Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Salutare baieti,

..

 

Pașii sunt în mare. Pentru cine este cu adevarat interesat pot furniza suport prin telefon sau detalii aici.

 

Thanks,

Ionut

 

Habar nu am de unde ar putea veni zgomotul ala, dar am fost impresionat de tutorial si am zis sa-ti spun. :)

 

Salut, confrati Bavarezi!

 

Intrebare pentru voi: placute de frana sinter sau ceramice? Voi ce folositi? Avantajele si dezavantajele fiecarui tip sunt cunoscute, cu precizarea ca singurul dezavantaj al ceramicelor ar fi, teoretic, pretul. Daca as afirma ca si pe ud ceramicele ar fi in dezavantaj, as gresi?

 

Asadar: am de unde lua placute Brembo ceramice sau sinter; culmea, ceramicele sunt cu vreo 20 de ron mai ieftine. Voi ce ati lua? E cineva care a incercat ambele variante, comparativ?

Eu am sinterizate si sunt multumit; le-am schimbat anul trecut, nu "mananca" asa tare din disc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am sesizat o mica problema in ultima vreme. Cand e motorul rece, ambreiajul "tine" foarte aproape de ghidon, dupa ce se incalzeste incepe sa tina din ce in ce mai departe, aproape de finalu cursei. E destul de mare diferenta, in sensul in care uneori mi-e greu sa-l mai patinez si ma trezesc la manevre la viteze mici ca mi se opreste motoru. Concomitent am senzatia ca nu mai trage cum tragea la inceput. Bine, asta poate sa fie si de la faptul ca m-am mai obisnuit eu cu ea dar oricum ..

 

Any idea ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa de dat cu parerea, posibil arcuri decalite sau alte probleme la kitul de ambreiaj. Posibil si ulei naspa/uzat.

Desi nu cred ca ar afecta, vezi si in vasul de la ambreiaj daca ai lichid suficient.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam, verific .. cat pot si ma pricep.

 

La modul serios, cine a fost la Mototehnica, cum se face cu ei ? Am trimis doua mailuri lu Tibi + telefon .. n-am primit niciun raspuns. Se practica mersu peste ei direct ? Trebuie cineva sa ma recomande ? Am gresit intreband cat ma costa o anume operatiune ? Poate suna aberant dar chiar nu inteleg ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sesizat o mica problema in ultima vreme. Cand e motorul rece, ambreiajul "tine" foarte aproape de ghidon, dupa ce se incalzeste incepe sa tina din ce in ce mai departe, aproape de finalu cursei. E destul de mare diferenta, in sensul in care uneori mi-e greu sa-l mai patinez si ma trezesc la manevre la viteze mici ca mi se opreste motoru. Concomitent am senzatia ca nu mai trage cum tragea la inceput. Bine, asta poate sa fie si de la faptul ca m-am mai obisnuit eu cu ea dar oricum ..

 

Any idea ? :)

 

Daca e ambreiaj multidisc umed, e posibil sa se comporte asa de la incingerea excesiva a motorului si, deci, a ambreiajului. In functie de modul de actionare finala a placilor de ambreiaj poti avea doua manifestari ale manetei: tine din ce in ce mai jos, pana nu mai poti debreia; sau tine din ce in ce mai sus, pana cand merge tot timpul debreiat, patineaza. La Yamaha pateam ca in primul caz iar la Honda patesc ca in ultimul. Asta doar cand le frecam offroad si excesiv.

PS. Nu conteaza modul de actionare al manetei: cablu sau hidraulic. Cauza fenomenului e dincolo, in motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sesizat o mica problema in ultima vreme. Cand e motorul rece, ambreiajul "tine" foarte aproape de ghidon, dupa ce se incalzeste incepe sa tina din ce in ce mai departe, aproape de finalu cursei. E destul de mare diferenta, in sensul in care uneori mi-e greu sa-l mai patinez si ma trezesc la manevre la viteze mici ca mi se opreste motoru. Concomitent am senzatia ca nu mai trage cum tragea la inceput. Bine, asta poate sa fie si de la faptul ca m-am mai obisnuit eu cu ea dar oricum ..

 

Any idea ? :)

Salut,

Eu sunt intr-o lupta de 30.000 km cu opritul in mers.

 

Pana la urma pare ca au fost cumulate doua probleme. Sau a fost o succesiune, neclar... Cronologic problemele au fost :

 

1. Deschidere doar partiala a unei clapete la evacuare. Am schimbat evacuarea.

imi murea cu motorul cald, cand incercam sa accelerez in 1a sau a 2a cand patinam ambreiajul. cand eram intre masini, cand incercam sa accelerez dupa ce ma asigurasem ( fara sa opresc de tot).

 

2. Calibrarea acceleratiei care inteleg ca transmitea info eronate. Ca este inchisa cand inca era deschisa sau ca este deschisa -4 % cand ar fi trebuit sa fie inchisa adica 0 %. Aici resoftat si recalibrat. Ieri am facut asta si de atunci am avut primii 60-70 km de mers in oras (Bucuresti) fara sa moara.

Ca manisfestare aici era putin diferit, se intampla sa oara in orice viteza atunci cand acceleratia era inchisa sau aproape inchisa ...

 

Deja sunt expert sa pornesc din mers :-L

 

ce este clar e ca dupa resoftare totul pare mai roz si mai bine. trage mai bine schimba mai bine si nu crapa in mers.

o fi placebo... o fi tehnica nu stiu sa zic dar pana acum e bine

 

Duminica iese din garantie :rusinica:

 

Succes ! si sper sa fie mai simplu la tine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca temperatura afisata n-am vazut sa se duca mai sus de 70-75 grade la drum .. dar in mod clar conteaza daca e motorul mai rece (cand pornesc) sau dupa ce se incalzeste .. atunci incepe sa tina spre finalul cursei, ca si cand (teoretic vorbind) s-a slabit cablul de ambreiaj (daca ar avea cablu).


» Post actualizat in 07 Jun 2017 09:16

Succes ! si sper sa fie mai simplu la tine

 

Multam, sper si eu sa nu fie ceva complicat. Desi incep sa inteleg de ce le dau nemtii asa repede .. s-a dus naibii si mitu cu boxeru nemuritor :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca temperatura afisata n-am vazut sa se duca mai sus de 70-75 grade la drum .. dar in mod clar conteaza daca e motorul mai rece (cand pornesc) sau dupa ce se incalzeste .. atunci incepe sa tina spre finalul cursei, ca si cand (teoretic vorbind) s-a slabit cablul de ambreiaj (daca ar avea cablu).

» Post actualizat in 07 Jun 2017 09:16

 

Multam, sper si eu sa nu fie ceva complicat. Desi incep sa inteleg de ce le dau nemtii asa repede .. s-a dus naibii si mitu cu boxeru nemuritor :))

La mine era foarte clar in iarna cand in primii km nu facea figuri niciodata si cand ajungeam la birou ( dupa vreo 8 km) incepea.

Ce a fost derutant, la mine, a fost ca dupa ce am reclamat problema la 30.000 km si l-au resoftat am mers 10.000 km preponderet in afara orasului asa ca nu se manifesta (eram cu problema 1 la momentul ala) si am crezut ca e ok.

Alta chestie idioata e ca la service nu aparea nicio eroare ... pana nu era sa se imprastie cineva cu el si sa-l puna direct pe tester nu-i dadeau de cap. asa am ajuns cu evacuarea schimbata...

 

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a venit si mie vineri GS-ul Rallye si sambata am facut o tura de peste 400 km, de acomodare... atat cu noua moto cat si dupa pauza de iarna.

Motocicleta nu este inca completa, la service-ul de 1000 km urmand sa-mi monteze si crashbar-ul, toba Akrapovic, proiectoarele si scaritele HP. Din pacate nici anvelopele ST2 nu au fost disponibile, cica ar fi cererea mare pentru ele si nu prea mai fac fata cu livrarile, si ca sa nu mai pierd un weekend, am ales Tourance Next.

 

attachicon.gif17792444_10212543062681374_2112278653_n.jpgattachicon.gif17671054_10212543077801752_112903896_n.jpg

 

Pe langa cele trei pachete si alarma, am mai pus ceva accesorii (originale BMW): cele trei case-uri, scutul enduro, protectiile de cilindri, cele mai sus mentionate, aparatorile de apa/noroi pt. roata spate pe cadru (astea ar fi new entry si nu sunt scumpe). Si bineinteles noul Navigator 6.

Pentru ca-mi place sa merg in picioare mi-am pus inaltatoare de ghidon de la Wunderlich (cele care si aduc ghidonul putin mai in spate) dar si cate ceva de la Rizoma: talpa de cric (arata mult mai bine decat cea de la TT), capacele de lichid de la manete si busonul de ulei (astea mi-ai placut ca sunt cu albastru si se asorteaza bine cu restul motocicletei :D )

 

Suspensia sport cu care se lauda Rallye nu m-a interesat fiind si mai rigida si mai inalta. Si mai exista pachetul pasager care contine setul de sei normale (in loc de saua Rallye), cricul central si parbrizul normal...

 

Primele impresii dupa cca. 450 km... in primul rand, imi place tare mult cum arata :) Apoi cutia de viteze este clar imbunatatita, nu am ce-i reprosa, si quick shifter-ul schimba mai bine. M-a impresionat placut saua... este clar mai comoda la mers in picioare, imi place si cum se sta pe ea ca nu ma mai opresc in saua pasagerului si imi pot schimba pozitia in mers dar ma asteptam sa fie mai incomoda insa nu a fost cazul. Imi place si faptul ca ESA se regleaza automat (cu/fara pasager/bagaj).

Ce nu-mi place: sistemul keyless (incepand cu telecomanda care are butonul de scos cheia pus total aiurea), cu cheia ma miscam mai rapid, asta trebuie scoasa din butucul case-ului ca sa poti umbla la bagaje. Ma rog,chestie de obisnuinta poate. Pe de alta parte este mai comod s-o ai doar in buzunar, la banzinarie etc. Si faptul ca au renuntat la un bec martor de semnalizare, adica la bord acum este un singur bec de semnalizare in loc de doua.

Restul, mai vad pe parcurs.

Am avut si eu ocazia sa merg cu gs rallye cativa zeci de km. Probabil sunt multe diferente fata de lc-ul meu din 2014, dar cutia de viteze mi s-a parut extraordinara, pot spune chiar perfecta. Am condus destul de multe mobre, dar nu imi amintesc sa fi condus vreuna cu o cutie de viteze ca a gs-ului asta. E nemaipomenit de silentioasa si vitezele se schimba excelent de usor. Cred ca dincolo de alte imbunatatiri la frane, plecare din panta, bord, si celelalte care or mai fi, cutia de viteze e marele plus la modelul nou. :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca temperatura afisata n-am vazut sa se duca mai sus de 70-75 grade la drum .. dar in mod clar conteaza daca e motorul mai rece (cand pornesc) sau dupa ce se incalzeste .. atunci incepe sa tina spre finalul cursei, ca si cand (teoretic vorbind) s-a slabit cablul de ambreiaj (daca ar avea cablu).

» Post actualizat in 07 Jun 2017 09:16

 

Multam, sper si eu sa nu fie ceva complicat. Desi incep sa inteleg de ce le dau nemtii asa repede .. s-a dus naibii si mitu cu boxeru nemuritor :))

 

Ambreiajul functioneaza cu lichid de frana sau cu ulei? Daca merge cu DOT4 sau DOT5.1, e posibil sa se fi contaminat cu apa (e f. hidrofil) si cand se incinge lichidul, apa din el se evapora si se inmoaie maneta. E acelasi fenomen ca atunci cand cobori serpentine si franezi exclusiv cu spatele. La finalul coborarii ti se inmoaie pedala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"BMW R-series and K-series motorcycles dating from 2004 onward possess a hydraulically-actuated clutch system. This system differs from ‘normal’ practice by utilizing a conventional mineral-based hydraulic fluid instead of DOT 3 or DOT 4 brake fluid. Such mineral-based fluids have the advantage of greatly-extended replacement intervals, since mineral oils are not hygroscopic (i.e. do not absorb moisture)."

 

Sursa: http://www.ukgser.com/technical/nick/Clutch%20bleeding%20(All%20BMW%20Motorrad%20models,%20%2704%20on).pdf

 

Deci se pare ca nu .. desi totusi o operatiune de bleeding se face din cand in cand. Poate asta trebuie facut.


» Post actualizat in 08 Jun 2017 06:56

Am avut si eu ocazia sa merg cu gs rallye cativa zeci de km. Probabil sunt multe diferente fata de lc-ul meu din 2014, dar cutia de viteze mi s-a parut extraordinara, pot spune chiar perfecta. Am condus destul de multe mobre, dar nu imi amintesc sa fi condus vreuna cu o cutie de viteze ca a gs-ului asta. E nemaipomenit de silentioasa si vitezele se schimba excelent de usor. Cred ca dincolo de alte imbunatatiri la frane, plecare din panta, bord, si celelalte care or mai fi, cutia de viteze e marele plus la modelul nou.

 

Poate la anu il vand si ma bag la una din asta noua. Pana atunci poate fac un drive test la BMW :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Intrebare (pentru un prieten ca sa nu ma mai injurati pe mine :D) - si-a batut cineva capul cu pus disk de ambreiaj cu arcuri pe GS? gen:http://advrider.com/index.php?threads/180mm-clutch-disk-bmw-vs-vw.551097/

Un pret decent la o placa de presiune pentru RT 2005 stie cineva (o sursa am gasit la 1250 doar placa OEM)?

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

am eu o placa de presiune de GS, care merge la RT, acum nu stiu exact ce generatie.

 

LE: Legat de discul cu arcuri, nu stiu de ce ti-ai bate capul, mai ales ca pe input shaft exista un damper care are exact rolul arcurilor.

 

Thanks,

Ionut

Editat de zyonbv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

am eu o placa de presiune de GS, care merge la RT, acum nu stiu exact ce generatie.

 

LE: Legat de discul cu arcuri, nu stiu de ce ti-ai bate capul, mai ales ca pe input shaft exista un damper care are exact rolul arcurilor.

 

Thanks,

Ionut

 

Este noua placa?

De ce? - pai simplu - ca au facut o idiotenie (acel damper care preia socul se misca metal pe metal si in timp se uzeaza/rupe).

Prefer sa tin zona de uzura in afara cutiei - la discul de ambreiaj care oricum este un consumabil.

In plus discul auto calca pe distanta mai mare pe ax - OEM avand suprafata mica in timp iarasi apare uzura si in canelurile de la ax ...

 

numai bine,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Intrebare (pentru un prieten ca sa nu ma mai injurati pe mine :D) - si-a batut cineva capul cu pus disk de ambreiaj cu arcuri pe GS? gen:http://advrider.com/index.php?threads/180mm-clutch-disk-bmw-vs-vw.551097/

Un pret decent la o placa de presiune pentru RT 2005 stie cineva (o sursa am gasit la 1250 doar placa OEM)?

 

numai bine,

paul

Doamne Dumnezeule si Maicuta Domnului, stiu ca sunt pacatos, stiu si ca nu ma voi schimba (cel putin nu in secolul curent), dar am si eu o rugaciune: spune-mi ca e vorba de 1250 de lei, nu de euro! Caci a ta e slava si... etc. Doamne-ajuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doamne Dumnezeule si Maicuta Domnului, stiu ca sunt pacatos, stiu si ca nu ma voi schimba (cel putin nu in secolul curent), dar am si eu o rugaciune: spune-mi ca e vorba de 1250 de lei, nu de euro! Caci a ta e slava si... etc. Doamne-ajuta!

:))))

lei, lei ... scuze de bataile de inima!

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 1200 nu ai nici o problema la ambreiaj, nu cauta sensul acolo unde nu e :) Pune un disc OEM sau aftermarket si da-te cu el pana se gata, dupa care repeti :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Cate persoane știi ca au avut probleme cu Damperul ala? Mai ales sa fie vorba de el spart. Iar pe lângă asta, problemele au apărut la modelele pana in 11/2006 unde rulmentul de pe inputshaft(cel dinspre ambreiaj) este subdimensionat, iar arcul care tensionează nu are ghidajul pentru centrare pe ax.

 

Legat de uzura din cutie, dacă ai ulei bun tot timpul si varianta revizuita nu o sa ai probleme niciodată cu ea. Placa pe care o am este folosita, dar in stare buna.

 

btw, stie cineva ce face bleed testul facut cu Reihngold(toolul oficial BMW) sau GS911 (daca exista la GS911)?

 

Thanks,

Ionut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rulate de la reprezentanta pana acasa nu sunt tocmai noi...

Si ca idee, NOI:

Michelin Anakee 3 170/60R17 - 513,09 LEI

Michelin Anakee 3 120/70R19 - 408,87 LEI

 

*cu livrare gratuita

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 1200 nu ai nici o problema la ambreiaj, nu cauta sensul acolo unde nu e :) Pune un disc OEM sau aftermarket si da-te cu el pana se gata, dupa care repet

eh ... mai apar probleme si la 1200.

Dintre putinii mei amici cu gs1200 - la 4 dintre ei le curge simeringul din spatele discului. La 2 dintre cei 4 le scoate ambreiajul un zgomot la neutru ca o masina de cusut. Daca tragi maneta de ambreiaj - dispare. Pp. zgomot in cutie (de la un rulment) sau disc pe ax dar inca nu am ajuns sa desfacem.

Si nu, nu vreau sa accept ca asa fac toate.

 

Salut,

 

Cate persoane știi ca au avut probleme cu Damperul ala? Mai ales sa fie vorba de el spart. Iar pe lângă asta, problemele au apărut la modelele pana in 11/2006 unde rulmentul de pe inputshaft(cel dinspre ambreiaj) este subdimensionat, iar arcul care tensionează nu are ghidajul pentru centrare pe ax.

 

Legat de uzura din cutie, dacă ai ulei bun tot timpul si varianta revizuita nu o sa ai probleme niciodată cu ea. Placa pe care o am este folosita, dar in stare buna.

 

btw, stie cineva ce face bleed testul facut cu Reihngold(toolul oficial BMW) sau GS911 (daca exista la GS911)?

 

Thanks,

Ionut

Dintre cunoscuiti - unul. si nu, nu este problema de rulment.

Merci de placa - omul vrea noua.

Oricum nu cred ca este o solutie de pus disc cu arcuri pentru ca este prea mare diferenta de greutate si pot sa apara probleme din cauza asta. Deci ar ramane doar avantajul de contact pe o suprafata mai mare a canelurilor.

 

Bleed testul (cel putin la gs911) din cate stiu eu scoate aerul din circuitul intern al unitatii abs. Nush daca ajuta sau nu.

Dar sigur cand il faci se aud cum sunt activate ciclic valvele de la abs.

 

numai bine,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok. Ca sa fiu extrem de riguros, gumele au exact 5,7 km. Greseala mea.

In ceea ce priveste pretul, am scanat in viteza netul si am gasit, pe stoc, cel mai ieftin la 1050 RON setul.

 

Sunt convins ca daca e cineva cu adevarat interesat, vom gasi o solutie fara sa ne batem joc unul de altul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...