Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 29.11.2019 la 23:31, otravel a spus:

unul din 2013 LC cu 80-90.000 km care ar fi varianta cea mai buna?

Am eu asa ceva de vanzare. Te poti uita pe profil, la anunturi :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Prima pățania - asa mai de râsul curcilor. Reusesc sa opresc motorul in trafic. Dau la automat...nimic. Iau vaca..o imping din intersectie..trec 4 benzi impinsa..aglomerație de ora 7 seara. Macar ceilalti s-au distrat. Pana la urma iau autobuzu'..in echipament full si cu o geanta laterala in brate. Ozn in autobuz.

Acu..ce are? Bateria noua. Nu a mai facut duda asta pana acum. După cum se simțea si mirosea..parea ca motorul s-a înecat. E posibil ca astea cu injecție sa se înece? E adevarat ca cele 10 minute dinainte mai mult am stat decât am mers si temp avea 1-2 liniute..

A..si vaca 1200 gs din 2006.

Editat de tzunoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, tzunoi said:

 Dau la automat...nimic.

Nimic, adica 1) invarte si nu porneste, 2) doar un clanc si atat sau 3) chiar nimic?

Stiu ca suna stupid, dar ai verificat kill switch-ul sa fie pe pozitia din mijloc? Era scos din viteza cand ai dat la automat? L-ai lasat sa-si faca self check-ul complet inainte de a incerca sa-l pornesti?

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..mda  - a plecat cu duba in service. Daca tot e pe acolo ii fac si revizia de primavara. Diagnosticul - electronica care comanda pompa de benzina.

Partea buna - are rechemarile facute anul acesta pentru pompa de benzina si fulia spate.

 

Editat de tzunoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand zici...ca slabe - cat de des crapa? (cu toate ca nu vreau sa stiu raspunsul..daca exista tutoriale si cabluri de bypass inseamna ca e cerere ...).

Si de ce exista un controler? Pompa de benzina nu merge, teoretic, non stop, atat timp cat e motorul pornit evident, si surplusul vine pe retur?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un pic de loterie cu controller-ul ala, daca ajunge umezeala sub el si oxideaza, incet-incet te lasa. Este pus acolo ca sa regleze debitul la relanti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macar..ma bucur ca a fost in bucuresti si nu pe la cuca macai. Pe lista de to do, la iarna, adaugam un cablu pt jucarie. Este vreo limita de timp cat poate merge cu el in loc de controller?

 

Si pt ca nu mai pot edita - aici mai multe detalii si un how to do it - http://www.motorcycleinfo.co.uk/indexee86.html?fa=contentGeneric.nvxszdkebklxuaer&pageId=233223#what

 

Editat de tzunoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, tzunoi said:

 Este vreo limita de timp cat poate merge cu el in loc de controller?

Nu, atata timp cat ai pornit motorul si ai plecat, nu-l lasi sa stea la relanti, si nu in trafic de oras.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Hai la multi ani!

Este cineva interesat sa-si centreze rotile spitate la Woody's/Mile in Serbia?

Eu as merge pana la el si daca ne adunam mai multi ar scadea putin costurile de transport. Nu am curaj sa le trimit cu diversi si nici nu exista transport rutier direct cu Beldrad. 

As vrea sa le duc pana la sfarsitul lunii Ianuarie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 15 minute, sivi a spus:

Nu am curaj sa le trimit cu diversi si nici nu exista transport rutier direct cu Beldrad. 

Vezi ca există pe forum Marcel - Moto logistic și Adrian - Adrian 45 care fac transporturi moto, poate au drum prin Belgrad. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, l.u.v a spus:

Vezi ca există pe forum Marcel - Moto logistic și Adrian - Adrian 45 care fac transporturi moto, poate au drum prin Belgrad. 

Cu Adrian am incercat, dar fara succes

Voi incerca si cu Marcel

Thx!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreb si aici, desi banuiesc ca toata lumea mai arunca un ochi si pe celalalt topic pentru 2013+

Vreau sa merg cu niste roti spitate la centrat in Belgrad la Woody's Mile.

Daca mai este cineva interesat de centrat/indreptat sau alte operatiuni, astept un semn in privat.

Am sa fac miscarea undeva la sfarsitul lunii Ianuarie.

Editat de sivi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

16 hours ago, sivi said:

Intreb si aici, desi banuiesc ca toata lumea mai arunca un ochi si pe celalalt topic pentru 2013+

Vreau sa merg cu niste roti spitate la centrat in Belgrad la Woody's Mile.

Daca mai este cineva interesat de centrat/indreptat sau alte operatiuni, astept un semn in privat.

Am sa fac miscarea undeva la sfarsitul lunii Ianuarie.

 

Eu am centrat anul trecut, dar in Polonia. 

Daca are cineva nevoie, pot recomanda:

https://www.facebook.com/centrowaniekol/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, 

 Daca tot se apropie vremea rea..cautam de bricolat. Asadar - si-a montat cineva becuri H7 led pe vacuta? Am vazut unele de la osram care au ledurile unde ar fi punctul focal..dar mi-e teama ca se incalzesc. Aripioarele de racire vor fi practic in spatiu inchis. Mai sunt si unii pe advrider care au gaurit capacelul de protectie la far...dar parca nu as gauri. Ceva din experienta proprie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ramai la cele standard, mai ieftine si mai usor de schimbat. Cele pe led trebuie sa fie can bus, dar tot nu te vor scuti de erori cand iti va fi lumea mai draga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, DKW a spus:

Ramai la cele standard, mai ieftine si mai usor de schimbat. Cele pe led trebuie sa fie can bus, dar tot nu te vor scuti de erori cand iti va fi lumea mai draga.

SUBSCRIU !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari voua,

 

Din ciclul  "a bate saua ca sa priceapa iapa"...:)), saua mea de la 1200 rally e foarte draguta, dar la drum lung parca mi-as produce un confort mai mare...

Am testat comparativ saua originala de GS si mi s-a parut ceva mai moale, asa ca probabil ar fi prima varianta pentru mine de imbunatatire...

Va intreb si pe voi, daca ati testat/ales alte variante in acest sens..?

 

merci,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 17.01.2020 la 8:19, douaroti a spus:

Din ciclul  "a bate saua ca sa priceapa iapa"...:)), saua mea de la 1200 rally e foarte draguta, dar la drum lung parca mi-as produce un confort mai mare...

Am testat comparativ saua originala de GS si mi s-a parut ceva mai moale, asa ca probabil ar fi prima varianta pentru mine de imbunatatire...

Va intreb si pe voi, daca ati testat/ales alte variante in acest sens..?

 

La primul GS LC am avut saua normala. In 2014 imediat cum l-am luat am plecat spre Thassos iar la intoarcere am facut cei +1400 km pana la Viena intr-o singura zi, mi s-a parut ok saua. Clar mai buna decat cea standard de la GS-ul anterior dohc.

Insa, cu timpul, am ajuns ca si la ture de 300 km sa ma deranjeze/doara si faceam schimb cu partenerul meu de drum care imi dadea seile lui de Adv care sunt mai bune decat cele de GS. Oricum, oricare dintre ele, ma cam seca cand mergeam in picioare.

Apoi in 2017 cand am luat Rallye asa cum trebuie, cu saua Rallye, ma asteptam ca o sa fiu nevoit ca pentru drum lung sa-mi iau alte sei de ex. de la Wunderlich. Dar, surpriza mare: pe langa ca mersul in picioare a devenit foarte placut, la drum lung de 500-700 km nu am avut nicio problema de disconfort. Chiar si dupa o tura 16 zile cu mers zilnic multe sute de km / zi saua mi s-a parut foarte ok. Asadar... saua Rallye, dupa parerea mea, este de departe alegerea cea mai buna.

Partenerul meu de plimbari vazandu-ma asa de incantat m-a rugat sa facem schimb... nu numai ca deja dupa 50 km seile lui de Adv ma enervau groaznic dar si el a fost extrem de incatntat si si-a luat si el imediat saua Rallye. 

Pe langa confort si mersul in picioare mai este un aspect: fiind ingusta la rezervor, si alta pozitie a picioarelor langa rezervor, chestie care ni se pare amandoura pozitiva mai ales la mersul pe curbe.

Nu merg in general cu pasagera dar pe distante scurte, cand se intampla, nevasta-mea nu se plange pe saua Rallye, desi am acasa un set de sei noi de Adv pe care as putea sa le montez imediat la nevoie.

Bineinteles ca urmatoarea moto va fi 1250 varianta HP cu saua aferenta. Si, ca si la Rallye, ma voi bucura si de faptul ca nu vine cu inutilul cric central.

 

Sa stii ca, in general, o sa mai moale nu este mai confortabila. Toate seile mai bune (de ex cele de la Wunderlich, Touratech) sunt mai tari decat cea originala, tocmai asta este ideea.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Vlad pentru raspuns, de acord cu tine apropos de pozitia generala pe saua de Rallye. M-am inteles de minune si eu cu ea, la ture chiar de 6-700 km/zi. Problemele au aparut in turele de 8-10 zile cu 3-500 km zilnici si drumuri mai proaste...

E adevarat ca si spatele meu are cateva baiuri... vazute la RMN...dar nu ma las...ma apuc de facut muschi la spate, poate, poate asa compensez...

Suspensia cum ai simtit-o mai moale/comfortabila?  Sus sau jos? 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 08.01.2020 la 18:27, sivi a spus:

Intreb si aici, desi banuiesc ca toata lumea mai arunca un ochi si pe celalalt topic pentru 2013+

Vreau sa merg cu niste roti spitate la centrat in Belgrad la Woody's Mile.

Daca mai este cineva interesat de centrat/indreptat sau alte operatiuni, astept un semn in privat.

Am sa fac miscarea undeva la sfarsitul lunii Ianuarie.

Nu am intrat de mult pe aici :)

Poti sa iti trimiti rotile cu posta romana la Haan Wheels in Olanda, eu am fost foarte multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...