M a v e r i c k Postat Mai 9, 2017 Share Postat Mai 9, 2017 Paiii...sa vedemmmm...intervalele de schimb....sunt dupa fiecare tura de Norkapp joke Bine de stiut... sa le comand deja, tocmai bine, pana ma intorc pe 25 iunie ajung Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 La cat se schimba uleiul in cutie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 Pai daca are schimbator rapid inseamna ca are cutie automata deci ca si la masini bmw dupa cum recomanda mecanicii : niciodata. Si au si dreptate . Daca schimba viteza de ce sa schimbi uleiul. La asta te-ai referit nu la uleiul din cutiile laterale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 Razi tu ardei dar la masina (nu e bmw) mi-au recomandat mecanicii de la service (nu reprezentanta) sa NU schimb uleiul in cutie pen`ca AL din fabrica e cel mai bun In alta ordine de idei, vand (daca nu apuc sa-l trimit inapoi) un Puig Sport pentru BMW, link mai jos: http://www.motea.com/en/wind-protection/racing-windscreens/double-bubble-screen-puig-bmw-r-1200-gs/adventure-13-17-black-i4108-11857-0.htm Doar ce m-am dat cu el doua ore dar nu ne potrivim .. daca-l vrea cineva scad transportu si hanca ceva pe langa .. asta pana la mijlocul sapt viitoare cand l-as trimite inapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 La cat se schimba uleiul in cutie ? Nu ai ulei separat pt cutie. Se scalda in aceeasi zeama ca si motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 Pentru amatorii de genti soft, am vazut un model nou de la Touratech. Pretul mi se pare ok (129€/bucata), adica doar ceva mai scump decat geanta interioara a unui case din metal. De calitate nu mi-as face griji, par facute de Ortlieb, specialistii in genti rezistente si waterproof. Ramane din pacate dezavantajul dependentei de suporturile metalice tip Adventure si faptul ca nu se incuie. Dar par foarte usor / rapid de folosit si vad ca sunt disponibile in multe culori. https://shop.touratech.at/side-bag-endurance-click-yellow-by-touratech-waterproof.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 E cineva cu parbriz standard dispus sa faca un schimb de test pentru juma de ora (iesim la o plimbare spre Comana eventual sau spre nord) ? Ofer la test ce se vede mai jos. Se scoate si monteaza in maxim 2 minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 Eu am un parbriz standard si ti-l dau pentru test fara nicio problema, dar stau in jud. Hunedoara si din cate imi dau seama tu esti din Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 Multam Adi ! Da, din pacate stau in Bucuresti ... unde trebuie sa ai PILE sa-ti faci o revizie la BMW, de exemplu ... Poate gasesc totusi pe cineva dispus de un schimb pe aici. Daca nu, cine stie, ma trambalez pana in Hunedoara si ma duc si la reprezentanta de la Oradea. Daca tot stau in BucureSHIT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 a venit vremea sa schimb gumele...ce recomandati? merg 90% pe asfalt. moementan am continental trialattack2 si am fost f multumit...insa am vazut ca mai sunt si alte variante. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 Tourance Next indubitabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 Sau daca vrei unele si mai bune, Pirelli Scorpion Trail 2 - care de acum vin strandard pe 1200GS '17 Exclusive, toata gama de 1290 Adv, si Multistrada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lceu Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 E cineva cu parbriz standard dispus sa faca un schimb de test pentru juma de ora (iesim la o plimbare spre Comana eventual sau spre nord) ? Ofer la test ce se vede mai jos. Se scoate si monteaza in maxim 2 minute. P1000446.JPG Salut, Am eu un parbriz standard. Il caut mai pe seara si iti dau semn. Eu l-am schimbat p`ala standard cu ceva asemanator cu ce ai tu. Ce ti se pare? E nu m-as mai intoarce la ala standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
douaroti Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 Salutare voua, Spuneti-mi va rog cei care aveti gps Garmin, folositi Garmin Basecamp pentru editare de track-uri pe PC, sau cum faceti altfel acest lucru? Eu am incercat sa ma joc cu acest soft dar mi se pare incalcit rau, adica departe de google maps sau altele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gserban Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 (editat) puneti-mi va rog cei care aveti gps Garmin, folositi Garmin Basecamp pentru editare de track-uri pe PC, sau cum faceti altfel acest lucru? Eu am incercat sa ma joc cu acest soft dar mi se pare incalcit rau, adica departe de google maps sau altele... Folosesc eu. E complicat intradevar (comparativ cu google maps) sa faci traseele cu Basecamp. Asa ca, traseele le fac cu rabdare cu toolul asta: https://www.google.com/mymaps de la google. Aici ai puncte de interes, cazari, restaurante etc, poti trage de rute etc Cand e gata exporti in fisier .KML (sau .KMZ), te duci in basecamp si il importi acolo dupa care il faci "traseu" si il transmiti in dispozitivul GPS pe care-l folosesti pe motocicleta. Si apoi te bazezi pe el. (nu chiar 100%, uneori nu conincide 100% harta google cu harta garmin) Eu fac pentru fiecare zi (din calatorie) un .KML Atentie insa, daca iesi de pe ruta e posibi sa-ti faca gps-ul recalculare automata si sa-ti faca alt traseu pana la punctul de destinatie (traseu care evident nu are legatura cu cel pe care l-ai facut tu). Dar exista o setare in garmin, sa nu faca recalcularea asta fara confirmare. Editat Mai 19, 2017 de gserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 Spuneti-mi va rog cei care aveti gps Garmin, folositi Garmin Basecamp pentru editare de track-uri pe PC, sau cum faceti altfel acest lucru? Eu am incercat sa ma joc cu acest soft dar mi se pare incalcit rau, adica departe de google maps sau altele... Salutare! Iti recomand sa intri pe topicul dedicat GPS. Aici riscam sa cam "deturnam" topicul dar, nu atat de asta, ci acolo chiar am vazut ca sunt cativa care se pricep bine si te pot lamuri. /index.php?/topic/611763-gps-moto/page-42&do=findComment&comment=4338656 Eu personal nu am incercat nimic, ma descurc excelent fie cu gMaps, fie cu harta de hartie (ca sa am imaginea de ansamblu) si apoi imi fac repede ruta spontan pe Navi. Un coleg al meu insa considera de asemenea Basecamp neprietenos si a zis ca a gasit compromisul ideal cu www.motoplaner.de care este bazat pe gMaps ca si harti, faci ruta, o transforma imediat in format Garmin, copiat in navi si gata. Cred ca este intuitiv si cu numai cateva cuvinte in germana te descurci usor. » Post actualizat in 19 May 2017 09:37 Atentie insa, daca iesi de pe ruta e posibi sa-ti faca gps-ul recalculare automata si sa-ti faca alt traseu pana la punctul de destinatie (traseu care evident nu are legatura cu cel pe care l-ai facut tu). Dar exista o setare in garmin, sa nu faca recalcularea asta fara confirmare. Asa este, functioneaza bine doar daca nu intrerupi ruta. Trebuie sa bagi si ceva puncte intermediare, altfel daca este nevoit sa recalculeze, face ruta directa si s-a stricat ruta ta. Setarea aia nu este cea mai indicata... am patit o data si mai rau m-a incurcat sau trebuie sa stai mereu cu ochii in navi. Asadar, daca ai noroc ca ruta sa iasa (calculabila) exact cum vrei pe baza punctelor intermediare ok, daca nu.... eventual o imparti in doua bucati pt fiecare zi sau cauti alta solutie. Insa, din experienta mea, daca faci ruta (care nu este una prea SF) direct pe aplicatia navi-ului, cu harta in fata, sa poti compara cu ce vroiai tu, cu puncte intermediare pe care le schimbi din portocaliu in gri ca sa nu te bage neaparat prin ele, ai toate sansele sa-ti faca navi ruta excat cum trebuia, fara complicatii cu computer, formate bla-bla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pppandrei Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 Are cineva dracoveniile astea ? http://www.sierrabmwonline.com/product_info.php/bmw-motorcycles-two-one-glove-bmw-motorcycles-gift-ideas-76218547-657-663-p-270?osCsid=nfg543cbb57poi3o45ivkofsn0 Vlad, daca nu ai ales suspensia de Rallye .. atunci sa inteleg ca ai luat pentru culoare ? sincer, daca nu ar fi prea mare balamucu as vopsi si eu asa utilaju Sper ca nu e prea tarziu raspunsul. Am eu manusile. Sunt excelente cand e frig si pana pe la 25 de grade. Dupa ai senzatia ca esti invelit cu o plapuma (partea waterproof ramane deasupra cand mergi in varianta de vara / GRIP) si tin cald. Au tinut excelent la ploaie, cateva ore. E adevarat ca am handguard care si ala ajuta mult. Eu le-am luat cand am fost la Nordkapp si si-au facut treaba excelent dar daca as pleca in iunie-august in Grecia as lua alte manusi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 a venit vremea sa schimb gumele...ce recomandati? merg 90% pe asfalt. moementan am continental trialattack2 si am fost f multumit...insa am vazut ca mai sunt si alte variante. mersi Pirelli Scorpion Trail 2 » Post actualizat in 19 May 2017 10:45 Sper ca nu e prea tarziu raspunsul. Am eu manusile. Sunt excelente cand e frig si pana pe la 25 de grade. Dupa ai senzatia ca esti invelit cu o plapuma (partea waterproof ramane deasupra cand mergi in varianta de vara / GRIP) si tin cald. Au tinut excelent la ploaie, cateva ore. E adevarat ca am handguard care si ala ajuta mult. Eu le-am luat cand am fost la Nordkapp si si-au facut treaba excelent dar daca as pleca in iunie-august in Grecia as lua alte manusi Multam fain pentru raspuns. Nu e tarziu, nu ma grabeam sa le iau. Am banuit eu ca vara ar fi cam mult .. tocmai ca partea aia iti vine sus, si cu protectiile de vant nu te mai ventilezi deloc. » Post actualizat in 19 May 2017 10:47 Salut, Am eu un parbriz standard. Il caut mai pe seara si iti dau semn. Eu l-am schimbat p`ala standard cu ceva asemanator cu ce ai tu. Ce ti se pare? E nu m-as mai intoarce la ala standard. Ai PM. Asta mare e OK la drum lung, dar face ceva zgomot, fiind mare. Cel standard nu stiu cum e ca n-am apucat sa merg cu el. Multi il lauda insa .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 a venit vremea sa schimb gumele...ce recomandati? merg 90% pe asfalt. moementan am continental trialattack2 si am fost f multumit...insa am vazut ca mai sunt si alte variante. Daca ai fost multumit cu TA 2, cand o sa-ti pui ceva mai bun (Scorpion sau Next) o sa zici ca s-a reinventat motocicleta ta. Eu nu m-am simtit bine deloc cu TA 2 cand le-am avut doua sezoane pe GS-ul dohc. Si cand le-am schimbat si am vazut diferenta, mi-am dat pumni in cap... n-as fi crezut! Uite rezultatul testului Motorrad din 2016, pe dimrnsiunile LC-ului. De exemplu pe dimensiunile dohc-ului, topul arata putin altfel, adica Dunlop Trailmax erau imediat sub Scorpion. (Nässe = pe umed; Verschleiß = uzura) » Post actualizat in 19 May 2017 12:16 Am banuit eu ca vara ar fi cam mult .. tocmai ca partea aia iti vine sus, si cu protectiile de vant nu te mai ventilezi deloc. M-am uitat din nou la ele zilele trecute ca dupa n sezoane poate ma lasa ProSummer... si sincer nu mi le-as lua, la cat de mult merg pe vreme suficient de calda. Este clar ca trebuie sa ai doua perechi de manusi, unele cu GTex pt touring, ploaie etc. si unele aerisite si lejere pt caldura (eu am niste Daynese mai scurte si destul de aerisite ca la BMW nu a fost nimic pe gustul meu). De preferat sa le ai pe ambele la tine. Pt vreme mai rece eu am mai avut si pe cele de matase de pus pe interior dar am constatat ca avand si protectiile si ghidonul incalzit deja este arhi suficient. Candva imi luasem si ProWinter dar le folosesc cu brio exclusiv la ski. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 Salut ! Niste cupluri de stangere la cureaua de alternator eu neagreend montarea curelei fara slabirea suruburilor de alternator ? ( Cureaua are 6 ani si 50 k ) Snks ! A ! BMW R 1200 GS uitasem.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasquinel Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 Nu vand, doar ma laud. Mi-am luat cardan de rezerva. Deocamdata l-am fixat provizoriu, ala vechi inca nu a cazut. In plus, am marit puterea motorului cu 2,3 cai-putere, pe care i-am pus in cutia de pe locul pasagerului, in fata pompei fara de care nu merg niciodata la drum. Gie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
douaroti Postat Mai 20, 2017 Share Postat Mai 20, 2017 (editat) gserban si KHK merci fain de sfaturi, o sa incerc si una si alta, apoi vom vedea cu care ma fac mai bun prieten... mut discutia si pe gps, sa vedem ce au expérimentat si altii Editat Mai 20, 2017 de douaroti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 22, 2017 Share Postat Mai 22, 2017 Salut ! Niste cupluri de stangere la cureaua de alternator eu neagreend montarea curelei fara slabirea suruburilor de alternator ? ( Cureaua are 6 ani si 50 k ) Snks ! A ! BMW R 1200 GS uitasem.... Salut, Scuze de intarziere - eu am fost plecat. Daca nu ti-a raspuns altcineva - suruburi prindere - 18Nm si piulitza conexiune <+> - 6Nm. Nici BMW nu da alternatorul jos - doar folosesc o scula care poate fi inlocuita cu succes de un plastic mai dur - gen sticla de cola. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Mai 27, 2017 Share Postat Mai 27, 2017 Salutare baieti, am zis ca revin cu cateva detalii legat de diagnoza pentru BMW. In urma interventiei pentru a verifica discul de ambreiaj si a rezolva problema "cloncanit" din zona cutiei am ajuns sa fac si diagnoza. Problema cu sunetul nu am rezolvat-o, chiar daca am desfacut motorul in doua si am schimbat placa de presiune care vine cu tot cu carcasa ambreiajului dinspre motor. Cred ca problema este de la tija care debraiaza ambreiajul. Daca aveti o parere, este bine venita. Legat de conexiunea pe mufa motocicletei am facut urmatoarele: 1. ISTA/D cu Ediabas instalate pe Laptop (sunt multe tutoriale pe net, din zona auto) 2. ISTA/D in mod BMW Motorrad 3. Conectata interfata K+DCAN BMW Auto la laptop pe USB. 4. Instalata FT_Prog pentru a modifica o parte din setarile interfetei: a.invert RI # and DSR # signal b. #C0 = RXLED #C1 = TXLED #C2 = POWERON #C3 = PWRON #C4 = SLEEP 5. Pentru ca nu am adaptorul de la 16 Pini la 10 Pini am tras niste fire intre cele doua mufe: 6. Din ISTA/D se identifica motorul, iar apoi se pot face teste, măsurători, citi proceduri de diagnoza, reparații, șterge erorile, etc. Pașii sunt în mare. Pentru cine este cu adevarat interesat pot furniza suport prin telefon sau detalii aici. Thanks, Ionut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Mai 28, 2017 Share Postat Mai 28, 2017 Salut, confrati Bavarezi! Intrebare pentru voi: placute de frana sinter sau ceramice? Voi ce folositi? Avantajele si dezavantajele fiecarui tip sunt cunoscute, cu precizarea ca singurul dezavantaj al ceramicelor ar fi, teoretic, pretul. Daca as afirma ca si pe ud ceramicele ar fi in dezavantaj, as gresi? Asadar: am de unde lua placute Brembo ceramice sau sinter; culmea, ceramicele sunt cu vreo 20 de ron mai ieftine. Voi ce ati lua? E cineva care a incercat ambele variante, comparativ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.