Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mie mi se pare jenant ca unii producatori se zgarcesc la o bucata de plexiglas cand e vorba de motociclete touring de peste 10 000 de iepuroi.

sunt curios daca ai logica in ceea ce spui

 

parbrizul nou a fost testat in tunel aerodinamic

ca tu vrei sa pui VELA e strict problema ta

INSA unghiurile gandite de proiectanti in totalitate cu forma motocicletei nu vor mai fi la fel de ... compacte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu incerc sa-ti schimb convingerile, nici nu vreau, este oricum misiune imposibila.

Pot sa-ti spun insa ca nu exclud ideea de a avea pe viitor BMW. Iar motocicleta pe care o am acum am ales-o in defavoarea GT1600 si nu a fost vorba de bani, ci de ceea ce am simtit la drive-test, caci m-am plimbat cu ambele modele.

In ceea ce te priveste, ma indoiesc ca vei avea vreodata altceva decat BMW, oricate deceptii si necazuri ai avea (ceea ce nu iti doresc). Daca tu esti multumit sa fii soldat credincios in armata lor, inseamna ca nu e nici o problema.

 

Exact dupa cum am banuit ...!

Iti dai cu parerea pe un topic de GS 1200, in calitate de ... persoana care a facut un test cu K1600; bravos ...!

 

Ca tu ti-ai ales GTR 1400 ... ma bucur pentru tine! daca ai considerat ca se pliaza cel mai bine pe cerintele tale, nu era normal sa iei o astfel de decizie?

 

De curiozitate doar: ce treaba are GT1600 cu GS 1200...?! Oare nu vorbim de clase (total) diferite?

 

N-ai cum sa-mi schimbi convingerile; intr-adevar, este o misiune imposibila! Si nu pentru ca sunt fanatic dupa cum zic unii, ci doar pentru faptul ca pentru mine, GS(A)-ul este singura optiune!

 

Dupa ce am avut ambele modele, greu - daca nu foarte greu - cred ca ma mai poate schimba ceva, sau cineva.

Si stii de ce? Pentru ca IMI PLACE MOTORUL BOXER si-mi place CARDANUL!

 

Nu ma intereseaza nici K-ul, nici RT-ul, nici ST 1200, nicio motocicleta italieneasca sau austriaca sau mai stiu eu ce model. De ce ...?

Simplu : NU IMI PLAC!

Exact ca in reclama Renault - "...il iau pentru ca-mi place"!

 

GSA-ul pe care l-am avut m-a costat in final fix 20500 de euro! Oare nu crezi ca in banii astia imi putem lua cam orice marca si model?

Iti dau cuvantul meu ca nimic nu m-a atras mai mult decat el.

Priveste din spate un GSA cu topcase-ul si coburii montati si vrei intelege ce vreau sa spun.

 

Unde merge K-ul / RT-ul / GTR-ul 1400, merge si GS(A)-ul; invers insa ...!

Intelegi acum de ce-l iubesc ...?

 

Si da, n-am nicio problema sa fiu soldat in armata lor; stiu ce inseamna armata si-mi place - am trecut prin liceul militar (de marina)!

 

Greu de crezut ca modelul GS(A) m-ar putea deceptiona vreodata ...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ravishing

ca tu vrei sa pui VELA e strict problema ta

 

INSA unghiurile gandite de proiectanti in totalitate cu forma motocicletei nu vor mai fi la fel de ... compacte

 

Ei lasa ca cei de la BMW au gandit ceva si pentru cei care au nevoie de protectie :D (are chiar si centura de siguranta)

 

6657345001_2cee4550aa_z.jpg

 

 

Prefer GS-ul asa cum e, fara inaltatorul de parbriz de la touratech (care zace in dulap).

Mai mult, in viitor ma gandesc sa-l fac un fel de SM (cu parbrizul cat sa acopere bordul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ei lasa ca cei de la BMW au gandit ceva si pentru cei care au nevoie de protectie :D (are chiar si centura de siguranta)

 

6657345001_2cee4550aa_z.jpg

 

 

Prefer GS-ul asa cum e, fara inaltatorul de parbriz de la touratech (care zace in dulap).

Mai mult, in viitor ma gandesc sa-l fac un fel de SM (cu parbrizul cat sa acopere bordul)

daca ai mai investi inca 500 euro la touratech pe un parbriz reglabil ai face o afacere si mai buna

te asigur

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

Nu frate si eu am pe ea cutiile originale pe GSA , crede-ma cutiile de la Rt-eu sunt mai incapatoare nu am facut un litraj dar chiar am sa le fac ,numai prin faptul ca poti pune doua casti in topcase si mai poti pune si cate ceva pe langa ele este ceva foarte super ,nu stiu daca imi impartasesti ideea dar cea mai fregventa problema a noastra mai ales vara cand te dai jos de pe motor este ce faci cu castile corect ?

cat despre greutate sigur Rt-ul este mai greu pe fata nu ma refer la dif de greutate de la rezervoare [ aprox 5 kg ] eu asa la percep mai merg din cand in cand si cu Rt-ul dar acum recunosc prefer GSA .

 

ca sunt mai incapatoare nu implica neaparat si ca sunt mai practice!

 

spun asta pentru ca:

 

- peste cutiile de GSA se mai pot pune si prinde alte bagaje.

 

- accesul - incarcarea / descarcarea - este mult mai facil pe sus decat prin lateral

 

- rezistenta la tavaleala

 

 

Este normal sa preferi GSA-ul - este (mult) mai versatil decat RT-ul.

 

Cel care mi-a cumparat GSA-ul, inainte a avut ... RT!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E configuratie touring plus jante cu spite.

 

Banuiesc ca pe langa astea are si ASC si riding modes; dar fara cruise control? Ai luat si navi daca tot ai kit-ul?

 

Sa-l stapanesti sanatos si sa te bucuri de el! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde merge K-ul / RT-ul / GTR-ul 1400, merge si GS(A)-ul; invers insa ...!

 

 

Si da, n-am nicio problema sa fiu soldat in armata lor; stiu ce inseamna armata si-mi place - am trecut prin liceul militar (de marina)!

 

Greu de crezut ca modelul GS(A) m-ar putea deceptiona vreodata ...!

Merge, ai dreptate, insa confortul si protectia la vant sunt din alta liga.

 

Ar trebui sa incerci sa privesti din spate un GTR, un LT, un FJR si vei constata ca sunt motociclete pe cat de frumoase pe atat de compacte, precum percepi tu GS-ul sau GSA-ul pe care le tot lauzi doar ca-ti plac si nu ca ar fi deosebite in mod radical si pozitiv fata de alte moto.

 

Sunt sigur ca noul model va incanta pe multi si va dezamagi pe la fel de multi, dar ce mai conteaza pana la urma cand ai acea senzatie si zambet larg dupa primii km parcursi pe motorul dorit.

 

Ca design imi place noul GS, insa doar atat. Probabil noul GSA va arata si mai fain si va incanta pe multi sa-l cumpere. Pacat totusi ca dezamagesc cei de la BMW pe prea multi, probabil ptr ca este cumparat de la fel de multi.

 

Cat despre armata, e reconfortant sa vezi ca mai exista bacteri(oameni dedicati armatei) ce vor duce mai departe ideea tampita de disciplina inteleasa gresit si impunere a unor opinii proprii pe care ea, armata, le numeste ordine, care evident nu se discuta.

 

Eu nu m-as lauda cu liceul de marina, este copilarie pierduta acolo si batjocura celor mai mari in an si grad. Stiu ce vorbesc, am facut la 02192 suficient timp cat sa realizez asta.

 

In concluzie, sunt sigur ca modelul GSA va fi la inaltimea fanaticilor.

Editat de phantom21042003
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar sunt curios cum se va putea monta un scut mai de "Doamne Ajuta" ca nu prea incape.

 

Cred ca (iar) vorbesti in necunostinta de cauza, desi ai tot vazut poze si rascolit internetul. Scutul enduro (optional) mi se pare ca arata excelent si n-am dubii ca-si face treaba. Aceeasi parere am si despre crash-bar. Iar altceva in materie de protectii nu cred ca i-as mai pune.

 

post-9546-0-11831000-1364590858_thumb.jpg

Ei lasa ca cei de la BMW au gandit ceva si pentru cei care au nevoie de protectie :D (are chiar si centura de siguranta)

 

Mai mult, in viitor ma gandesc sa-l fac un fel de SM (cu parbrizul cat sa acopere bordul)

 

C1 mi se pare ca a fost un concept excelent, pacat ca nu se mai fabrica. Am vazut insa ca lumea nu poarta casca pe asa ceva, fiind fixat in centuri si fiind protejat in "celula" aia. Doar pasagerul... (se scoate cutia din spate si se pune o sa suplimentara dar ideea e ciudata rau, insa am vazut pe strada)

 

Exista la Wuderlich ceea ce vrei tu, un fel de parbriz/spoiler ca acopera doar bordul si poate fi ales in culoarea motocicletei. Eu am optat pt un parbriz mai mic decat original dar cat sa-mi acopere si navi.

 

http://www.wunderlich.de/shop/wunderlich-windschild-flowjet-5027.html

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cred ca (iar) vorbesti in necunostinta de cauza, desi ai tot vazut poze si rascolit internetul. Scutul enduro (optional) mi se pare ca arata excelent si n-am dubii ca-si face treaba. Aceeasi parere am si despre crash-bar. Iar altceva in materie de protectii nu cred ca i-as mai pune.

 

attachicon.gifbmw_r1200gs.jpg

 

 

C1 mi se pare ca a fost un concept excelent, pacat ca nu se mai fabrica. Am vazut insa ca lumea nu poarta casca pe asa ceva, fiind fixat in centuri si fiind protejat in "celula" aia. Doar pasagerul... (se scoate cutia din spate si se pune o sa suplimentara dar ideea e ciudata rau, insa am vazut pe strada)

 

Exista la Wuderlich ceea ce vrei tu, un fel de parbriz/spoiler ca acopera doar bordul si poate fi ales in culoarea motocicletei. Eu am optat pt un parbriz mai mic decat original dar cat sa-mi acopere si navi.

 

http://www.wunderlich.de/shop/wunderlich-windschild-flowjet-5027.html

Vlade, cand m-am referit la scut ma gandeam la unul adevarat, adica normal, cum sunt toate scuturile, sa protejeze pe dedesupt, in fata si pe laterale. Deocamdata nu l-am vazut.

Minunea aia de C1 nu se mai face pt ca era periculoasa rau. Te da cu capul de asfalt una doua. Avand parbrizul si suprafata laterala foarte mare la vant lateral se zgaltaie din toate balamalele. Am citit de chestia asta si am discutat cu un prieten care-l avea si mi-a confirmat tarasenia. Dupa cativa ani in care a tot incercat sa se adapteze, fiind indragostit de concept a renuntat vanzandu-l altui exaltat.

Pericolul nu era pe camp ci in oras cand te lovea o pala de vant intre blocuri. La drum intins, total nerecomandat, probabil era si mai rau, adaugandu-se si tirurile in discutie. Altfel si mie-mi placea ca idee, sa mergi pe doua roti la costum pe ploaie.

 

Merge, ai dreptate, insa confortul si protectia la vant sunt din alta liga.

 

Ar trebui sa incerci sa privesti din spate un GTR, un LT, un FJR si vei constata ca sunt motociclete pe cat de frumoase pe atat de compacte, precum percepi tu GS-ul sau GSA-ul pe care le tot lauzi doar ca-ti plac si nu ca ar fi deosebite in mod radical si pozitiv fata de alte moto.

 

Sunt sigur ca noul model va incanta pe multi si va dezamagi pe la fel de multi, dar ce mai conteaza pana la urma cand ai acea senzatie si zambet larg dupa primii km parcursi pe motorul dorit.

 

Ca design imi place noul GS, insa doar atat. Probabil noul GSA va arata si mai fain si va incanta pe multi sa-l cumpere. Pacat totusi ca dezamagesc cei de la BMW pe prea multi, probabil ptr ca este cumparat de la fel de multi.

 

Cat despre armata, e reconfortant sa vezi ca mai exista bacteri(oameni dedicati armatei) ce vor duce mai departe ideea tampita de disciplina inteleasa gresit si impunere a unor opinii proprii pe care ea, armata, le numeste ordine, care evident nu se discuta.

 

Eu nu m-as lauda cu liceul de marina, este copilarie pierduta acolo si batjocura celor mai mari in an si grad. Stiu ce vorbesc, am facut la 02192 suficient timp cat sa realizez asta.

 

In concluzie, sunt sigur ca modelul GSA va fi la inaltimea fanaticilor.

GS si GSA vechi nici nu ar mai trebui aduse in discutie. Direct la muzeu. Sunt depasite, aproape totul in ele este anapoda, dupa standardele din ziua de azi. Nu sariti la mine ca nu o spun eu ci insusi BMW care a modificat tot. Fiecare lucru nou sau modificat la cea noua acopera o duda din cel vechi. Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca iesi la plimbare zilele astea. Impresii la cald te rugam si asfalt uscat.

nu iese ca ploua

si la reprezentanta i au spus sa nu l ude ca pierde garantia.....

 

asta asa ca asta nou a remediat toate dude de la cel vechi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia cu udatul eu am luat-o ca o gluma. Nu se pune.

Maine ai vre-un gand? Daca nu e Cluj sau Satu Mare, as iesi si eu.



daca ai mai investi inca 500 euro la touratech pe un parbriz reglabil ai face o afacere si mai buna
te asigur

Eu raman mut. Sunt unii care prefera fara parbriz. Le respect optiunea, dar pt mine este de neconceput. M-am apucat sa fac parbrize dupa ce am cumparat cateva si au fost de rahat. Fie s-au ingalbenit dupa un sezon, fie erau prea subtiri si vibrau ca Dracu' fie protejau la fel de prost ca cele originale. Acum am propria tehnologie, care si spre surprinderea mea functioneaza, avand in vedere de unde am inceput.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia cu udatul eu am luat-o ca o gluma. Nu se pune.

Maine ai vre-un gand? Daca nu e Cluj sau Satu Mare, as iesi si eu.

m ar manca ... asa de un veliko imi e dor de mancarea aia gatita in cuptor de pizza si o bere kamenitza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m ar manca ... asa de un veliko imi e dor de mancarea aia gatita in cuptor de pizza si o bere kamenitza

Sunt pentru.

Revenind la parbrizul original uitati-va in primul minut al filmului cu modul de operare pus de Aurelian. Daca voi ghiciti ce este pe partea cealalta a lui, meritati un premiu. Ce tunel aerodinami!, ce studii! e o mizerie crunta, pt ceva prin care ar trebui sa vezi drumul din fata ta.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa fiu subiectiv insa in cazul meu cu parbrizul de Adv. nu mai am nici un fel de problema cu vant, turbulente, muste pe viziera si nu am simtit niciodata nevoia sa ma uit prin el. In schimb la vstrom cu un parbriz fumuriu puig aveam reale probleme, pana la acomodare, noaptea cu gropile. Concluzia mea este ca daca gasesti inaltimea parbrizului croiata pe inaltimea riderului nu vei mai avea nevoie sa te uiti prin parbiz decat eventual noaptea sa distingi nenumaratele gropi care-ti scapa din lumina farurilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jucaria asta ofera tot ce vrei

si inalt

si jos

vizibilitate garla

si de touring si de offroad

 

http://shop.touratech.de/desierto-f-fairing-for-bmw-f800gs-from-2013.html

 

uite aici ridicat la max

la minim este cat partea gri din plastic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pe off sau drumuri poaste, drumuri pt care a fost croita acesta clasa de motociclete, ce faci? Nu trebuie sa vezi in fata rotii la 2-3 m pt a incerca sa le ocolesti? Vechiul GS si ADV au o palma de parbriz clar, exact pe mijloc, restul e caleidoscop, dar cel nou e varza peste tot. Dunga aia de pe mijloc este patentata. Nu cred sa mai fi facut cineva in clasa asta, o astfel de incercare. Vorbesc de parbrizul stok.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....

 

Si pe off sau drumuri poaste, drumuri pt care a fost croita acesta clasa de motociclete, ce faci? Nu trebuie sa vezi in fata rotii la 2-3 m pt a incerca sa le ocolesti? Vechiul GS si ADV au o palma de parbriz clar, exact pe mijloc, restul e caleidoscop, dar cel nou e varza peste tot. Dunga aia de pe mijloc este patentata. Nu cred sa mai fi facut cineva in clasa asta, o astfel de incercare. Vorbesc de parbrizul stok.

bogdan

DEPINE DE INALTIMEA CALARETULUI.........

 

UNII VAD PESTE ....ALTII PRIN

 

CE DRACU SA FACEM......

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...