macs Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 Nici eu n-as fi luat neagra, e prea simpla dar asta e, voiam direct laminated gore-tex si asta a fost cea mai ieftina. Ca sa schimbam subiectul, foloseste cineva Cardo Scala Q1 ? Am eu q1 si crdd ca si q3, sunt multumit de ele, am mai folosit si interphone f4 care si ala a fost super ok, trimite-mi pm cu ce te pot ajuta cu ceva ca nu vezi ca bmwestii e rai ca le poluam topicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Martie 21, 2017 Share Postat Martie 21, 2017 Am parcurs si primii km... putini de altfel. Motorul merge frumos, mai rafinat (datorita acelei contra greutati probabil, pe 2013 nu era), sunetul tobei parca este si mai placut (Euro 4?? ). M-am jucat un pic cu preload-ul suspensiei - acum poti selecta Min, Auto sau Max. Pe Min de ex. se lasa complet jos, f util pentru cei mai mici de statura cand ies in off road. Am incercat si quick shifter-ul dar nu prea ne-am inteles la viteze de oras (nu am avut pe modelul anterior)- trebuie sa fii in sarcina sa schimbi in sus si cu gazul inchis pt jos. Suieratul cauciucurilor Anakee III este si el prezent (am avut aceasi problema si la modelul 2013 doar ca atunci credeam ca se aude admisia de aer ) ). Nu stiu cum naiba am avut iar noroc sa le nimeresc, unele modele vin cu Tourance Next... Inca nu am accesoriile montate - crash bar, proiectoare, toba sport, si niste maruntisuri. Ce mai voiam sa va spun dar mi-e un pic jena acum ca am ales deja - Rallye-ul arata bestial in realitate! E superb! . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 ... Pe Min de ex. se lasa complet jos, f util pentru cei mai mici de statura cand ies in off road. Am incercat si quick shifter-ul dar nu prea ne-am inteles la viteze de oras (nu am avut pe modelul anterior)- trebuie sa fii in sarcina sa schimbi in sus si cu gazul inchis pt jos. Suieratul cauciucurilor Anakee III este si el prezent (am avut aceasi problema si la modelul 2013 doar ca atunci credeam ca se aude admisia de aer ) ). Nu stiu cum naiba am avut iar noroc sa le nimeresc, unele modele vin cu Tourance Next... Inca nu am accesoriile montate - crash bar, proiectoare, toba sport, si niste maruntisuri. In primul rand, sa-l stapanesti sanatos si sa te bucuri de el! In off-road de multe ori este mai benefic sa-l ai mai inalt, ca sa nu atingi diverse... daca stii ca ai nevoie sa-l lasi din motive de inaltime, iti recomand sa pui scutulul enduro. Quicksfifter-ul lucreaza cel mai bine asa cum ai spus: in sarcina (in sus) sau fara gaz (in jos). Asadar nu in oras este cel mai indicat. La Anakee nu suieratul este mare problema ci aderenta, mai ales pe ud din cate am inteles de la cei care le-au avut. Aici astia de la BMW au fost cam bulangii sa-ti dea super motocicleta cu anvelope naspa din fabrica, banuiesc ca s-au inteles cu Michelin la pret foarte bun pentru ca in mod normal nu le cumpara nimeni de buna voie. Nu am inteles: comandasei deja accesoriile si ti-au dat-o fara sau te-ai decis tarziu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 (editat) Multumesc. In off road e asa cum spui tu, eu ma gandeam mai mult la drumuri in afara asfaltului cand terenul este mai denivelat si ai nevoie sa ajungi mai bine cu picioarele la sol. Accesoriile le-am comandat odata cu motocicleta doar ca motocicleta era deja pe drum spre dealer si a ajuns mai devreme decat ma asteptam. Inca ceva - nu se mai aude zgomotul ala urat de la transmisie cand schimbi vitezele, amortizorul ala nou chiar functioneaza. Editat Martie 22, 2017 de glucian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 Pentru pasionatii de off - Pirelli a scos un nou model de anvelope enduro: Scorpion Rally STR. https://www.pirelli.com/tyres/en-ww/motorsport/motorcycle/scorpion-rally-str Ma gandesc ca daca cu Scorpion Trail II sunt chiar top, s-ar putea ca si astea sa fie destul de bune in segmentul lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 23, 2017 Share Postat Martie 23, 2017 (editat) Frumoasa foc ! Sa o stapanesti cu placere! Editat Martie 23, 2017 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Salut, Stie cineva care e codul de la continental pentru cureaua de alternator? real oem # - 11318528385 Conti # - 4PK592 (582) Elast Vad ca Conti 4PK592 Elast (582) a fost inlocuita de alt cod: Conti PK 611 Elast. As evita sa o dau jos sa vad ce cod are si apoi sa o comand. Merci, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 (editat) Pai ala e codul. 4pk582 (4pk592) elas. Neaparat elastica, ca nu e reglabil alternatorul la 1200 hexhead 4 is numarul de caneluri pk profilul - codul 592 - 2piR daca ai taia-o Editat Martie 24, 2017 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Pai ala e codul. 4pk582 (4pk592) elas. Neaparat elastica, ca nu e reglabil alternatorul la 1200 hexhead 4 is numarul de caneluri pk profilul - codul 592 - 2piR daca ai taia-o Salut Cata, Asta ziceam - codul acela nu se mai gaseste. Doar Conti PK 611 Elast A comandat cineva curea de curand pentru 1200? Merci, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Salut Cata, Asta ziceam - codul acela nu se mai gaseste. Doar Conti PK 611 Elast A comandat cineva curea de curand pentru 1200? Merci, paul Continental / Contitech Part #: 4PK611ELAST Length: 592 mm Application: BMW R Oilhead 4-valve, Hexhead Make/Model: BMW : R850, R1100, R1150, R1200 Model Years: 1996-2010 Manufacturer #: 12 31 7 681 841 EME Part# Belt-4PK592841 Continental / Contitech Part #: 4PK592ELAST Length: 582mm Application: BMW R Series Hexhead Make/Model: BMW : R900, R1200 Model Years: 2005-2011 Manufacturer #: 12 31 7 690 571 Superseded by (12 31 8 528 385) EME Part# Belt-4PK582571 Poti pune linistit 611... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Faina, sa ai parte de ea fara evenimente. E bine ca ti-ai luat rotile cu spite. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Salut, Asa o sa fac - Conti PK 611 Elast Vedem ce iasa! numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Vedem ce iasa! cureaua veche, da o pui pe asta noua in loc, deci treaba-i buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Salut Am pățit-o in weekend ca de 3 ori în decurs de 150 km sa îmi moara motorul: în plaja de 50-90 km/H, ori în depășire lejera, ori pur și simplu rulând liniștit. Se oprește bordul complet, motorul... liniște. În doua cazuri pana s-a oprit complet din rulat a revenit și a pornit imediat din demaror, în a treia situație am învârtit de câteva ori cheia pana s-a aprins bordul, pe loc desigur. Am mai pățit de 1-2 ori și anul trecut, am fost pe la AB pentru revizie și mi-au spus ca e posibil de la bornele slabite. Nimic ca eroare pe tester. Am crezut ca s-a rezolvat... acum iar. Bornele sunt strânse, mișc de ghidon ca sa sesizez vreo întrerupere în cablaje dar nimic. Am cca 3K de la ultima servisare ca la carte la Bavaria. Ceva idei sau programare service scrie pe mine? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 vinde-o repede si ia-ti o honda ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Daca bateria e OK si bornele is intr-adevat stranse, banii mei ii pariez pe controllerul de la jug, ala care sta imperecheat cu cheia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 (editat) Ok, din cate am mai citit am gandit ca poate sa fie si asta... dar chiar asa sa inchida tot?? Computer si motor? Sa îl desfac și sa verific contactele sau... verificare pe tester si eventual comanda de unul nou? mulțumesc Bateria are câțiva ani dar sta bine, pe charger arata full aproape imediat și nu face absolut nicio figura la start Editat Martie 27, 2017 de Razvan G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Nu o sa iti apara pe diagnoza nimic, ma tem... Trebuie sa iei alt controller si imperecheat cu cheia ta, daca se poate la reprezentanta; daca nu, controller si cheie, impreuna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Da. Posibil sa fie asta... uneori cam sta prea mult pana pornește bordul după ce bag cheia, și 4-5 secunde... nu mereu, cu toane asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Ok, din cate am mai citit am gandit ca poate sa fie si asta... dar chiar asa sa inchida tot?? Computer si motor? Din ce an este moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 2009. desfac deja controllerul... » Post actualizat in 27 Mar 2017 13:41 Bordul se aprinde imediat și cu mufa scoasa din controller însă nu mai pornește, logic cred... imi arata și EWS care știu ca este atenționarea pentru lipsa lui... Mai cercetez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 http://www.motorcycleinfo.co.uk/index0d47.html?fa=contentGeneric.nvxszdkebklxuaer&pageId=347943 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 (editat) Am citit, mulțumesc. Totuși, EWS-ul nu omoară și bordul, doar nu mai pornește motorul. Mie mi-a căzut tot în mers... si motor și bord, iar bordul si-a revenit după 2-3 secunde și am putut reporni imediat sau în un singur caz după cca 10 secunde, când am fost deja oprit și am învârtit și cheia în contact din nou. Sa vad și firele de la contact cum stau... poate aici e vreo problema și se taie curentul în mers. Editat Martie 27, 2017 de Razvan G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.