Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu un multimetru dedicat automotive, am mai incercat si cu multimetre generice, dar bateau campii.

As fi fost curios cum arata tensiunea pe diagnoza in modul live sau pe un osciloscop ca sa pot exclude cauza de circuit de masa. Nu stiu daca cumva si la tine scade tensiunea sub prag pentru o fractiune de timp dar tu poate ai alt prag sau pur si simplu designul la circuitul de masa altfel gandit.

Mai bat capul cand o mai fi timp sau cand mai prind vre-un coleg la diagnoza.

Am uitat sa zic - la mine GS2008 si din amintiri doar la 2008/2009 si 2010/2012 sunt plangeri de eroarea fals discutata aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot e electr(on)ica de automobil, diagnoza de regula se deconecteaza cand e actionat electromotorul, tocmai datorita scaderii tensiunii.

Salut,

Nu stiu exact la ce faci referire dar gs911 nu se deconecteaza. Si nici ICOM.

GS911 iti arata valorile continuu chiar si cand dai la demaror - cand ajung acasa o sa iau un print screen cu valorile exacte si tensiune si intervale de timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fac referire la experienta mea cu diverse instrumente de diagnoza, de dealer sau pirat, dedicate sau multibrand. Cu cele de bmw dealer level nu am lucrat, posibil sa fie mai pricopsite, sau sa nu cada tensiunea atat de mult incat sa se deconecteze.

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fac referire la experienta mea cu diverse instrumente de diagnoza, de dealer sau pirat, dedicate sau multibrand. Cu cele de bmw dealer level nu am lucrat, posibil sa fie mai pricopsite, sau sa nu cada tensiunea atat de mult incat sa se deconecteze.

:peace:

Ok.Cele 2 amintite mai sus nu se deconecteaza cand dai la demaror.

Numai bine,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zice si "twenty - twenty"! :crack:

In rest nimic nou sub soare, Shiftcam-ul face acelasi lucru ca si V-tec-ul de la Honda dar in alt fel. Si nu e primul motor care "plimba" arborele cu came, a mai incercat candva Ferrari asta cu un arbore cu came conice, deci variatie continua.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rulat on si off cu Karoo Street vreo 4000 km pe ex-ul R 1200 GSA LC/2014 pe care l-am predat acum cateva saptamani la buy back. Noul R 1200 GSA LC/2018 pe care l-am achizitionat are Bridgestone Battlax Adventure a41. Cert este ca dupa ce se "vor duce" astea, tot Karoo Street o sa montez ... Mi-au placut mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata si mult asteptatele detalii despre noul R1250 GS: https://www.press.bmwgroup.com/romania/article/detail/T0285057RO/noul-bmw-r-1250-gs-%C5%9Fi-noul-bmw-r-1250-rt?language=ro

 

Pe mine, pe langa motor, ma incanta asta: Noul sistem Dynamic Brake Control DBC asigură și mai multă siguranță la frânare, chiar și în situațiile dificile, prin evitarea acționării neintenționate a manșonului de accelerație. Prin intervenția în sistemul de control al motorului, cuplul acestuia este redus în timpul frânării, pentru a se putea folosi la maximum forța de frânare la roata spate. Astfel, motocicleta este mai stabilă pe frânare și distanța de oprire este redusă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cuvantul cheie este "rafinament" ... aici mi se pare ca sta prost GS-ul. In rest vad ca nu cad in capcana cailor putere (sau nu pot ?) .. KTM 1290 avand 160-170 CP. Nu prea vad ce sa faci cu atatia cai, astea nu-s motoare de dat in gura pe autostrada.

 

+ o intrebare ce pare stupida: cum imi dau seama daca mai functioneaza frana combinata ? Pe loc daca strang maneta spatele se invarte, deci cred ca merge doar in mers. Dar in mers .. franeaza intr-un fel doar din maneta si in alt fel cand le actionez pe amandoua. Nu mai inteleg :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine, pe langa motor, ma incanta asta: Noul sistem Dynamic Brake Control DBC asigură și mai multă siguranță la frânare, chiar și în situațiile dificile, prin evitarea acționării neintenționate a manșonului de accelerație

 

Anuleaza claxonul motocicletei si vei descoperi capacitati nebanuite ale creierului uman de a preveni situatiile dificile.

» Post actualizat in 18 Sep 2018 18:43

KTM 1290 avand 160-170 CP. Nu prea vad ce sa faci cu atatia cai, astea nu-s motoare de dat in gura pe autostrada.

 

Puterea mare la o astfel de motocicleta este la fel ca un penis de mari dimensiuni, chiar daca detinatorul nu-l foloseste macar se poate mandri cu el.

Editat de petre81.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...] astea nu-s motoare de dat in gura pe autostrada.

E nu's. Cum sa nu fie ? :D

 

+ o intrebare ce pare stupida: cum imi dau seama daca mai functioneaza frana combinata ?

Ce navi ai ? De l 5 in sus iti spune in statistici de cate ori a fost actionta frana spate.

Oricum, cred ca ti-ar fi dat vreo eroare ceva daca avea vreo problema ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am Navi 4, e batran sireacu, nu stie d-astea ... dar teoria e ca maneta iti actioneaza si spatele .. sau gresesc ?

 

Confuzia vine si din faptul ca in ultima vreme am mers fara frana spate complet, s-a rezolvat cu o aerisire. Prin urmare am redescoperit frana spate si tare misto e :grinbandit:

 

Legat de dat in gura vorbeam serios, GS-ul nu mi se pare motor de mers tare. O singura data am ajuns pe la 180 dar mai mult de curiozitate, n-as rula la viteza aia. Poate cu un RT, ala are alta constructie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de dat in gura vorbeam serios, GS-ul nu mi se pare motor de mers tare. O singura data am ajuns pe la 180 dar mai mult de curiozitate, n-as rula la viteza aia. Poate cu un RT, ala are alta constructie.

 

Nu stiu cum percepi tu... dar eu ma dau mult si tare pe autostrada. De exemplu intr-o seara, plecand de la birou, trebuia sa ajungem in Bosnia. Tempomat 180-200 km/h pe autostrada in Croatia.

Alta data chef de alergat prin Germania, veneam de la Garmisch... banda a treia cu +200 cu niste dilii cu M135i si S4... si toate astea cu toate cele 3 cutii pline.

 

D-aia iubesc GS-ul si nu-l pot schimba cu altceva... tare pe autostrada apoi urci pe off-road cu pietris la 3000 m altitudine... Iar in oras si mai ales pe curbe... de vis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlad - de gustibus. Eu moto in general nu o asociez prea bine cu ideea de autostrada. E drept insa ca ajungi si mult mai rapid. Dar moto = curbe. Pentru autostrada exista hayabusa & co.

 

Multumesc KINGS pentru review, ieri mi-au venit Karoo-urile, saptamana viitoare le montez. Sa vad pe unde le rodez si revin cu impresii.

 

Sa inteleg ca nu ma dumireste nimeni cu frana combinata ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...