Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare!

 

Am si eu o intrebare, poate sa mai batut cineva de problema acesta.

Am cumparat un intercom Interphone Sport(Cellularline). Am incercat sa conectez la TFT, sa conectat, dar doar Media Player funtiona, in mod telefon nu. Dupa ce am verificat pagina producatorului am vazut ca este SW update pt aceasta problema (R147 - conectivitate BMW si Honda GW). Dupa update TFT nu mai vede intercomul. Am verificat cu telefonul, recunoaste doar Headset, Navigatorul vede doar Mac adress. Inainte de SW update avea numele INTERPHONE F6S. Telefonul si navi se conecteaza fara problema, functioneaza tot, doar TFT nu recunoaste. Aveti vreo idee?

 

Multumesc!

 

 

Editat de hlehel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AJUTOR!   am mare nevoie de o informatie. Un 1200 GSA LC nu mai incarca. Verificat stator....vine curent in releul de incarcare.Din releu ies 15 V.( o fii mult?). La baterie nu ajunge nimic. - Blocheaza calculatorul incarcarea?. Bateria este ok motorul porneste dar functioneaza doar pe baterie In bord se aprinde becul de avertizare baterie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, lume bună! 

          Cred că  a venit vremea să intru și eu în rândul deținătorilor de bmw, adică să renunț la unsul lanțului și învățat mecanică pe propria capră. ...

Dar cum nu prea știu multe despre prețul acestor mobre, vreau să văd dacă fac o alegere bună. Știu că pe forumul ăsta sunt câțiva băieți de treabă,  pricepuți în domeniu și le adresez următoarea întrebare:

               Cam cât  merită un BMW R 1200 GS, din 2016, 25000 km, service-at la reprezentanță (în România ), cu cele trei pachete și crash bar motor?

 

 

Baftă maximă și asfalt uscat!

Salutare, lume bună! 

          Cred că  a venit vremea să intru și eu în rândul deținătorilor de bmw, adică să renunț la unsul lanțului și învățat mecanică pe propria capră. ...

Dar cum nu prea știu multe despre prețul acestor mobre, vreau să văd dacă fac o alegere bună. Știu că pe forumul ăsta sunt câțiva băieți de treabă,  pricepuți în domeniu și le adresez următoarea întrebare:

               Cam cât  merită să dau pe un BMW R 1200 GS, din 2016, 25000 km, service-at la reprezentanță (în România ), cu cele trei pachete și crash bar motor?

 

              *Între timp am aflat că motoreta a fost vreo 10 luni pt test ride la reprezentanță, timp în care s-au parcurs 12000 km. 

 

            Baftă maximă și asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bmw R 1200 GS   4400 €

Annunci

 

Moto

 

Bmw R 1200 GS

 

ModelloR 1200 GS

TipologiaEnduro

Cilindrata1200

Anno2006

Km33759

Provincia Latina

Annuncio:

BMW 1200GS 2006 sempre garage, manutenzione regolare, MOTO MOLTO AFFIDABILE -ABS -TOP CASE (2 caschi) GIVI -PNEUMATICI Nuovi (Michelin road 5) -CRASCHBAR -Telefono e GPS -33759km

 Tel: 3156477832 Latina, Italy.

.................................................................................

 

La multi kilometri frumosi!

unnamed (1).jpg

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Crazy Angel a spus:

Salut Kapo,

 

Din cat stiu eu, motociclete alea de test drive au fost "abuzate rau" ....

 

Poti sa iei legatura cu @adrian45 ... ca aduce BMW-uri. Am luat de la el si sunt multumit.

Mulțumesc de sfat, o să încerc să îl contactez și pe adrian45

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sorry, Fam Biris ne asigura ca e teapa ce am gasit la #8018

 

La multi kilometri frumosi!

                 🤩

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, ianachim a spus:

CE FUNNY

cum te schimba ani....

AD4E055D-8CC7-492A-97ED-7CE90A993081.jpeg

C6068F80-711B-4E0A-8404-11B6EC1C0DA4.jpeg

CB2B4DAF-E16C-438C-AB2B-430C6860368A.jpeg

Chiar că e funny.... unii rămân la fel.

Ca idee, cu ani in urmă am recunoscut şi lăudat performanțele tehnice ale bmw, am ironizat puțin atitudinea deținătorilor, prețul exorbitant si designul GS-ului, cu care tot nu m-am obișnuit (adică tot nu îmi place motorul boxer, mai ales dacă are și roșu pe el).

Acum m-am hotarât să trec peste aspectul estetic și să îl încerc o vreme, să văd dacă merită confortul dat de cardan, accesorii, electronica și,  mai ales, service-ul de reprezentanță. Nu mai am nervi să caut mecanici pt Aprilia mea... Mai ales că a îmbătrânit.

Cam astea sunt motivele pt care vreau să iau un GS .....și pt. că nu am găsit un Triumph 1200Tiger XCX sau XCA corespunzător.

 

Baftă maximă și asfalt uscat! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Kapo di cAprilia, sa studiezi nitel tigerul. Si pe mine ma tenta, din perspectiva motorului 3cil vs 2 boxer. Insa primii 2 ani de producție, au avut mari probleme de fiabilitate.cauta pe gogu sau forumul internațional, cylinder head replacement. Asta m a cam descumpanit putin... Mai ai si supertenere, gasesti sh la preturi decente. Nu e uau, dar te bazezi pe mobra:) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 04.04.2019 la 21:44, Kapo di cAprilia a spus:

Salutare, lume bună! 

          Cred că  a venit vremea să intru și eu în rândul deținătorilor de bmw, adică să renunț la unsul lanțului și învățat mecanică pe propria capră. ...

 

Ai impresia ca pe BMW nu o sa ai ce invata? Esti optimist 😊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, Silver Arrow a spus:

Ai impresia ca pe BMW nu o sa ai ce invata? Esti optimist 😊

Pai cum nenea Silver, nu vezi, luv zice ca dupa ce cresti stii ceinseamna bmw:))) adica, zicea sa înveți surubaiala? :))) fix datorita acestei atitudini lumea e impartita in doua... Bmw e cu motz, mezu la gogoasa, iar restul "e" prosti. 

Editat de Adrian M.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect este ce insemna BMW. SI-au batut joc de el exact cum isi bat joc restul MBA-istilor din automotive de tot ce se misca cu motor.

Chiar si de avioane. Ai vazut Boeing: dupa ce i-au facut prosti pe piloti au recunsocut ca au facut economii si au pus doua avioane jos (cu vreo 400 de oameni), Banii merita orice sacrificiu.

 

Pe vremuri invatai mecanica, acuma inveti ceva mecanica si mai ales electrica.😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau inveti, pe romaneste, vrajeala. N are nimic avionu bre, chilotu e de vina. Ups, au facut poc 2.hmmm,w momentul sa facem un updade de soft. Cam asa. Sa ma anuntati cand bmw va face un indicator de nivel carburant, pt boxer, care nu se strica intr un an. Ma refer la pre 2010.  Doar un exemplu.  Dar sa fim înțelesi, nu fac doar ei asta, toti, dar toți, incearca sa reduca la minim raspunderea. Si costul. Si eventual sa te jupoaie pt ele. Gata, am tăcut, poluez topicul degeaba. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, Adrian M. said:

Sau inveti, pe roma Sa ma anuntati cand bmw va face un indicator de nivel carburant, pt boxer, care nu se strica intr un an.

Au facut bre, in 2004, nu se strica, dar nici nu apreciaza corect. 😆

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, DKW a spus:

Au facut bre, in 2004, nu se strica, dar nici nu apreciaza corect. 😆

Da de unde. Pe rt, pana in 2009 inclusiv, e aceeasi mizerie.sa vezi ce le schimba in draci. E smecherie, 800 lei povestea:)) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca sunt un fericit, desi nu conteaza ca dupa ce intru pe rezerva si fac plinul intra intre 11 si 16 litri, in functie de cheful sondei litrometrice. 😂

Acum sincer vorbind, tine si de furnizorii de subansamble, in cazul de fata Ti/Pierburg, Valeo, VDO, care uneori mai iau si de la altii mai amarati si le rebranduiesc (cutting cost ii zice).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, și bavarezii nu se prind că ăia le furnizează niște chiftele, de aia nu-i calcă pe cap, nu schimbă furnizorul și nu fac recall... Iar marmota își vede liniștită de staniol!:blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 minutes ago, john17 said:

Mda, și bavarezii nu se prind că ăia le furnizează niște chiftele, de aia nu-i calcă pe cap, nu schimbă furnizorul și nu fac recall... Iar marmota își vede liniștită de staniol!:blbl:

Se aplica in toata industria auto/moto, de ce ar strica lantul trofic? Toata lumea vinde, toata lumea cumpara, toata lumea ( nu chiar) fericita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Hellou,

 

Din cate am inteles alternatorul la un GS din 2005 genereaza 600W.

As vreau in viitorul apropiat sa montez doua reflectoare led made in china 2x20W. Nu vor crea probleme?

Cum ar fi cel mai indicat sa le conectez? Direct de pe baterie? Sau sa le leg de vreun contact, de ex auxiliarul de sub saua pilotului?

 

Ca si alta idee, pot verifica cumva ce putere consuma motorul la un moment dat? Adica cati W din aia 600 consuma in realitate?

(momentan am GSP si priza usb conectate)

 

Mersi,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...