Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Salut,

 

Stie cineva care e codul de la continental pentru cureaua de alternator?

real oem # - 11318528385

Conti # - 4PK592 (582) Elast

Vad ca Conti 4PK592 Elast (582) a fost inlocuita de alt cod: Conti PK 611 Elast.

As evita sa o dau jos sa vad ce cod are si apoi sa o comand.

 

Merci,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai ala e codul. 4pk582 (4pk592) elas. Neaparat elastica, ca nu e reglabil alternatorul la 1200 hexhead

4 is numarul de caneluri

pk profilul - codul

592 - 2piR daca ai taia-o :)

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ala e codul. 4pk582 (4pk592) elas. Neaparat elastica, ca nu e reglabil alternatorul la 1200 hexhead

4 is numarul de caneluri

pk profilul - codul

592 - 2piR daca ai taia-o :)

Salut Cata,

Asta ziceam - codul acela nu se mai gaseste. Doar Conti PK 611 Elast

A comandat cineva curea de curand pentru 1200?

Merci,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Cata,

Asta ziceam - codul acela nu se mai gaseste. Doar Conti PK 611 Elast

A comandat cineva curea de curand pentru 1200?

Merci,

paul

 

Continental / Contitech Part #: 4PK611ELAST

Length: 592 mm

Application: BMW R Oilhead 4-valve, Hexhead

Make/Model: BMW : R850, R1100, R1150, R1200

Model Years: 1996-2010

Manufacturer #: 12 31 7 681 841

EME Part# Belt-4PK592841

 

Continental / Contitech Part #: 4PK592ELAST

Length: 582mm

Application: BMW R Series Hexhead

Make/Model: BMW : R900, R1200

Model Years: 2005-2011

Manufacturer #: 12 31 7 690 571 Superseded by (12 31 8 528 385)

EME Part# Belt-4PK582571

 

Poti pune linistit 611...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Am pățit-o in weekend ca de 3 ori în decurs de 150 km sa îmi moara motorul: în plaja de 50-90 km/H, ori în depășire lejera, ori pur și simplu rulând liniștit. Se oprește bordul complet, motorul... liniște. În doua cazuri pana s-a oprit complet din rulat a revenit și a pornit imediat din demaror, în a treia situație am învârtit de câteva ori cheia pana s-a aprins bordul, pe loc desigur. Am mai pățit de 1-2 ori și anul trecut, am fost pe la AB pentru revizie și mi-au spus ca e posibil de la bornele slabite. Nimic ca eroare pe tester. Am crezut ca s-a rezolvat... acum iar. Bornele sunt strânse, mișc de ghidon ca sa sesizez vreo întrerupere în cablaje dar nimic. Am cca 3K de la ultima servisare ca la carte la Bavaria.

Ceva idei sau programare service scrie pe mine?

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, din cate am mai citit am gandit ca poate sa fie si asta... dar chiar asa sa inchida tot?? Computer si motor? Sa îl desfac și sa verific contactele sau... verificare pe tester si eventual comanda de unul nou?

mulțumesc

 

Bateria are câțiva ani dar sta bine, pe charger arata full aproape imediat și nu face absolut nicio figura la start

Editat de Razvan G
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu o sa iti apara pe diagnoza nimic, ma tem...

Trebuie sa iei alt controller si imperecheat cu cheia ta, daca se poate la reprezentanta; daca nu, controller si cheie, impreuna...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2009. desfac deja controllerul...

» Post actualizat in 27 Mar 2017 13:41

Bordul se aprinde imediat și cu mufa scoasa din controller însă nu mai pornește, logic cred... imi arata și EWS care știu ca este atenționarea pentru lipsa lui...

Mai cercetez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit, mulțumesc. Totuși, EWS-ul nu omoară și bordul, doar nu mai pornește motorul. Mie mi-a căzut tot în mers... si motor și bord, iar bordul si-a revenit după 2-3 secunde și am putut reporni imediat sau în un singur caz după cca 10 secunde, când am fost deja oprit și am învârtit și cheia în contact din nou.

Sa vad și firele de la contact cum stau... poate aici e vreo problema și se taie curentul în mers.

Editat de Razvan G
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le fac mâine o vizita.

 

Nu găsesc pentru 2005, știți pe undeva un tutorial cu mentenanța la circuitul de frânare?

» Post actualizat in 28 Mar 2017 07:50

La Bavaria nu au cheie pe stoc. Durează 10 zile comanda.

 

Mă poate ajuta cineva din București cu o cheie pentru 2 ore?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Cata,

Asta ziceam - codul acela nu se mai gaseste. Doar Conti PK 611 Elast

A comandat cineva curea de curand pentru 1200?

Merci,

paul

 

uite aici: https://www.amazon.de/gp/product/B00K3KWE8S/ref=oh_aui_detailpage_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

» Post actualizat in 28 Mar 2017 09:06

 

 

Nu găsesc pentru 2005, știți pe undeva un tutorial cu mentenanța la circuitul de frânare?

 

 

 

 

Editat de M a v e r i c k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...