Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Salutare,

 

am un r1200gs din 2016 cu far LED si am observat ca nu pot ridica faza scurta la nivelul optim si zdrangane ceva in el la denivelari. Pare ca nu sta bine prinsa placa cu leduri.

Ati mai avut problema asta ?Ati putut rezolva fara sa schimbati faru? 

 

Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 02.04.2020 la 16:59, sivi a spus:

... nu mai vorbesc de smartlink pe care il gasesc total inutil la navigator (nu recalculeaza ruta, prin urmare e doar de poza).

 

Nu am inteles, ce ai vrut sa spui aici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Îmi arata rutele blocate sau cu trafic intens, insa nu am văzut sa facă o recalculare de ruta de la sine (sa scurteze timpul în trafic), doar sa cauți tu rute alternative (în București pe motocicleta nu se pune problema... nu e tocmai comod când dai de imbulzeala sa butonezi la gps). În mașină nu l as folosi intrucat exista atat Maps cât și waze net superioare în acest scop. Un alt aspect negativ în ambuteiaje, e al naibii de optimist, plec cu șoseaua roșie de trafic și el spune ca fac 30min, ajungând de fapt pe ruta lui in 45, traversând tot Bucureștiul la ora de vârf, nu acum normal.... Nici acum când e gol nu cred ca faci 30 min.... Deci da, nu are nici o legătură cu ajutorul în trafic aglomerat, poate doar ca arata vremea la destinație, ceea ce e oricum o poza frumoasa și cam atât. 

Nu vad beneficiile smartlink și nici vreo îmbunătățire a acestei aplicații de 4-5 ani, wtf?! orice programel și pt copii are up-grade uri constante, mai ales când vorbim de ceva atat de dinamic precum traficul....în schimb la drumuri lungi și în afara României, da, e ok, dar nu are legatura cu smartlink

Editat de sivi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ‎17‎.‎04‎.‎2020 la 22:06, cristy2007 a spus:

Salutare,

 

am un r1200gs din 2016 cu far LED si am observat ca nu pot ridica faza scurta la nivelul optim si zdrangane ceva in el la denivelari. Pare ca nu sta bine prinsa placa cu leduri.

Ati mai avut problema asta ?Ati putut rezolva fara sa schimbati faru? 

 

Mersi!

Nu as vrea sa ai optiunea asta dar daca trebuie sa il schimbi sa stii ca am un far led de vanzare  si am separate  si piese din interior .

Adrian 0722.331.330

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te tine si dupa prima groapa sau soc luat (fara voie), esti norocos , chiar ai scapat cu o simpla reclipsare. Deobicei dizlocarea ansamblului interior din far se produce cand clipsurile de pe bucsa de plastic se rup. Sunt 4 bucsi de plastic care sunt fixate pe placa de racire, fiecare bucsa are 3 cleme de fixare. Banuiesc ca din cauza caldurii ,clemele devin casante iar la un anumit moment din cauza unui soc se rup. Aceste bucsi la montaj se fixeaza dinspre sticla farului spre spate. Invers nu merg decat atunci cand lipsesc clemele de blocaj. Daca - tzunoi - gaseste topicul despre cum se dezasambleaza un far de LC mai trb sa gasim si bucsile aferente si atunci rezolvam problema. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am găsit asta...ultimele 2 posturi

https://advrider.com/f/threads/2014-r1200gs-lc-led-headlight-broken.1349483/page-3

Pare ca are aceași problemă cu a ta..si a rezolvat o Dup a care i-a apărut iar...

 

 

Pe undeva pe threadul ala a încercat cineva să îl dezasambleze..bagandu-l in cuptor ..dar nu prea i-a iesit

Aici cineva a reușit dezasamblarea si explica cum a făcut. Pe de altă parte e haios ca in filmuleț se vede un deget cu ceva urme de sânge pe el...

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa dezlipesti fata este stiinta,...restul este usor.Garantat nu merge in cuptor si nici cu un cuter. Din ce vad in poze au cam distrus farul pe margini. Personal m-am gandit sa infig multe seringi intre carcasa si sticla (PLASTIC) si sa injectez incet timp de mai multe zile o solutie care macereaza lipiciul/pasta/siliconul care asigura etansarea farului.. In filmare este un far led de 2018+....deci nu trebuie sa fie foarte vechi motorul ca sa constati ca ti-sau rupt clemele de fixare.Poate cristy2007 a scapat usor . 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, johnbv a spus:

este un far led de 2018+....deci nu trebuie sa fie foarte vechi motorul ca sa constati ca ti-sau rupt clemele de fixare.

Oare onor bmw nu consideră asta un defect de fabricație?? Pe care sa-l remedieze în garanție zic, mai ales dacă e 2018+. Sau după ce plătești 1/2 de garsonieră pe motor mai poți decarta cât pe un loc de parcare să cumperi far led nou tot la 1 sau 2 ani? Bust My Wallet cum îi mai spune în popor. 

Cu seringi și chimicale îl distrugi sigur, mai multe șanse ai cu căldura. Cel puțin farurile auto așa se desfac. Nici mie nu mi-a ieșit, dar sunt destui care montează angel eyes și alte chestii și așa le desfac. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, johnbv a spus:

Sa dezlipesti fata este stiinta,...

Feon. Daca ai vreun bosch din ala mai marfa de setezi si temperatura e si mai bine. Dai usor usor pe o portiune mai mare si dupa dezlipesti pe portiuni mici, iar dai cu feonul, iar dezlipesti. Ai 2 surubelnite de preferat cat mai late si un cutter. Cu una fortezi si aialalta o bagi sa tii un pic de tensiune si cu cutitul mai tai din loc in loc. Acum depinde si de lipici, unele au un cauciuc care doar se inmoaie si il fortezi cu surubelnita si dupa tai, altele au unul care se transforma aproape in lichid (mai rar). Nu e mare chestie.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merge la farul asta...plangi langa el si nu-l desfaci. Nu se intampla nimic la cum si cu ce este lipit.Doar dizolvarea este o solutie dar nu cu substante care ataca plasticul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

La farurile OEM Bosch BMW E39 sunt 2 tipuri de adezivi, până în 2001 parcă au folosit un mastic care se desface ușor cu feohn, după aia au folosit o soluție care se pietrifică. La astea nu merge scoasă carcasa din spate decât prin tăiere cu flexul, apoi lipire și izolare cu mastic. Iese foarte bine, decât că mental știi că ai pus flexul și martelat carcasa.

Așa încât nu m-ar mira ca și la moto să fi folosit soluții diferite de lipire, ca în cazurile de mai sus. BMW au ținut să fie diferiți și aici, la japoneze și restul etanșarea se face cu mastic.

Oricum, indiferent de procedeu, se poate face 😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, johnbv a spus:

Nu merge la farul asta...plangi langa el si nu-l desfaci. Nu se intampla nimic la cum si cu ce este lipit.Doar dizolvarea este o solutie dar nu cu substante care ataca plasticul

Sincer nu am desfacut asa ceva...ca nu am. Dar nu mi-a trecut far prin mana sa nu mearga desfacut cu putina caldura si ... munca de chinez batran :) Unul singur, nu mai tin minte ce rabla era, era pur si simplu cu o garnitura f mica in santul ala, in rest era topit (cred), ca tevile de plastic la instaltii, incalzite/pus ceva chimical pe ambele parti si dupa asamblate, ala a fost naspa. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, johnbv a spus:

Daca te tine si dupa prima groapa sau soc luat (fara voie), esti norocos , chiar ai scapat cu o simpla reclipsare. Deobicei dizlocarea ansamblului interior din far se produce cand clipsurile de pe bucsa de plastic se rup. Sunt 4 bucsi de plastic care sunt fixate pe placa de racire, fiecare bucsa are 3 cleme de fixare. Banuiesc ca din cauza caldurii ,clemele devin casante iar la un anumit moment din cauza unui soc se rup. Aceste bucsi la montaj se fixeaza dinspre sticla farului spre spate. Invers nu merg decat atunci cand lipsesc clemele de blocaj. Daca - tzunoi - gaseste topicul despre cum se dezasambleaza un far de LC mai trb sa gasim si bucsile aferente si atunci rezolvam problema. 

Ma declar norocos, am iesit zilelea astea cu el si onroad si offroad, am luat ceva gropi si inca sta. Doamne ajuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi plictisindu-ma pe lângă casa am zis sa vad cum se dau jos carenele laterale. On săpat, gasit informațiile, ma duc la motor sa le pun cap coada. Practic sunt 3 agatatoare/șuruburi pe fiecare parte - 2 pe exterior una pe interior. Numai ca mie imi lipseste una, cea de pe interior se pe care ma dreapta. Nu stiu daca asa a venit sau mi-au uitat-o cei de la service dar..pe unde gasesc asa ceva de cumpărat? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 06.05.2020 la 23:01, rebel1 a spus:

salutare,

Sea(Rider) joasa ptr bmw r 1200gsa (2007) are cineva de vanzare ?

 

Salut

Cred ca merge si de GS. eu pe gs 2010 am normala de gsa si e mai inalta decat cea normala de gs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...