Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ai 2 variante :) Prima si cea mai buna dupa mine, YOLO :D Fuk the money, follow the heart.

A doua... daca chiar trebuie sa faci atatea socoteli, poate gs-ul nu este alegerea optima pt tine. Lasand reviziile deoparte, cam orice iti va pica la el va costa o mica avere. De ex numai amortizorul spate Esa este in gama 1000+ euro. Si ce zice Luigi e fooooarteee adevarat :))

Inima ca inima, dar nici nu e ok sa "dai camasa de pe tine" ca sa intretii un fier ;)

Just my 2c

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, Cap0ne a spus:

Ai 2 variante :) Prima si cea mai buna dupa mine, YOLO :D Fuk the money, follow the heart.

Da - daca nu il iau acum..sigur nu il iau peste 5 ani.

Iar legat de calcule - asa mi-e firea - compar, impart, adun..vad ce dracu se poate inampla. Sunt mai analitic si nu imi place sa ma arunc cu capul inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

E bine si cu “calculelele”, dar nu exagera, pierzi timpul de motociclit. 
Vorbim de doua roti, deci muuulte vor fi altfel decat ai socotit. Iar daca ai ghinion sa mai dai si cu ea de pamant, s-au dus naiba socotelile tale. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul e prea calculat ca sa puna botul la “imaginea conteaza”. Important este sa stie clar pe ce drumuri se baga, calatorii scurte, medii sau luuungi, cat de dese, pasager, etc. 
Apoi raporteaza la cat il tin buzunarele si alege mobra, fara sa uite de neprevazut (cum spuneam anterior). 
 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 39 minute, john17 a spus:

Și nu uita: n-ai 1200/1250GS - nu exiști! 

O sa ajunga si astea cum erau mercedusurile dupa revolutie. Pentru ca cei care le aveau erau..nu tocmai albi..incepusera sa fie evitata de restul populatie. Nu conta ca erau masini bune, erau descalificate din start. Asa ajunge si gs. Vrei GS? Vrei sa demonstrezi ceva neaparat!!!

Flipper a rezumat bine ceea ce incerc sa fac. Si pentru neprevazut - exista partial casco - asta pentru motor. Pentru mine sper sa nu fie nevoie de casco 😄

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai - tocmai am zis ca am vandut obiectu' muncii - asa ca stau in excel facand calcule si planuri, uitandu-ma la filmulete. Sfarsit de an, mai usurel pe la munca...Intuitia ta nu se insala. Dar simt ca deja m-ai bagat intr-o categorie - nu stiu daca buna sau rea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, tzunoi a spus:

 Vrei GS? Vrei sa demonstrezi ceva neaparat!!!

 

Asta obligatoriu.

M-am intalnit ieri pe la ora 11, pe langa Liceul Sincai (Bucuresti)  cu un mandru posesor de GS, care se strecura cu greu printre masinile din coada de la semafor, avand evident montate cutiile laterale BMW horijinal 🙈. Ma gandesc ca mergea sa isi ia pom de Craciun si ii erau de trebuinta.

Deci musai BMW full option!!

 

Inapoi la problema ta:  sunt curios cati km pe an mergi sau vei merge cu mobra? Ca sa faci astfel de calcule amanuntite....

Daca faci 5000 km/an, adica o vacanta si ceva plimbari, in 5 ani sunt 25.000 Km.

Daca faci 20.000 km/an evident ca se schimba treaba cu costurile.

Uite o mobra ieftina: Honda Shadow VT750. In 9 ani daca a mancat 4-500 €. E drept ca am cu ea  mers ''decat''  12.000 Km 😂

 

Am avut un BMW R1200RT. Cumparata la aproape 70.000 Km si vanduta la 105.000 Km (cred). A necesitat costuri de mentenanta de max. 2.500 € de-a lungul a 3 sezoane, fara a pune roata fata facuta muci intr-o groapa si care a fost 800€ 🤦‍♂️. Iar costurile au fost atata de mari pentru ca am facut o reparatie mare, care a inclus schimbat complet ambreiajul, inainte sa o vand.

In 2017 am luat un Goldwing: am mers cu el vreo 40.000 Km. Adica cam la fel cu BMW-ul. Si a costat o revizie facuta in Austria, 3 schimburi de ulei, un rand de bujii (sase) si un rand de anvelope. Draqu stie cat or fi fost toate. Probabil ca vreo 1.500 € (700 € a fost treaba din Austria care a inclus service furca, ulei motor, ulei transmisie finala, , filtre, inlocuire lichid de frana),  cu anvelope cu tot si doi acumulatori.

 

Zic eu ca mai bine iti faci un calculul pe km, decat pe ani.

 

In general, cand esti atins de virusul MOBRA, nu prea te intereseaza costurile. Asa sta treaba in general la hobby-uri din astea grele.  Intreaba un pescar 🤣

Asadar iti cumperi ce mobra iti place, cu care sa te bucuri de plimbari. Costa prea mult? Gasesti tu sigur de unde sa tai din alta parte (fara sa afle nevasta 🤫)

 

Subscriu la sfatul lui @l.u.v: "Dacă vrei să-l faci pe Dumnezeu să râdă, fă-ți niște planuri!" .  Nu mai pierde vremea, ia mobra si da-i bice!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fii atent, dupa ce ai pus banii de mobra deoparte, ia catalogul Touratech si mai fa un XSLX (musai cu x la coada, ca nu incape in nr de linii xls) unde treci cat te costa accesoriile pe care me doresti de acolo. Cand il termini pe ala, vezi si la Wunderlich. 

 

Sau iei mobra si te plimbi. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, Silver Arrow a spus:

Daca faci 5000 km/an, adica o vacanta si ceva plimbari, in 5 ani sunt 25.000 Km.

Daca faci 20.000 km/an evident ca se schimba treaba cu costurile.

O alta perspectiva. Va fi o vacanta pe an, probabil, 1-2 saptamani. Solo. Asta pentru ca sotia nu concepe sa se suie pe motor..

Realist as spune undeva 5000-7000/an.

 

Acum 16 minute, Silver Arrow a spus:

In general, cand esti atins de virusul MOBRA, nu prea te intereseaza costurile. Asa sta treaba in general la hobby-uri din astea grele.  Intreaba un pescar 🤣

Asadar iti cumperi ce mobra iti place, cu care sa te bucuri de plimbari. Costa prea mult? Gasesti tu sigur de unde sa tai din alta parte (fara sa afle nevasta 🤫)

Era un banc pe undeva - cea mai mare temere a mea e ca, dupa ce voi muri, nevasta va vinde motorul cu cat i-am spus eu ca am dat pe el. (valabil si pentru ciclism...)

 

Acum 11 minute, einstein1984 a spus:

fii atent, dupa ce ai pus banii de mobra deoparte, ia catalogul Touratech si mai fa un XSLX (musai cu x la coada, ca nu incape in nr de linii xls) unde treci cat te costa accesoriile pe care me doresti de acolo. Cand il termini pe ala, vezi si la Wunderlich. 

Chiar ma intrebam care e diferenta intre xls xi xslx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai sunt si altele, dar unul parca are 60000 si unul 2 milioane.

pentru vacanta doar, ia gandeste-te ce inseamna sa inchiriezi.

https://www.ride-in-tours.com/fr/ sau nemti/elevetieni pentru alpi ar fi mult mai comod decat sa bati 3 zile pe drum pe autostrada pana acolo.Poti incerca diverse mobre, mereu noi etc. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, tzunoi a spus:

O alta perspectiva. Va fi o vacanta pe an, probabil, 1-2 saptamani. Solo. Asta pentru ca sotia nu concepe sa se suie pe motor..

Realist as spune undeva 5000-7000/an.

 

Era un banc pe undeva - cea mai mare temere a mea e ca, dupa ce voi muri, nevasta va vinde motorul cu cat i-am spus eu ca am dat pe el. (valabil si pentru ciclism...)

Pai ca sa ii schimbi (pre)conceptiile treci la Goldwing. 😊

 

Bun bancul, nu il stiam. Norocul meu este ca mobra am luat-o impreuna cu nevasta.

 

La 7.000 Km/an nu mai conteaza nici cat costa intretinerea, nici cat consuma, etc. Conteaza bucuria si placerea ta. Daca mai convingi si sotia sa vina cu tine in vacanta, e perfect. Cheltuiala dubla, distractie pe jumatate 😂

Acum 6 minute, einstein1984 a spus:

mai sunt si altele, dar unul parca are 60000 si unul 2 milioane.

pentru vacanta doar, ia gandeste-te ce inseamna sa inchiriezi.

https://www.ride-in-tours.com/fr/ sau nemti/elevetieni pentru alpi ar fi mult mai comod decat sa bati 3 zile pe drum pe autostrada pana acolo.Poti incerca diverse mobre, mereu noi etc. 

 

M-am uitat si eu la chirii. Pai discuti de circa 100 €/zi (cat costa si o autorulota).  Poti la o tura de 10 zile, de 1.000 € iti trimiti mobra personala unde doresti si o aduci si acasa, si mai raman si bani.

Drumul cu avionul tot atata costa.

In plus cand trimiti  mobra cu cameonul, trimiti  si boarfele, casca, cuibotele etc.

Asa ca pleci cu avionul cu mainile in buzunar si nu ai bagaj de cala, care costa si ala bani.

 

Aceasta treaba cu inchiriatul e buna daca nu ai mobra, si doresti musai pe bembeu ultimul model. Sau cum spui tu, vrei sa tot probezi diverse mobre.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, Silver Arrow a spus:

avand evident montate cutiile laterale BMW horijinal 🙈. Ma gandesc ca mergea sa isi ia pom de Craciun si ii erau de trebuinta.
 

 

Asta n-o inteleg... Ce mai conteaza daca avea cutiile montate sau nu? Cutiile nu depasesc latimea cilindrilor, deci nu te strecori mai usor in trafic fara ele. N-ai specificat daca era GS sau GSA, pentru ca la gsa, daca dai jos cutiile arata ca un c*r cu suportu ala de cutii din metal atarnand in spate, asa ca nici macar vizual nu arati mai bine fara ele.

Si mai e treaba aia, poate omu cara ceva in ele. Mi s-a intamplat de multe ori sa trec pe la supermarket si sa ma felicit ulterior ca am avut inspiratia sa iau inclusiv topcase-ul cu mine...

 

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat tin bateriile la bembeurile astea?

Am dat-o jos pe a mea azi, si mi-am dat seama ca e cea originala. Adica are 7 ani.

Nu am avut vehicul pana acum care sa isi tina bateria 7 ani...

 

Merita schimbata? Sau inca nu? Nu da semne ca ar obosi, dar totusi, 7 ani? 😮

Ce alternative as avea sa o schimb? Banuiesc ca OEM costa de 2-3 mai mult ca una echivalenta de la Yuasa de exemplu... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 40 minute, RedRat a spus:

Cat tin bateriile la bembeurile astea?

Am dat-o jos pe a mea azi, si mi-am dat seama ca e cea originala. Adica are 7 ani.

Nu am avut vehicul pana acum care sa isi tina bateria 7 ani...

 

Merita schimbata? Sau inca nu? Nu da semne ca ar obosi, dar totusi, 7 ani? 😮

Ce alternative as avea sa o schimb? Banuiesc ca OEM costa de 2-3 mai mult ca una echivalenta de la Yuasa de exemplu... 

Ai fost tu norocos... Sau poate la momentul respectiv se produceau inca lucruri de calitate (chiar si asa a fost si noroc acolo)🤪

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bembeu, ce plm! 

Eu am mers 5 sezoane cu o baterie care nu era nouă când am luat mobra (și nici măcar nu e bmw :blbl:), la mașini am avut baterii originale care au ținut >10 ani (atât la bmw cât și la Fiat). 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, RedRat a spus:

Cat tin bateriile la bembeurile astea?

Am dat-o jos pe a mea azi, si mi-am dat seama ca e cea originala. Adica are 7 ani.

Nu am avut vehicul pana acum care sa isi tina bateria 7 ani...

 

Merita schimbata? Sau inca nu? Nu da semne ca ar obosi, dar totusi, 7 ani? 😮

Ce alternative as avea sa o schimb? Banuiesc ca OEM costa de 2-3 mai mult ca una echivalenta de la Yuasa de exemplu... 

Bateriile de prima echipare, adica alea puse pe linia de montaj sunt mult mai bune ca cele de magazin.

Uite cum am schimbat eu acumulatori originali:

Renault Master - 14,5 ani

Mercedes C200 - 13 ani (inca mergea)

Honda Shadow - 6 ani

Acumulatorul.il.schimbi cand crapa sau daca pleci intr-o calatorie in care nu doresti sa te lase prin pustietate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Silver Arrow a spus:

Acumulatorul.il.schimbi cand crapa sau daca pleci intr-o calatorie in care nu doresti sa te lase prin pustietate.

Partea proasta la astea cu gel este ca pica dintro data. Pleci dimineata cu mobra fara probleme, opresti la pranz sa bagi gaz si cand sa pleci ciuciu, nu mai invarte :)

 

Eu am fost mai putin norocos, cea originala m-a tinut doar vreo 3 ani. Bine, posibil sa fi si avut eu niste consumatori care au papat-o mai repede, dar na... n-am idee.

Am inlocuit-o cu o Varta cu gel, e ok de cativa ani. O varianta si mai buna dar o idee mai scumpa e Yuasa. Cea oem da, e scumputa imho. Din ce tin minte e in gama peste 800-900 lei parca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...