers - diferanta mult mai mare de rebound intre setari - comfort/normal/sport.

Pt compresie - pare mai elastic arcul de acum

Din "nefericire" se simte diferenta intre telescopul fata si telescopul spate atat la rebound cat si la elasticitate (cel de fata pare mai dur acum fata de spate) - o sa urmeze si cel de fata la modificat.

Robert, de curiozitate - ce arc ti-au pus/preload si pentru ce greutati(sofer/sotie/bagaje)?

La mine pentru 105/60/30 (touring) au pus 160-210 cu 12mm preload.

 

 

Sau, cum ziceai, poate te orientezi catre un LC si nu mai investesti in asta :)

:)

Eu unul nu as mi-as schimba mobra pentru un LC.

 

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ca eu mi-am mai spus parerea: un zbor la Viena dureaza 90 minute si costa cca. 120-150 € dus-intors. Vii o zi, ai o reprezentanta BMW Motorrad plina cu tot ce vrei, cu multe masuri pe stoc... iar daca nu esti multumit, mai ai destule alte magazine unde poti vedea si proba. Si in banii astia te alegi si cu o plimbare intr-un oras frumos. :)

 

Incep sa cred ca este o idee chiar foarte buna ! Spun asta dupa cateva telefoane si chiar o vizita la magnifica reprezentanta romaneasca ... :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Cine are nevoie de un GS-911 WIFI Enthusiast Version? Merge pentru R1200GS pana in 2012.

 

Este folosit doar pentru motocicleta mea, asa ca mai merge inperechiat cu inca 9 motociclete.

 

Multumesc,

 

Salut!

Acu' vad postarea. De ce vrei sa'l vinzi? Ti'ai luat LC? Si cat vrei pe el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cand am inceput sa ma interesez mai mult despre LC-uri, am vazut ca au si oaresce probleme. M-am documentat mai mult pe advrider, mi se pare ca acolo is cele mai pertinente review-uri.

 

Ce am inteles:

 

- nu folosi kill switch-ul ca sa opresti motorul; oricum trebuie sa ii iei cheia din contact... asa ca opreste motorul de la cheie;

- jambele de la furca fata... is mai slabe ca si la modelele predecesoare si cateodata, se intampla sa cedeze, sa iasa surubul ambutisat din jamba lucioasa care culiseaza; drept urmare, am venit cu asta:

 

http://boxer-upgrades.webs.com/apps/webstore/products/show/7354536

 


post-22404-0-56044800-1486707805_thumb.jpgpost-22404-0-69572200-1486707821_thumb.jpgpost-22404-0-25624200-1486707862_thumb.jpgpost-22404-0-26958900-1486707883_thumb.jpg

 

Is facute din duraluminiu, intra perfect pe jamba, sus se strang pe surubul ce prinde furca de jug.

Sablate fin, eloxate, piulitele din inox, cu autoblocare.

 

Is tare mandru de ele, arata oarte bine si par sa intareasca zona, exact cat trebuie ;)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu folosi kill switch-ul ca sa opresti motorul; oricum trebuie sa ii iei cheia din contact... asa ca opreste motorul de la cheie;

 

De ce ? Nu ca l-as folosi (poate doar in cazurile in care a fost gandit sa fie, gen nu poti lua mainile de pe ghidon ca scapi mobra pe vreo urcare :D), dar de curiozitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pare ca butoanele is un punct slab. Asta si citit de pe forumuri, si prin viu grai de la posesori, tovarasi polonezi.

Acuma... mobrele astea is inca in garantie, poate ca nu te deranjeaza ca se strica. Dar killswitch-ul, e cred singurul care te lasa in drum si nu mai poti inainta.

 

Se pare ca atunci cand se strica, mobra intra in limp mode, nu poti tura mai mult de 1500 rpm (asta am citit ca fiind efect in unul din cazuri, pe advrider). Omu era suparat ca aia de la BMW nu puteau sa ii rezolve mobra.

Si mai interesant e ca, intrerupatoarele nu pot fi citite de catre diagnoza, ca fiind problematice. Astea fie inchid circuitul, fie nu.

 

Ar fi util un fel de log permanent, daca ar putea tine minte motronicul, toate event-urile de dinainte sa apara o eroare. Aia ar ajuta ENORM la troubleshoot in caz de probleme.

 

Dar protectiile mele cum iti par? :) In realitate arata foarte bine pe motor, in culoarea jugului, etc. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca-l folosesti probabil se strica :D Acu serios, de ce ? Eu il folosesc mereu ..

 

PS - am postat in acelasi timp, exact ce banuiam: se strica :)))

 

Altii spun ca nu e recomandat sa opresti moto de la cheie, nu mai inteleg nimic ..

Editat de Xandros
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca is slab facute, asta e parerea generala. Si butoanele, si rotita aia din stanga.

Si atunci, de ce sa iti cresti sansele sa se strice? Daca oricum trebuie sa iei contactul cand pleci de langa mobra...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- nu folosi kill switch-ul ca sa opresti motorul; oricum trebuie sa ii iei cheia din contact... asa ca opreste motorul de la cheie;

-nu folositi butonul pentru mansoane incalzite, se poate bloca aleatoriu intr-una din pozitii.

La 2013 apar problemele astea cel mai frecvent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...