Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Asta citisem si eu in manual, ca se recomanda umplerea pana in partea de jos a gatului de la buson. Cu pompa bagata calumea in rezervor se opreste mult inainte, tre sa scoti pompa, sa te uiti, mai pui putin si tot asa. O sa fiu atent cand alimentez ca-s curios cat e diferenta in litri...

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator nitsugua

Asta citisem si eu in manual, ca se recomanda umplerea pana in partea de jos a gatului de la buson. Cu pompa bagata calumea in rezervor se opreste mult inainte, tre sa scoti pompa, sa te uiti, mai pui putin si tot asa. O sa fiu atent cand alimentez ca-s curios cat e diferenta in litri...

Adica sa o scoti la timp?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... tre sa scoti pompa, sa te uiti, mai pui putin si tot asa.

Eu fac altfel, bag ''pistolul'' de la pompa complet, alimentez pana se opreste automat apoi ridic ''pistolul'' pana la baza gatului de la buson si tin clapeta apasata pana la jumatate, cand ajunge benzina la nivel nu mai opreste atat de brusc, este mai usor de controlat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Din gatul interior se mai poate taia vre-o 2 cm pana sub cele 2 gauri de sub buson. Nu neaparat ca intra mai multa benzina dar "se face" plinul mai usor - circula mai usor aerul.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In urma cu vreo 10 zile mi-au pus si mie bucsile la furca, nu aveam distanta.

 

Ca info: la fosta mea motocicleta (LC 2014, pe care a cumparat-o vecinul meu) in urma unor ploi torentiale a intrat apa in bord. Evident, bordul a cedat, nu mai indica nimic, nu mai functiona nici tempomatul.

Daca am inteles bine, un bord nou costa cca. 700-750€, fara manopera. Motocicleta nu mai avea garantie dar pentru ca moto a fost cumparata si intretinuta numai al ei, cei de la BMW Viena i-au schimbat bordul pe culanta, fara discutii, actualul proprietar trebuind sa plateasca numai vreo 65 €.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In urma cu vreo 10 zile mi-au pus si mie bucsile la furca, nu aveam distanta.

 

Ca info: la fosta mea motocicleta (LC 2014, pe care a cumparat-o vecinul meu) in urma unor ploi torentiale a intrat apa in bord. Evident, bordul a cedat, nu mai indica nimic, nu mai functiona nici tempomatul.

Daca am inteles bine, un bord nou costa cca. 700-750€, fara manopera. Motocicleta nu mai avea garantie dar pentru ca moto a fost cumparata si intretinuta numai al ei, cei de la BMW Viena i-au schimbat bordul pe culanta, fara discutii, actualul proprietar trebuind sa plateasca numai vreo 65 €.

 

Frumos gestul... Dar fie vorba intre noi la o mobra premium de aproape 3 ani... 1. nu are voie sa se intample asa ceva decat daca a fost tavalita, 2. nu vad alt mod de a rezolva asa ceva decat pe post garantie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

1. nu are voie sa se intample asa ceva decat daca a fost tavalita

2. nu vad alt mod de a rezolva asa ceva decat pe post garantie

1. Nu inteleg, cum ai ajuns la verdictul asta? Si ce intelegi prin "tavalita"?

2. Obligatoriu nu mi se pare deloc. Iar culanta poate insemna, de exemplu, 50% clientul si 50% firma, care tot este ceva. Esti asa convins ca la fel ar decurge la orice dealer?

 

Eu totusi am apreciat ca dealerul in cauza si-a asumat aproape tot costul si mai ales fara discutii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si totusi, e normal ca o simpla ploaie mai zdravana sa provoace defectiunea bordului? Ce se intampla daca duci moto la o spalatorie cu jet si gigelul pune un pic furtunul cu presiune pe motocicleta, in partile 'esentiale'? Se dezintegreaza?

 

Intreb cu toata seriozitatea.

 

De apreciat atitudinea reprezentantei, oameni de nota zece datorita carora firma mama vinde intr-una. Dar totusi lucrurile astea te fac sa te intrebi :ce se intampla atunci cand cumperi aceeasi motocicleta dintr-o tara mai ... nefericita? Scoti din buzunar approx 1000 euro pentru un aparent defect de proiectare? Daca te prinde ploaia din nou, de data asta in Alpi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca a iesit din garantie se face pe banii clientului, mai putin daca se dovedeste (good luck) ca este viciu de fabricatie. Again, aici a fost vorba de BMW Viena ...

 

Probabil fiind al treilea motor cumparat si intretinut la ei, e cumva de bun simt sa faca si cate un astfel de gest. La noi ... mniezau cu mila ... am 4 promisiuni de "va suna baiatu inapoi" :D vorba aia, ii caut sa LE DAU niste bani .. dar n-ai cu cine domle ..

Editat de Xandros
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Nu inteleg, cum ai ajuns la verdictul asta? Si ce intelegi prin "tavalita"?

2. Obligatoriu nu mi se pare deloc. Iar culanta poate insemna, de exemplu, 50% clientul si 50% firma, care tot este ceva. Esti asa convins ca la fel ar decurge la orice dealer?

 

Eu totusi am apreciat ca dealerul in cauza si-a asumat aproape tot costul si mai ales fara discutii.

1. Tavalita inseamna lovita, cazuta, etc a.i sa lovesti bordul. Apare fisura, intra apa, buba!

2. Este o piesa care nu se defecteaza si atata timp cat nu au intervenit factori externi, la o moto "tanara", cu istoricul la ei, e normal sa-si asume.

 

Despre alti dealeri nu stiu ce sa zic, n-am avut ocazia. In bucuresti sigur ar suporta singur reparatia.

Editat de alexcseh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut "experiente" mai fericite la Mercedes in Iasi cand am beneficiat de aceeasi politica. Concret, masina iesita din garantie dar cu putini kilometric fata de anul fabricatiei si SERVICE-UL FACUT DOAR LA REPREZENTANTA. Au schimbat piesa (unul din multele calculatoare) dupa ce au avut o corespondenta cu inginerii din Germania (cel putin asa au zis ei) si eu am platit aproximativ 10% din valoare. Ideea e ca nu isi permit sa isi dea cu firma in cap la imaginea pe care si-au construit-o (adevarata sau nu ramane de discutat) si nu isi permit un scandal mare nici chiar in RO cu atat mai putin in rest.

 

Pitorescul situatiei apare acum: mi-au spus de aceasta posibilitate dupa ce i-am "alintat" cu cate ceva. :)

 

Una peste alta, mi-am rezolvat problema si am aflat de aceasta posibilitate.


» Post actualizat in 29 Aug 2017 20:40

Pana la urma, toate sunt niste table si toate se strica la un moment dat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si totusi, e normal ca o simpla ploaie mai zdravana sa provoace defectiunea bordului?

 

Dar totusi lucrurile astea te fac sa te intrebi :ce se intampla atunci cand cumperi aceeasi motocicleta dintr-o tara mai ... nefericita?

Daca te prinde ploaia din nou, de data asta in Alpi?

 

Evident, nu este deloc normal. Dar stim bine ca orice se poate intampla, oriunde e loc de o greseala, defect de fabricatie etc.

 

Eu am prezentat cazul tocmai ca sa arat ca se pioate intampla... ca d-aia este forum, sa schimbam impresii, intamplari etc. unii cu altii. Am vrut pe de o parte sa arat ce s-a intamplat si pe de alta cum s-a pus problema din partea dealerului, in caz ca patesc si altii ceva asemanator sa stie cum se poate pune problema.

Daca cumperi dintr-o tara mai nefericita, poate trebuie sa te certi putin cu ei ca sa obtii ceva sau poate nu vor deloc. Din cate stiu, chestiile astea cu post garantie si culanta tin mult de dealer, nu de BMW ca si firma/producator. D-aia trebuie sa stii ca in momentul in care renunti la a mai face service la dealer, indiferent ca este pe motiv de pret sau de atitudinea lor neplacuta, iti asumi si riscul de a nu mai beneficia de alte posbile avantaje.

In cazul dealerilor din Ro, ma gandesc ca, daca tot vand destul de bine, ca asa se pare, ar trebui sa se comporte si ei asemanator cu clientii fideli.

 

Daca te prinde ploaia in Alpi nu e chiar cap de tara... si la vecinu' problema a inceput dupa o ploaie in "Tura in Alpi cu Vlad" :D Nu mori fara bord, iar chestii importante precum viteza, km parcursi, atentionarea de rezerva la benzina, presiunea rotilor etc le poti vedea si pe navi. Evident, e neplacut, dar nu cap de tara, poti merge mai departe.

» Post actualizat in 30 Aug 2017 08:26

1. Tavalita inseamna lovita, cazuta, etc a.i sa lovesti bordul. Apare fisura, intra apa, buba!

 

In bucuresti sigur ar suporta singur reparatia.

 

Spusesem de la inceput ca este vorba de fosta mea moto; am avut-o de noua, nu a fost deloc "tavalita".

 

Poate da, poate nu, poate doar partial...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident, nu este deloc normal. Dar stim bine ca orice se poate intampla, oriunde e loc de o greseala, defect de fabricatie etc.

 

Eu am prezentat cazul tocmai ca sa arat ca se pioate intampla... ca d-aia este forum, sa schimbam impresii, intamplari etc. unii cu altii. Am vrut pe de o parte sa arat ce s-a intamplat si pe de alta cum s-a pus problema din partea dealerului, in caz ca patesc si altii ceva asemanator sa stie cum se poate pune problema.

Daca cumperi dintr-o tara mai nefericita, poate trebuie sa te certi putin cu ei ca sa obtii ceva sau poate nu vor deloc. Din cate stiu, chestiile astea cu post garantie si culanta tin mult de dealer, nu de BMW ca si firma/producator. D-aia trebuie sa stii ca in momentul in care renunti la a mai face service la dealer, indiferent ca este pe motiv de pret sau de atitudinea lor neplacuta, iti asumi si riscul de a nu mai beneficia de alte posbile avantaje.

In cazul dealerilor din Ro, ma gandesc ca, daca tot vand destul de bine, ca asa se pare, ar trebui sa se comporte si ei asemanator cu clientii fideli.

 

Daca te prinde ploaia in Alpi nu e chiar cap de tara... si la vecinu' problema a inceput dupa o ploaie in "Tura in Alpi cu Vlad" :D Nu mori fara bord, iar chestii importante precum viteza, km parcursi, atentionarea de rezerva la benzina, presiunea rotilor etc le poti vedea si pe navi. Evident, e neplacut, dar nu cap de tara, poti merge mai departe.

» Post actualizat in 30 Aug 2017 08:26

 

Spusesem de la inceput ca este vorba de fosta mea moto; am avut-o de noua, nu a fost deloc "tavalita".

 

Poate da, poate nu, poate doar partial...

La mine au marait la chestii mult mai ieftine in plina garantie, gen pivot. Avea burduful taiat si-mi spuneau ca nu-l schimba pt ca nu are joc....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am programat si eu la revizia de 50tkm si am intrebat de chestia cu furca. Baiatul de la Oradea mi-a spus ca daca are nu stiu ce joc sau ceva de genul asta mai mare de 2mm parca, nu imi schimba nimic. Vreau sa intreb daca sunt obligati sa imi schimbe dopurile alea sau ce sunt sau e doar in functie de jocul ala de care imi spune el. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa intreb daca sunt obligati sa imi schimbe dopurile alea sau ce sunt sau e doar in functie de jocul ala de care imi spune el.

 

Am vazut ca, cu cateva pagini in urma, ai postat si tu la numai cateva posturi dupa postul lui Gabi cu filmuletul unde sespune clar ce si cum ;)

 

Asadar, distanta mai mare de 0,2 mm (nu 2!) presupune schimbarea furcii. Distanta mai mica sau deloc (cum a fost si la mine), se pun niste bucsi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la revizia de 50tkm cu mobra, nu a fost nicio problema, mi-au pus bucsele, le aveau pe stoc. KHK nu am postat eu filmuletul, dar asta nu conteaza.Deci ideea este ca oamenii de la bmw moto stiu de problema si o rezolva, cel putin la Oradea unde fac eu reviziile.

Nu stiu cum e pe la Bucuresti, dar baietii de la Oradea sunt foarte ok.

O problema putin off topic, dar poate imi dati un sfat. Am Navi V, folosesc o casca Schuberth c3 pro cu sistemul ei de comunicatie si un iphone 6s, problema este ca de prea multe ori in ultimul timp se intrerupe legatura intre ele si nu mai pot raspunde la telefon, nu mai pot asculta nici muzica de pe navi. Toate sunt cu update-urile la zi. Ar fi binevenit un sfat. Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KHK nu am postat eu filmuletul, dar asta nu conteaza.

Nu stiu cum e pe la Bucuresti, dar baietii de la Oradea sunt foarte ok.

Pai... nu asta am vrut sa zic, chiar am zis cine a postat filmuletul.

 

La Oradea e Zsolt si la Iasi e Catalin, oameni care vor sa vanda si sa aiba si clienti multumiti.

Se pare ca in alte parti nu e la fel din pacate.

 

Referitor la navi&co... se pare ca veriga slaba sunt sistemele de comunicatie. Iar daca ala nu e ok, nici telefonul nu se conecteaza, logic neavand microfon si cadti functionale.

Si noi mai avem ceva probleme cu cele de la BMW, merg ok dar nu mereu perfect. Sper ca acum la noile casti au schimbat si firma care le face sistemul de comunicatie. Castile oricum nu mai sunt Schuberth.

Oricum, despre sistemul de comunicatie de la Schuberth (care nu era acelasi ca la BMW) citisem ca nu e prea bun.

Incearca cum ti s-a sugerat deja, cu resetarile conexiunilor bt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Se da un 1200 gsa din 2011 la care mai vreau sa montez o pereche de proiectoare pe led, pe langa cele auxiliare si un gps de la garmin. Cum procedez?

La motoru anterior 1150 gsa, am facut singur toate astea, dar asta nou are canbus si nu-s foarte lamurit.

Planu era sa alimentez proiectoarele printr-un releu, legate la baterie si triggeru legat la far (faza lunga) astefel incat sa porneasca cand pornesc faza lunga.

Cel putin asa am facut la 1150.

Pareri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Se da un 1200 gsa din 2011 la care mai vreau sa montez o pereche de proiectoare pe led, pe langa cele auxiliare si un gps de la garmin. Cum procedez?

La motoru anterior 1150 gsa, am facut singur toate astea, dar asta nou are canbus si nu-s foarte lamurit.

Planu era sa alimentez proiectoarele printr-un releu, legate la baterie si triggeru legat la far (faza lunga) astefel incat sa porneasca cand pornesc faza lunga.

Cel putin asa am facut la 1150.

Pareri?

Gos de la garmin se alimenteaza de sub cioc, are mufa acolo. Iti trebuie un adaptor care costa vreo 50 de lei. E modul cel mai elegant, care taie si curentul cand iei contactul. Iti fac o poza mai tarziu la a mea, e la cazare, eu sunt pe plaja.

La proiectoare nu ma pronunt, pt ca nu stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru Garmin, iti recomand montarea pe can-bus, cu conector - iti taie curentul (la 30 de secunde dupa ce iei contactul) si nu risti sa ramai cu bateria descarcata.

http://www.nippynormans.com/f650gs-08-on/lead-for-connecting-any-garmin-or-tomtom-gps-into-the-bmw-harness

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...