Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Vizitator _Raul_

Acum ceva timp lumea povestea pe forum ca achiziționează ulei Shell pentru motocicleta de la benzinăriile Lukoil.

Sper sa te ajute cu ceva informația asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu exista in magazine Shell Advantec. Si eu am nevoie doar de 1 L. Sa completez.

Daca iti puneai localizarea la profil, asa cum ar fi normal, intelegeam daca ai vreun dealer BMW in zona ta ;) Deci uleiurile BMW le gasesti la o rep. BMW Motorrad. Daca nu, pui ceva echivalent.

 

Dar intrebarea e alta: imi mananca ulei LC-ul? Eu la fosta, in 3 ani, nu am completat niciodata, desi trag de motor. Iar cu asta noua n-am decat vreo 3500 km si nu e cazul.

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce se face in recall-ul de la furca

 

Pentru ca la GSA-ul meu 2015, computerul de bord se incapataneaza sa imi arate din cand in cand ca am un bec ars la stopul de frana cu LEDuri, am fost ieri cu motorul la service la BMW Motorrad in Viena.

Parte din protocolul de admitere in service este o inspectie generala a intregului motor, ca sa vada pe ce alte chestii ar putea sa-ti mai ia banii, daca tot esti acolo! :P Si dupa ce s-au uitat la tot motorul, le zic "Dar furca nu o verificati?". Si incepe procesul, exact ca in video. Jos cauciucul, bagat foita de 0.2mm intre tub si capac si... de unde baiatul era tot un zambet, fata lui devine foarte serioasa. Foita a intrat complet. Il cheama pe seful de service, mai verifica si el o data. Foita la fel de incapatanata, nu vrea sa ramana pe afara. Isi soptesc ceva intre ei, apoi dispar in service si reapar dupa cateva minute: "O sa va schimbam furca astazi".

 

Deci informatiile din filmuletul ala sunt adevarate, iar campania chiar se intampla. Pentru ca nu au inca stoc de piese suficient de mare, inca nu au facut recall-ul public, dar daca te duci si le ceri verificarea, o efectueaza si in caz de ceva, pot sa intervina.

Daca aveti ture mai lungi (si mai grele) programate in viitorul apropiat, cred ca e o idee buna sa treceti din proprie intiativa pe la service. Altfel sigur vor lansa curand si o chemare publica in service.

 

Pacientul, dupa operatie:

IMG_20170721_143219_879.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa-mi prezint si io babaciunea, 1200 GS din 2004, cam ramolita dar mi-a cazut cu tronc. Momentan este beteaga de jamba stanga, are nevoie intr-un viitor de kit de ambreiaj si de o vopseala mai ok. Este trecuta prin multe maini dar inca se tine bine. Dupa un an de dat pe tot ce inseamna GS de la 2004 la 2016 asta este modelul cu care m-am impacat cel mai bine si sper sa ma plimbe mult si bine.

post-72311-0-59937800-1501105394_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa un an de dat pe tot ce inseamna GS de la 2004 la 2016 asta este modelul cu care m-am impacat cel mai bine si sper sa ma plimbe mult si bine.

 

Hai sa-ti traiasca ! Eu sunt curios de ce tocmai cu asta te-ai impacat cel mai bine. Daca nu e secret :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multzam fain, asemenea si voua.

De ce am ales babaciunea? Minim de electronica (nu are nici macar senzor de nivel de ulei), ciclistica, pozitia in sa si suspensia mai moale. Sunt mai de moda veche si nu ma da pe spate abundenta de electronica de pe ultimele modele, sau gramada de butoane. Nu zic nu, e interesant cand are ASC, ESA, Cruise Control, Riding Mode, etc, dar nu le folosesc, deci raman la basic mode. Cat despre performante, nu ma grabesc nicaieri, 98 de gloabe si o viteza de croaziera medie de 110 km/h sunt arhisuficiente.

 

Dupa ce te dai cu mai multe modele, uneori si 3 in aceeasi zi, incepi sa vezi si micile diferente dintre generatii, fie air cooled sau liquid cooled. Babaciunea si un GS din 2008 ce mi-au intrat la suflet, pe locul 2 ar fi generatia DOHC, iar din gama LC doar Adventure-ul ce mi-a placut in mod deosebit.

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i trebe esa & co, daca are senzorul Hall e suficient pt a te lasa in drum... electronic :P

Nu-i bai, am masina si remorca, sun acasa si se rezolva. :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Schimb si eu agregatu si eram interesat de 1200 gsa dohc. Ce hibe are? De ce anume sa ma feresc? E vreun an cu probleme?

Am inceput sa citesc topicu din scoarta-n scoarta da-s abia pe la pagina 100 si ceva, e mult offtopic si e greu de parcurs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce hibe are? De ce anume sa ma feresc? E vreun an cu probleme?

 

Pai daca de exemplu Harea este al treilea postator pe topicul asta cu 456 (!) posturi, cum vrei sa nu fie plin de off-topic? :D

Nu mai pierde vremea cu cititul aici, ia ce-ti permiti (dohc sau LC).

 

An cu probleme nu exista ca nu e vorba de generatie noua.

Ca si hibe eu nu stiu decat ca e posibil sa te lase simeringul sau chiar rulmentul la cardan. Dar din cate stiu la 1150 este similar. Repet, vorbim de "posibil".

Consumul de ulei mi s-a parut maricel la dohc, in primii 10k km binisor peste 1L apoi spre 1L. Dar nu-i departe de 1150 nici aici si, normal, conteaza si cum te dai la ea.

Eu in vreo 37k n-am schimbat decat butonul de proiectoare dar si ala poate ca mergea curatat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimb si eu agregatu si eram interesat de 1200 gsa dohc. Ce hibe are? De ce anume sa ma feresc? E vreun an cu probleme?

Sa verifici capacele de la pompa de benzina si retur sa fie modelul cu ring-uri de metal unde se infileteaza conectorii de la furtune, daca faca parte din lotul cu recall pentru flansa de la roata spate (in baza VIN-ului). Uneori mai oxideaza mufa de la releul de pe pompa de benzina si nu o sa porneasca.

IN rest, sa fie intr-un ceas bun.

 

Am scos babaciunea la un drum pana pe Cheia sa vad daca ne intelegem pe curbe mai stranse, si am ramas placut surprins. Nu mai ma tin pe mine balamalele la ce poate ea, asa ca tre' sa ies mai des la antrenamente. :D

post-72311-0-26211400-1501487635_thumb.jpg

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Schimb si eu agregatu si eram interesat de 1200 gsa dohc. Ce hibe are? De ce anume sa ma feresc? E vreun an cu probleme?

Am inceput sa citesc topicu din scoarta-n scoarta da-s abia pe la pagina 100 si ceva, e mult offtopic si e greu de parcurs.

suna ma....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbesc de DOHC, ca asta stiu: ideal ar fi sa nu aiba senzorul de benzina panglica, ci cel cu plutitor, iar butonul pentru proiectoare se poate curata, dar nu ajuta prea mult, pentru ca se fapt de uzeaza o urechiusa mica de plastic in interior (si asta de la vibratii, nu de la actionare). Sunt la al doilea si ma pregatesc sa-l caut pe urmatorul. Rulmentii de la cardan ii trec la consumabile (sunt la al treilea set), dar conteaza cat de incarcat si pe unde mergi cu ea. Desigur, si cat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...