Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mi se pare mie sau ai scurtat admisia aia de plastic?

 

.. si o "modificare" pe care vreau sa o fac de mai bine de un an ...intotdeauna m-au enervat carcalacii gasiti pe filtrul de aer ...

 

attachicon.gifsnorkel.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Da, in sectiune am incercat sa las suprafata mai mare.

 

Iar nu te-ai semnat... te-am prins! :)

 

Acum lamureste-ma si pe mine... aveai deci ESA, acum ti-ai pus suspensiile noi, mai sunt reglabile de la buton? Parca existau si pentru ESA...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar nu te-ai semnat... te-am prins! :)

 

Acum lamureste-ma si pe mine... aveai deci ESA, acum ti-ai pus suspensiile noi, mai sunt reglabile de la buton? Parca existau si pentru ESA...

Salut,

Da, se ia sistemul ESA de pe vechiul telescop si se monteaza pe cel nou.

... si raman reglabile de la buton.

 

Da' suspensia cum e? Stii ca ma roade... Sa ma infig intr-un Ohlins sau nu?

Nush ce sa zic - sunt diferente semnificative dar nu e eftina modificarea.

As face-o doar daca iti curg sau daca vrei sa nu ai stres cu un posibil curs.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti trebuie instalatie electrica de la mobra cu, + butoanele cu ESA pe stanga.

instalatia ca instalatia sau butoanele ca butoanele dar trebuie si ECU de la una cu ESA.

 

Mersi Dan. Deci ramane optiunea cu un amortizor mai bun.. merita?

de la wilbers cu ESA au costat 1200eu ambele ... sincer daca nu curgea cel de spate si apoi stresul cursului celui de fata - nu as fi facut trecerea.

Pentru drumurile tale - la suma ok (100eu pe acolo) eu zic ca merita schimbat arcul daca nu e ok pentru greutatea ta, preload ai la surub si parca ai si rebound pentru spate - deci merge treaba.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca bateria e OK si bornele is intr-adevat stranse, banii mei ii pariez pe controllerul de la jug, ala care sta imperecheat cu cheia.

Am rezolvat, era potențiometrul (sau cum naiba se cheama) de sub butucul cheii, cel aflat sub controller. Uzat binișor, nu mai sesiza poziția cheii și uneori dădea semnal ca de contact luat. 400 lei și all ok. Merci Tibi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

instalatia ca instalatia sau butoanele ca butoanele dar trebuie si ECU de la una cu ESA.

 

de la wilbers cu ESA au costat 1200eu ambele ... sincer daca nu curgea cel de spate si apoi stresul cursului celui de fata - nu as fi facut trecerea.

Pentru drumurile tale - la suma ok (100eu pe acolo) eu zic ca merita schimbat arcul daca nu e ok pentru greutatea ta, preload ai la surub si parca ai si rebound pentru spate - deci merge treaba.

 

stima,

paul

 

Pentru mine e OK, dar merg din cand in cand cu pasager si bagaje. Mi-ar fi placut sa apas un buton si sa schimb tarasenia... La un moment dat ma uitam pe la TT, aveau ei un kit aftremarket reglabil electronic, dar care costa insa cam cat o bucata de ficat... Ca de strans la mana pot sa-l reglez si pe al meu :)

Mersi oricum pentru sfaturi, ganduri bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine e OK, dar merg din cand in cand cu pasager si bagaje. Mi-ar fi placut sa apas un buton si sa schimb tarasenia... La un moment dat ma uitam pe la TT, aveau ei un kit aftremarket reglabil electronic, dar care costa insa cam cat o bucata de ficat... Ca de strans la mana pot sa-l reglez si pe al meu :)

Mersi oricum pentru sfaturi, ganduri bune.

Exact. Cand mergi singur - preload la jumatate iar cand mergi cu bagaj sau cu prietena - preload max.

De banii respectivi vin eu si iti strang/desfac surubul acela.

:)

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact. Cand mergi singur - preload la jumatate iar cand mergi cu bagaj sau cu prietena - preload max.

De banii respectivi vin eu si iti strang/desfac surubul acela.

:)

 

stima,

paul

 

Acum te-ai angajat, ce sa-ti fac... Te astept cu berea rece cand vrei tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Khk la vinare cit avea lac ? Cu ti s-a parut in utilizare ? Ceva in afara de butoane sa stricat? De ca ai luat una noua? Bine inteles daca raspunsul e ca imi permit atunci te inteleg.si eventul ceva comparatii ca si fiabilitate fata de dohc se poate. Multumesc. Si ca ideie la asta mai noua la fel suna motorul ( urit) ?

» Post actualizat in 16 Apr 2017 09:13

Ps. Pate fericit

» Post actualizat in 16 Apr 2017 09:14

PASTE FERICIT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa functioneaza Riding Modes acum:

 

Misto tabelul, pentru a avea o privire de ansamblu. ;)

» Post actualizat in 18 Apr 2017 14:37

Khk la vinare cit avea lac ? Cu ti s-a parut in utilizare ? Ceva in afara de butoane sa stricat? De ca ai luat una noua? Bine inteles daca raspunsul e ca imi permit atunci te inteleg.si eventul ceva comparatii ca si fiabilitate fata de dohc se poate. Multumesc. Si ca ideie la asta mai noua la fel suna motorul ( urit) ?

 

Daca inteleg bine prima intrebare, am facut cu fostul LC 32.00 km.

In utilizare... super, cu destule imbuntatiri fata de fostul GS (dohc) si cu un mare minus: sistemul de semnalizare BMW inlocuit cu mizeria aia cu un singur buton. Si cutia de viteze care nu era tocmai reusita insa la asta nou vad ca s-a rezolvat.

In rest, am mers cu el in toate conditiile si ma satisface total. Si pe curbe, si pe autostrada mers linistit cu bagaje la 180-200 km/h constant (si putin peste daca a fost cazul) si in off-road atat cat am avut nevoie, fara prea multa mila.

De stricat, am avut parte de cateva dintre problemele clasice: placute spate duse repede (inlocuite la service de 10k gratuit), burduf cardan gaurit (garantie), capac lichid frana (garantie), buton computer bord (garantie) si regulator de tensiune (tot garantie). Si din cauza nemultumirilor legate de cutie mi-au pus la 20k si ambreiaj nou (gratuit, normal), ceea ce a dus la mici imbunatatiri in utilizare. Asadar, am avut ceva probleme dar din fericire toate acoprite de garantie sau schimbate gratuit. Avand in vedere ca am vandut-o vecinului meu, o sa vad cum se comporta si mai departe.

 

De schimbat am schimbat-o din mai multe motive: au trecut cei trei ani cat dura finantarea la ea si cat imi propusesem s-o tin; ma simt mai linistit cand iau una care inca are garantie :D ; la km si vechimea ei, inca am luat bani buni pe ea. Si, foarte important in decizie, s-au tot strans imbunatatiri: ABS Pro, cutia de viteze, HSC (hill start control), designul etc. Si dupa 6 ani de rosu, am trecut cu drag la combinatia asta cu albastru de la Rallye care mi-a placut tare mult.

 

Motorul in sine, intr-adevar, suna mai bine la cele racite cu aer insa din fericire toba (chiar si standard) in combinatie cu clapeta suna foarte bine si nu prea se simte diferenta. Simt insa diferenta acum ca nu am inca montat Akrapovic si dupa trei ani cu Akrapovic, imi lipseste clar si abia astept sa mi-o monteze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La imbunatatiri la modelul 2017 pot adauga si manerele incalzite care acum chiar isi fac treaba bine. La fostul 2013 abia le simteam cu manusi de vara pe treapta 2. Nu stiu daca dupa 2013 a fost remediata aceasta problema.

 

P.S. - la LC-ul 2013 in 30 mii de km nu am avut nicio problema.

Editat de glucian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce a fost cu ,cutia ? E ceva general ? Sau primele modele ? Sa maingrijorez ? A mea e inmatriculate in 2016 ? Nici eu nu suport semnalizatorul asa ca m-am hotarit sa nu il folosesc!!!! La mine e sifurca simpla iar la inceput am fost destul de reticient fata de lc dar incep usor usor sa ii descopar calitatile . Ce nu ii prea place e sunetul motorului in sine dar il acopera cu succes acrapoviciu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Revin la subiectul cu cureaua de alternator - Conti 4PK611 Elast nu este ok - "scartaie" la pornirea la rece.

In conditiile in care OEM am Conti 4PK 582 (lungime 582mm), motivul nepotrivirii este in poza atasata - 4pk611 elast are 592mm si 4pk592 elast are 582mm deci codul bun era 4pk592 elast.

(sau 4pk582 insa asta cred ca pune mai multa tensiune pe rulmentii alternatorului).

 

post-18136-0-05242800-1492864109_thumb.jpg

 

numai bine,

paul

Continental / Contitech Part #: 4PK611ELAST

Length: 592 mm

Application: BMW R Oilhead 4-valve, Hexhead

Make/Model: BMW : R850, R1100, R1150, R1200

Model Years: 1996-2010

Manufacturer #: 12 31 7 681 841

EME Part# Belt-4PK592841

 

Continental / Contitech Part #: 4PK592ELAST

Length: 582mm

Application: BMW R Series Hexhead

Make/Model: BMW : R900, R1200

Model Years: 2005-2011

Manufacturer #: 12 31 7 690 571 Superseded by (12 31 8 528 385)

EME Part# Belt-4PK582571

 

Poti pune linistit 611...

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un click nu ai dat si tu pe linkul ala de l-am pus...

am dat am dat ... dar dupa ce comandasem!

poate data viitoare esti si tu un pic mai rapid ...

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin la subiectul cu cureaua de alternator - Conti 4PK611 Elast nu este ok - "scartaie" la pornirea la rece.

 

La un dealer BMW era mult mai scumpa? Ma gandesc ca atunci cand comanzi la ei macar nu ar trebui sa ai stres ca nu e ce trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...