Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca e cineva curios de preturi la bavaria. Am dat 530ron la schimb ulei si filtru la gsa 30k km. Mult sau putin, am vrut stampila in carte

deci ai platit pentru

4 litri ulei si 1 filtru ulei 530 ron?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e cineva curios de preturi la bavaria. Am dat 530ron la schimb ulei si filtru la gsa 30k km. Mult sau putin, am vrut stampila in carte

 

Adica fara ulei grup, sincronizare, joc valve etc? Eu stiu ca stampila se pune pentru inspectia completa... ca viitorul cumparator sa aiba incedere ca s-a facut totul la timp conform cartii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am idee de ce, dar de multe ori raspund destul de inexact. Raspunsuri de genul nu stim exact, depinde ce trebuie facut, in jur de suma X dar poate varia cu +/-30-50%

 

Pai vad ca de aici de pe forum a primit acelasi drac, de la 1000 la 1300 ron... deci tot 30% :D

» Post actualizat in 11 Aug 2017 17:05

Pai stai un pic, nu ti se pare normal sa varieze pretul in functie de ce e de facut la ea? Ai niste operatiuni standard de facut (schimb ulei, verificari, etc.) plus unele obligatorii doar in cazul in care se impun dupa verificarea anterioara (placute de frana uzate => schimb, adica placute noi + manopera).

 

In principiu NU ai dreptate. O inspectie de 10k km are pret fix, o manopera in puncte, un pret la ulei, filtru etc. Asadar, un raspuns de genul "service-ul de 10k km va costa x RON dar se pot adauga costuri suplimentare in caz ca este necesar, exemplu placute frana". Si similar pentru orice alt interval de km (de ex. la 40k adaugi cureaua, bujiile, filtre etc. Deci o factura proforma se poate face pentru ceea ce este obligatoriu/firesc de facut.

 

La 10k, mai ales ca este inca in garantie, nu prea mai ai ce plati in plus. Chiar si placutele de frana... eu am spus ca este inacceptabil si mi le-au exclus din factura. Recunos, citisem prin reviste ca au avut problema asta atunci.

» Post actualizat in 11 Aug 2017 17:08

Cam asa tin si eu minte ca am dat parca, undeva 1100-1300 lei. Depinde cred daca iti schimba si placutele de spate (care se duc f repede...).

 

Asta a fost valabil doar la inceput, 2013/14 pana au inlocuit tipul de placute. Mie in 2014 mi le-au schimbat pe culanta la 10k si apoi pana la 32k cand am dat-o, cele din spate nu au mai fost de schimbat, acum la noul proprietar are cam 37k si inca sunt ok.

Pe cele de fata le-am schimbat prima oara pe la 28k parca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu scarba pe care o dezvolt fata de Bavaria, acum ceva timp am sunat de nici nu mai stiu cate ori + mail ca sa aflu un spanac de pret pentru o piesa. Se pare ca "imparatii" de la piese moto erau mult prea ocupati sa-mi ofere aceasta informatie. Stateam la telefon si o auzeam pe fata de la receptie cum practic aproape se ruga de unul din ei sa vina la tel dar nu s-a putut. Baiatu' era ocupat.

Incerc sa inteleg cum poate functiona acea afacere cu astfel de atitudine.

Sincer sa fiu, daca prin absurd as fi conditionat sa fac service-ul si piesele doar la Bavaria, as renunta la BMW fara sa clipesc, chiar daca imi place la nebunie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce a enumerat KHK mai sus plus ulei cutie, bujii, curea alternator, filtru aer si desigur ulei si filtru motor cca. 1500 lei la revizia de 70K prin august anul trecut. Sincer, am fost extrem de mulțumit de mecanicul ce a lucrat la ea, însă despre customer service subscriu si eu la cele rele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ala a fost pretul. La 30k doar schimb de ulei se face. Revizia mare e din 20 in 20 mii conform cartii. Customer support e de (cuvant urat). Omu ala cred ca e autist. Cu ocazia asta am fost si pt rechemarea pt verificare furca si cica mi au pus bucse. Asta nu a costat nimic ca e worldwide bmw

Editat de DiarM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ala a fost pretul. La 30k doar schimb de ulei se face. Revizia mare e din 20 in 20 mii conform cartii.

 

Inteleg ca ai LC, aici suntem insa pe topicul "racitilor cu aer" si de aici nedumerirea mea. Pentru ca altfel, fiind deja la al patrulea boxer detinut, dintre care doua LC, cam am habar ce si cand se face :)

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Referitor la problemele cu Bavaria...

Exista in trecut (nu am rabdare sa-l caut) un topic, parca aici la sectiunea enduro-tourinng, dedicat plangerilor si discutiilor pe tema AB. Eu cred ca, daca mai toti nemultumitii si-ar explica acolo problemele, dar nu supeficial ci cu date si nume concrete, si s-ar tot aduna, plangerile ar deveni cu adevarat credibile si cumva toate acele informatii ar putea fi folosite totusi intr-o discutie fie cu managementul AB, fie cu BMW Romania, fie cu BMW Germania, poate totusi s-ar misca ceva.

 

As avea mai multe de spus si de comentat dar suntem off-topic. Daca se reactiveaza topicul mentionat, putem vorbi mai multe acolo, on-topic. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg ca ai LC, aici suntem insa pe topicul "racitilor cu aer" si de aici nedumerirea mea. Pentru ca altfel, fiind deja la al patrulea boxer detinut, dintre care doua LC, cam am habar ce si cand se face :)

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Referitor la problemele cu Bavaria...

Exista in trecut (nu am rabdare sa-l caut) un topic, parca aici la sectiunea enduro-tourinng, dedicat plangerilor si discutiilor pe tema AB. Eu cred ca, daca mai toti nemultumitii si-ar explica acolo problemele, dar nu supeficial ci cu date si nume concrete, si s-ar tot aduna, plangerile ar deveni cu adevarat credibile si cumva toate acele informatii ar putea fi folosite totusi intr-o discutie fie cu managementul AB, fie cu BMW Romania, fie cu BMW Germania, poate totusi s-ar misca ceva.

 

As avea mai multe de spus si de comentat dar suntem off-topic. Daca se reactiveaza topicul mentionat, putem vorbi mai multe acolo, on-topic. ;)

 

Atata vreme cat sunt multi pasionati care cumpara, who cares?

Banii multi nu si-i fac din reparatii sau intretinere, ci din vanzari.

Eu m-as duce in Ungaria pentru revizii.

Altfel, am dat 500 de lei (ma rog $107), pe 6L de ulei pur sange 0-50 nu de 20W40, :lol:

 

 

 

» Post actualizat in 13 Aug 2017 15:59

Nu merge modificat cu gs9111...din amintiri distanta este de 200m si nu se poate anula/modifica nici cu diagnoza OEM.

 

numai bine,

paul

 

 

Inca o prostie.

Daca distanta e de 200m si mai ai inca 25 de m, se opreste semnalizarea cu 25 de metrii pana in intersectie.

Daca insa dupa 150m mai dai odata semnalul, nu ti se ia in considerare, si se opreste tot la 200m de la comanda initiala.

Asa ca ori trebuie sa fii atent sa re-pornesti semnalul DUPA ce s-a oprit, ori il opresti manual si il pornesti din nou.

 

Made in Bavaria

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

De ieri am intrat si eu in clubul celor cu 1200 cmc. Model 2011, 30.400 km, Esa, Asc, Rdc, luata de la un dealer Bmw din .de si adusa in tara de adrian45 (un baiat de nota 10 pe care-l recomand si eu, daca mai era nevoie)...

Vreau sa le multumesc celor care m-au ajutat si suportat in ultimele saptamani, nu dau nume, se stiu ei. Am avut de ales intre Lc si dohc, o decizie destul de grea pentru mine. Am ales dohc si nu-mi pare rau nici o clipa. Trecerea de la 2003 Gsa la 1200 dohc, este destul de mare. Inca ma obisnuiesc cu motorul care e fenomenal, trage intr-un mare fel si suspensia electronica e de vis.

So, this is Bumblebee:

 

 

 

20901565_1789210007775625_25627436210701

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimati tovarasi,

 

De putin timp calaresc un LC si de si mai putin timp (ieri) mi-am luat si navigatia originala. E prima data cand folosesc o navigatie pe moto asa ca nu prea sunt in tema. Va rog spuneti-mi unde gasesc un topic ce ma poate lamuri cum sa conectez optim navigatia originala de pe un 1200 GS 2017 de sistemul de comunicatii Midland BT Next C si de telefonul mobil (Iphone 6), eventual si de o statie CB?

Poate gasesc in acelasi topic si cum sa fac si apoi sa descarc niste harti de pe Mac OS sau Windows pe navigatie.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog spuneti-mi unde gasesc un topic ce ma poate lamuri cum sa conectez optim navigatia originala de pe un 1200 GS 2017 de sistemul de comunicatii Midland BT Next C si de telefonul mobil (Iphone 6), eventual si de o statie CB?

 

Legat de Midland, cred ca e mai important este sa stii cum se conecteaza el, cum devine vizibil BT sau cum intra in modul de imperechere cu alt device.

Nu am inteles ideea cu statia... care-i legatura cu navigatia.

Si de ce iti trebuie alte harti decat cele ale aparatului deja existente?

 

La sectiunea de discutii generale despre echipamente si accesorii exista un topic dedicat "GPS moto" unde, avand in vedere ca navi BMW este la baza un Garmin, s-ar putea sa gasesti sfaturi mai profi de la oameni pasionati de sjsteme navigatii in general.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recitind intrebarea mea am realizat ca am fost cam echivoc in exprimare.

Problema mea era cum sa le leg pe toate astfel incat sa nu se dea peste cap protocoalele de prioritate. Exemplu: ma leg cu telefonul direct de midland sau ma leg de navi si prin ea ma conectez la midland. Un player mp3 il dau direct pe navi? Etc.....

In ceea ce priveste hartile, voiam sa spun ca un mi-ar placea sa fac un traseu pe computer si apoi sa il descarc pe navi.

 

Ok. Am sa caut acolo unde m-ai trimis. Multumesc oricum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu fac hartile pe calculator pe google.com/mymaps , le export kml , conectez navi-ul la calculator, deschid Garmin Basecamp, import acolo kml-ul, il creez ca ruta, dupa care "send to" Garmin device.

 

Telefonul trebuie conectat la GPS, midlandul tot la navi. Midlandul meu din cate stiu are doua "canale" ... unul folosit pentru navigatie si altul pentru comunicatia cu pasagerul.

 

Device-ul are Mp3 player propriu (eu nu m-am inteles deloc cu el, facea autostart de cate ori puneam contactul si n-am reusit sa-i scot optiunea).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema mea era cum sa le leg pe toate astfel incat sa nu se dea peste cap protocoalele de prioritate.

In ceea ce priveste hartile, voiam sa spun ca un mi-ar placea sa fac un traseu pe computer si apoi sa il descarc pe navi.

 

Cum a zis si Gicu mai sus, telefonul este clar bine de legat cu navi, nu direct cu casca. Ai avantajul ca poti vedea pe ecranul navi cine te suna si poti raspunde sau refuza. Poti alege relativ usor din lista de apeluri efectuate/primite sau daca ai un numar pe care il apelezi mai des (sotia, un prieten etc) il poti seta ca fiind numarul "home" si se apeleaza foarte usor din controller.

Apoi mai poti instala pe smartphone aplicatia Garmin Smartphone Link pe baza careia vei avea pe ecranul navi info despre trafic, vreme, radare, mesaje daca exista noi versiuni de soft/harta etc.

 

Ca si player... poti pune tone de muzica direct pe navi, pe microSD daca vrei. Apoi, nu ai zis daca ai luat navi 5 sau 6; la 6 poti face streaming si de pe aplicatii de muzica ale telefonului, ca de exemplu Spotify.

 

Legat de harti... ai scris cumva "un" in loc de "nu"? Ca nu am prins bine ideea... eu imi fac usor turele direct pe navi, in aplicatia lui, mi se pare cel mai rapid si usor. Evident, cu o harta in fata. Dar nu depind de un calculator, tansfer etc. Si apoi le poti exporta/importa usor via BT cu alte navi compatibile.

» Post actualizat in 21 Aug 2017 09:16

Device-ul are Mp3 player propriu (eu nu m-am inteles deloc cu el, facea autostart de cate ori puneam contactul si n-am reusit sa-i scot optiunea).

 

Tu ai navi 5? Eu la 5 nu-mi aduca sa-mi fi facut asa. Insa cand dadeam play pleca de multe ori de la aceeasi melodie.

La 6 nu am folosit inca player-ul lui dar pateam sa-mi porneasca mereu muzica de pe Spotify pana am vazut ca era o optiune activata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e vorba de Navi 6 si nu il folosesc decat atunci cand merg in strainatate (adica o tura pe an) sau la o tura mai lunga prin tara prin zone necunoscute mie. In rest ma orientez dupa muschiul de pe pietre si dupa Steaua Polara :) . prin urmare va trebui sa leg totul la navi si dupa tura anuala, sa leg totul cu sistemul de comunicatii din nou.

 

In ceea ce priveste hartile, eu si prietenii cu care plec, ne-am facut traseul pe Google Maps si as vrea sa il reproduc in Basecamp si apoi sa il import. E adevarat ca plec de la ideea ca direct pe navi e mai greu decat pe computer insa experientele mele cu sistemele de navigatie (auto) au fost nefericite (se blocau, nu gaseau intotdeauna adresa, "gandeau" greu, etc).

 

In subsidiar, ar fi interesant de stiut in ce masura hartile preinstalate se refera si la drumuri neasfaltate.


» Post actualizat in 21 Aug 2017 10:51

Spune-mi te rog, daca stii, cum as putea "lua" o harta din google maps si sa o salvez .kml?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai navi 5? Eu la 5 nu-mi aduca sa-mi fi facut asa. Insa cand dadeam play pleca de multe ori de la aceeasi melodie.

 

5 si da, bonus era chestia asta ca pleca de la aceeasi melodie :)

 

Spune-mi te rog, daca stii, cum as putea "lua" o harta din google maps si sa o salvez .kml?

 

Nu poti din google maps. numai din http://google.com/mymaps care e tot un fel de googlemaps din care poti exporta. Din pacate acolo nu ai street view si nu poti pune evitari de autostrada .... na, nu le poti avea pe toate :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aici:

 

Culmea, la asta ma uitam si eu acum. Cand mi-am facut trasee cu google maps le-am pus pe telefon, mi-a fost lene sa caut cum le trimit in Navi :))

 

Muzica de la Garmin se aude cam nasol, eu am un Cardo Scala (legat direct cu telefonu calitatea audio creste considerabil). Dar e bine sa am ceva in fundal, mai ales pe drumuri drepte si plictisitoare.

 

Legaturile cum scrie mai sus: atat casca cat si telefonul pe BT cu Garmin. E singura varianta pentru a putea controla telefonul cu controllerul de pe ghidon (rotita vietii, inca nu m-am prins cum functioneaza in toate situatiile). Nasol e daca vrei sa pui si telefonul in suport si sa bagi un Waze pentru police warning .. eh, acolo nu se mai poate. Adica ori legi casca la telefon, ori la Garmin. Nu merge la amandoua in acelasi timp.

 

Ca sa-i raspund lui KHK legat de ce facem traseele in google maps .. pentru ca al meu Garmin (e drept, Navi IV) nu stie saracutu de localitatea Doftana, spre exemplu. Si mi s-a mai intamplat cu alte localitati, fiind pe drum. Si da, harta e cu update-ul la zi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prin urmare va trebui sa leg totul la navi si dupa tura anuala, sa leg totul cu sistemul de comunicatii din nou.

 

Parerea mea este ca navi merita folosit mai des de atat. La orice plimbare este folositor ca vezi destule informatii, vezi curbele, viteza e mai usor de citit si o vezi si pe cea legala, harta in general, cat mai ai pana la destinatie, poti descoperi rute si drumuri noi. In plus vezi imediat pe ecran ce vrei despre moto, iti raman datele acolo. Mie mi se pare foarte util si cand fac presiunea la roti unde iau ca reper ce zice RDC si poti avea informatia mare pe ecran sa vezi cand stai aplecat la roata :D (evident, daca ai inca motorul pornit)

 

Pe unde am umblat eu, nu am avut probleme sa nu-mi vada drumurile asfaltate. Ba chiar daca uit sa le debifez, mai are talentul sa ma si bage pe ele. Nu ca m-ar deranja...

 

Nu stiu ce experiente anterioare ai avut cu rute pe alte navi dar pe 5 si 6 chiar se fac misto si usor rutele. Eu folosesc la greu. Ce nu stie navi sunt pasurile, ca si denumire dar am fost la un training la BMW cu cineva de la Garmin si ne-au dat acolo toate pasurile din Alpi si Dolomiti si am rezolvat si problema asta. Noroc ca fostul LC l-am vandut cu tot cu navi 5 vecinului meu si am putut sa-mi transfer si in 6 fisierul apoi.

Nu zic ca este mai bine decat pe PC dar incearca totusi si o sa vezi. Nu uita sa faci punctele intermediare din portocaliu in gri (in partea stanga cand le ai in lista, o sa vezi si intelegi). Eu nu sunt fan rute pe PC ca de multe ori schimb ruta sau fac ceva spontan in functie de diferiti factori.

 

Vad ca esti de la Iasi; acum in Tura 10 a fost si un "consatean" d-al tau, Alex (@Axel85), are si el GS LC 2017 (si Navi 6) si am vazut ca e bun la formate de GPS, transformari, transferuri etc. Ia legatura cu el daca nu va cunoasteti deja si poate iti arata ce si cum. In tura ne-a fost de real folos ca rutele mele le transforma imediat si pt cei cu TomTom sau Garmin mai vechi. Si poate va si imprieteniti pt plimbari cu ocazia asta :) Se da tare bine.

» Post actualizat in 21 Aug 2017 12:25

Ca sa-i raspund lui KHK legat de ce facem traseele in google maps .. pentru ca al meu Garmin (e drept, Navi IV) nu stie saracutu de localitatea Doftana, spre exemplu.

 

Da, din pacate Navi 4 (bazat pe Garmin 660) are deja vreo 10 ani ca tehnologie. De aceea la trainingul BMW Navigator 5 prin 2014 am auzit de 100 ori "in comparatie cu Navi 4... ... la Navi 5... ..."

Ma rog, tot nu inteleg de ce nu gaseste Doftana cu hartile updatate... dar felul in care faci o ruta, cum ziceam mai sus, de la Navi 5 a devenit foarte facil.

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Offtopic, dar referitor la "construit" rute pe PC, eu folosesc de cativa ani Furkot in loc de Google Maps. Foloseste aceleasi harti si mod de rutare ca si Gmaps dar cu o interfata mult imbunatatita si gandita special pt a construi rute. Poti face trasee pe zile, seta puncte intermediare cu timpi de asteptare, etc.

Dupa ce termini traseul il poti exporta direct in formatul gpx Garmin, transferat pe device prin cablu usb, apoi Trip Planner - Import.

Astfel n-ai nevoie sa folosesti basecamp deloc. Dupa ce ai importat ruta in navigator, poti adauga puncte intermediare sau edita pe cele existente fara probleme asa cum face Vlad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

De ieri am intrat si eu in clubul celor cu 1200 cmc. Model 2011, 30.400 km, Esa, Asc, Rdc, luata de la un dealer Bmw din .de si adusa in tara de adrian45 (un baiat de nota 10 pe care-l recomand si eu, daca mai era nevoie)...

 

Sa-l stapanesti sanatos si la cat mai multi km ! Pare sa aiba destule optionale si arata foarte bine. Baga si mie un pret pe privat, sunt chiar curios (sau aici daca nu e secret).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...