Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

 

Cumpăr un cardan de R 1200 GS Adventure 2008. Al meu mai avea puțin și mă lăsa pe drum.

 

O zi buna !

Am eu unul de GS 2008 cu 40k km in stare foarte buna la 800lei.

Eu l-am inlocuit (din principiu) cu unul de la Emerald la care se poate face mentenanta - gresoare si dampere.

daca te intereseaza - dai tu un semn.

 

numai bine,

paul

» Post actualizat in 06 Jul 2017 07:38

Am eu unul de GS 2008 cu 40k km in stare foarte buna la 800lei.

Eu l-am inlocuit (din principiu) cu unul de la Emerald la care se poate face mentenanta - gresoare si dampere.

daca te intereseaza - dai tu un semn.

 

numai bine,

paul

si de fapt mai am inca unul (35k km) tot in stare foarte buna pe care l-am luat eu de backup in trecut dar este fix in aceeasi stare.

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu functii GPS, tel, media etc integrate.

 

Inteleg ca functia GPS va fi una basic, doar cu sageti, fara harta, rute etc si ca un navigator tot va fi necesar. Suficienta insa pt cand mergi de colo-colo si nu mai aveai si navi la tine.

Si mai ales nu mai trebuie sa ai ai navi pt conexiunea cu telefonul (stiu ca se putea si fara dar fara navi era mai nimic fara display si trebuia sa schimbi mereu conexiunile intre ele). Acum cu bordul nou va fi mult mai simplu.

 

 

The arrow navigation in the form of turn-by-turn arrow directions directly in the TFT display and provides very precise turn indications including lane guiding. Last destinations or points of interest can also be called up directly using the TFT display. This basic navigation is especially interesting for motorcyclists who want to handle everyday riding or short trips comfortably without having to take any additional equipment along.

For touring riders with higher demands, the BMW Motorrad Navigator is still recommended since it provides specifically optimised navigation for motorcyclists and features the respective planning and routing functions. The Navigator is also operated using the multi-controller. The operating focus can be simply transferred from the TFT display to the Navigator.

Ce nu imi este prea clar este cum si ce se va conecta... adica, in prezent telefonul (si muzica) intra prin Navi, la bordul nou vei conecta casca la bord dar ce faci cu tot ce tine de navi (ghidare, atentionari radare si info trafic). Vom vedea...

-------------------------------------------

Iata si Adventure Rallye. Oricum, in afara de noul bord cu conectivititate, proiectoare redesenate si emergency call (toate optionale, bineinteles) nu e mai nimic nou fata de GS-ul 2017.

post-9546-0-74122300-1499413759_thumb.jpg

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macar e mai usor sau ajung incet incet la 400 kg ?

 

Nu prea inteleg intrebarea... Tehnic nu s-a schimbat mare lucru deci nu vad motive concrete de crestere.

Ca idee, GS este destul de usor la clasa lui cu cele 244 kg; iar varianta Adv cu cele cca 263 kg (cu plinurile facute) avand si 10 L de benzina in plus, si crashbar (motor + rezervor) si alte chestii in plus care mai atarna, nu mi se pare ca ar fi prea greu. Si na, cine nu vrea, nu trebuie sa ia matahala de Adv, este doar o varianta derivata din modelul de baza. Repet, sa nu uitam si clasa din care fac parte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era doar haz de necaz. Triumph Tiger Explorer are 287 kg plin. Comparativ, GS-ul pare usor. Chiar si Adventure e mai usor. Dar totusi, mie unu mi se par foarte grele .. pentru offroad. Chiar si ocazional, cand poate te bagi singur. Si la un moment dat tre sa dai nitel inapoi, sa faci niste manevre pe loc, etc .. stii cum zic :D

 

Oricum, bordu asta nou e misto dar sper sa le faca macar mai durabile, ca probleme asta cu furcile nu da deloc bine.

Editat de Xandros
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu problema cu clapeta din evacuare . Nu s-a deschis cum trebuie odata si nu a pornit mobra plus verifica motor la vreo saptamina tot dupa o pornire greoaie . Treaba cu ea e ca aparatoarea de plastic de deasupra e cam nasol proiectata pt ca permite intrarea de mizerie din fata . Treaba asta cumulata cu un mers mai mult in oras a dus la proasta ei funcionare. Rezolvari : dat jos evacuarea finala si capacul de protectie al clapetei , dupa care dat degripant la greu . Merge perfect . Sau varianta mai putin ortodoxa : scos mufa distala de la motorasul care actioneaza clapeta. Da verif motor pe ceas dar mobra merge fara probleme pt ca clapeta ramine pe deschis . Partea buna e ca da tot ce poate de la 1000 rot/ min si motorul respira mai bine si e mai vioi( se simte de la prima plecare de pe loc) . Partea mai putin buna e ca nu prea se mai simt diferente pt moduri rain/ road/dinamic. Daca ma hotarasc sa pun mufa la loc cred ca voi face curatarea asta la fiecare inceput de sezon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-as bucura sa faca ceva imbunatatiri la jambele alea din cauza carora , acum multi cam stau cu ele prin service.

» Post actualizat in 08 Jul 2017 14:21

Ma refer la modelele 2013-2017 pentru care s-a facut rechemarea ca isi rupea lumea capu cu ele in offroad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce porcarie.

unde sunt mobrele alea cu 2 ceasuri, unu pt turometru, unu vitezometru si p elanga ele cateva becuri esentiale, nu un telvizor la care sa iti trebuiasca manualul ca sa vezi ca ai ramas fara benzina ?

Editat de ZIDU'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nush daca nu e facut de Continental cadranul. E the future chestia asta, cu touch si ale ale, poate gps, samd. Blade runner baby

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce porcarie.

unde sunt mobrele alea cu 2 ceasuri, unu pt turometru, unu vitezometru si p elanga ele cateva becuri esentiale, nu un telvizor la care sa iti trebuiasca manualul ca sa vezi ca ai ramas fara benzina ?

iatz ural
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu siguranta o sa imi pun folie de sticla pe display, ca sa nu se zgarie de la offroad, evident.

 

ma intreb cum o sa fie recall-ul pentru cryptowall pe chestia asta.

Editat de laurmlau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

cu siguranta o sa imi pun folie de sticla pe display, ca sa nu se zgarie de la offroad, evident.

 

ma intreb cum o sa fie recall-ul pentru cryptowall pe chestia asta.

 

De la ce ????? :crack: :crack: :crack:

Asta a fost mega LOL.

Scuze, dar chiar am ras cu pofta, cat se poate de instantaneu si total nesimulat.

 

Uite cum facem. Eu chiar ma uitam la episodul asta foarte misto.

Asta inseamna off-road la nivel de abc dpmdv. Baza bazelor, carevasazica.

Daca tu crezi ca poti face asa ceva cu 1200 Gs, atunci mega hi5, esti un profi.

Desi eu zic ca nu are nici o taina asocierea. Parerea mea, ca de obicei.

Link:

 

Adventura, da. Off-road... LOL again. Da, stiu, as always, "the devil is in the details (semanthics)"

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

De la ce ????? :crack: :crack: :crack:

Asta a fost mega LOL.

Scuze, dar chiar am ras cu pofta, cat se poate de instantaneu si total nesimulat.

 

Uite cum facem. Eu chiar ma uitam la episodul asta foarte misto.

Asta inseamna off-road la nivel de abc dpmdv. Baza bazelor, carevasazica.

Daca tu crezi ca poti face asa ceva cu 1200 Gs, atunci mega hi5, esti un profi.

Desi eu zic ca nu are nici o taina asocierea. Parerea mea, ca de obicei.

Link:

 

Adventura, da. Off-road... LOL again. Da, stiu, as always, "the devil is in the details (semanthics)"

Eu zic ca veriga slaba e pilotul, motorul poate multe...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...