Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

A facut cineva revizie furca fata ?

 

Thanks,

Ionut

Merci de detalii. Furca fata am schimbat eu uleiul - e super simplu - probabil operatia cea mai complicata o sa fie realinierea jambelor in jugul inferior.

Si cel putin la mine a mai fost o surpriza cand odata slabite tijele - coboara libere :D.

Desfacaut si verificat - uleiul era in foarte buna stare - probabil pentru ca are doar rol de ungere (nu cred ca l-a schimbat cineva de cand a iesit din fabrica).

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

. zgomot in cutie (de la un rulment) sau disc pe ax dar inca nu am ajuns sa desfacem.

Se diminueaza schimband tija impingatoare de la ambreiaj. Treaba de o ora cu cafeaua aferenta.

post-72311-0-26804300-1497905155_thumb.jpg

Stanga 0 km, dreapta 130000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se diminueaza schimband tija impingatoare de la ambreiaj. Treaba de o ora cu cafeaua aferenta.

attachicon.gifpushrods.jpg

Stanga 0 km, dreapta 130000 km.

Salut,

Merci - a fost inlocuita ...nici o modificare de zgomot. Eu mi.am explicat ca uzura tijei este compensata din cursa pistonului din slave.

Probabil o sa stim sursa sigura atunci cand se va da cutia jos.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca problema este de la imput shaft, se rezolva doar prin inlocuire. Zgomotul facut il auzi foarte clar in partea din spate a cutiei de viteze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal cred ca chestiile astea, ca si cardanele rupte and stuff, vin de la o exploatare necorespunzatoare a mobrei. Ea saraca iti inspira incredere si se tine f bine si in conditii naspa de mers. Dar cand ai impresia ca ai sub tine un 530 exc sau ceva de genul asta dar de fapt e un GS... cam asta se intampla... O tine la cateva ture mai dure, niste sarituri etc, dar cand faci obicei din asta cu ditamai vaca... o cam frangi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele din poza, stanga cea veche, dreapta cea noua. :D

 

stiu cum sunt si inauntru, pe una am desfacut-o complet, dat rulemtii jos.. :D

Bravo!

Nu ai ceva poze reprezentative cu defectul de rulment?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, cam nasol. O sa verific si eu azi, sa vad daca e ceva vizibil deranjat pe sub garnitura aia. Observ ca mai toate accidentele au avut loc in offroad. Damn marketing ..

 

O lista de linkuri (cumva derivate din FB-ul ala):

 

https://www.facebook.com/GS1200ForkIssue

https://xladv.com/topic/1060-gsgsa-fork-stanchion-problems/

http://tonaestrada.com.br/atencao-risco-para-os-proprietarios-de-bmw-gs-1200-e-gs-1200-adventure/

https://www.facebook.com/hashtag/bmwfatalflaw?source=feed_text&story_id=10158922677750603

http://www.motorcycle-usa.com/2013/04/article/bmw-recalls-r1200gs-for-fork-issue/

 

Am sunat ieri la Bavaria Otopeni dar .. nu se stia nimic. Sa vad daca ma contacteaza cineva inapoi ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal cred ca chestiile astea, ca si cardanele rupte and stuff, vin de la o exploatare necorespunzatoare a mobrei. Ea saraca iti inspira incredere si se tine f bine si in conditii naspa de mers. Dar cand ai impresia ca ai sub tine un 530 exc sau ceva de genul asta dar de fapt e un GS... cam asta se intampla... O tine la cateva ture mai dure, niste sarituri etc, dar cand faci obicei din asta cu ditamai vaca... o cam frangi.

Salut,

 

Eu zic ca e mai simplu de atat.

Foarte fain gandit telelever-ul dar au mai economisit un pic de material/cost la jambe pentru modelul nou.

Dupa cum arata deformarile - nu este din cauza proastei capsari ci pur si simplu material prost in jamba. Axul "dopului" din capatul de sus (care teoretic are un mic joc elastic fata spate in bucsile din jugul superior) la un moment dat nu mai preia bucsa jocul ... se deformeaza jamba si se ovalizeaza - jocul se muta acolo. Bratara de la Dan ajuta sa nu se mai deformeze tija in zona superioara ...

Problemele grave nu apar brusc ... ci in timp. Incet incet se ovalizeaza jamba si la un moment data se smulge.

Da, folosit in teren denivelat - ajunsul in capat de cursa la telescopul fata cauzeaza stresul cel mai mare.

 

http://www.gs-enduro.de/pics/pics_ani/ani_telelever.gif

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut si eu la cineva piesele in cauza, dupa un accident minor. Ambusitarile alea sunt o gluma. Credeam ca e clasic, cu filet, der am avut o surpriza. Nu am inteles logica, dar probabil ca cineva ate o explicatie logica. Pacat pt imaginea brandului. Citeam pe niste grupuri pe FB ca unuii vroiau sa achizitioneze noul LC si brusc se gandesc de 2 ori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...