Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai daca are schimbator rapid inseamna ca are cutie automata deci ca si la masini bmw dupa cum recomanda mecanicii : niciodata. Si au si dreptate . Daca schimba viteza de ce sa schimbi uleiul. La asta te-ai referit nu la uleiul din cutiile laterale?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Razi tu ardei dar la masina (nu e bmw) mi-au recomandat mecanicii de la service (nu reprezentanta) sa NU schimb uleiul in cutie pen`ca AL din fabrica e cel mai bun :D

 

In alta ordine de idei, vand (daca nu apuc sa-l trimit inapoi) un Puig Sport pentru BMW, link mai jos:

 

http://www.motea.com/en/wind-protection/racing-windscreens/double-bubble-screen-puig-bmw-r-1200-gs/adventure-13-17-black-i4108-11857-0.htm

 

Doar ce m-am dat cu el doua ore dar nu ne potrivim .. daca-l vrea cineva scad transportu si hanca ceva pe langa .. asta pana la mijlocul sapt viitoare cand l-as trimite inapoi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cat se schimba uleiul in cutie ?

 

Nu ai ulei separat pt cutie. Se scalda in aceeasi zeama ca si motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru amatorii de genti soft, am vazut un model nou de la Touratech. Pretul mi se pare ok (129€/bucata), adica doar ceva mai scump decat geanta interioara a unui case din metal. De calitate nu mi-as face griji, par facute de Ortlieb, specialistii in genti rezistente si waterproof. Ramane din pacate dezavantajul dependentei de suporturile metalice tip Adventure si faptul ca nu se incuie.

Dar par foarte usor / rapid de folosit si vad ca sunt disponibile in multe culori.

 

https://shop.touratech.at/side-bag-endurance-click-yellow-by-touratech-waterproof.html

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cineva cu parbriz standard dispus sa faca un schimb de test pentru juma de ora (iesim la o plimbare spre Comana eventual sau spre nord) ? Ofer la test ce se vede mai jos. Se scoate si monteaza in maxim 2 minute.

 

post-94777-0-87613900-1494875145_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam Adi ! Da, din pacate stau in Bucuresti ... unde trebuie sa ai PILE sa-ti faci o revizie la BMW, de exemplu ...

 

Poate gasesc totusi pe cineva dispus de un schimb pe aici. Daca nu, cine stie, ma trambalez pana in Hunedoara si ma duc si la reprezentanta de la Oradea. Daca tot stau in BucureSHIT :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a venit vremea sa schimb gumele...ce recomandati? merg 90% pe asfalt. moementan am continental trialattack2 si am fost f multumit...insa am vazut ca mai sunt si alte variante.

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cineva cu parbriz standard dispus sa faca un schimb de test pentru juma de ora (iesim la o plimbare spre Comana eventual sau spre nord) ? Ofer la test ce se vede mai jos. Se scoate si monteaza in maxim 2 minute.

 

attachicon.gifP1000446.JPG

Salut,

 

Am eu un parbriz standard. Il caut mai pe seara si iti dau semn.

Eu l-am schimbat p`ala standard cu ceva asemanator cu ce ai tu. Ce ti se pare? E nu m-as mai intoarce la ala standard.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare voua,

 

Spuneti-mi va rog cei care aveti gps Garmin, folositi Garmin Basecamp pentru editare de track-uri pe PC, sau cum faceti altfel acest lucru?

 

Eu am incercat sa ma joc cu acest soft dar mi se pare incalcit rau, adica departe de google maps sau altele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

puneti-mi va rog cei care aveti gps Garmin, folositi Garmin Basecamp pentru editare de track-uri pe PC, sau cum faceti altfel acest lucru?

 

Eu am incercat sa ma joc cu acest soft dar mi se pare incalcit rau, adica departe de google maps sau altele...

 

Folosesc eu. E complicat intradevar (comparativ cu google maps) sa faci traseele cu Basecamp.

 

Asa ca, traseele le fac cu rabdare cu toolul asta: https://www.google.com/mymaps de la google. Aici ai puncte de interes, cazari, restaurante etc, poti trage de rute etc Cand e gata exporti in fisier .KML (sau .KMZ), te duci in basecamp si il importi acolo dupa care il faci "traseu" si il transmiti in dispozitivul GPS pe care-l folosesti pe motocicleta. Si apoi te bazezi pe el. (nu chiar 100%, uneori nu conincide 100% harta google cu harta garmin) Eu fac pentru fiecare zi (din calatorie) un .KML

 

Atentie insa, daca iesi de pe ruta e posibi sa-ti faca gps-ul recalculare automata si sa-ti faca alt traseu pana la punctul de destinatie (traseu care evident nu are legatura cu cel pe care l-ai facut tu). Dar exista o setare in garmin, sa nu faca recalcularea asta fara confirmare.

Editat de gserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spuneti-mi va rog cei care aveti gps Garmin, folositi Garmin Basecamp pentru editare de track-uri pe PC, sau cum faceti altfel acest lucru?

 

Eu am incercat sa ma joc cu acest soft dar mi se pare incalcit rau, adica departe de google maps sau altele...

 

Salutare! Iti recomand sa intri pe topicul dedicat GPS. Aici riscam sa cam "deturnam" topicul dar, nu atat de asta, ci acolo chiar am vazut ca sunt cativa care se pricep bine si te pot lamuri.

/index.php?/topic/611763-gps-moto/page-42&do=findComment&comment=4338656

 

Eu personal nu am incercat nimic, ma descurc excelent fie cu gMaps, fie cu harta de hartie (ca sa am imaginea de ansamblu) si apoi imi fac repede ruta spontan pe Navi.

Un coleg al meu insa considera de asemenea Basecamp neprietenos si a zis ca a gasit compromisul ideal cu www.motoplaner.de care este bazat pe gMaps ca si harti, faci ruta, o transforma imediat in format Garmin, copiat in navi si gata. Cred ca este intuitiv si cu numai cateva cuvinte in germana te descurci usor.

» Post actualizat in 19 May 2017 09:37

Atentie insa, daca iesi de pe ruta e posibi sa-ti faca gps-ul recalculare automata si sa-ti faca alt traseu pana la punctul de destinatie (traseu care evident nu are legatura cu cel pe care l-ai facut tu). Dar exista o setare in garmin, sa nu faca recalcularea asta fara confirmare.

 

Asa este, functioneaza bine doar daca nu intrerupi ruta. Trebuie sa bagi si ceva puncte intermediare, altfel daca este nevoit sa recalculeze, face ruta directa si s-a stricat ruta ta.

Setarea aia nu este cea mai indicata... am patit o data si mai rau m-a incurcat sau trebuie sa stai mereu cu ochii in navi.

Asadar, daca ai noroc ca ruta sa iasa (calculabila) exact cum vrei pe baza punctelor intermediare ok, daca nu.... eventual o imparti in doua bucati pt fiecare zi sau cauti alta solutie.

 

Insa, din experienta mea, daca faci ruta (care nu este una prea SF) direct pe aplicatia navi-ului, cu harta in fata, sa poti compara cu ce vroiai tu, cu puncte intermediare pe care le schimbi din portocaliu in gri ca sa nu te bage neaparat prin ele, ai toate sansele sa-ti faca navi ruta excat cum trebuia, fara complicatii cu computer, formate bla-bla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva dracoveniile astea ?

 

http://www.sierrabmwonline.com/product_info.php/bmw-motorcycles-two-one-glove-bmw-motorcycles-gift-ideas-76218547-657-663-p-270?osCsid=nfg543cbb57poi3o45ivkofsn0

 

Vlad, daca nu ai ales suspensia de Rallye .. atunci sa inteleg ca ai luat pentru culoare ? :D sincer, daca nu ar fi prea mare balamucu as vopsi si eu asa utilaju :)

 

Sper ca nu e prea tarziu raspunsul.

Am eu manusile. Sunt excelente cand e frig si pana pe la 25 de grade. Dupa ai senzatia ca esti invelit cu o plapuma (partea waterproof ramane deasupra cand mergi in varianta de vara / GRIP) si tin cald.

Au tinut excelent la ploaie, cateva ore. E adevarat ca am handguard care si ala ajuta mult.

Eu le-am luat cand am fost la Nordkapp si si-au facut treaba excelent dar daca as pleca in iunie-august in Grecia as lua alte manusi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a venit vremea sa schimb gumele...ce recomandati? merg 90% pe asfalt. moementan am continental trialattack2 si am fost f multumit...insa am vazut ca mai sunt si alte variante.

mersi

 

Pirelli Scorpion Trail 2

» Post actualizat in 19 May 2017 10:45

Sper ca nu e prea tarziu raspunsul.

Am eu manusile. Sunt excelente cand e frig si pana pe la 25 de grade. Dupa ai senzatia ca esti invelit cu o plapuma (partea waterproof ramane deasupra cand mergi in varianta de vara / GRIP) si tin cald.

Au tinut excelent la ploaie, cateva ore. E adevarat ca am handguard care si ala ajuta mult.

Eu le-am luat cand am fost la Nordkapp si si-au facut treaba excelent dar daca as pleca in iunie-august in Grecia as lua alte manusi :)

 

Multam fain pentru raspuns. Nu e tarziu, nu ma grabeam sa le iau. Am banuit eu ca vara ar fi cam mult .. tocmai ca partea aia iti vine sus, si cu protectiile de vant nu te mai ventilezi deloc.

» Post actualizat in 19 May 2017 10:47

Salut,

 

Am eu un parbriz standard. Il caut mai pe seara si iti dau semn.

Eu l-am schimbat p`ala standard cu ceva asemanator cu ce ai tu. Ce ti se pare? E nu m-as mai intoarce la ala standard.

 

Ai PM. Asta mare e OK la drum lung, dar face ceva zgomot, fiind mare. Cel standard nu stiu cum e ca n-am apucat sa merg cu el. Multi il lauda insa ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a venit vremea sa schimb gumele...ce recomandati? merg 90% pe asfalt. moementan am continental trialattack2 si am fost f multumit...insa am vazut ca mai sunt si alte variante.

 

Daca ai fost multumit cu TA 2, cand o sa-ti pui ceva mai bun (Scorpion sau Next) o sa zici ca s-a reinventat motocicleta ta.

Eu nu m-am simtit bine deloc cu TA 2 cand le-am avut doua sezoane pe GS-ul dohc. Si cand le-am schimbat si am vazut diferenta, mi-am dat pumni in cap... n-as fi crezut!

 

Uite rezultatul testului Motorrad din 2016, pe dimrnsiunile LC-ului. De exemplu pe dimensiunile dohc-ului, topul arata putin altfel, adica Dunlop Trailmax erau imediat sub Scorpion.

(Nässe = pe umed; Verschleiß = uzura)

 

post-9546-0-46130900-1495195652_thumb.jpg

» Post actualizat in 19 May 2017 12:16

Am banuit eu ca vara ar fi cam mult .. tocmai ca partea aia iti vine sus, si cu protectiile de vant nu te mai ventilezi deloc.

 

M-am uitat din nou la ele zilele trecute ca dupa n sezoane poate ma lasa ProSummer... si sincer nu mi le-as lua, la cat de mult merg pe vreme suficient de calda.

Este clar ca trebuie sa ai doua perechi de manusi, unele cu GTex pt touring, ploaie etc. si unele aerisite si lejere pt caldura (eu am niste Daynese mai scurte si destul de aerisite ca la BMW nu a fost nimic pe gustul meu). De preferat sa le ai pe ambele la tine.

Pt vreme mai rece eu am mai avut si pe cele de matase de pus pe interior dar am constatat ca avand si protectiile si ghidonul incalzit deja este arhi suficient.

Candva imi luasem si ProWinter dar le folosesc cu brio exclusiv la ski.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Niste cupluri de stangere la cureaua de alternator eu neagreend montarea curelei fara slabirea suruburilor de alternator ? ( Cureaua are 6 ani si 50 k ) Snks ! A ! BMW R 1200 GS uitasem....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vand, doar ma laud.

 

Mi-am luat cardan de rezerva. Deocamdata l-am fixat provizoriu, ala vechi inca nu a cazut.

In plus, am marit puterea motorului cu 2,3 cai-putere, pe care i-am pus in cutia de pe locul pasagerului, in fata pompei fara de care nu merg niciodata la drum.

Gie.

post-37391-0-97518700-1495217439_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gserban si KHK merci fain de sfaturi, o sa incerc si una si alta, apoi vom vedea cu care ma fac mai bun prieten...

 

mut discutia si pe gps, sa vedem ce au expérimentat si altii

Editat de douaroti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Niste cupluri de stangere la cureaua de alternator eu neagreend montarea curelei fara slabirea suruburilor de alternator ? ( Cureaua are 6 ani si 50 k ) Snks ! A ! BMW R 1200 GS uitasem....

 

Salut,

 

Scuze de intarziere - eu am fost plecat.

Daca nu ti-a raspuns altcineva - suruburi prindere - 18Nm si piulitza conexiune <+> - 6Nm.

Nici BMW nu da alternatorul jos - doar folosesc o scula care poate fi inlocuita cu succes de un plastic mai dur - gen sticla de cola.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti,

 

am zis ca revin cu cateva detalii legat de diagnoza pentru BMW. In urma interventiei pentru a verifica discul de ambreiaj si a rezolva problema "cloncanit" din zona cutiei am ajuns sa fac si diagnoza.

 

Problema cu sunetul nu am rezolvat-o, chiar daca am desfacut motorul in doua si am schimbat placa de presiune care vine cu tot cu carcasa ambreiajului dinspre motor. :( Cred ca problema este de la tija care debraiaza ambreiajul. Daca aveti o parere, este bine venita.

 

post-27347-0-99435200-1495913071_thumb.jpg post-27347-0-47423600-1495913074_thumb.jpg

 

 

Legat de conexiunea pe mufa motocicletei am facut urmatoarele:

 

1. ISTA/D cu Ediabas instalate pe Laptop (sunt multe tutoriale pe net, din zona auto)

2. ISTA/D in mod BMW Motorrad

3. Conectata interfata K+DCAN BMW Auto la laptop pe USB.

4. Instalata FT_Prog pentru a modifica o parte din setarile interfetei:

a.invert RI # and DSR # signal

b.

#C0 = RXLED

#C1 = TXLED
#C2 = POWERON
#C3 = PWRON
#C4 = SLEEP
5. Pentru ca nu am adaptorul de la 16 Pini la 10 Pini am tras niste fire intre cele doua mufe:

post-27347-0-92342100-1495913897_thumb.jpg

post-27347-0-73413200-1495913088_thumb.jpg

 

6. Din ISTA/D se identifica motorul, iar apoi se pot face teste, măsurători, citi proceduri de diagnoza, reparații, șterge erorile, etc.

 

post-27347-0-05615800-1495913076_thumb.jpgpost-27347-0-96182300-1495913077_thumb.jpgpost-27347-0-80537800-1495913081_thumb.jpgpost-27347-0-23462600-1495913084_thumb.jpgpost-27347-0-45574000-1495913086_thumb.jpg

 

Pașii sunt în mare. Pentru cine este cu adevarat interesat pot furniza suport prin telefon sau detalii aici.

 

Thanks,

Ionut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, confrati Bavarezi!

 

Intrebare pentru voi: placute de frana sinter sau ceramice? Voi ce folositi? Avantajele si dezavantajele fiecarui tip sunt cunoscute, cu precizarea ca singurul dezavantaj al ceramicelor ar fi, teoretic, pretul. Daca as afirma ca si pe ud ceramicele ar fi in dezavantaj, as gresi?

 

Asadar: am de unde lua placute Brembo ceramice sau sinter; culmea, ceramicele sunt cu vreo 20 de ron mai ieftine. Voi ce ati lua? E cineva care a incercat ambele variante, comparativ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...